Karmea ajatus ikuisesta elämästä

Anonyymi

Kuunnella ikuisessa kirkkaudessa jeesuksen opetuksia!
Pyytäisin kyllä armahdusta ja lopetusta itse jumalalta.
Kaipaan sitäpaitsi välillä pimeääkin.

Entäs makailu miesten keksen lähteiden äärellä, jossa ikinuoret pojat tarjoilevat viikunoita ja viiniä? 72 ikuisesti neitsyttä joiden luona vierailla
Ei kiitos myös Allahille.

Jotkut kristitys uskovat, että jatkuu ikuinen perhe-elämä taivaslapsineen.
Voi lapsiparat. Entäs sitten vaimo tai mies?
Ei mitään vaihtelua!

Kaikki kamalia vaihtoehtoja.

Hyvä, kun ei mistään tulla ja ei mihinkään kuollaan.

Se tekee levollisen mielen.

Kaikki vaihtoehdot olisivat helvettiä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme olleet, jos nyt emme ikuisesti niin ainakin hyvin monta kertaa olemassa eri muodoissa, mutta emme vain muista siitä mitään. Eikai se ikuisuuskaan tunnu juuri miltään, jos siitä ei mitään muista. Unohdus on sitten mukava juttu!

      • Anonyymi

        Minä muistan kyllä jotain edellisidtä elämistäni. Olin tsaarin aikaan Venäläisenä merisotilaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan kyllä jotain edellisidtä elämistäni. Olin tsaarin aikaan Venäläisenä merisotilaana.

        Tsaarin kuriiri voi sitten kertoa totaalisia faktoja.
        Kuka oli se kommunisti, jonka kanssa aina väittelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsaarin kuriiri voi sitten kertoa totaalisia faktoja.
        Kuka oli se kommunisti, jonka kanssa aina väittelit.

        Bolsheviikikt ampuivat minut. Siitä on muistona syntymämerkki rinnassa. Luodin jättämä.


    • Anonyymi

      Kanteleen soitto täällä voi kestää vain aikansa ja sitten soittaja tarvitsee lepoa. Taivaassa lepoa ei edes ole, koska kukaan ei väsy. Tässä ajassa emme pysty edes käsittämään iäisyyttä, saatikka miltä se tuntuu. Tämän ruumiin tarpeet eivät ole henkiruumiin tarpeita. Nämä ovat toisistaan täysin irrallisia asioita, jotka eivät miettimällä ratkea.

    • Anonyymi

      Sitten kun aloittaja löytää itsensä lapioimasta hiiliä helvetin lämmitysuuneihin, niin varmasti kaduttaa puheet.

    • Anonyymi

      Vuosikausia yhtä painajaista nähneenä sain itse ratkaista kurjan kierouteni salat. Täällä ei olla yksin tosiaankaan, niin paljon ne rajoittivat elämää valveilla. Mutta oppia ikä kaikki. Elämänopiksi. Ja tulevaan elämään.

    • Anonyymi

      Sinulla aloittaja ei ole mitään käsitystä onnellisuuudesta ja autuudesta? Oletko edes koskaan kokenut sitä? Oletko koskaan ollut euforinen ja täysin vapaa ongelmistasi edes muutaman minuutin ajan? Jos olet, niin miksi et haluaisi tuon tunteen jatkuvan ikuisesti? Olet toden-näköisesti vielä liian nuori ymmärtämään elämää. Kun olet kärsinyt paljon ja kohdannut vaikeuksia, tiedät tuon tunteen, miltä se tuntuisi kun pääsisit niistä kokonaan eroon. Vain hullu voisi olla haluamatta päästä taivaaseen missä mitään surua tuskaa epäonnea murhetta ei enää ole. Vain pelkkää iloa. Paratiisia ei voi edes sanoin kuvata. Se täytyy kokea. Siksi on mitä suurinta hulluttaa olla haluamatta päästä sinne missä mitään murhetta ei enää koskaan ole.

    • Anonyymi

      Jeesukseen uskova saa kokea jo tässä elämässä rauhaa, joka ylittää ymmärryksen. Allahiin uskovan täytyy olla aika tuskainen loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Kunhan ensin hankit hieman ymmärrystä.


    • Anonyymi

      Ei siellä mitään jeesusta ja jumalaa ole. Ehkä jonkinlaisia "NEUVOSTOJA" pitemmälle ehtineitä olentoja jotka eivät ole enää jälleensyntymisen pakossa. He neuvovat jälleensyntyviä sieluja ja opettavat heitä. Tylsää siellä tulee loppujen lopuksi olemaan joten tekee mieli taas tänne maanpäälle oppimaan uutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe