PS jyrää taas

Anonyymi

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta toinen puoli mutta todellisuudessa Suomen ongelmat ovat vasta tulossa tämä on vasta alkusoittoa?

    • Anonyymi

      Jouduin aikoinaan työmaalla jyräkuskin tuuraajaksi ja kivaa se jyrääminen on. Jyrä oli 25 tonnia painava Dynapac. Kaikki joka jäi jyrän alla meni ihan littanaksi paitsi ne jotka pääsi karkuun, pomokin juoksi henkensä edestä ja rupesi kauheesti parkuun, siihen päättyi jyräkuskin urani.

    • Anonyymi

      siis PS jyrää ehehehehee, tuollaisilla edustajilla EU'ssa on jyräämässä penkkien alle eheheheheheh

      • Anonyymi

        Lauran henki vaarassa. Talon poltto oli lähellä.

        Kokoomuksen entinen Porin-varavaltuutettu Tero Niskanen ei saa syytettä Laura Huhtasaaren (ps.) uhkaamisesta, kertoo syyttäjä.
        Taas painettiin villaisella kun kohde oli ps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauran henki vaarassa. Talon poltto oli lähellä.

        Kokoomuksen entinen Porin-varavaltuutettu Tero Niskanen ei saa syytettä Laura Huhtasaaren (ps.) uhkaamisesta, kertoo syyttäjä.
        Taas painettiin villaisella kun kohde oli ps.

        Laura ei edes ollut kotona tuolloin :)

        Mutta henki oli vaarassa usealla lapsella silloin kun persut heittivät polttopulloja lasten asuntolaan. Vain persujutuhopolttajien täydellinen kyvyttömyys (siinäkin) esti uhrit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laura ei edes ollut kotona tuolloin :)

        Mutta henki oli vaarassa usealla lapsella silloin kun persut heittivät polttopulloja lasten asuntolaan. Vain persujutuhopolttajien täydellinen kyvyttömyys (siinäkin) esti uhrit.

        "lasten" asuntola hahahahahah voihan lakanapoika sentään mitä menit tekemään sipilän lapsosille.


    • Anonyymi

      Hyvinvointivaltion ylläpitoon vaaditaan Suomessa 75% työllisyysaste, mihin kokonaistyöllisyysasteeseen Rinteen hallitus pyrkii. Afrikasta tulleiden työllisyysaste Suomessa on noin 38% ja vastaava luku on Ruotsissa 50% ja Ruotsia pidetään joissain piireissä kotouttamisen mallimaana (prosenttiluvut Ylen asiaa käsittelevästä ajankohtaisohjelmasta). Vielä ainakin Afrikasta tulleet kuluttavat yhteiskuntien varoja enemmän kuin he pystyvät verorahoja yhteiskunnalle tienaamaan.

      • Olet ehkä havainnut, että kansantulosta suurin osa menee pienelle joukolle ihmisiä? Hyvinvointivaltio ei tarvitse 75% työllisyyttä, ei ole tarvinnut ennenkään. Hyvinvointivaltio tarvitsee tasaisempaa tulonjakoa, jotta useammalla kuluttajalla on rahaa ostaa yritysten tuotteita ja palveluja. Jos rahaa "valuu" vain ylempään 10%:iin niin kuin nyt, ei se hyödytä hyvinvointivaltiota, koska nämä harvat eivät ehdi jokapaikkaan ostoksille tai palveluihiun. Jos köyhyys vielä lisääntyy ja rahat liikkuvat rikkaampaan osaan, loppuu tämä hyvinvointi siihen.

        Samaa mieltä siitä, että maahanmuuttajat pitää saada töihin.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Olet ehkä havainnut, että kansantulosta suurin osa menee pienelle joukolle ihmisiä? Hyvinvointivaltio ei tarvitse 75% työllisyyttä, ei ole tarvinnut ennenkään. Hyvinvointivaltio tarvitsee tasaisempaa tulonjakoa, jotta useammalla kuluttajalla on rahaa ostaa yritysten tuotteita ja palveluja. Jos rahaa "valuu" vain ylempään 10%:iin niin kuin nyt, ei se hyödytä hyvinvointivaltiota, koska nämä harvat eivät ehdi jokapaikkaan ostoksille tai palveluihiun. Jos köyhyys vielä lisääntyy ja rahat liikkuvat rikkaampaan osaan, loppuu tämä hyvinvointi siihen.

        Samaa mieltä siitä, että maahanmuuttajat pitää saada töihin.

        Tosiasiassa Suomessa tuloerot ovat OECD-maiden viidenneksi pienimmät ja maailman mittakaavassa Suomi sijoittuu tuloerojen pienuuden mittareilla erittäin hyvin. Parantamisen varaa toki on, mutta Suomi ei todellakaan ole mikään kehitysmaa tuloerojen suhteen, vaikka jotkut vasemmistopuolueiden kannattajat kuten esimerkiksi Anna Kontula ja Tytti Tuppurainen kannattavatkin työvoiman saatavuusharkinnan poistoa ja sitä kautta tuloerojen kasvattamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa Suomessa tuloerot ovat OECD-maiden viidenneksi pienimmät ja maailman mittakaavassa Suomi sijoittuu tuloerojen pienuuden mittareilla erittäin hyvin. Parantamisen varaa toki on, mutta Suomi ei todellakaan ole mikään kehitysmaa tuloerojen suhteen, vaikka jotkut vasemmistopuolueiden kannattajat kuten esimerkiksi Anna Kontula ja Tytti Tuppurainen kannattavatkin työvoiman saatavuusharkinnan poistoa ja sitä kautta tuloerojen kasvattamista.

        Kehitys on kyllä ollut ihan toiseen suuntaan jo pitkään.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201805032200920658

        Markkinatalous tökkii juuri tästä syystä. Kansantalouden varat menevät hukaan, kun jakautuvat yläpäähän. Ne myös katoavat pois maasta helpommin.

        Verotus ei näköjään estä ihmisiä rikastumasta. Ja minä en piittaa politiikasta pätkääkään, katson vain faktoja!!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Kehitys on kyllä ollut ihan toiseen suuntaan jo pitkään.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201805032200920658

        Markkinatalous tökkii juuri tästä syystä. Kansantalouden varat menevät hukaan, kun jakautuvat yläpäähän. Ne myös katoavat pois maasta helpommin.

        Verotus ei näköjään estä ihmisiä rikastumasta. Ja minä en piittaa politiikasta pätkääkään, katson vain faktoja!!

        Faktojen pohjalta Suomi kuuluu edelleen tuloerojen suhteen maailman tasa-arvoisempiin maihin oli sitten tilastojen pohjalla Eurostatin, OECD:n tai Suomen valtiovarainministeriön luvut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Faktojen pohjalta Suomi kuuluu edelleen tuloerojen suhteen maailman tasa-arvoisempiin maihin oli sitten tilastojen pohjalla Eurostatin, OECD:n tai Suomen valtiovarainministeriön luvut.

        Me kuitenkin luisumme huonompaan suuntaan. Hyvinvointivaltio perustuu juuri sille, että mahdollisimman moni voi ostaa ja käyttää yritysten palveluja ja tuotteita. Kun Suomeen on tullut vuoden 1992 jälkeen yhä lisääntyvä köyhälistö, joka ei pysty normaaliin elämiseen, se vie mukanaan myös yrityksiä.

        Joku SDP voi selittää tämän jollain tasa-arvolla tms, mutta minä en ole kiinnostunut siitä, vaan järkiperäisestä markkinataloudesta. Ilman politiikkaa me saamme paljon toimivamman järjestelmän kun kaikki oppivat ymmärtämään tuon.

        Kun asiakkaiden määrä vähenee, joutuu myös yritykset ahtaalla. Köyhä kansa kun laittaa joka centinsä takas kiertoon. Niin ei tee ne, joilla sitä on liikaa.

        Jalkapallopelin säännöt eivät kaipaa politiikkaa. Näyttää siltä, että poliittinen vallanvaihto 4 vuoden välein tuottaa "souda ja huopaa" sääntöjä?


    • Anonyymi

      Milloinka Perussuomalaisilla ei ole ollut järki mukana puheissa?
      Se nähtiin taas kertaalleen eilen illalla Porin suorassa lähetyksessä. Toimittaja Baballa meni jauhot suuhun Halla-ahon suoran puheen jälkeen. Takellellen tuli puheesta kommentti ja pitihän siihen väliin mainokset laittaa että toipui sillä välin ajatuksistaan.
      Halla-aho on selväjärkinen. Tyhmyyksillä hänen järkeviä kannanottoja ja näkemyksiä yritetään muutella vain toisten puolueiden toimesta.

    • Anonyymi

      No kenenkäs kirjoittama se viime hallituksen noudattama maahanmuuttopoliittinen ohjelma olikaan? Persuhan se asialla, itse Mestari, suuri johtaja Halla-aho sen kirjoitti.

      Eikö se ollutkaan hyvä ohjelma?

      • Anonyymi

        Oli hyvä ohjelma sitä tosin ei noudatettu ei sopinut sipilän arvoihin kuten varmaan muistat vai muistako? Ettekö te tosiaan tiedä että sipilän hallitus ei noudattanut kirjotettua maahanmuutopoliitista ohjelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä ohjelma sitä tosin ei noudatettu ei sopinut sipilän arvoihin kuten varmaan muistat vai muistako? Ettekö te tosiaan tiedä että sipilän hallitus ei noudattanut kirjotettua maahanmuutopoliitista ohjelmaa?

        Seli seli. Sitähän noudatettiin. Jos ei olisi noudatettu persut olisivat varmaan lähteneet hallituksesta vai mitä? Vai ovatko persut täysin munattomia, muiden vietäessä mennen tullen?

        Miksi moisiin voisi luottaa vastaisuudessakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Sitähän noudatettiin. Jos ei olisi noudatettu persut olisivat varmaan lähteneet hallituksesta vai mitä? Vai ovatko persut täysin munattomia, muiden vietäessä mennen tullen?

        Miksi moisiin voisi luottaa vastaisuudessakaan?

        Sitä ei juuri noudatettu kun ei sopinut arvo pohjaan huvittavaa että et edes itse tiedä mistä puhut käy lukasemassa se ja katso hallituksen toimet äläkä seli seli itke. Niin keskusta ei noudattanut sitä hallitusohjelmaa siksi heihin luotto ei ole kovin iso mitä oli ennen se näkyi vaaleissa. Kaikkiin voi luottaa jatkossakin kansan muisti on lyhyt sixpäck hallitus esim. kuritti vanhuksia ja lapsia ja nyt ne on niiden pelastajia taas sama väki siis joka eka kuritti nyt on taas luottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei juuri noudatettu kun ei sopinut arvo pohjaan huvittavaa että et edes itse tiedä mistä puhut käy lukasemassa se ja katso hallituksen toimet äläkä seli seli itke. Niin keskusta ei noudattanut sitä hallitusohjelmaa siksi heihin luotto ei ole kovin iso mitä oli ennen se näkyi vaaleissa. Kaikkiin voi luottaa jatkossakin kansan muisti on lyhyt sixpäck hallitus esim. kuritti vanhuksia ja lapsia ja nyt ne on niiden pelastajia taas sama väki siis joka eka kuritti nyt on taas luottoa.

        Näin tosiaan kävi. Päästyään perussuomalaisten puheenjohtajaksi Jussi Halla-Aho vaati Juha Sipilän hallituksen yhteiseen hallitusohjelmaan kirjattujen maahanmuuttolinjausten noudattamista. Tämä ei Juha Silän keskustalle ja Petteri Orpon kokoomukselle sopinut eikä perussuomalaisia näin otettu hallitukseen vaan hallitukseen jäivät siniset pitämään Juha Sipilän hallituksen pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tosiaan kävi. Päästyään perussuomalaisten puheenjohtajaksi Jussi Halla-Aho vaati Juha Sipilän hallituksen yhteiseen hallitusohjelmaan kirjattujen maahanmuuttolinjausten noudattamista. Tämä ei Juha Silän keskustalle ja Petteri Orpon kokoomukselle sopinut eikä perussuomalaisia näin otettu hallitukseen vaan hallitukseen jäivät siniset pitämään Juha Sipilän hallituksen pystyssä.

        Sipilä ja Orpo laskivat yli 30 000 turvapaikkaturistia Suomeen veronmaksajien elätettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä ja Orpo laskivat yli 30 000 turvapaikkaturistia Suomeen veronmaksajien elätettäväksi.

        Persut laskivat maahan yli 30 000 turvapaikanhakijaa (joista muuten noin puolet sai turvapaikan, ovat siis tutkitusti olleet turvapaikan tarpeessa eikä mitään "turvapaikkaturisteja").


    • Anonyymi

      Persujen täytyy olla tosi masokistisiä kun ne koko ajan uutisoi ja haukkuu ongelmaa jonka ne itse olivat aiheuttamassa lyhyenä hallituskautenaan ? Vai luuleeko ne äänestäjiä niin tolloiksi etteivät sitä muistaisi ?

    • Anonyymi

      Eläminen ja asuminen on liian kallista Suomessa ei meillä ole mitään mahdollisuutta kilpaillaan halpamaita vastaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe