Inventaario

Pihalle oli jostain kumman syystä ilmaantunut jätesäkkejä, joissa oli kaikenlaista pois heitettyä roinaa, kuten petauspatjoja ja hiirten terrorisoimia lakanoita.
Juuri ja juuri sain sullotuksi säkkikasan autoon, jotta pääsisin matkaan - eli eroon mustaan muoviin kadonneesta menneisyydestä.

Matkasta kaupunkiin ei ollut erityistä mainintaa ajopäiväkirjassani. Reissu oli tavanomainen kauppunkireissu, rento. Ajelin siinä nopeusrajoitusten mukaan ja yritin samalla huitoa avoimesta ikkunasta hyttystä pihalle, mutta tämä jääräpäisesti kieltäytyi. Maisemat olivat kauniit ja vaarat tuntuivat vaarattomilta. Kaikki oli ihan ok.

Teboilin liikenneympyrässä vaistosin jonkin olevan vialla, ja koivujen varjostamalla bulevardilla Timitraan tunne vain vahvistui. Jätesäkit auton tavaratilassa keskustelivat keskenään, hätääntyneenä siitä, että roskakatosta ei enää näkynyt siellä missä se aina oli ollut. Katos oli tiessään.

Suu auki. Silmät löivät tyhjää. Jätesäkit parkuivat kaikki yhteen ääneen. En hennonut huutaa heille.

(Naurua)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on harmi jos joutuu itse maksamaan jätteistään viemällä ne muualle, eli jäteasemalle kuin noihin roskiksiin jotka on tarkoitettu ei isoille jätteille! Naurua siivelläeläjille!

      • Ai

        Sorry, mutta en huomannut sun kommenttiasi. Joo siis mä kyllä maksan lakisääteisen jätehuoltomaksuni, vaikka en järin paljon täällä aikaani edes vietä. Silti tämä kuopiolainen kalakukko ei edes tiennyt asiakkaansa nimeä, kun sitä heitä tiedustelin.

        Eli mistä maksan?

        Viete = alamäki

        (Hirn)


    • Mjoo

      Kun tuossa saunan jälkeen katselin järvelle, niin huomasin kaiken äänen päättyneen.

      On vain tasainen pinta, ja Kolin majesteetillinen hahmo kaukaisuudessa, jonne helppo on meloa, kiivetä, mutta saavuttaa ei koskaan.

      En voi kuin onnitella itseäni, vain olemalla.

      (Hihitystä)

    • Hauska kuvaus, osoittaa kyseessä olevan lahjakas sanan taiteellisen siveltimen käyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe