Oletko masentunut

Anonyymi

Koska et ole saanut naista? Kauanko olet ollut ilman seksiä?

29

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole masentunut, miksi olisin? Kyllä porno ja käsikin on hyvä combo, joskus jopa parempi, kuin esmes berus lahna. Itsetyydytys on normaalia ja pitää taudit loitolla. Kyllä se oikea joskus löytyy, tai on löytymättä.

    • Anonyymi

      Enpä masentunut. Seksiä viimeksi mennä vuosituhannella. Sekin huonoa kun väljää. Tarjonta-asento kyllä täyden kympin arvoinen.

    • Anonyymi

      Onhan se yksi syy, ei sitä käy kieltäminen. Mutta ei masennus johdu ainoastaan siitä. Seksiä ei ole ollut vuosiin. Sitä lakkaa yrittämästä mitään, kun ei koskaan kelpaa omana itsenään. No en kyllä ole komea tai rikas ja olen aika tylsäkin, väsynyt. Viime aikoina on muukin elämä alkanut mennä alamäkeen ja se alkaa kuristaa hiljalleen hengiltä. Omasta kädestä tämä aikanaan päättyy, toivottavasti pian.

      • Anonyymi

        En ole koskaan seurustellut, vaikka olen halunnut. Kyse on juuri siitä, että ei kelpaa omana itsenään.

        Tässä näennäisen välittävässä yhteiskunnassa ei tiedosteta, miten eriarvoisessa asemassa miehet ovat naisiin verrattuna. Miesten yksinäisyydestä hurskastellaan, mutta ongelmat ovat paljon syvemmällä kuin ymmärretään. Kun hyvät miehet eivät kelpaa naisille, yhteiskunta on ytimeltään sairas. Suomi on kylmä ja tekee jo kuolemaa, mutta ainakin minä aion vielä taistella paremman maailman puolesta.

        Ajattelen niin, että olen ainutkertaisesta elämästäni vastuussa, ensiksi itselleni ja samalla myös toisille, sillä jokainen valintani heijastuu myös toisiin. Sama koskee toivottavasti sinua: ole ainakin itsellesi rakas ja tärkeä. Älä päästä elämää valumaan käsistä jonkun toisen takia, vaan arvosta itseäsi ja pidä huolta. Masennukseen kannattaa hakea apua ennen kuin alkaa puhua oman käden kautta menemisestä.

        Meillä jokaisella on paljon valintoja, sillä moni asia on aika paljon omissa käsissä. Elämässä on mahdollisuuksia. Ethän luovuta, ja sama muillekin. Rakastakaa, niin voitte olla siitä varmoja, että kyllä täällä on rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan seurustellut, vaikka olen halunnut. Kyse on juuri siitä, että ei kelpaa omana itsenään.

        Tässä näennäisen välittävässä yhteiskunnassa ei tiedosteta, miten eriarvoisessa asemassa miehet ovat naisiin verrattuna. Miesten yksinäisyydestä hurskastellaan, mutta ongelmat ovat paljon syvemmällä kuin ymmärretään. Kun hyvät miehet eivät kelpaa naisille, yhteiskunta on ytimeltään sairas. Suomi on kylmä ja tekee jo kuolemaa, mutta ainakin minä aion vielä taistella paremman maailman puolesta.

        Ajattelen niin, että olen ainutkertaisesta elämästäni vastuussa, ensiksi itselleni ja samalla myös toisille, sillä jokainen valintani heijastuu myös toisiin. Sama koskee toivottavasti sinua: ole ainakin itsellesi rakas ja tärkeä. Älä päästä elämää valumaan käsistä jonkun toisen takia, vaan arvosta itseäsi ja pidä huolta. Masennukseen kannattaa hakea apua ennen kuin alkaa puhua oman käden kautta menemisestä.

        Meillä jokaisella on paljon valintoja, sillä moni asia on aika paljon omissa käsissä. Elämässä on mahdollisuuksia. Ethän luovuta, ja sama muillekin. Rakastakaa, niin voitte olla siitä varmoja, että kyllä täällä on rakkautta.

        Onpa kaunis neuvo sinulta toiselle. Sinunlaisia tarvitaan lisää. Rohkaisija. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan seurustellut, vaikka olen halunnut. Kyse on juuri siitä, että ei kelpaa omana itsenään.

        Tässä näennäisen välittävässä yhteiskunnassa ei tiedosteta, miten eriarvoisessa asemassa miehet ovat naisiin verrattuna. Miesten yksinäisyydestä hurskastellaan, mutta ongelmat ovat paljon syvemmällä kuin ymmärretään. Kun hyvät miehet eivät kelpaa naisille, yhteiskunta on ytimeltään sairas. Suomi on kylmä ja tekee jo kuolemaa, mutta ainakin minä aion vielä taistella paremman maailman puolesta.

        Ajattelen niin, että olen ainutkertaisesta elämästäni vastuussa, ensiksi itselleni ja samalla myös toisille, sillä jokainen valintani heijastuu myös toisiin. Sama koskee toivottavasti sinua: ole ainakin itsellesi rakas ja tärkeä. Älä päästä elämää valumaan käsistä jonkun toisen takia, vaan arvosta itseäsi ja pidä huolta. Masennukseen kannattaa hakea apua ennen kuin alkaa puhua oman käden kautta menemisestä.

        Meillä jokaisella on paljon valintoja, sillä moni asia on aika paljon omissa käsissä. Elämässä on mahdollisuuksia. Ethän luovuta, ja sama muillekin. Rakastakaa, niin voitte olla siitä varmoja, että kyllä täällä on rakkautta.

        Minä ainaki luovutan ja hengähdän. Se ei toki tarkoita tällä hetkellä itsemurhaa vaan oleskelua vain omaa itseä varten.

        Monesti aiemmin ponnisteluni kilahtivat jonkun toisen laariin eikä omaksi hyödykseni.

        Oon myös oppinut ettäku peruspilaria nytkäyttää tarpeeksi niin se kaataa koko korttitalon, jossa ytm miehet tehtailee talon huipulla ja itse ätminä pohjakerroksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kaunis neuvo sinulta toiselle. Sinunlaisia tarvitaan lisää. Rohkaisija. :)

        Sydämestä hyvää sinulle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainaki luovutan ja hengähdän. Se ei toki tarkoita tällä hetkellä itsemurhaa vaan oleskelua vain omaa itseä varten.

        Monesti aiemmin ponnisteluni kilahtivat jonkun toisen laariin eikä omaksi hyödykseni.

        Oon myös oppinut ettäku peruspilaria nytkäyttää tarpeeksi niin se kaataa koko korttitalon, jossa ytm miehet tehtailee talon huipulla ja itse ätminä pohjakerroksissa.

        Hengähtäminen kuulostaa hyvältä. Kannattaa yrittää nähdä ympärillään myös hyvät asiat, ettei ui liian syvillä omissa murheissa.

        Rauhaa ja kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengähtäminen kuulostaa hyvältä. Kannattaa yrittää nähdä ympärillään myös hyvät asiat, ettei ui liian syvillä omissa murheissa.

        Rauhaa ja kaikkea hyvää sinulle.

        Kuin myös,

        vaikka sen toivotus tuntuukin enemmän kiroamiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös,

        vaikka sen toivotus tuntuukin enemmän kiroamiselle.

        Hyvä, että pystyit sanomaan sen. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että pystyit sanomaan sen. Kiitos.

        Niin no minähän en enempää kommentoi,

        mutta päätin jo aiemmin että en anna anteeksi sittenku sitä yritetään kanssani hieroa sen jälkeen kun olen todistanut olevani oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan seurustellut, vaikka olen halunnut. Kyse on juuri siitä, että ei kelpaa omana itsenään.

        Tässä näennäisen välittävässä yhteiskunnassa ei tiedosteta, miten eriarvoisessa asemassa miehet ovat naisiin verrattuna. Miesten yksinäisyydestä hurskastellaan, mutta ongelmat ovat paljon syvemmällä kuin ymmärretään. Kun hyvät miehet eivät kelpaa naisille, yhteiskunta on ytimeltään sairas. Suomi on kylmä ja tekee jo kuolemaa, mutta ainakin minä aion vielä taistella paremman maailman puolesta.

        Ajattelen niin, että olen ainutkertaisesta elämästäni vastuussa, ensiksi itselleni ja samalla myös toisille, sillä jokainen valintani heijastuu myös toisiin. Sama koskee toivottavasti sinua: ole ainakin itsellesi rakas ja tärkeä. Älä päästä elämää valumaan käsistä jonkun toisen takia, vaan arvosta itseäsi ja pidä huolta. Masennukseen kannattaa hakea apua ennen kuin alkaa puhua oman käden kautta menemisestä.

        Meillä jokaisella on paljon valintoja, sillä moni asia on aika paljon omissa käsissä. Elämässä on mahdollisuuksia. Ethän luovuta, ja sama muillekin. Rakastakaa, niin voitte olla siitä varmoja, että kyllä täällä on rakkautta.

        En näe asiaa erityisesti sukupuolikysymyksenä. Yhteiskunnallisena asiana tuo kylmyys koskettaa paljon muitakin kuin miehiä. Yhteiskunta on nyt tällainen kuin se on, toisille hyvä ja toisille huono, kuten ne aina ovat. Satuin nyt vain tässä maailman ajassa syntymään sellaiseksi, joka jää ylijäämämiesten joukkoon. Asialla on enemmän tekemistä evoluutiobiologian ja sukupuolten määrällisesti eriävän syntyvyyden kanssa. En myöskään ole "hyvä mies".

        Omalta osaltani elämä on käytännössä jo ohi. Siihen ei ole syynä kukaan toinen, vain minä itse. Eikä valintani varsinaisesti vaikuta kehenkään. En minä jaksa enää lähteä taistelemaan itseäni terveeksi. Varsinkin, kun paranemisesta ei ole mitään takeita. Se olisi vain kaikkien osapuolien voimien ja resurssien haaskuuta. Minusta on ihan reilua, että silloin saa luovuttaa, kun ei enää jaksa.

        Jos jotain voisin toivoa, niin sen verran myötäelävää yhteiskuntaa, että humaanin eutanasian saisi pyytäessä.

        On hyvä, että te toiset jaksatte uskoa ja taistella. Toivon teille onnea elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no minähän en enempää kommentoi,

        mutta päätin jo aiemmin että en anna anteeksi sittenku sitä yritetään kanssani hieroa sen jälkeen kun olen todistanut olevani oikeassa.

        Tuo tulee minulle täysin väärään osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe asiaa erityisesti sukupuolikysymyksenä. Yhteiskunnallisena asiana tuo kylmyys koskettaa paljon muitakin kuin miehiä. Yhteiskunta on nyt tällainen kuin se on, toisille hyvä ja toisille huono, kuten ne aina ovat. Satuin nyt vain tässä maailman ajassa syntymään sellaiseksi, joka jää ylijäämämiesten joukkoon. Asialla on enemmän tekemistä evoluutiobiologian ja sukupuolten määrällisesti eriävän syntyvyyden kanssa. En myöskään ole "hyvä mies".

        Omalta osaltani elämä on käytännössä jo ohi. Siihen ei ole syynä kukaan toinen, vain minä itse. Eikä valintani varsinaisesti vaikuta kehenkään. En minä jaksa enää lähteä taistelemaan itseäni terveeksi. Varsinkin, kun paranemisesta ei ole mitään takeita. Se olisi vain kaikkien osapuolien voimien ja resurssien haaskuuta. Minusta on ihan reilua, että silloin saa luovuttaa, kun ei enää jaksa.

        Jos jotain voisin toivoa, niin sen verran myötäelävää yhteiskuntaa, että humaanin eutanasian saisi pyytäessä.

        On hyvä, että te toiset jaksatte uskoa ja taistella. Toivon teille onnea elämään.

        Tiedän kokemuksesta, että jos toisella ei ole mitään halua ottaa tukea vastaan, ei kannata, koska aina löytyy joku toinen, jolle se tuki on tarpeen. Jos olet päättänyt noin, kukaan toinen ei voi sille mitään, vaikka kuinka haluaisi. Olemme vastuussa omasta elämästämme.

        Joka tapauksessa, toivon sinulle niin paljon parempaa. Kaikkihan me olemme ylijäämää, jos täällä ruvetaan jonoja muodostamaan. Ei täällä kukaan ole toista sen kummempi, vaan kaikki tämä on maailman tuhkaa. Niin kauan kuin henki pihisee, vedän tätä tuhkaa keuhkoihini, koska tämä on parasta, mitä on.


    • Anonyymi

      Kyllikiltä 2 tuntia sitten :D

      • Oliko Leevin Kyllikki😉😎


    • Anonyymi

      Määritä seksi

    • Anonyymi

      Olen pahasti masentunut. Ei mikään oikein kiinnosta. Aamulla pitää mennä työkkäriin, sieltä soitettiin maanantaina ja sanoivat että pitää tulla sinne puhumaan työkokeiluun osallistumisesta. Saa kyllä työkkärin akka kuulla suorat sanat aamulla siitä mitä mieltä olen työnteosta. Jos ei pillua saa niin ei töihinkään pidä mennä.

      • Anonyymi

        Työtön sinkku on kuona yhteiskunnalle.
        Sinusta ei ole mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön sinkku on kuona yhteiskunnalle.
        Sinusta ei ole mitään hyötyä.

        Ken ei pillua saa, sen ei pidä töitäkään tekemään.


    • En, mutta pahasti puutteessa kyllä olen 😬

    • Anonyymi

      En ole masentunut sen takia ettenkö saisi naista, jos jotain niin se masentaa koska ei tapaa tarpeeksi kiinnostavia naisia. Ilman seksiä olen ollut sinkkuilun ajan eli useamman vuoden, samasta syystä.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset uskalla tunnustaa masentumista.

    • Anonyymi

      Olen ollut ilman naista 12 tuntia. Kyllä nyt masentaa.

      • Anonyymi

        Minä 12 vuotta.


    • Anonyymi

      Olen ku en saa naista. Viimeksi sain noin kuukausi sitte lihavaa naista.

    • Anonyymi

      Kyllä jossain kerrostalokämpässä persaukisena kökkiminen aiheuttaa enemmän masennusta kuin naisettomuus.

    • Anonyymi

      Tässä on nyt selipaatilla seilattu jo 12 vuotta.

    • Anonyymi

      Onko 8 kk paljon vai vähän?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe