Narkkaamisen lopettaminen

Olen tuossa 3misen vuotta iätrännyt opioidien, tämän subun pääasiassa kanssa. Välissä oli vuoden tauko ja taasen 1.5 vuotta mennyt. Voinut viimeaikoina huonosti kaikin puolin ja lopettaminen lienee kyseessä.
Oli tuossa hiukan taukoa ja norm. Kylmäkuuma hommat, hikoilut jne. Ihan siedettävästi kestettävissä, mutta ei mitään mukavaa. Toimintakyky ei paras mahdollinen ja se himohan se pahin on.
Pari päivää ollut hirmuisen itkuinen ja olen siis mies :). Kuuluukohan tämä mitenkään viekkareihin sen muun ohella..
Porukoita päivällä näki, niin sai tosissaan pari kertaa pidellä itkua, ettei ala itkeä vollottamaan.
No, nyt illalla taas tullut otettua..

Pitäisi alkaa tehdä valmisteluja lopettamiseen. Seurakuntaa olen miettinyt ja olisi hyvä keskustella jonkun kanssa. "Synti menettää tehonsa, kun se tulee valoon". Ovathan asiani tuonpuoleisessa kaikki toki tiedossa, mutta tällaisena aikana eiköhän tilanteeni täälläkin ole jossain supo/cia/fsb tietokannassa olemassa ;). Saa nähdä sen jälkeen a- klinet yms. Niissäkin tahdotaan vain antaa toinen pilleri toisen tilalle ja näpytellään tietokonnetta :). Vai pitäisikö perinteisen "kotihoidon". Pahoissa ongelmissa oleville ja muutenkin, klinikka varmaan varteenotettava vaihtoehto. Kotona ollessa välillä olisi hyvä käydä jutteleen luotettavan ihmisen kanssa.
Pitkä kirjoitus, mutta toivotaan, että tulosta tulee.
Tämä vain tämmöinen yleinen avautuminen :).
1<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Apua kannattaa kyllä varmasti hakea, ihan molemmilla rintamilla. Kuten sanotaan ei vara venettä kaada.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Olen tuossa 3misen vuotta iätrännyt opioidien, tämän subun pääasiassa kanssa. Välissä oli vuoden tauko ja taasen 1.5 vuotta mennyt. Voinut viimeaikoina huonosti kaikin puolin ja lopettaminen lienee kyseessä.
Oli tuossa hiukan taukoa ja norm. Kylmäkuuma hommat, hikoilut jne. Ihan siedettävästi kestettävissä, mutta ei mitään mukavaa. Toimintakyky ei paras mahdollinen ja se himohan se pahin on.
Pari päivää ollut hirmuisen itkuinen ja olen siis mies :). Kuuluukohan tämä mitenkään viekkareihin sen muun ohella..
Porukoita päivällä näki, niin sai tosissaan pari kertaa pidellä itkua, ettei ala itkeä vollottamaan.
No, nyt illalla taas tullut otettua..

Pitäisi alkaa tehdä valmisteluja lopettamiseen. Seurakuntaa olen miettinyt ja olisi hyvä keskustella jonkun kanssa. "Synti menettää tehonsa, kun se tulee valoon". Ovathan asiani tuonpuoleisessa kaikki toki tiedossa, mutta tällaisena aikana eiköhän tilanteeni täälläkin ole jossain supo/cia/fsb tietokannassa olemassa ;). Saa nähdä sen jälkeen a- klinet yms. Niissäkin tahdotaan vain antaa toinen pilleri toisen tilalle ja näpytellään tietokonnetta :). Vai pitäisikö perinteisen "kotihoidon". Pahoissa ongelmissa oleville ja muutenkin, klinikka varmaan varteenotettava vaihtoehto. Kotona ollessa välillä olisi hyvä käydä jutteleen luotettavan ihmisen kanssa.
Pitkä kirjoitus, mutta toivotaan, että tulosta tulee.
Tämä vain tämmöinen yleinen avautuminen :).

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu