Paattayalle hirmumyrsky varoitus

Anonyymi

Thaimaan ilmatieteenlaitos on antanut kovimman luokan myrskyvaroituksen pattayalle ja sen lähiseuduille, odotettavissa on erittäin kovaa tuulta, rankkasateita, tulvia, trombeja, lähimmän viiden päivän aikana.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän palstan tarkoitus oikeasti on tämä on ainoa edes jotenkin Thaimaan matkailuun liittyvä avaus.

      • Anonyymi

        Miten jonkun Hiekkaharjussa elävän ihmisen hanuri kuuluu pattaylla palstalle, ja sinne mielestäsi sijoitettava kaukosäädin, ohjataanko tuolla kaukosäätimellä pattayan myrskyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jonkun Hiekkaharjussa elävän ihmisen hanuri kuuluu pattaylla palstalle, ja sinne mielestäsi sijoitettava kaukosäädin, ohjataanko tuolla kaukosäätimellä pattayan myrskyä.

        Sensei kun kiljaisee khiain ja päästää potatoputkestaan paukun... niin arvaappa mitä suomi24 Pattayan palstalla sataa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jonkun Hiekkaharjussa elävän ihmisen hanuri kuuluu pattaylla palstalle, ja sinne mielestäsi sijoitettava kaukosäädin, ohjataanko tuolla kaukosäätimellä pattayan myrskyä.

        Ei hanuri kuulu vaan hanurikirjoittaja kuuluu Pattayan palstalle aivopesunsa johdosta, jota kaukosäätimeksikin voi tässä tapauksessa
        kutsua.

        Kielitaitoiset voivat myrskyvaroituksen lukea paikallisista sanomalehdistä, joita myös netissä.


      • Anonyymi

        Tämähän on mitä parasta matkailuinfoa, en Sensei kun kiljaisee khiain ja päästää potatoputkestaan paukun... niin arvaappa mitä suomi24 Pattayan palstalla sataa??voitiedä mitä kenenkään putkesta milloinkin tulee, mutta vaara pyörii ja kohtaa taas pattayalla uidaan siinä ihtessään, kuten edellisen myrskyn aikana tapahtui, joku voisi antaa tilanne tiedotuksen joko siellä sataa, hua hinssä ei sada mytta tuulee kovasti, ei meinaa pyykit pysyä narulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensei kun kiljaisee khiain ja päästää potatoputkestaan paukun... niin arvaappa mitä suomi24 Pattayan palstalla sataa??

        Kaukosäätimiä, kuksa, hiustenkuivaaja, pölynimuri ja BMW 520 vai oliko se 323i...


    • Anonyymi

      Voihanvittunen sentään!

      Ensin kadotin kaukosäätimen ja nyt on kuksakin kateissa....

      Johan nyt taas myräkän lykkäs!
      Missä v*tussa se mahtaa olla??

      Sanonko....en sano....sanonko...

    • Anonyymi

      HeinäBaalipää istuu peukalot pystyssä jotta tulisi tuhoa mahdollisimman paljon ja googlaa minuutin välein tilanteen intopiukeena. On varannut juhlaa varten pussillisen nuudeleita jotka sitten lämmittää kynsitulilla kuksan vieressä. Sähköt kun numbaalilta katkaistiin jo sisällissodan aikoihin.

      • Anonyymi

        Sinä olet täysin väärässä jos me emme tule toimeen, sinun kanssasi ei tarkoita etten tulisi toimeen pattayan kanssa, mikään kaupunki ei ole niin huono että kokoajan asiat menevät päin persettä, kyse ei ole kaupungista vaan henkilöistä jotka päättävät asioista, ovat hoitaneet huonosti asioita, tulvajärjestelmää on rakennettu jo vuosia se vaan ei ole koskaan tullut valmiiksi, eikä tule näillä päättäjillä, siksi pattaya poliisijohto vaihdettiin kun alkoi olla toiminta niin lahjottua kuin vain voi... Oli lottovoitto päästä pattayalle poliisiksi juuri tämän takia, pitää siivota hallinto kunnolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rankkasateita ja tuulia ehkä. Enimmäkseen Andamaanin merellä. Vaikutusta mahdollisesti pohjoisempaankin.

        Missä se Pattayan hirmumyrsky on?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Säävaroitus etelään ja itään trooppisen matalapaineen vuoksi. Kovat sateet ja tuulet ovat mahdollisia. Todella kaukana hirmumyrskyvaroituksesta Pattayalle, raappahousu. Lopeta ainainen valehtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säävaroitus etelään ja itään trooppisen matalapaineen vuoksi. Kovat sateet ja tuulet ovat mahdollisia. Todella kaukana hirmumyrskyvaroituksesta Pattayalle, raappahousu. Lopeta ainainen valehtelu.

        Myrskyvaroitus.

        Hirmu-sanan käytöllä oli tarkoitus saada sinut oireilemaan ja helppoahan tuo näyttänee olevan.


      • Ei pääse nuo tuulen-nopeudet Pattayalla vileä lähellekkään tuota Myrsky-luokitusta.
        Lähteestä riippuen seuraavan viikon sääennuste lupaa Pattayalle 3-5m/s olevaa tuulta (joka on 10,8-18,0km/h, muutettuna km/h asteikolle).
        Suomen ilmatieteenlaitoksen luokituksen mukaan tuo olisi luokassa "kohtalainen tuuli" (tätä edellinen luokitus on heikko tuuli).
        Myrskyksi luetaan tuulen-nopeus mikä on välillä 20,8-32.6m/s, eli minimissään pitäisi tuulennopeuden nelinkertaistua että nousisi myrsky luokkaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe