Raamattu mainitsee siihen sisältyvän 21 erilaista isoa ongelmaa, isoa vaivaa?
Tuleeko Jeesus takaisin kahdesti. Eka salaa ja sitten julkisesti vai kerran julkisesti?
T: iloinen nöyrä orja
Mistä alkaa vaivanaika 7v kestävä ajanjakso?
37
1115
Vastaukset
Yksi noista voi olla se, että 5G-verkkoa on vaikea saada riittävän kattavaksi. Raamattu viittaa aivan selvästi 5G-verkkojen ongelmiin.
5G-verkko aiheuttaa syöpää ja muita terveysongelmia... Monet tutkijat siitä varoittelevat. 4G on ihan tarpeeksi nopea kannettaville laitteille. Jos oikein nopeaa yhteyttä tarvitsee niin sitten vain valokuitua. Mutta kun ei, vaan pitää olla tyhmä - ihan kuin niin voimakkaalla säteilyllä ei olisi terveysvaikutuksia. Monessa maassa ei 5G-verkkoa haluta. Saksalaiset ovat ainakin olleet varovaisia langattomien yhteyksien kanssa. Diabetes ja suolistosairaudetkin lisääntyvät Suomessa jatkuvasti tiettyjen ruokavalioiden takia.
George_L kirjoitti:
5G-verkko aiheuttaa syöpää ja muita terveysongelmia... Monet tutkijat siitä varoittelevat. 4G on ihan tarpeeksi nopea kannettaville laitteille. Jos oikein nopeaa yhteyttä tarvitsee niin sitten vain valokuitua. Mutta kun ei, vaan pitää olla tyhmä - ihan kuin niin voimakkaalla säteilyllä ei olisi terveysvaikutuksia. Monessa maassa ei 5G-verkkoa haluta. Saksalaiset ovat ainakin olleet varovaisia langattomien yhteyksien kanssa. Diabetes ja suolistosairaudetkin lisääntyvät Suomessa jatkuvasti tiettyjen ruokavalioiden takia.
>5G-verkko aiheuttaa syöpää ja muita terveysongelmia...
Missäs tämä on jo ehditty tutkia? 😮Kun aineistossa näkyvät esimerkiksi sanat "lopunajat" ja "pedonmerkki", voidaan olla varmoja, että materiaali on hyvin terävien aivojen toisille teräville ja kriittisille tuottamaa. Ja kun se on vielä jännittävää ja mukaansatempaavaa liikkuvaa kuvaa, tieteellinen luotettavuuskin on taattu.
Jesajassa on lause:
"Minä teen kaikki vuoreni teiksi ja minun valtatieni kulkevat korkealla. "
Jos tulkitsen sen tarkoittavan Sanan valtatietä, niin sana kulkee nykyisin korkealla ( pilvipalvelu) lentää yli vuorten ja merten, ei papin painalluksella, vaan napin painalluksella.
Aikoinaan piti kulkea jalan yli vuoretn ja laivoilla vaarallisia meriteitä viemässä sanaal. Nyt on helppo kun olemme täällä pilvissä.- Anonyymi
Jeesus ja kumppanit ovat tulleet salaa jo useampia kertoja. Ihmeiden tekijä kreikkalainen Apollonius Tyanalainen oli Nasaretilaisen ensimmäinen tulemus Jeesus-elämän jälkeen.
- Anonyymi
Olen Raamatun tuntijoilta ymmärtänyt, että ylösotto, eli Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta, tapahtuu yllättäen; yksi otetaan, toinen jätetään. Siitä alkaa seitsemän vuoden vihan aika. Antikristus nousee ja tuonee ensimmäiseksi kolmeksi ja puoleksi vuodeksi melko rauhaisan ajan. Loppu onkin sitten hurjaa menoa. Nyt on aika tehdä parannus, kun se vielä on helppoa. Vaivan aikanakin voi pelastua, mutta se vaatii muutakin kuin uskoa. Siinä luultavasti menettää päänsä.
Jeesus voi tulla jo tänään. Ei ole mitään, minkä pitäisi tapahtua sitä ennen.- Anonyymi
Niin, Jeesus tulee ensin vain omilleen, ja vaivan ajan lopussa palaa heidän kanssaan Messiaana ja kuninkaana maan päälle näkyvästi, tuhoaa vihollisensa ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan Jerusalemiin. Jos olen oikein ymmärtänyt, kristityt ja juutalaiset hallitsevat hänen kanssaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Jeesus tulee ensin vain omilleen, ja vaivan ajan lopussa palaa heidän kanssaan Messiaana ja kuninkaana maan päälle näkyvästi, tuhoaa vihollisensa ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan Jerusalemiin. Jos olen oikein ymmärtänyt, kristityt ja juutalaiset hallitsevat hänen kanssaan.
>Jos olen oikein ymmärtänyt, kristityt ja juutalaiset hallitsevat hänen kanssaan.
Minä taas en ole ymmärtänyt, mihin Kaikkivaltias tarvitsee noita apulaisia. Hänhän pystyy kuulemaan vaikka miljardi rukousta yhtä aikaa ja on muutenkin kyvyiltään rajaton. Yhden keskikokoisen kiviplaneetan hallitsemiseen Hän sitten tarvitseekin nisäkäsapujoukkoja. Jokin tässä ei täsmää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan niin että Raamatusta ei löydy yhtään jaetta jossa sanotaan :
" Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta "
Sitten tämä: "Jeesus voi tulla jo tänään. Ei ole mitään, minkä pitäisi tapahtua sitä ennen. "
Usein kuultu lause.
Raamatussa lukee että pyhät outuvat kaikien kansojen vihattaviksi. Tämä tarkoittaa että kaikissa kansoissa on ihmisiä, jotka vihaavat pyhiä kristittyjä. Nykyään on juutalaisvihaa maailmalla mutta he ovat aika hyvin suojassa Israelissa vihaajiltaan. Juutalaisvihan tavoite on ajaa juutalaiset Israeliin.
Maailmaan on tulossa toinen holokausti, sanoi eräs juutalainen Jeesukseen uskova ja luottava mies, Korman sukunimi, TV7:n opetusohjelmasarjassaan, joka muuten on kanssa vastaan pretribulaatiota.
Pretribulaatiota perustellaan osin Raamattuun kuulumattomin sanoin. Otetaan Raamatusta jokin jae ja jatketan siihen päälle oma näkemys ja selostus mutta ei kuitenkaan suoraan Raamatussa olevaa jaetta joka sanoo asian samoin.
Vihalta pelastuminen tarkoittaa Helvetiltä pelastumista edesmenneen tunnetun saarnamiehen mukaan, joka tuumi että USA tuhoutuu, David Wilkerson:
https://www.youtube.com/watch?v=2_yP9h3jrSw - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan niin että Raamatusta ei löydy yhtään jaetta jossa sanotaan :
" Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta "
Sitten tämä: "Jeesus voi tulla jo tänään. Ei ole mitään, minkä pitäisi tapahtua sitä ennen. "
Usein kuultu lause.
Raamatussa lukee että pyhät outuvat kaikien kansojen vihattaviksi. Tämä tarkoittaa että kaikissa kansoissa on ihmisiä, jotka vihaavat pyhiä kristittyjä. Nykyään on juutalaisvihaa maailmalla mutta he ovat aika hyvin suojassa Israelissa vihaajiltaan. Juutalaisvihan tavoite on ajaa juutalaiset Israeliin.
Maailmaan on tulossa toinen holokausti, sanoi eräs juutalainen Jeesukseen uskova ja luottava mies, Korman sukunimi, TV7:n opetusohjelmasarjassaan, joka muuten on kanssa vastaan pretribulaatiota.
Pretribulaatiota perustellaan osin Raamattuun kuulumattomin sanoin. Otetaan Raamatusta jokin jae ja jatketan siihen päälle oma näkemys ja selostus mutta ei kuitenkaan suoraan Raamatussa olevaa jaetta joka sanoo asian samoin.
Vihalta pelastuminen tarkoittaa Helvetiltä pelastumista edesmenneen tunnetun saarnamiehen mukaan, joka tuumi että USA tuhoutuu, David Wilkerson:
https://www.youtube.com/watch?v=2_yP9h3jrSwNuo pyhät tarkoittanevat vihan aikana kääntyviä. Ehkä jo ennen ylöstempausta viha kristittyjä vastaan pahenee, mutta vielä pahempi on tilanne Antikristuksen aikana. Silloin Jeesukseen uskova hyvin mahdollisesti menettää päänsä. Ilmestyskirja puhuu siitä. Eli silloin ei enää pelastuta yksin armosta, niin kuin nyt. Silloin tarvitaan tekoja: kieltäytyminen palvomasta petoa ja ottamasta sen merkkiä.
"Siinä luultavasti menettää päänsä."
Päänsä on menettänyt jo siinä vaiheessa, kun höynähtää kaikenmaailman profetioihin. Antiikinaikainen apokalyptinen kirjallisuus tarjoaa siihen hyvän mahdollisuuden.- Anonyymi
Mellerin oppia kuunneltu: " Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta "
No - he uskovat mitä Meller puhuu..joku toinen puhuu toisin.
Olen kuunnellut kun toisinaan soitellaan ahdistuneina MTV-lähetykseen ja varmistellaa että: 'Ottaahan Jeesus pois omansa ennen sitävaivan aikaa, eikös se niin ollut'.. :/jne.
Siis ihmisten ahdistelua ja jännityksessä pitämistä..(koko elämä menee tuommosessa) tuommoset maalailut.. no tuommoisella voi herkkiä kinnata..uskoohan ne
(kui2) - Anonyymi
" Olen Raamatun tuntijoilta ymmärtänyt, että ylösotto, eli Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta, tapahtuu yllättäen; yksi otetaan, toinen jätetään. Siitä alkaa seitsemän vuoden vihan aika. "
Minä en niele tätä sselitystä mutta jos se lukee Raamatussa niin sitten nielen. Saisinko vielä Raamatunjakeen tai jakeet, jotka vahvistavat tämän asiantuntijoilta saamasi ymmärryksen koskien ylöstempauksen olevan 7vuotisen vaivan ajan aloituspäivämäärä.
Sittenhän minun ei tarvitsekaan varautua ruokavarastolla jos asiantuntijoilla ei ole erehdysmahdollisuutta päättelykyvyissään koskien sitä yksityiskohtaa mikä aloittaa 7 vuotisen vaivanajan.
Minä en usko mitään mitä ei lue Raamatussa eikä minulla ole mitään lupaakaan uskoa asiantuntijoita vaan ainoastaan se mitä Raamattuun on kirjoitettu. Oletko tietoinen millaisissa parvissa pretribulationistit lentelevät? Oletko kiinnittänyt huomiota onko pretribulationisteilla ja menestysteologialla jokin yhteinen kytkös olemassa? Ja jos on niin mitä se tarkoittaa?
Menestysteologia on valheoppia.
Ihanalla ja sävyisällä Jumalan rakkaudella, ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Olen Raamatun tuntijoilta ymmärtänyt, että ylösotto, eli Jeesuksen paluu ottamaan omansa pois vihan ajan alta, tapahtuu yllättäen; yksi otetaan, toinen jätetään. Siitä alkaa seitsemän vuoden vihan aika. "
Minä en niele tätä sselitystä mutta jos se lukee Raamatussa niin sitten nielen. Saisinko vielä Raamatunjakeen tai jakeet, jotka vahvistavat tämän asiantuntijoilta saamasi ymmärryksen koskien ylöstempauksen olevan 7vuotisen vaivan ajan aloituspäivämäärä.
Sittenhän minun ei tarvitsekaan varautua ruokavarastolla jos asiantuntijoilla ei ole erehdysmahdollisuutta päättelykyvyissään koskien sitä yksityiskohtaa mikä aloittaa 7 vuotisen vaivanajan.
Minä en usko mitään mitä ei lue Raamatussa eikä minulla ole mitään lupaakaan uskoa asiantuntijoita vaan ainoastaan se mitä Raamattuun on kirjoitettu. Oletko tietoinen millaisissa parvissa pretribulationistit lentelevät? Oletko kiinnittänyt huomiota onko pretribulationisteilla ja menestysteologialla jokin yhteinen kytkös olemassa? Ja jos on niin mitä se tarkoittaa?
Menestysteologia on valheoppia.
Ihanalla ja sävyisällä Jumalan rakkaudella, apEhdotan, että kuuntelet asiantuntijoita itsekin. Esimerkiksi Robert Breaker, Peter Ruckman, Chuck Missler, CharlesLawson ja youtuben kanavia Behold Israel ja Newnews. Useita muitakin on.
On kuitenkin iso ongelma, kun kaikki uskonnot ovat niin epäuskottavia.
Vain uskonnoissa sisällä olevat uskovat oman uskontonsa kirjoituksiin.
- Anonyymi
Kiliasmi-opin mukaan Jeesus:
1. Ensin "saapuu pilvissä", ei tule alas maan päälle, vaan pyhien enkeliensä kanssa "tempaisee uskovat ylös pilviin". Uskovat menevät ylös Taivaaseen, jossa 7 vuoden Karitsan Häät. Samaan aikaan maan päällä 7 vuoden Vaivan Aika. Sitten:
2. Jeesus palaa takaisin maan päälle, yhdessä uskovien kanssa, jotka nyt Kristuksen kanssa hallitsevat maata 1000 vuotta = Tuhatvuotinen Valtakunta. Saatana on sidottu.
Tämän ajan lopulla Saatana päästetään irti, vielä kerran seulomaan ihmisissä nk. jyvät akanoista, sillä Jumala tuomitsee varman päälle.
3. Sitten tapahtuu koko ihmiskunnan ylösnousemus Viimeiselle Tuomiolle.
4. Viimeisen Tuomion jälkeen Jumala hävittää kaiken luomansa ja "luo uudelleen uudet taivaat ja uuden maan". Saatana ja kaikki hänen seuraajansa ovat sidotut / vangittuina Helvetissä, eivätkä voi enää aiheuttaa pahaa maailmassa ja maailmankaikkeudessa.
Kannattaa kunkin meistä selvittää asiamme Jumalan kanssa mahdollisimman nopeasti. Tehdä parannus, hylätä maailman hömppä, rukoilla, uudestisyntyä ja uskoa evankeliumi. 📖 - Anonyymi
Mistä alkaa vaivanaika 7v kestävä ajanjakso?
Ap..- Anonyymi
En minä tiedä. Raamattu, eli tässä tapauksessa UT, kertoo mitkä eri asiat ovat nk. Lopun ajan merkkejä. Lopun aika ei ole sama kuin "maailmanloppu", maailma ei lopu vielä pitkään aikaan.
Ensin, selkeämpi merkki on Antikristuksen ajan, Lopun ajan, alkaminen. Luciferistit ovat jo kauan, maailman alusta asti, tehneet harkittua työtään Luciferin täyteen valtaan saattamiseksi. Antikristuksen valtaannousua on vaihe vaiheelta pedattu jo vuosisatoja. Silloin tällöin, näistä ulkopuolisille vuotaneita tosiasioita, tietovuotoja, on väheksyvästi haluttu kutsua "salaliittoteorioiksi".
Oma teoriani on, että vuonna 2015 alkanut yllättävä kansainvaellus oli alkua Vaivan ajalle. Miksi? No, jos sen kaikki taustat tähän kirjoittaisi , Suvakki24 sensuroisi sen heti pois "äärioikeiston propagandana". Antikristuksen suvakkiarmeija pitää huolen, ettei tieto meneillään olevasta rikoksesta vuoda suurelle yleisölle.
Eikö sinua ihmetytä tämä vuonna 2015 alkanut tietynlainen, uusi, sosialistinen vihadiktatuuri, yhdessä tänne tuotettujen Allahin joukkojen kanssa, jossa toisinajattelijat demonisoidaan, leimataan. Ja eikös juuri tällä foorumilla, toisessa ketjussa joku ilmoitakin aloittavansa kristittyjen murhat, S24:n salliessa tämän tappouhkauksen, mutta sensuroiden samassa ketjussa rauhantahtoisen terrorismin vastaisuuden.
- Anonyymi
Ihme kun tähän ketjuu ei ole ilmestynyt änkyräuskovaa selittämään jotain huijarisaarnaajaan näkyä tai tulkintaa kuinka tuokin liittyy jotenkin homoihin. Mualimanloppu tulee sitä ennen 21 homoa suorittaa pedentraation ja näin ollen täysi ventti tulee täyteen ja sitten tulee loppu.
- Anonyymi
Antikristus, kaiken muun ohella, on varmasti myös homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristus, kaiken muun ohella, on varmasti myös homo.
Kyllä, ja hänen oikea kätensä on surkastunut ja oikea silmänsä sokea.
Näitä ennustuksia esitettiin taikauskoiseen aikaan yhtenään eikä ne koskaan toteutuneet muuten kuin ihmeellisten ja epärehellisten tulkintojen kautta. Ja enimmikseen ne unohdettiin vähin äänin.
- Anonyymi
Suomessa tämä vaivanaika on neljän vuoden jaksoissa säännöllisesti.
Vaivanaika on ihan uskovaiskohtaista.
Joillakin vainanaika alkaa heti uskoon kajahdettuaan.
Erityisen paha vaivanaika on esimerkiksi palstalla kirjoittavalla usko.vainen-nimimerkillä.
Niin vaikeaa vaivanaikaa ei kestä montaa vuotta, kun tolkku menee niin pahasti, ettei ole enää kirjoitustaitoa.- Anonyymi
Ainakin noista tapaa alkaa se lähipiirin vaivanaika.
- Anonyymi
Näihin ei usko enää kukaan. Niin monta kertaa on huijattu uskovaisia lopunajan laskelmilla.
- Anonyymi
Pudis55, hauskaa tällainen aikuisten jumalaleikki. Mielikuvituksellisia juonenkäänteitä riittää, tästähän voisi tehdä vaikka saippuaa iltapäivien ratoksi. Tämän palstan uskikset riittävät hyvin käsikirjoittajiksi. Mikä tv yhtiö tarttuu asiaan.
- Anonyymi
Kalevauva.fi tekee kohta biisin.
💗💗💗 kalevauva 💗💗💗
- Anonyymi
Vaivanaika alkaa itsellesi kun alat uskoa saarnaajia ja raamatun satuja todeksi.
Jesse ei tule. Se kuoli pari tuhatta vuotta sitten. Onko sinulle jotain muuta kerrottu. - Anonyymi
>> Mistä alkaa vaivanaika 7v kestävä ajanjakso? <<
Se alkaa siitä kun tulee uskoon ja lopettaa ryyppäämisen.
Hihhuleiden vaivanaika kestää koko niiden eliniän.Näinhän se menee, muuten kuin ryyppämisen kanssa, kohtuus viinin juomisessa on pidettävä hallinnassa ja kohtuudessa. Kaikille alkoholi ei sovi ollenkaan.
Joutavaa pekulointia nää Antti Ristus peto 666 mikrosiru höpinät. Kaikki me kuollaan joskus.
"Tuleeko Jeesus takaisin kahdesti. Eka salaa ja sitten julkisesti vai kerran julkisesti?"
Vain kerran julkisesti, Vaivanajan jälkeen. Tämä muu tarinointi on lähtenyt liikkellä alunperin katolilaisen kirkon disinformaatiosta, ja popularisoitu viimeisen sadan vuoden aikana edistämään sensaatiohakuista lopunaikojen ennustelu-kirja bisnestä. Rahakasta touhua näille "Sanan-opettajille"... Aivan käsittämätöntä satuilua, että Jeesus tulisi hakemaan ihmiset 7-vuodeksi taivaaseen turvaan. Koko Raamatussa ei puhuta mitään, että Jeesus tulisi hakemaan ihmisiä taivaaseen. Jeesus itse on tulossa aikanaan takaisin Maan päälle, tuodakseen taivaallisen todellisuuden, eli Jumalan kuningaskunnan tämän maapallon päälle. Sitä paitsi Vaivanaika/Suuri ahdistus näyttäisi toteutuvan aikanaan vain Lähi-idässä, ei koko maapallolla, vaikka vaikeita aikoja tulee olemaan varmasti olemaan eripuolilla maailmaa... Kun Raamattua tutkii tarkasti huomaa, että antikristuskin hallitsee vain rajattua aluetta Lähi-idässä, ei koko maailmaa...- Anonyymi
Monenlaista on vaivaa. Ilmeisesti paluu siis tosi lähellä... 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787