Kun et voi ketään kumminkaan lain mukaan alkaa lyömään, vaikka olisi minkälainen tilanne. Bodarina sentään ulkomuoto jo saattaa pistää häiriköijät kuriin.
Mitä järkeä on olla nyrkkeilijänä portsarina?
16
82
Vastaukset
- Anonyymi
Portsarit on suurin osa sekopäitä. Alkavat siihen vain siksi että saa hakata asiakkaita.
- Anonyymi
Muistan todella hyvin yhden pienen bodariportsarin. Jos asiakas katsoi edes päin niin turpaan tuli. Ja kaikista pahin oli jos tervehti niin silloin sai kaikista pahiten selkäänsä.
- Anonyymi
Ihan varmaan.
Kaveri olisi työtön ja linnassa ekan työtunnin sisällä.
- Anonyymi
Olin portsarina 20v, ja olen nyrkkeillyt sarjassaa 81kg aikoinaan.Voitin neljä kertaa sm 70 luvun lopulla.Asuin pikkukaupungissa ja suurin osa ihmisistä tiesi että olin kova nyrkkeilijä.Minulla ei ollut koskaan ongelmia kenenkään kanssa.Kaikki kunnioitti ja käyttäytyi asiallisesti.Suurin syy siihen oli minun nyrkkeily tausta.Kilpanyrkkeilijän ei tarvitse lyödä saadakseen asiakkaan rauhoitettua.Nopeus ja kova kunto riittää jos on tarve puolustautua.Hyvä poke pärjää yleensä puhumalla.
- Anonyymi
Noh, Suomen taso nyrkkeilyssä on niin huono että sm mitalit on vain pakollisia läpysköitä mitkä vaan pitää saada jonkun kaulaan.
Olisi noloa jos jonain vuonna ei kukaan saisi sm statusta.
Silloin 70-luvulla porukkaa vain huitoi kehässä kuin Rocky leffassa.
Yleensä porstsareita säälitään, koska työhän ei vaadi mitään. - Anonyymi
Kyllä silläkin tasolla pärjää taviksille.Sen verran olen otellut 70-80 luvulla että ei huitomalla pärjännyt.Joka on sm tasolla nyrkkeillyt niin ei kannata haastaa jos ei ole nyrkkeilijä.Portsarit on tosi tarpeellisia.En sääli arvostan.
- Anonyymi
Kaveri pelannut jalkapalloa ja kerran pari äijää suuttuu sille kun oli muka etuillut.
No kaveri tappeli niitten kanssa sitten, lyötiin, painittiin välillä.
Äijät vietiin sairaalaan ja kaveri putkaan.
Selvisi että ne äijät oli sm tason nyrkkeilijöitä, aktiiveja ja toisella sm kultaa pari vuotta sitten. Eikä kyllä olleet mitään höyhen sarjaa.
Mutta niin vain futari ne löylytti.
Että ei sillä nyrkkeilyllä nyt mitään suurta etu saa.
Nauratti kun kaverilla silmä musta ja nyrkit rikki, ja äijillä puuttu kummaltakin etuhampaat ja nenät vinossa samaan suuntaan. - Anonyymi
Höpö juttu.Saahan täällä jauhaa potaskaa.Olen nähnyt kun Tare U ex nyrkkeilijä hakkasi kuusi äijää jykylän torilla.Eikä äijät olleet pieniä känniläisiä.Joten oikea boxari hakkaa mennentullen tavikset.Jos on selvinpäin.
- Anonyymi
Johan oli fiksu kommentti, ei yksi lajin edustaja vastaa kaikkia muitakin.
Eli vielä kerran että ymmärrät.
Jos yksi nyrkkeilijä on kova niin se ei tarkoita että kaikki ovat.
Muutenhan kaikki olisivat yhtä hyviä.
En voi sille mitään että futari pieksi kaksi sm tason nyrkkeilijää.
Se asia ei muutu miksikään.
Ja puhe oli Suomen nyrkkeilyn tasosta, minusta se ei ole kummoinen, jos futari nöyryyttää suomen kärki nyrkkeilijöitä niin en pidä lajia hyvänä portsarille.
- Anonyymi
Entä ex huippupainija ja myöhempi vapaaottelija?
Pääammattina vanginvartija. Vankilassa joutuu joskus asettelemaan "asiakkaita" mutta portsarin sivutoimessa ei ole tarvinnut suurempaa lihasliikettä.
Oli itse portsarina 60-luvulla mutta silloin olivat auktoriteettisuhteet toiset kuin viieisinä vuosikymmeninä. Pahinta mitä kohtasin oli muutama uhkaus lopputilillä.- Anonyymi
-60 luvusta on nyt 50-59 vuotta aikaa. Siitä päätellen taidat olla nyt noin 70-90 vuotias?
- Anonyymi
Nyt tämä keskustelu näyttää menevän kuka on kovin tyyliin.Olen kiertänyt monet ravintolat keikkamuusikon ominaisuudessa.Tavannut etupäässä tosi fiksuja portsareita.On ollut muutama nyrkkeilijäkin ja monenlaista voimamiestä.Kuitenkin suurin osa pokeista aivan tavallisia ihmisiä.Portsarin on pärjättävä aina puhumalla.Ei poke voi ketään lyödä ,vaikka olis joskus syytäkin.Portsarit palvelijoita,joita ei myöskään kannata fyysisesti loukata.Aina on ollut ja tulee olemaan ns kusipäisiä pokeja,mutta suurinosa on asiallisia.Monilla on sellainen käsitys että poken pitää olla joku urheilija.Aika moni urheilija tekee poken hommia ns. sivutyönä.
- Anonyymi
Voisi olettaa että boxari-bodari-pokella on lemmikkinä bullmastiffi ja kuljettaa sitä ilman remmiä. Muijakin on joku ympäriinsä tatuoitu black-magic-666
- Anonyymi
Elämässä ei kannata olettaa eikä luulla mitään vaikka suurin osa ihmisistä niin tekee ja luulevat olevansa oikeassa sehän on idioottimaista.
- Anonyymi
Portsari on järjestyksenvalvoja.
Ja silloin laki turvaa.
Eli ei täydy olla mikään atleetti tai hormoonibodari mikä voimalla ja väkivallalla hoitelee ongelmat.
Työssä olevaa järjestyksenvalvojaa kun lyö kun ollaan poistamassa henkilöä niin rapsut on ihan toiset kuin normi pahoinpitelyssä.
Plus vielä mahdollisuus elinikäiseen porttikieltoon.
Eli pikkukylissä ainut baari kun antaa porttikiellon 3vuodeksi niin voi sosiaalinen elämä kokea kolhun...- Anonyymi
Juuri näin.Tästä aiheesta ei kannata jatkaa.Nyrkkeilijä voi olla poke siinä missä 50v nainenkin.Kaveri löi pokea keväällä yllättäen ja sai 2v tuomion sekä 5000e korvausmaksun kivusta ja särystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841