450-550cc rintojen suurennus

Anonyymi

Hei. Onko mahdollista saada ensimmäisellä suurennuskerralla tuon kokoisia implantteja? Konsultaatio vasta reilun viikon päästä. Olen 166/65 B80 kokoinen ja kaksi lasta imettänyt 35 vuotias nainen. Rinnat ei juurikaan roiku. Tyhjää vain päällä jonkin verran.

Toiveissani olisi DD-E kuppikoko ja mietin riittääkö tuo määrä siihen ja suostutaanko siihen edes? Finestille olen Kullamaalle menossa lokakuun alussa siis rintojen suurennukseen.

3

230

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ole typerä,ketä sinun pitää rinnoillasi viehättää.Maailmassa on tärkeämpiäkin leikkauskohteita.Huom. nuoret naiset ja miehetkin älkää pilatko kasvojanne tatuoinnilla!

• Anonyymi

En yhtään ihmetele miksi avioerotilastot ovat suuret kun tollasella asenteella ollaan :D

• Anonyymi

Kirurgi osaa sen arvioida. Kannattaisi kyllä käydä usealla konsultaatiossa,näkemykset saattavat poiketa paljonkin toisistaan. Tuolla määrällä ei mitään todella isoja rintoja tule, eikä D-kuppi ole iso. Sopii kyllä jos maltilliset haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1066
    2. 64
      1042
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      648
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe