Olen kuullut, että maaseudulla on paljon halvempaa kuin turisti kohteissa. Itse olen pääsääntöisesti satunnainen matkailija Pattayalla, enkä ole käynyt maaseudulla. Kannattaisiko käydä? Bangkok on ilmeisesti kuitenkin se oikea Thailand missä kohtaa Thaimaan. Mikä maaseudulla on halvempaa kuin Bangkokissa tai Pattayalla?
Pattaya halpuus
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ota seuraavalla kerralla rahaa mukaasi Thaimaan matkallesi.
- Anonyymi
Pattaya on matkakohteista ehdottomasti halvin, kalleimmat on phuket ja Hua Hin Bangkok sijoittuu tuohon väliin, maaseudulla ei ole juurikaan halvempaa kuin Pattayalla, hotellien hintataso voi olla 1/3 Pattayalla halvempia...kun muualla Thaimaassa, Bangkokista löytyy myös huoneita edullisesti.
- Anonyymi
Tämä on taas lerppasensein haaveita. Lerppasensei miettii kuumeisesti riittääkö muutaman satasen sairaseläke Thaimaassa elämiseen. Vastaus on että ei riitä.
- Anonyymi
Itse kattelin jotain videoita noiden aasian maiden elintasokustannuksista niin ovat paikoin jopa kalliimmat kuin Suomessa, mutta pääosin saman hintaista eli noin 800e/kk pakolliset menot. Jos sitten halpaa haluaa niin pitää mennä maaseudun puuvaja hökkeliin asumaan jossa ei ole vesivessaa eikä valoja ja sähköt saa suoraan jakelutolpasta omalla virityksellä.
- Anonyymi
Älä ihmeessä rähjää hoitajillesi kovasta kohtalostasi.
- Anonyymi
Maaseudulla voi Thaimaassa elää salaa oleskeluluvatta täysin ilmaiseksi tekemällä pieniä töitä agronomian ja paikallisten parissa. Mutta jos olet vittumainen ja laiska mies kuten numba, niin sinut ilmiannetaan poliisille ja tulee Suomeen lähtö pienen prosessin kautta.
- Anonyymi
OK, sitä ajattelinkin, menen Lotukseen Bangkokissa tai Ubonissa niin sama hinta tavaroilla.
- Anonyymi
Maaseudulla riisi, kasvikset, hedelmät, mausteet ja paikallinen käsityö (huonekalut, taulut, koriste-esineet, ruukut, kasvit, kukat) on reilusti halvempia. Jopa 70% halvempia.
Myös jos saat ostettua lihaa suoraan tuottajalta ennen tukkua, niin se on 50% halvempaa.
Samaten vaatteet maaseudun torilla ei maksa yhtään mitään. Laatu ei ole kummoista välttämättä mutta halpaa on. Itse asiassa minulla on paraikaa Adidaksen piraattishortsit landen torilta ostetut jalassa. 40 baht.
Tukkuliikkeet on ketjuja ja niissä hinnoittelu on yhtenäistä. Tuontielektroniikka on luonnollisesti samanhintaista noin kaikkialla.
Halpamerkki- kellot ja rihkama- elektroniikka on maaseudun päivittäistavarakaupassa puolet siitä mitä turistikohteiden kaupoissa.
Akustista kitaraa löytyy alkaen 700 baht ihan sellaista riittävää laatua aloittelevalle kotirämpyttäjälle.
Järeän uppopuusta tehdyn terassipöytäryhmän ostin 2500 bahtilla. Pelkkä pöytä painaa yli sata kiloa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseudulla riisi, kasvikset, hedelmät, mausteet ja paikallinen käsityö (huonekalut, taulut, koriste-esineet, ruukut, kasvit, kukat) on reilusti halvempia. Jopa 70% halvempia.
Myös jos saat ostettua lihaa suoraan tuottajalta ennen tukkua, niin se on 50% halvempaa.
Samaten vaatteet maaseudun torilla ei maksa yhtään mitään. Laatu ei ole kummoista välttämättä mutta halpaa on. Itse asiassa minulla on paraikaa Adidaksen piraattishortsit landen torilta ostetut jalassa. 40 baht.
Tukkuliikkeet on ketjuja ja niissä hinnoittelu on yhtenäistä. Tuontielektroniikka on luonnollisesti samanhintaista noin kaikkialla.
Halpamerkki- kellot ja rihkama- elektroniikka on maaseudun päivittäistavarakaupassa puolet siitä mitä turistikohteiden kaupoissa.
Akustista kitaraa löytyy alkaen 700 baht ihan sellaista riittävää laatua aloittelevalle kotirämpyttäjälle.
Järeän uppopuusta tehdyn terassipöytäryhmän ostin 2500 bahtilla. Pelkkä pöytä painaa yli sata kiloa.
T 2010Halpakelloista mainitsen niin käytän lenkillä usein G-Shockin urheilukelloa, jossa samoja toimivia toimintoja kuin Polarin 250 euron kellossa. Muun muassa voit ajaa itseäsi takaa samalla reitillä ja toimiva korkeus sekä syvyysmittari.
Hinta 550 baht. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Eikös olekin anaaliaivo 2010 kumma juttu että vain sinä tiedät nuo kirjoittamasi vaikka ihmiset ei voi valmistaa kotona ruokaa, ei pestä paitojaan, ei edes siivota kotiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpakelloista mainitsen niin käytän lenkillä usein G-Shockin urheilukelloa, jossa samoja toimivia toimintoja kuin Polarin 250 euron kellossa. Muun muassa voit ajaa itseäsi takaa samalla reitillä ja toimiva korkeus sekä syvyysmittari.
Hinta 550 baht.Ei jumankekka Dille ajaa itseään takaa, tämä paras, grattis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumankekka Dille ajaa itseään takaa, tämä paras, grattis.
Et taida sensei olla urheilumiehiä? Nuo ominaisuudet löytyy älypuhelimienkin urheilusovelluksista. Miksi pitää asiallisiin kommentteihin heittää ääliömäisiä tietämättömiä herjoja vastineeksi?? Minä käytän Sports Trackerin maksullista versiota. 25 dollaria vuodessa ja automaattinen tallennus pilvipalvelimelle. Kaikki tiedot jää ylös. Keskisyke, ylin syke, matka, huppunopeus, keskinopeus, kalorit, reitti, tulos verrattuna muihin suorituksiin ja niin edespäin. Oivia laitteita kannustamaan kuntoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida sensei olla urheilumiehiä? Nuo ominaisuudet löytyy älypuhelimienkin urheilusovelluksista. Miksi pitää asiallisiin kommentteihin heittää ääliömäisiä tietämättömiä herjoja vastineeksi?? Minä käytän Sports Trackerin maksullista versiota. 25 dollaria vuodessa ja automaattinen tallennus pilvipalvelimelle. Kaikki tiedot jää ylös. Keskisyke, ylin syke, matka, huppunopeus, keskinopeus, kalorit, reitti, tulos verrattuna muihin suorituksiin ja niin edespäin. Oivia laitteita kannustamaan kuntoiluun.
Onko huippunopeus paljonkin 🐒
Entä tahdotko pandaksi vai menolipun pilveen 😨
Ai niin......sullahan ei oo saldoa vetosi tueksi.......ok 🚜
Ja tästä jatkanee 🐝 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huippunopeus paljonkin 🐒
Entä tahdotko pandaksi vai menolipun pilveen 😨
Ai niin......sullahan ei oo saldoa vetosi tueksi.......ok 🚜
Ja tästä jatkanee 🐝Tässä huippunopeutta Dilleltä vuodelta 2013.
Minä en ala koskaan tuntemattomille mainostamaan kamppailu-urheilukokemustani jos eivät kysy.
On sen verran raamejakin etteivät tule muutenkaan ihan ekaksi minulle elvistelemään muinaisilla nyrkkeily ja painikokemuksillaan.
Voin melkein tältä seisomalta sanoa että Pattayalla suomipoikien joukosta ei löydy vastusta.
Ottaa pattiin sellainen kehuskelu (joka tehdään usein pelottelu tai uhkailumielessä myös) ja otan kyllä haasteen aina vastaan keltä vaan niin sitten tietävät että aika on kullannut muistot.
Maineella ja puheilla ei päästä pitkälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täh kännykkä lukee sykkeen, eipä ole moista vastaan tullut, mutta toki saat sellaisen kellontapaisen, just ostim xiaomi band 4 maksoi 900 paateroa, ranneke...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täh kännykkä lukee sykkeen, eipä ole moista vastaan tullut, mutta toki saat sellaisen kellontapaisen, just ostim xiaomi band 4 maksoi 900 paateroa, ranneke...
Minä en ainakaan aja itseäni takaa, syke, juoksumatka ja siitä johdetut tiedot tallentuvat xiaomin softaan... tallentaa nukkumisen, xiaomin vaaka tallentaa painon, ja mittaa joukon kehonarvoja vaaka maksoi 30 euroa.
- Anonyymi
pysy siellä laitoksessa mikä sinulle on osoitettu.
Voinen mainita että minullakin on nyrkkeilykokemusta.
Kävin kakarana pari kertaa Viipurin nyrkkeilijöiden salilla. Molemmilla kerroilla löysin itseni penkiltä nenäverenvuotoa tukahduttamasta.Keskityin sitten shakkiin. Siitä sanotaan ettei siitä tule pelaaja joka ei pysty jatkamaan vaikka olisi hävinnyt 1 000 ensimmäistä peliä ollakseen valmis voittamaan ekan matsin.
Uskon että nyrkkeilyssä on sama; tosin hieman pienemmällä matsimäärällä?- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Keskityin sitten shakkiin. Siitä sanotaan ettei siitä tule pelaaja joka ei pysty jatkamaan vaikka olisi hävinnyt 1 000 ensimmäistä peliä ollakseen valmis voittamaan ekan matsin.
Uskon että nyrkkeilyssä on sama; tosin hieman pienemmällä matsimäärällä?Koska valmistuit kokopäiväiseksi internetprovoilijaksi ?
Kiitän kysymästä.
Monet ovat arvelleet minua Venäjän trolliksi.
Mr. Putin todellakin maksaa minulle euron jokaisesta kirjoittamastani sanasta. Kuukausikatoksi olemme sopineet 10 000 €.
Oletteko nähneet minun koskaaan solvaavan Venäjää?
https://www.youtube.com/watch?v=Bc_ALE4oGSE
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674