Ilmatar päivitetty

Illmatar on päivittty ja niinpä saammekin sen kautta tietoomme erityisen tärkeän ilmoituksen suoraan Pelästyssanomien sivuilta.
Luonnollisestikin meistä jokainen luottaa siihen aivan yhtä varmasti kuin kaikkiin muihinkin Herra Sebaotin antamiin julistuksiin mitä ko. julkaisua toimittavat kaikkein korkeimman luokituksen omaavat, milloinkaan erehtymättömät tai vähääkään epärehelliset valiouskovaiset meille tiedoksi saattavat!
Halleluja!
Kiitos Herralle.
Amen.
sela

Päivitys 21.7.2019: YLÖSTEMPAUSVUOSI ON TARKENTUNUT VUOTEEEN 2024!!!!11!!!!

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei, ei jaksa odottaa noin pitkään! Nyt olisi syytä äkkiä profetoida muutama varmaakin varmempi väli tempausennustus!!11!!!111!

      Jarmo tule apuun!111!!1!!1!11!!!!!

      • Aivan!
        Tiukkaa se tuollainen odotusaika tekee hartaammallekin uskovaiselle, joten lähestykäämme väkevin rukouksin Herraa ja anokaamme Häneltä aikaistusta tempauspäivään.
        Jarmolle eli Jormalle eli jortikalle lähettäisin pyynnön saisiko hän mitenkään laskeskeltua tehtävän uudestaan, josko vaikka liukuma-aika antaisi myöten sen verran ettei määrähetkeen kuluisi noinkin kauan. Yleensähän liukuma on luotettavan tuntuisen profeetan taholta lisätty silloin kun erehtymättömistä väitteistä huolimatta mitään ei ole tapahtunut ilmoitettuna päivämääränä.
        Jospa tällä kertaa ylöstempauksen saisi laskettua aikaisemmaksi ja mitä enemmän niin sen parempi! Varmasti monet kaikkein oikeimman seurakunnan kaikkein oikeimmat uskovaiset huutaisivat silloin raikuvat hallelujat ja kiitoksen Herralle. Siinäpä sitä myös Jarmo oli jorma eli jortikkakin saisi oman osansa seurakuntalaisten kiitollisuudesta, vaikka tunnetusti äärimmäisen vaatimattomana yksilönä ei sitä haluaisi.


    • Anonyymi

      Valheita ja vääristelyä taas kaikki!

    • En ole edes kirjoittanut pelastussanomaan 21.7.2019 joten pelkkää valhetta, kuten aina.

      • Anonyymi

        Tuo päivämäärähän tarkoittaa milloin ilmatar.nettiä on päivitetty. Valehtelet, kuten aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo päivämäärähän tarkoittaa milloin ilmatar.nettiä on päivitetty. Valehtelet, kuten aina.

        Minua ei ilmaniilonjen sivustot kiinnosta, mutta jos minun omalla nimellä täällä kirjoitellaan väärin, niin minulla on juridinen oikeus siihen puuttua. Kenestäkään ei saa antaa vääristeltyä kuvaa, ilman seuraamuksia.

        PS. Jos sanon, etten ole kirjoittanut 21.7.2019 niin en silloin valehtele. Idiootti.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Minua ei ilmaniilonjen sivustot kiinnosta, mutta jos minun omalla nimellä täällä kirjoitellaan väärin, niin minulla on juridinen oikeus siihen puuttua. Kenestäkään ei saa antaa vääristeltyä kuvaa, ilman seuraamuksia.

        PS. Jos sanon, etten ole kirjoittanut 21.7.2019 niin en silloin valehtele. Idiootti.

        Väitit, että ilmatar.netin mukaan sivujasi olisi päivitetty 21.7. Sitähän siellä ei väitetty. Heillä olisi varmaan juridinen oikeus puuttua noihin sinun valehteluihin ja vääristelyihin.


      • Jälleen tätä samaa nettitrollaamista, elikkä laitonta vihapuhetta.


      • Anonyymi

        Huomasitko muuten tuon hirvittävän ison tukin silmässäsi?

        Itse äsken syyllistyit kunnianloukkaukseen. Nimittelit toista idiootiksi. Taitaapa kattilasi olla ihan yhtä synkän musta kuin patakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo päivämäärähän tarkoittaa milloin ilmatar.nettiä on päivitetty. Valehtelet, kuten aina.

        Ei kai sille ole mitään tehtävissä jos ja kun joku ei ymmärrä mitä kirjoitetulla sanalla tarkoitetaan.


    • Täällä harrastetaan uskonnon vapauden vastaista toimintaa, vihapuhetta, joka käsittääkseni on säädetty EU tuomioistuimissa siten, että alustan ylläpito on vastuussa tästä.
      Allekirjoittaneesta puhutaan nimellä ja minua kutsutaan loukkaavasti joksikin jota en itse halua minua kutsuttavan, sekä ylläpitämääni uskonnollista ja lakiin oikeuttavaa sivustoa kutsutaan täällä loukkaavin termein. Sanojani vääristellään, joten oliskohan aika jo tehdä rikosilmoitus. Olen pitkään harkinnut asiaa!

      • Anonyymi

        Niin, sananvapaushan saisi olla vain sinulla ja skenaarioitasi ei saisi arvostella. Se on kyllä jo huomattu.

        Mitä jos kokeilisit vaihteeksi uhkailla tulla oven taakse ja muistuttaa olevasi hakkaamisen ammattilainen? Sitähän tuossa joku vuosi sitten kokeilit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sananvapaushan saisi olla vain sinulla ja skenaarioitasi ei saisi arvostella. Se on kyllä jo huomattu.

        Mitä jos kokeilisit vaihteeksi uhkailla tulla oven taakse ja muistuttaa olevasi hakkaamisen ammattilainen? Sitähän tuossa joku vuosi sitten kokeilit.

        Jälleen silkkaa vääristelyä! Jos asian olisit muotoillut oikein, niin se kuulostaisi aivan erilaiselta. Mutta ei, sun on pakko vääristellä kaikki, kuten aina!


      • Anonyymi

        ".. joten oliskohan aika jo tehdä rikosilmoitus. Olen pitkään harkinnut asiaa!"

        Niin se on varmastikin tehtävä!
        Voi niitä jotka ovat Jorman tunteita loukanneet, sillä hirvittävän kauhea on se kosto mikä heitä on kohtaava!
        Ei riitä että maallinen tuomioistuin antaa kaikein ankarimman rangaistuksensa, vaan Herra Jahve hyökkää kaikella voimalla ja väkevyydellään heidän kimppuunsa jo tässä elämässä, sekä iankaikisesti heidät helvetin kuumimpaan osaan iankaikkisesti tuomitsee!
        "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra.
        Kiitos Herralle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sananvapaushan saisi olla vain sinulla ja skenaarioitasi ei saisi arvostella. Se on kyllä jo huomattu.

        Mitä jos kokeilisit vaihteeksi uhkailla tulla oven taakse ja muistuttaa olevasi hakkaamisen ammattilainen? Sitähän tuossa joku vuosi sitten kokeilit.

        "Mitä jos kokeilisit vaihteeksi uhkailla tulla oven taakse ja muistuttaa olevasi hakkaamisen ammattilainen? Sitähän tuossa joku vuosi sitten kokeilit."

        Tuohan osoittaa jorman olevan oikea kristitty, sillä kirjoitetaanhan Raamatussakin kuinka niiden ihmisten lasten päitä hakataan kallioon jotka ei ole Jahven puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä jos kokeilisit vaihteeksi uhkailla tulla oven taakse ja muistuttaa olevasi hakkaamisen ammattilainen? Sitähän tuossa joku vuosi sitten kokeilit."

        Tuohan osoittaa jorman olevan oikea kristitty, sillä kirjoitetaanhan Raamatussakin kuinka niiden ihmisten lasten päitä hakataan kallioon jotka ei ole Jahven puolella.

        Tuoppas tuo kokonaisena kontekstina tänne jostain, niin nähdään paljonko vääristelit taas puheitasi.

        Muistan ilmaisseeni asian joskus jollekulle, joka itse uhkasi jollain turpaanvedolla, että vois tulla kokeileen että olin silloin poliisihallituksen hyväksymä voimankäytön kouluttaja, joten tunnen kyllä mikä on mm. hätävarjelu ja mihin tilanteisiin se laki perustuu. Siltä osin asia pitää paikkansa. Sen sijaan vain te täällä osaatte kääntää kaikki meitä kristittyjä vastaan ja valehtelette täällä suurelle yleisölle 24/7 mitä me todellakaan emme ole.
        Käytit mm. termiä "hakkaamisen ammattilainen" joka on mulle täysin vieras termi. Kuulin sen täällä kun olet sitä jankuttanut.


    • Anonyymi

      Mä en tajua miksei näitä valehtelijoita ja vääristelijöitä saa vastuuseen henkilökohtaisuuksiin menevistä valheellisen ilmaisun seurauksista, vihapuheena, jonka päätarkoitus on kiihottaa täällä lukevia ihmisiä tiettyä uskonnon ryhmää vastaan. Täällä tai muualla kirjoitetut puheet vääristellään ja tuodaan ihan toisessa valossa tänne, toistellen niitä ja sivullinen lukija joutuu harhautetuksi ja luulee että joku on paha ihminen, jota pitää näiden vääristellyiden kommenttien seurauksena alkaa vihata. Olen kokenut tätä usein... Jotkut ihmiset nimittäin uskovat mitä täällä puhutaan ja hyökkäävät sitten kimppuun houkuteltuna. (kiihotettuna känsänryhmää vastaan). Joillekin olen ilmoittanut, että lukekaa lähteet tarkemmin, nimittäin teitä harhautetaan täällä vääristelemällä alkuperäinen teksti (kiihottaminen uskonnolista ryhmää vastaan) = RIKOS!

      • Anonyymi

        Voi voi.
        Jormalla menee taas lujaa..vaan minkäpä sitä syntymälahjalleen tekee.


      • Anonyymi

        Kukaan ei jaksa lukea niitä sinun kuolettavan pitkiä jorinoitasi. Vai siirryitkö kokonaan videoihin? Niitä jaksaa vielä harvempi.

        Mutta asiaan: jos kaikki täällä kerran on valetta ja vääristelyä, niin ilmeisesti sinun mielestäsi tempaus EI tule vuonna 2024? Ehkä siinä tapauksessa jos näin tarkoitit olisi syytä tarkentaa sitten sitä kaaviokuvaasi, kun siitä voi saada ilman vääristelemättäkin sellaisen käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei jaksa lukea niitä sinun kuolettavan pitkiä jorinoitasi. Vai siirryitkö kokonaan videoihin? Niitä jaksaa vielä harvempi.

        Mutta asiaan: jos kaikki täällä kerran on valetta ja vääristelyä, niin ilmeisesti sinun mielestäsi tempaus EI tule vuonna 2024? Ehkä siinä tapauksessa jos näin tarkoitit olisi syytä tarkentaa sitten sitä kaaviokuvaasi, kun siitä voi saada ilman vääristelemättäkin sellaisen käsityksen.

        Siksi koska sinäkin mm. poimit sieltä vain sen minkä väärin haluat ymmärtää. Näin teki mm. Jari Tervokin Raamatusta poimimallaan muutamilla lauseilla, joista ei alkuunkaan ottanut selvää, sen taustoista. Ei teidän kannata minun kirjoituksia lukea muutenkaan, koska sen ymmärtäminen tuntuu olevan niin vaikeaa. Toisaalta, mitä tulee lauseeseesi, "Kukaan ei jaksa lukea niitä sinun kuolettavan pitkiä jorinoitasi" jo todistaa, että luet niitä innokkaasti. Se vaan, että luet niitä poimien sieltä juuri ne kohdat, joita sitten tänne tuot vääristellen ne pois alkuperäisestä kontekstista. Kuva jossa asiaa esitän, on joka keväisen kaavion mukaan toinen mahdollinen ylösoton hetki. Sanavarastoosi tosin ei koskaan ole kuulunut sanat mahdollinen tai todennäköinen. Ne sanat sulta tulee tulkittua, profeetta varmistaa millisekunnin varmuudella ja 100% peruuttamattomasti jne. jne. joka antaa ymmärtää jotain aivan muuta. Johtaa harhaan sen joka täällä mahdollisesti lukee ja uskoo sinua. Juuri nämä valheet ovat toimineet, nostan sille hattua, vaikkei se ole ensinnäkään reilua, eikä kovin ylentävää. Olen joutunut joillekin korjaamaan että käy lukemassa alkuperäinen sanoma ajatuksella, niin käistät mistä on kyse, koska nämä trollit täällä vääristelevät kaiken sivuiltani poimimansa.


      • Anonyymi

        "jotka tuhoavat koko sivilisaatiomme melkein täydellisesti."

        Unohdin mainita ettei kaikki tuhoudu, vaan ominaisuuksiensa tähden on Jorma jäävä jäljelle alkuihmiseksi eli Adamiksi ja hänen kylkiluustaan luodaan Eeva. Tulevia sukupolvia ei enää nimitetä ihmiskunnaksi vaan jormanaisiksi on heitä kutsuttava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jotka tuhoavat koko sivilisaatiomme melkein täydellisesti."

        Unohdin mainita ettei kaikki tuhoudu, vaan ominaisuuksiensa tähden on Jorma jäävä jäljelle alkuihmiseksi eli Adamiksi ja hänen kylkiluustaan luodaan Eeva. Tulevia sukupolvia ei enää nimitetä ihmiskunnaksi vaan jormanaisiksi on heitä kutsuttava.

        Tämäkin pelkkää henkilökohtaista pilkantekoa! = RIKOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska sinäkin mm. poimit sieltä vain sen minkä väärin haluat ymmärtää. Näin teki mm. Jari Tervokin Raamatusta poimimallaan muutamilla lauseilla, joista ei alkuunkaan ottanut selvää, sen taustoista. Ei teidän kannata minun kirjoituksia lukea muutenkaan, koska sen ymmärtäminen tuntuu olevan niin vaikeaa. Toisaalta, mitä tulee lauseeseesi, "Kukaan ei jaksa lukea niitä sinun kuolettavan pitkiä jorinoitasi" jo todistaa, että luet niitä innokkaasti. Se vaan, että luet niitä poimien sieltä juuri ne kohdat, joita sitten tänne tuot vääristellen ne pois alkuperäisestä kontekstista. Kuva jossa asiaa esitän, on joka keväisen kaavion mukaan toinen mahdollinen ylösoton hetki. Sanavarastoosi tosin ei koskaan ole kuulunut sanat mahdollinen tai todennäköinen. Ne sanat sulta tulee tulkittua, profeetta varmistaa millisekunnin varmuudella ja 100% peruuttamattomasti jne. jne. joka antaa ymmärtää jotain aivan muuta. Johtaa harhaan sen joka täällä mahdollisesti lukee ja uskoo sinua. Juuri nämä valheet ovat toimineet, nostan sille hattua, vaikkei se ole ensinnäkään reilua, eikä kovin ylentävää. Olen joutunut joillekin korjaamaan että käy lukemassa alkuperäinen sanoma ajatuksella, niin käistät mistä on kyse, koska nämä trollit täällä vääristelevät kaiken sivuiltani poimimansa.

        Ok, eli oliko se tempaus siis sen kaavion mukaan tulossa 2024 vai ei?


    • Olisi joskus hienoa nähdä kun joku vaikka kriittiseen sävyynkin toisi jotain, minkä taustat on lukenut kunnolla. Nimittäin Raamatustakin voi poimia varsin epäraamatullisia lauseita irrallisina, josta sitten pahoin aikein vääristellen lisäämällä, siitä saadaan kuulostamaan jotain aivan kamalaa.

      Nämä täällä vuosia roikkuvat ja uskovista pilkkaa tekevät henkilöt eivät kuulu tänne. Heillä ei ole minkäänlaista kosketuspintaa "profetia" aiheeseen. Jos teistä joku joskus edes asiallisesti keskustelisi, niin ne tyypit ovat olleet kyllä harvassa. Älkää missään nimessä edes kuvitelkokaan olevanne rehellisiä, vaan valehtelevia jotka syyttävät täällä uskovia valehtelusta. Te olette kuin teflonpannuja, joihin kun heittää vasta-argumentin, niin se tulee siitä käänteisesti kuin trollin suusta takaisin. Hyödyntöntä suunsoittoa!

      Mutta mitä pahaa te sitten tekisitte, jos kukaan ei profetoisi, tai puhuisi profetioista? Johonkin on paha olo purettava, joten kai te roikkuisitte sitten jossain ufo palstalla naureskelemassa niitten jutuille, ellette sitten itse tähyile taivaalle, näkyykö siellä mitään erikoista.

      • Anonyymi

        Väitätkö että olen niin sanonut? Mielestäni kukaan ei ole oikeutettu pitämään itseään profeettana. Sitäpaitsi profeetan viittaa ei ole helppo kantaa, joten kukaan ei etukäteen tämän tietäen haluaisi sitä edes kantaa. Jos luet pikkusenkaan Raamattua, niin huomaat, ettei ollu helppoa kellään.


      • Anonyymi

        Ahaa. No, eli onko se tempaus siis sen kaavion mukaan tulossa 2024 vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. No, eli onko se tempaus siis sen kaavion mukaan tulossa 2024 vai ei?

        Mitä sen on väliä, jos et kuitenkaan ota asiaa vakavasti. Päin vastoin, pilkkaat vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sen on väliä, jos et kuitenkaan ota asiaa vakavasti. Päin vastoin, pilkkaat vain.

        Siinä tapauksessa on oletus, että sen kaavion mukaan tempaus on tulossa 2024 (kuten siinä kaaviossa näkyy) ja ylöstempausvuosi on silloin tarkentunut siihen vuoteen.

        Eli kukaan ei ole edes vääristellyt mitään, vaan asia on esitetty ihan juuri kuin se skenaariossasi on! Mitä siis vaahtoat?


      • Anonyymi

        Ja lisäksi sanot sivuillasi näin (suora lainaus): "Vasta tämän kaiken jälkeen, täyttyy vuoteen 2024 mennessä tuo 1335 päivän ennustus. Silloin tulee toinen ylösotto ja autuaita ovat he, jotka odottavat, pääsevät ja jaksavat niin pitkälle."

        Tuosta virkkeestä voi erehdyksissä saada käsityksen, että ylöstempaus tulisi vuonna 2024. Korjaa, jos omat sanasi ovat sinusta vääristeltyjä.


    • Anonyymi

      Haluasin tässä verrata tätä käyttäytymisasiaa tälläkin palstalla, johon pääministerimme Rinne tänään vastasi, kun Hussein oli kommentoinut Twitterissä, että "kaikki Perussuomalaiset ja niitä äänestäneet ovat rasisteja". Sellainen kielenkäyttö pitää jäädä mielipiteen tasolle, mikäli ei halua joutua vastuuseen HAUKKUMASANOISTAAN.
      Sama pätee täällä, Jarmon kutsuminen milloin miksin, kuten myös Jeesusta odottavien uskovien yleensä, niillä monilla pilkka- ja haukkumanimillä mitä Suomi24 on antanut uskovista surutta ilmaista. Sellainen on rikos ja kaiken huipuksi, tänä päivänä koko maa koittaa taistella tasavertaisuuden puolesta. Nimittelyt ja pilkalliset huomautukset, eivät kuulu tänne, eikä minnekään!

      • Anonyymi

        Kirjoitin, kun hehkutettiin 17.7 tempausta, että kun tempausta ei tule. Niin pilkka päivämäärän antajia kohtaan tulee lisääntymään. Tämä ja kaikki tempaus päivämäärien ennustelu johtaa vain epäuskoon, kun tempaus ei tulekkaan. Siksi olen aina ollut tempaus päivämäärien hehkuttamista vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin, kun hehkutettiin 17.7 tempausta, että kun tempausta ei tule. Niin pilkka päivämäärän antajia kohtaan tulee lisääntymään. Tämä ja kaikki tempaus päivämäärien ennustelu johtaa vain epäuskoon, kun tempaus ei tulekkaan. Siksi olen aina ollut tempaus päivämäärien hehkuttamista vastaan.

        No tässä on esimerkki siitä, kuinka pitäs asioihin suhtautua, kun niihin suhtautuu kriittisesti. Hienoa, vaikka sanotkin oikein että pilkkaa tulee!

        Jos joku pilkkaa jäähallissa huudellen tuomarille tai pelaajille, niin se pilkka jää sen pienen katsomon korviin ja haihtuu jo ennen pelin loppumista pois, eikä sitä enää kukaan muista. Mutta tänne kirjoittelu jää mahdollisesti vuosikymmeniksi tänne kaikkien arvioitavaksi ja pääteltäväksi. Sellainen aiheuttaa pitkässä juoksussa paljon pahaa ja jatkuu vain edelleen, ellei joku operaattori yhtään katsele perään, mitä täällä tehdään.


      • suomi24 on hyvä kun uskovaiset voivat surutta toteuttaa uskonnon vapauttaan ja tuoda omat mielipiteensä esiin anonyymisti.

        Keep up the good work!!!


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        suomi24 on hyvä kun uskovaiset voivat surutta toteuttaa uskonnon vapauttaan ja tuoda omat mielipiteensä esiin anonyymisti.

        Keep up the good work!!!

        Aivan! Uskovaisilla on kirjoitusvapaus ja tämä MrMorden kokee, että hän saa solvata sitten kaikkea mahdollista, mitä nuo uskovat kirjoittaa. Yks pahimmista solvaajista tämä MrMorden...
        Toivon että tähän tulee vihdoin loppu ja uskovat saavat puhua rauhassa täällä, ilman että joku tulee heittelemään näitä "käänteisesti" rakennettuja latteuksia, kuten vaikkapa korostamalla kerrotun profetian uskottavuutta yli äyräiden, näin saamaan spekuloidulle asialla selkeä pilkkasointi.

        Olisitte pilkkaajat edes hiljaa, jos on ihan pakko on täällä roikkua. Ja Suomi24 voisi perustaa profetian pilkkapalstan näille, jonne sitten saavat kirjoitella mitä haluavat.


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        suomi24 on hyvä kun uskovaiset voivat surutta toteuttaa uskonnon vapauttaan ja tuoda omat mielipiteensä esiin anonyymisti.

        Keep up the good work!!!

        Varsinaista uskonnonvapauden toteuttamista näyttää olevankin, eli päivästä ja vuodesta toiseen kellon ympäri tyhjänpäiväistä paskaa palstalle. Vaikuttaa kuin olisi kilpailu kuka keksii kaikkein hulluimpia uhkakuvia ja milloin minkinlasia maailmanloppu sekä ylöstempaustarinoita. Mikään niistä ei luonnollisesti pidä paikkaansa, mutta sairas mieli ja omahyväisyys esiintyä profeettana tuottaa yhä uusia houreita. Kun mitään ei kuitenkaan tapahdu, niin sen jälkeen on luonnolisesti vuorossa selityksiä selitysten jälkeen, ja niistä ei mielikuvitusta puutu. Voisi hyvin kuvitella ikävuosiltaan aikuiseksi katsottavilta ihmisillä olevan jo edes jonkinlaista kritiikkiä niin itseään kuin kaltaisiaan hihhuleita kohtaan, mutta kun ei ole, vaan sen sijaan kieroilijota ja valehtelijoita puolustellaan koska tuo rottajoukko esiintyy uskovaisina, kirjoittipa se uskonnon nimissä mitä tahansa ja kaiken muun lisäksi vielä Jumalan lähettämänä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Uskovaisilla on kirjoitusvapaus ja tämä MrMorden kokee, että hän saa solvata sitten kaikkea mahdollista, mitä nuo uskovat kirjoittaa. Yks pahimmista solvaajista tämä MrMorden...
        Toivon että tähän tulee vihdoin loppu ja uskovat saavat puhua rauhassa täällä, ilman että joku tulee heittelemään näitä "käänteisesti" rakennettuja latteuksia, kuten vaikkapa korostamalla kerrotun profetian uskottavuutta yli äyräiden, näin saamaan spekuloidulle asialla selkeä pilkkasointi.

        Olisitte pilkkaajat edes hiljaa, jos on ihan pakko on täällä roikkua. Ja Suomi24 voisi perustaa profetian pilkkapalstan näille, jonne sitten saavat kirjoitella mitä haluavat.

        Ei se ole pilkkaa että hihhulien järjettömät horinat todetaan hihhulien järjettömiksi horinoiksi.Kuten veli yllä todistaa, voisi omalta kohdaltaan miettiä mikä pistää järjettömiä hihhuli horinoita tänne kirjoittamaan?


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Ei se ole pilkkaa että hihhulien järjettömät horinat todetaan hihhulien järjettömiksi horinoiksi.Kuten veli yllä todistaa, voisi omalta kohdaltaan miettiä mikä pistää järjettömiä hihhuli horinoita tänne kirjoittamaan?

        Tuollahan tuo lukee:
        "..mutta sairas mieli ja omahyväisyys esiintyä profeettana tuottaa yhä uusia houreita."
        Eikä siinä vielä kaikki, sillä jos ketkä on (kuvitellun) Saatanan vaikutuksen alaisia, niin juuri profeettoina esiintyvät hihhulit! Minkaanlaista halua ei näytä olevan itsetutkiskeluun ja toiminnan tuomitsemiseen, vaan povaus povauksen jälkeen työnnetään tällekin palstalle jos jonkinlaista huuhaata vaikka ne on aina osoittutuneet paikkansapitämättömäksi valehteluksi ja tulevat aina osoittautumaan.
        Normaalit, henkisesti terveet persoonat ei varmasti syyllistyisi tuon laatuiseen toimintaan, mutta kieroutuneille uskovaisille se on normaalia toimintaa mitä ei saisi edes kritisoida.


    • Anonyymi

      Oli uskonryhmä mikä tahansa, sillä on oikeus puhua aiheesta, joutumatta solvatuksi hihhulina tai millään muullakaan termillä! Siitä on palvelun tarjoajan pidettävä huolta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe