vanha leasing vai vanha yksityishenkilön?

Kari

Onko leasingeina ollet autot huonompikuntoisia kuin yksityisellä olleet? Oletetaan että autosta luovutaan 3 vuoden käytön jälkeen. Eikö leasing-auto ole kuitenkin käynyt kaikki huollot jne. ajallaan, kun ilmaseksi kuuluu pakettiin? Yhtä vanhaa leasing-autoa tuossa olen katsellut.

No kertokaapahan enemmän tietävät.

-Pohojosen Kari

9

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09+09+09+09

Itse ostaisin yksityiseltä, niin voisi paremmin neuvotella hinnasta.
      Leasing autot ovat täynnä kiveniskemiä ja suurin osa
      on juuri näitä minä ensin tyyppejä, jotka eivät valitä laina autostaan yhtään.
      En ostaisi.

• .............
      • 09+09+09+0

kaikkissa konepelti täynnä kiveniskemiä.
        käy vaikka katsomassa.
        Yksityiseltä saat hyvin pidetyn oman auton.

• Möyliö

Ei voi yleistää. Niin oman auton käyttäjissä kuin leasing-autoilijoissa on huolettomia ja huolellisia veikkoja. Hauska väite on, että juuri leasing-autoissa on kiveniskemiä. Ei taida omistusmuoto vaikuttaa siihen, enemmänkin se missä on ajettu.
      Huoltoleasing-autoissa on ainakin huollot tehty ajallaan. Muutenhan siitä tulee sakkooraippaavankilaa....
      Silmä auttaa auton valinnassa enemmän kuin näiden nettipalstojen yksioikoiset ennakkoluulot.

• Juha

Ainakin leasing firmoista ostettaessa tietää että kyseinen auto on huollatettu viimeisen päälle merkkiliikkeissä ja leasingyritys huoltaa autot vielä ennen myyntiä, joten ei moitteen sanaa laadusta. Suosittelen että vilkaiset Easy km.n nettisivuja. http://www.easykm.fi/etusivu.php
      Löytyy kivoja perusautoja ja mikä parasta, vähänajettuja.

• äöäööääöäöääöäöäöä

Juu EasyKm:lta saa kivoja yhdellä olleita autoja

LUE SUOMEN POSTI

Toiseksi on kiva, kun ratti on oikealla.
        Ja jos auto on huolettu eesin omassa huollossa, niin se on vain pelkkää öljynvaihtoa.

• Omistaa

Pitkätihän se menee silleen että ihminen pitää huolta omaisuudestaan, toisten tavaroista ei ole niin väliä. Kuka siis välittää sisäänajaa ja hmuutenkin pitää huolta työnantajn kustantamasta liisarita?? Ok, eipä ole tiettykään omasta pussista pois myöskään rempat.

• Tepe

Meidän firmassa on paljon liisareita ja pääasiassa käyttöetu sellaisia. Autot huolletaan suht ajallaan jne jne, mutta auton puhtaanapito onkin sitten liisareissa mielestäni huomattavasti epäsäännöllisempää kuin omassa autossa. Tämä johtuu siitä, että se on omakustanteista kuten bensat, tuulilasinesteet ym. Joten jos vanhaa liisaria olet hankkimassa niin käy kori ulkoisesti tarkkaan läpi. Itse ostin entisen liisarin ja kaupassa auto näytti hienolta ja muuten auto oli tekniikaltaan kunnossa. Mutta jälkeenpäin huomasin autossa kovastikin epämääräisiä naarmuja/jälkiä joita ei vahallakaan saanut peiteltyä.

Sen verran vielä, että monet liisarit näkevät pesulan ehkä kerran vuotta kohden, joten :)

• Fittipaldi

miten on eikö yksityis käytösä olleisiin autoihin voi tulla kiven iskuja konepeltiin? Meidän yrityksessä ainakin kaikista leasing autoista pidetään hyvää huolta, koska autot ovat osa yrityksen imagoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe