6 legendaarista grilliä Suomesta

Anonyymi

27

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on kyllä totta. Kun käy muualla Suomessa grilleillä, huomaa viimeistään miten surkeita Seinäjoen grillit ovat. Samalla rahalla saa muualta parempaa. Paikalliset kun eivät tiedä paremmasta, niin se riittää grilleille, perussyöjät, jotka ahmii mahansa täyteen melkein mitä tahansa roskaa.

    • Anonyymi

      Käykää katsomassa sellaita kuin
      HYNGRI HORSE
      Ruoka on rahan arvoista!

    • Kaikki grillit on paskoja. Mamut tekee hyvää ruokaa suosikaa siis mamuja

    • Anonyymi

      e-p ruokakulttuuri on ahmi älä maistele mutta maiskuta tosi lujaa...eikä sen maun niin väliä kun tulee täyteen...sen huomaa grilleistäkin.ihme että täällä joku muu menestyy,menestyis kun vitosen pizzat,ahmi kympillä paikat ja grillit...ei oo äireen murukastiketta voittanutta.

    • Anonyymi

      Kauhavalla oli ennen nurkka grilli sen parempia hampurilaasia ei oo sen jäläkehen saanu mistään

    • Anonyymi

      Samburger Specialia sanotaan Seinäjoen myydyimmäksi hampurilaiseksi.
      Kyllä on jotain vikaa kaupungissa jos ei sen parempaa saa.

      Toisinaan se on ihan syömäkelpoistakin mutta kun myyjät vaihtuu joka viikko eikä ne osaa muuta kuin polttaa sen palaneeksi ja kun ne lopulta oppii tekemään edes syömäkelpoisen tilalle tuleekin taas uusi myyjä. Yhtenä kesänä sain niin palaneen Samburger Specialin että pihviä ei saanut halki mutta käytin sitä sinä kesänä mökillä vasarana on olin oikean vasaran hukannut.

    • Anonyymi

      Grilli-Pori ehdottomasti Suomen paras.
      Tervetuloa.

      • Anonyymi

        Jykän Grilli Seinäjoen paras.
        Hyvät edulliset annokset.


      • Anonyymi

        Varmaan tullaan ku jazzit alkaa.
        Poris pistetään pohjalaiset koriin ja veretään pitkin torii.


    • Anonyymi

      Jykän annokset vain niin pieniä ja sikahintaisia. Katukokista kun ostaa Kaksarin niin varmaan nälkä lähtee ja maksaa bonusleimakorttia käyttämällä käytännössä 8,90e

    • Anonyymi

      Jykältä tuplahampurilainen ja lisukkeeksi kananmunalätty ja salaatti.Pitää nälän koko päivän pois.

    • Anonyymi

      Ps.Katukokki pilasi seinäjoen parhaat makkaraperunat vaihtamalla makkaran johonkin halpaan xtralenkkiin.Kantsii pyytää helapäällä tai käristeellä.

    • Anonyymi

      Katukokin perunatkin on nykyään todella raakoja vetisiä joskus ne on jopa JÄÄSSÄ!!!

    • Anonyymi

      Kyllä Jykän grilli on parasta mitä seinäjoelle on saatu.

    • Anonyymi

      Kyllä se Jykä on ylivoimainen grilli Seinäjoella! Katukokille en enää mee, todella surkeat annokset.

    • Anonyymi

      No jykä on ainut paikka, mistä nyt voi jollain tapaa kuvitella käyvänsä syömässä jonkunlaisen hampurilaisen, tosin sekin on vähä siinä ja siinä. Muut paikat on täysin nou-nou. Kaipaan kyllä Kajaanin grillejä, Oulun, sekä Porin, Sastamalan ja Jyväskylän grillejä, niissä sai rahalle vastinetta. Seinäjoen grillit ovat vain "rahat pois tyhmiltä nälkääsiltä", jotka eivät maun päälle ymmärrä, pääasia että maha tulee täyteen.

    • Anonyymi

      Jerikon grillillä laitetaan kulhosta kylmät ranskalaiset lounaslautaseen, lihapullat ja makkaranpalat vain lämmitetään

      • Ennen tunnettiin nimellä salmonella grilli.


    • Anonyymi

      Itse laitan Seinäjoen grillit järjestykseen sillälailla, miten hygieniseltä itse rakennus näyttää.

      Jykän grillin rakennus on uusi ja hyväkuntoinen, sisälle kun kurkistaa, niin hygienia näyttää olevan kunnossa, kylmälaitteet uusia, laskutilaa riittävästi, rakennus irti maasta, sisäilma steriili, jne.

      Sitten kakkosena Jerikon rakennus, joka on saneerattu jossain vaiheessa, ajanmukaiseksi. Keittiötilat näyttää suht siisteiltä, tosin rakennus on maassa kiinni, perustuksissa tod näk jonkinlaisia kosteusvaurioita, ilmassa ehkä itiöitä.

      Katukokki ja Sampurgeri ovat sitten rakennusten osalta lähes purkukuntoisia. Hygieni ei voi olla kovin hyvällä tasolla, johtuen jo itse rakennuksesta. Ahtautta ja laskutilojen puutetta. Itiöitä ilmassa satavarmasti. Lisäksi sisäilman lämpötila seilaa, helteellä kuuma ja öisin kostea. Se ei voi olla vaikuttamatta tuotteiden mikrobitasoihin.

    • Anonyymi

      Katukokki todellakin on purkukuntoinen. Ulkosalla on sisäkäyttöön tarkoitettuja loisteputkia ilman kuomua. Kumma ettei sadevesi ole jo aiheuttanut oikosulkua ja tulipaloa. Sisällä risat loisteputket ilman suojaa ja johtoja roikkuu. Seinät homeessa ja sähköjohtoja roikkuu ilmassa. Paikka odottaa joka päivä tulevaa katastrofia. Toivottavasti hlökunta ehtii ulos tulipalon alta.

    • Anonyymi

      syäkää prke sosiperunoota ai tartte arvostella muiren tekemää

    • Anonyymi

      Itse kun tekee hampparit kunnon jauhelihasta ja ostaa lisukkeet.Hintaa tosin tulee mutta maku on sitten paljon paree.

    • Jos haluat ripulin käy grillillä

    • Anonyymi

      mun autotalli,kaasurilli,käristeet,keskari,ja joukko epätoivoisia spedenatseja....kyllä siinä ilta kuluu rillatessa eikä niin oo maulla väliä

      • Anonyymi

        höhö,mä tuun potkimahan sun rillis kumohon,höhö...ja syön sun käristeet ja keskarit suihini...höhö...ja sä mee autotallis nurkkahan häpiämähän.


    • Anonyymi

      aihe on hieman karannut käsistä? kuusi parasta grilliä on valittu pohjanmaa/etelä-pohjanmaan ulkopuolelta ja jengi selittää täällä mikä on seinäjoen paras grilli tai ollut? no ehkä kannattas käydä joskus jossain..

    • Anonyymi

      Kyllä ne kälyisiä on nuo 6 parastakin. Ei ole Suomessa kunnon katuruokakulttuuria. Ilmastollakin (ja tiukilla säännöillä) on toki osuutensa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3264
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2553
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      136
      2118
    4. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1551
    5. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1544
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1426
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1349
    8. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      53
      1320
    9. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1319
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1117
    Aihe