mikä lienee syy ---------

Anonyymi

kun liittokansleri Angela M. on muutaman kerran julkisuudessa vapissut ja tärissyt hyvin näkyvästi ? Jää sellainen vaikutelma että joku mättää - mutta mikä? Itse kuitenki on julkisesti kertonut että tilanne on hallinnassa ja töitä jaksaa painaa entiseen malliin. Minulle jäi sellainen vaikutelma että
kohta voi tapahtua jotain ennalta arvaamatonta.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ite olen aina vapissut lapsesta pitäen. jalat, kädet kaikki, sydän tärisee, rytmihäiriöitä, paniikkikohtauksia. mitään selkeää syytä en itsekkään tiedä tai ole tietoinen.

      tämä on aiheuttanut monissa ikävissä ihmisissä hilpeyttä koska heidän mielestä tilani oli huvittava. mutta uskon kääntäneeni tilanteeni heidän haureskelijoiden päälle.

    • Anonyymi

      juuu, aiheuttaa huolta ja kysymyksiä,

      jokin on pielessä, mutta mikä,,,,

    • Anonyymi

      Putin asialla?

      • Anonyymi

        Hermomyrkyn oireet, venäjän droppia saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hermomyrkyn oireet, venäjän droppia saanut.

        Se ei tosiaankaan ole poissuljettu mahdollisuus. AM on vahvasti julkisuudessa kritisoinut Vladia. Nimittänyt mm. hulluksi. Kuka sellaista nyt kestäisi nikottelematta.


    • Anonyymi

      Mikä se tämä tällainen ketju on ja miksi?

      A.M. on ihminen, iäkäskin. Ennakko-odotuksiin nähden lienee selvinnyt virassaan kohtalaisen hyvin.
      Kaikkien kirjoittajien pätevyys tässä aiheessa täällä tullee olemaan alle baarin. Älkää lukeko vain seiskalehteä.
      Joidenkin aloituste 'lööppi' on tuota tasoa että hei mitäs mäkin akka tai ukko tästä tykkää.

      Beng

      • Anonyymi

        Ketju mikä ketju. Sana on vapaa. Miksi vaivauduit kommentoimaan näin tyhmässä ketjussa ?
        Alan nyt lukea Aku Ankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju mikä ketju. Sana on vapaa. Miksi vaivauduit kommentoimaan näin tyhmässä ketjussa ?
        Alan nyt lukea Aku Ankkaa.

        Täytyy kommentoida; itsehän kirjoitit, että sana on vapaa.
        Kivaa olisi loogisuus, vai mitä.

        Beng


    • Anonyymi

      Hän on itse kommentoinut ....kyllä se lähtee pois yhtä nopeasti kuin tulikin....ajattelin kun katselin sitä tärinää ...että kunhan ei vaan olisi tullut paniikkihäiriö...paniikkikohtaukset..
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Kokenut esiintyjä ettei uskoisi paniikkiin, hermostoperäistä kyllä, iänmyötäkö ?


      • Anonyymi

        Vaikea sanoa mutta tiedän nyt ainakin yhden aikuisen naisen jolle tuli paniikkihäiriö joskus melkein viiskymppisenä...Alkoi sitten pelkäämään ...et tärinä tulee ....ja silloinhan se kuulemma sitten tuli ....ei pystynyt edes lääkäriin menemään kun pelkäsi tärinää....mutta sai hän sitten avun siihen kuitenkin.
        mimmimum-..mi


      • Kyllä se paniikkihäiriö voi iskeä missä iässä vaan.

        Angelan omat lausunnot viittais kyllä siihen.


    • Kun mietin taaksepäin, niin minulle nuo tärinät on tuttuja siltä ajalta, kun verensokeri alkoi kummittelemaan, enkä vielä käyttänyt metforminia.

      Ne tuli monesti jonkun aikaa syönnin jälkeen, jos asettui olemaan paikalleen. Meni aika nopeasti ohi, kun läksi taas liikkeelle.
      Se oli niinkuin olisi palellut sisältäpäin vaikka oli lämminkin ilma. Se oli niin rajua, että sen huomasi minusta ulospäinkin, koska muistan työkavereitten ihmetelleen, että sähän täriset.
      En silti sano, että Merkelillä se johtuisi verensokerin heittelystä, mutta sellainenkin mahdollisuus on.

      • Anonyymi

        Kertoiko lääkärisi, että noin voi käydä?
        Jättävät nimittäin paljon kertomatta tai eivät kuule ts. kuuntele.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoiko lääkärisi, että noin voi käydä?
        Jättävät nimittäin paljon kertomatta tai eivät kuule ts. kuuntele.

        Beng

        En yhtään muista, että olisi sellaisella pelotellut.

        Se oli se aika ennen lääkitykselle laittamista, kun yritettiin verensokeriani pitää kurissa vielä pelkällä ruokavaliolla, dietistin ohjeilla ja diabeteshoitajan jatkuvilla mittauksilla.
        Muistinkos minä aina mitään säännöllisiä ruoka-aikoja ja ruokavalioita töissä käydessäni. Sitä lappoi nälissään naamaansa mitä puhvetissa oli tarjolla ruokatunnilla, kun ensin oli ollut työmatkalla kiireisesti nautitun aamupalan varassa.
        Noita Merkelin ikiä silloin olin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En yhtään muista, että olisi sellaisella pelotellut.

        Se oli se aika ennen lääkitykselle laittamista, kun yritettiin verensokeriani pitää kurissa vielä pelkällä ruokavaliolla, dietistin ohjeilla ja diabeteshoitajan jatkuvilla mittauksilla.
        Muistinkos minä aina mitään säännöllisiä ruoka-aikoja ja ruokavalioita töissä käydessäni. Sitä lappoi nälissään naamaansa mitä puhvetissa oli tarjolla ruokatunnilla, kun ensin oli ollut työmatkalla kiireisesti nautitun aamupalan varassa.
        Noita Merkelin ikiä silloin olin.

        Mikä Ruotsissa on diabetes-raja?
        Oletko syönyt kolesterolilääkkeitä, kun nekin voivat nostaa sokeriarvoja. Lääkäri tosin jättää kertomatta tämän. Muutoikin haittavaikutuksiin huitaisevat.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Ruotsissa on diabetes-raja?
        Oletko syönyt kolesterolilääkkeitä, kun nekin voivat nostaa sokeriarvoja. Lääkäri tosin jättää kertomatta tämän. Muutoikin haittavaikutuksiin huitaisevat.

        Beng

        Taitaa olla 6 vaikka on minulle luvattu, että saa olla seitsemänkin.

        Kolesterolilääkkeet minulle on joskus kirjoitettu, mutta vaikka olin nielemättä niitä yli kaksi vuotta, niin lääkäri kehui arvojani ja totesi tyytyväisenä lääkkeitten toimivan hyvin. Että niin tehokkaat lääkkeet, jotka vaikuttavat etänä lääkekaapissani.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Taitaa olla 6 vaikka on minulle luvattu, että saa olla seitsemänkin.

        Kolesterolilääkkeet minulle on joskus kirjoitettu, mutta vaikka olin nielemättä niitä yli kaksi vuotta, niin lääkäri kehui arvojani ja totesi tyytyväisenä lääkkeitten toimivan hyvin. Että niin tehokkaat lääkkeet, jotka vaikuttavat etänä lääkekaapissani.

        6 on arvo Suomessakin. Siinä hilkulla, että...
        Taidat olla yhtä kuriton kuin mä.
        Määrättiinmtaas, mutta tuota ei ollut apteekissa.
        Luin ko. tutkimuksia. Haittoja. Parasta oli, että jos on laktaasi ei saa käyttää ollenkaan. Ja laktaasitekstissä viitattiin saamelaisiin. (Tuli mieleen Tatu Vanhanen). TutkinmWikiä ja tarkoittaa samaa kuin laktoosi-intoleranssi. Olin lääkärille pari virkettä aiemmin puhunut l-i:sta.
        Paras haitta oli lihaskudoksen hajoaminen: kasvaako se takaisin vai surkastuuko ikiaikaisesti.
        Entä jos on käyttänyt jo jotain vastaavaa. Aiheutuiko jo pysyvä haitta?
        Kenen vastuu?

        Ja kaikkea muuta kivaa voi aiheuttaa.

        Beng


    • Anonyymi

      Melko varmasti syy tärinään on tavattoman hyvä mieli. On saanut koko Euroopan sotatilaan kutsumalla muunuskonnon harjoittajia sabotoimaan kaiken mitä sivistyneet yhteiskunnat ovat saaneet sotien jälkeen rakennettua.
      Eurooppa kriisissä.
      Volvo Autonrakennus toiminta harkinnassa lopettaa Ruotsissa, syy epävakaaa yhteiskunta. Kukapa tuollaiseen maahan uskaltaisi oikeasti TÖIHIN mennä?

      • Anonyymi

        Kutsunut muunuskonharjoittajia, minkään maan päättäjät euroopassa ei ole kutsunut näitä, kiintiööpakolaiset on eri juttu, suomikin ottaa 750 heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsunut muunuskonharjoittajia, minkään maan päättäjät euroopassa ei ole kutsunut näitä, kiintiööpakolaiset on eri juttu, suomikin ottaa 750 heitä.

        Kyllä vaan, yli miljooona Saksassa tuota porukkaa. Riittää hyvin pilaamaan yhteiskuntarauhan. Nimenomaan Merkel "avasi" rajat ja tämä on totuus.


    • Anonyymi

      Joskus unohdan syödä ja olen oikein nälissäni, silloin, käteni alkavat täristä, pukkaa hiki, eikä jalatkaan oikein kanna. Ei luulisi Merkerillä niin olevan.
      Tuttavani söi paljon buranaa, en tiedä miksi, mutta hänen kätensä tärisivät usein. samoin polvi alkoi yhtäkkiä täristä, jos oli toisen jalan päällä ristissä. En tiedä onko buralla ja tärinällä yhteyttä, mutta kiusallinen tilanne, kun yritin olla huomaamatta.
      Toisen tuttavani kädet tärisivät, sairastui MSA-tautiin.
      Krapulassa olen nähnyt monen tärisevän, muttei Merkel juopolta näytä.
      Tässä omat diagnoosi-arvailuni, saa tuolla ylempänä joku tuomita ja sitä suuremmalla syyllä alkaa lukemaan Aku-Ankkaa.

    • Anonyymi

      Joo, toi tuttua tässä iässä, jos ei syö tarpeeksi. Eka kerran koin vapinaa viime kuussa, eikä johtuu paniikista, polvet tutis. Ikä vaille 70v.

    • Anonyymi

      Jonkin sortin terveysongelmasta lienee kyse, pienestä tai isommasta. Se tässä aiheessa on käsittämätöntä, mitä se kuuluu kaiken maailman ihmisille, joilla ei ole osaa eikä arpaa hänen elämänsä kanssa. - Nm. Uteliaisuus huipussaan

      • Anonyymi

        AM vaikuttaa hyvin paljon jokaisen suomalaisenkin elämään EU:n kautta.

        Nykyään on tullut tavaksi valittujen johtajien ilmoittaa terveydentilastaan. Vrt. Kekkonen


      • Anonyymi

        Ei minustakaan ole kyse uteliaisuudesta, enemmänkin huolestumisesta, kun ei koskaan tiedä milloin ja miten tässä iässä itse rupeaa tärisemään. AM on arvostettu henkilö, ja kun hän kerran vielä julkisuudessa esiintyy ja rikkoo etikettejä istumalla kansallislaulujen aikaan (se protokollavirhe vähän huvitti, on se tarkkaa), niin kyllä olisi ihan oikein kertoa mikä ongelma on kyseessä.


      • Anonyymi

        En kyllä keksi mitään asiaa, millä ko. henkilö vaikuttaisi jokapäiväiseen olemiseeni ja elämiseeni. Enkä myöskään ymmärrä, miksi kansan pitäisi tietää yhdenkään johtajansa terveyden tilasta. Riittää kun on olemassa joku taho, joka on tietoinen ja osaa toimia tilanteissa, joissa toimia tarvitaan kun päättäjäpomot potevat. - Nm. Uteliaisuus on pipiä


    • Anonyymi

      Milloin tärinä-tädin muistelmat julkaistaan?
      Vai onko menettänyt muistinsa kuin uuno turhapuro?

    • Anonyymi

      Eikö tuo lie kauko-ohjattu tuhooja- ropotti koko akka. Euroopan tuhosi ohimennen, ja siinä sivussa Suomenmaan.
      Nyt sitte patterit lopussa nii täräjää.

    • Anonyymi

      Aika turhalta tuntuu täällä pohtia, mistä A.Merkelin vapina johtuu.
      Oletan, että hänen "henkilääkärinsä" tietää syyn/ syyt ja myös Saksan muu johtoporras.

      Merkelhän luopui puolueensa puheenjohtajuudesta v. 2018, eikä aio asettua ehdolle Saksan liittokansleriksi v. 2021.

      Liittokansleri hän ollut vuodesta 2005 lähtien ja mielestäni se on riittävän pitkä aika "näyttää kyntensä" niin vaativassa virassa.

      En ole perehtynyt hänen toimintaansa virassaan, enkä tiedä, miten tyytyväisiä/ tyytymättömiä saksalaiset siihen ovat.
      Kai hän kuitenkin on jossain onnistunut, koska on säilyttänyt virkansa näin kauan.

      Koska en ole lääkäri, niin en ota kantaa siihen, mistä Merkelin vapina johtuu. Syitä siihen on lukemattomia. Eiköhän kuitenkin ole pääasia, että hän kykenee hoitamaan virkatehtävänsä kunnialla, joko seisten tai istuen.

      kylmätotuus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe