https://www.facebook.com/100034900455107/posts/150100512829963?s=100034900455107&sfns=mo
Minun pitä huomenna soitta sinne kelan.
Jo minun pitä nyt katsoa sittä kelan juttua erikoista että ne ei sinä viestissä ilmoittatan maksu päivä vaikka se ei sinä virallisessa maksu listassa lue.😞
Ei kun sinä luke tarkistetty 1.8.2019 lähtien maksu päivä ei näy ota tarpen vatiessa yhteyttä kelan.🙂
Minä luulen että toi tarkoitta sittä että kela ei ole tehnyt maksu päätöstä minulla on lain muukan oikeus asumistuen otan asianajajan yhteyttä ja pyydä häntä soittaman kelan ja teen rikos ilmoitus sanktiomisesta tällä kerta specsillä vaadin rangaistusta kun se käytänössä tarkoitta sittä eli se että ne ei ole tehnyt maksu päätöstä niin tavallan ne on evännyt asumistuki mikä on selvä sunnitelttu saktio eli kela syllisty sanktiomisen.😞
Yhteiskunta mihin kuulu viranomaiset mm kela sanktio minua sen takia että aasun omassa asunossa enkä aasu hoitokodissa mikä on yksityinen tuotoisa bisnes ja kun kelan työntekijät omistavat osakeitta hoitokodissa niin nidden arvo laske kun aasun omassa asunossa ja nouse jos aasun hoitokodissa eli kela sanktio minua sen takia että nidden työntekijät eivät tiena tarpeksi raha kun aasun omassa asunossa enkä aasu hoitokodissa.😞
Jo hyvä yötä sanon vain totuus kelasta sitten kun se on mitän sensuroimatta.😞
Kela sanktio kun ei aasu hoitokodissa.
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhän pitää asua vuokralla että rikas saa maksaa veroa ja kokea näin elättävän köyhää, jotta köyhä saa tukia, joilla maksaa vuokraa jotta rikas saa vuokratuloa että on rikkaampi ja työteliäämpi. Köyhä ei saa myöskään tehdä työtä muuten Kela vientoimeentulotuen pois.
- Anonyymi
Oikeat työt alkavat, kun lehdet putoaa. Hyvää syyskautta vaan kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379