Nenäleikkaus

Anonyymi

Hei.

Olen pitkään miettinyt vaihtoehtoja missä kävisin korjauttamassa nenäni.
Nyt olen ajatellut, että lähtisin Thaimaahan, jossa leikkauksia tehdään paljon.
Olisi kiva, jos saisin mukaan jonkun muunkin, kenellä on suunnitteilla nenän korjausleikkaus.

Olisi mukava myös kuulla kokemuksia nenäleikkauksista suomessa tai ulkomailla.
Itse haluan ainakin nenänpään kavennusta, mutta en tiedä vielä vaatiiko myös nenänvarren kavennusta.

9

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leikkautin nenäni Suomessa. En tiedä uskaltaisinko lähteä Viroa kauemmas. Jo pelkkä komplikaatioiden pelko ja muu pelottaisi. Jos jonkun suomalaisen liikkeen kautta käy, mutta mikä on valitusmahdollisuus? Suomessa kirurgeilla nyt joku valvoo mitä tekee.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta
        Kenellä kävit?
        Oletko tyytyväinen?
        Itse haluaisin ainakin nenänpään "terävöittämisen". Toivoisin ettei nukutusta tarvitsisi tässä operaatiossa.
        Hintakin varmaankin silloin edullisempi.
        En haluaisi maksaa 4 tuhatta vain pehmytruston leikkauksesta.
        Kaikissa Suomen paikoissa lukee noim 4-6tuhatta euroa nenäleikkaukset.

• Anonyymi

Suomessa ei kukaan valvo nenäleikkauksia, itse olen käynyt monessa nenäleikkauksessa . Jos lähtee ulkomaille kannattaa selvittää minkälainen lääkäri on. Ei kannata lähteä jos ei tiedä mitään, Singaporessa on lääkäreillä korkea taso mutta se maksaa.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että Suomessa ei yksikään plastiikkakirurgi tee mitään ihan superhienoa jälkeä jos on vähänkään hankalampi tapaus. Kaikki tuntuvat leikkaavan aika varovaisesti, eli turha odotella ihmeitä samaan tapaan kuin esim. Turkissa.

Tsekatkapa vaikka instagramissa hästäkillä rhinoplasty... Kauniita, naisellisia ja reilusti operoituja lopputuloksia olematta silti mitenkään ylileikatun näköisiä. Täällä meillä ei vaan samaan päästä.

Toki jos lähtökohtakin on jo valmiiksi "ihan kiva" eikä tosiaan ole mitään ihan ihmeellistä ongelmaa parannettavana niin kyllä pienellä viilauksella täälläkin saadaan nättiä.

Tämä kommenttini toki vain ja ainoastaan ihan oma mielipiteeni.

Harmittaa vaan vietävästi kun oma nenäni on leikattu jo useampaan kertaan eikä edelleenkään riittävää tulosta. Enempiä leikkauksia ei varmaan uskalla edes teettää kun paraneminen on aina vaan hitaampaa.

Sori, sama kommentti toiseenkin ketjuun.

• Anonyymi

Mun nenä leikattiin Suomessa Bulevardin klinikalla reilu kuukausi sitten. Lopputulosta ei voi vielä täysin arvioida mutta varsin hyvältä näyttää. Nenän kavennus vaikuttaa väistämättä ainakin jonkinverran nenähengitykseen, joka tuntuu jääneen pysyvästi hieman aiempaa tukkoisemmaksi. Tämän vuoksi en uskaltaisi lähteä koviin rajuun kavennukseen. Mun nenän leikkasi Kaarlo Sthålberg joka on käsitääkseni kokenein nenäplastikko Suomessa. Luotan hänen ammatttitaitoonsa ja kokemukseensa, paras lopputulos syntyy silloin kun tavoitteet ovat realistiset.

• Anonyymi

Siis ellei ole mitään hankalaa tapausta... Kovin haastavien nenien kanssa kannattaa suunnistaa johonkin aivan toisaalle.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta.
        Minkä verran tuli maksamaan. Saiko ajan nopeasti.

• Anonyymi

mun nenäleikkaus Bulevardin klinikalla oli jäätävän kallis - 8500 euroa. Mutta halusin parhaan kirurgin ja kerralla hyvän lopputuloksen.

• Anonyymi

Kun asuin Yhdysvalloissa siellä minun nenääni muita operoitiin. Nenän osalta oli 2800 dollaria ja tunnettu hyvä paikka. Jos vielä tulee jotain mitä haluaisin operoitavan lennän Yhdysvaltoihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2732
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      343
      2474
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2154
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1906
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1685
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1589
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1470
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1429
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1385
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1176
    Aihe