Nythän on niin että mies rakastaa vain yhtä naista mutta voi naida ketä tahansa naista. Tämä johtuu alkukantaisesta vietistä jolla on pyritty lajin kasvamiseen vuosituhansia. Ei ole miehen syy jos käy vieraissa.Jossain kulttuurissahan tämä on vielä hyväksyttävää.Että jos mies tulee naimareissulta aamulla kotiin se tarkoittaa että tulee rakkaansa luo.Jos nainen on ymmärtäväinen hän kysyy mieheltään ...syöt sie juot sie nait sie vai määtkö saunaan?Että koettakaa naiset ymmärtää.
miehen evoluutio
45
3114
Vastaukset
- Pirre*
täysin samaa mieltä.
Mieshen evoluutio on jämähtänyt jostain syystä sille lähtötasolleen. - Keittiöorja
on vielä nykypäivänkin suomessa.Vaimo elää täysin alistettuna ruuanlaitto/pyykinpesu/panopenkki elämää.Missä olette,suomen naisasianaiset?
- SuomalaisAkka
Onneksi Suomi on vanhana tasa-arvomaana päässyt naisten evoluutiossa yhtä pitkälle. Naiset vain ovat fiksusti hiljaa siitä tosiasiasta että lähes jokaisella on rakastaja oman onnettoman pettävän miehen lisänä.
Nainen on siitä kummallinen että voi rakastaa useampaa miestä samanaikaisesti ja naida vastaavasti. Tämä johtuu alkukantaisesta vietistä, jolla on pyritty lajin monipuolistumiseen vuosituhansia. Ei ole naisen syy jos käy vieraissa. Meidän kulttuurissa tämä alkaa olla hyväksyttävää, mutta vaiettua. Että jos mies tulee naimareissultaan aamulla kotiin, voi ymmärtäväinen nainen ihan rauhassa kysyä miehen tarpeita, omathan on jo tyydytetty. Että miehet koettakaa ymmärtää.- Hyvä!
Hyvä!
- muikkumiesSL
on se osa jossa tapahtuu kaikki tunnetilan asiat ja ne tähtää vain suvun jatkamiseen.Myöhemmin on kehittynyt aivokuoreen älykkyyteen perustuvaa rakkautta joka on se kestävää laatua ,vaan valitettavasti vain naisilla se toimiin, vaan miehillä vielä pahoja kytkentöhäiriöitä.
Koittakaan kuitenkin kestää hyvät naiset näitä matelija-aivoja ja joillakin pelaa se yläkuorikin.
Halii:Muikkumies - Ihmettelevä
Totta!
- Pirre*
oikeasti olette ihan jees - kaikkine kehityshäiriöinenne!
- vain
pitää varansa, että ehtii käyttää vierasta enemmän ja useammin kuin vaimo. Sekä hoitaa homma kotona niin, että vaimo on kesät raskaana ja talveksi ei osta hänelle kenkiä, heh heh hee..
Hauska vertaus, vaikka evoluutio on saavuttanut kulminaationsa rintaliivien polttamisen jälkeen ja miesten on täytynyt hienosäätää viettejänsä.
No, 'neandertaalimies' oli vain yksi näkemys, eikä vastaa omaani, mutta en myöskään kiellä tuota tosiasiaa, mutta en myöskään välitä arvuutella, kuinka pienestä prosentista miesväestöä on kysymys.
Ja loppujen lopuksi nainen voi vaikuttaa valintoihinsa. Huonot valinnat on vaikea palauttaa kauppaan...- japanitar
jos itse valitsee tuollaisen miehen en voi palauttaa häntä hyllylle, ja sanoa että ei kiitos:)Riesana on ja pysyy, jos ei tapojaan muuta, eikä varmaan muutakaan, jos saa jatkaa samaa rataa..Paljon nainen hyväksyy, ja sitä paremmin, jos on itse samanlainen..viettejä on kummallakin ja tulee olemaan.
- Animus
Viettiin ne naisenkin toiminnot perustuu. Ei me olla eläimiä kummosempia. Loppujen lopuksi naiset on hautojia ja miehet ruiskijoita, vaikka hampaat irvessä yritetään tämä absoluuttinen totuus unohtaa.
Miehen ja naisen ei kuulu yrittää olla samanlaisia, vaan erot on tehty tasapainottamaan parisuhdetta. En tarkoita sitä, että hyväksyisin jatkuvan vieraissa käynnin, vaan sitä ettei hyvää parisuhdetta kannata kännipäissään tehdyn panoseikkailun vuoksi lopettaa. Avioeroista 80% on naisten hakemia ja olisi hauska tietää mikä osuus on yhdestä ainoasta pettämisestä...
Mun mielestä naisen rakkaus on heikko ja voi päättyä yllättävän pinnallisista syistä. Miehen taas vahva, ehdottomasti syvempi ja aidompi ja kestää melkein mitä vaan. Oonko oikeassa?
*ex-feministi*- tuollainen
päätelmä juontaa...
'naisen rakkaus on heikko ja plaa plaa...'
'miehen taas vahva, ehdottomasti syvempi ja aidompi ja plaa plaa...'
Kysyn vaan? - Animus
tuollainen kirjoitti:
päätelmä juontaa...
'naisen rakkaus on heikko ja plaa plaa...'
'miehen taas vahva, ehdottomasti syvempi ja aidompi ja plaa plaa...'
Kysyn vaan?...lähes kaikki päätelmät juontaa. Omasta ja toisten.
ovat erossa se heikompi astia ja paljolti heidän tarpeensa jatkaa huonoakin suhdetta,perustuu pelkoon oman"helpon elämän"loppumisesta.
Mitä taas kännissä tekemisiin tulee,se ei ole minkään sortin perustelu pettämiseen.Jos ei pysty
itseään hallitsemaan suhteessa juomisen määrään,niin ei pettäminenkään tällaiselta henkilöltä todennäköisesti jää yhteen kertaan vaan toistuu ennemmin tai myöhemmin.
Todenäköisesti rakkauden "määrä" on enemmän ylsilökohtaista,kuin riippuvainen sukupuolesta.- henkilökohtaisuuksiin
emw34 kirjoitti:
ovat erossa se heikompi astia ja paljolti heidän tarpeensa jatkaa huonoakin suhdetta,perustuu pelkoon oman"helpon elämän"loppumisesta.
Mitä taas kännissä tekemisiin tulee,se ei ole minkään sortin perustelu pettämiseen.Jos ei pysty
itseään hallitsemaan suhteessa juomisen määrään,niin ei pettäminenkään tällaiselta henkilöltä todennäköisesti jää yhteen kertaan vaan toistuu ennemmin tai myöhemmin.
Todenäköisesti rakkauden "määrä" on enemmän ylsilökohtaista,kuin riippuvainen sukupuolesta.menemättä..
Animus on jo ehtinyt antaa itsestään tietynlaisen kuvan.
Mihin tuolla pyrkii, jaa-a!
Ei luultavasti tiedä rakkauden syvimmästä olemuksesta tuon taivaallista!
Pinnallinen ihminen mielestäni, hiukan yksinkertainen..
Rakastaminen, rakkaus, sen lujuus, syvyys, kestäminen, loppuminen ei ole niin yksioikoinen asia mitä Animus luulee. Erot yksilöitten välillä eivät voi johtua pelkästä sukupuolesta.
Vai oliko provo tuokin 'tutkimus'.. - Animus
henkilökohtaisuuksiin kirjoitti:
menemättä..
Rakastaminen, rakkaus, sen lujuus, syvyys, kestäminen, loppuminen ei ole niin yksioikoinen asia mitä Animus luulee. Erot yksilöitten välillä eivät voi johtua pelkästä sukupuolesta.
Vai oliko provo tuokin 'tutkimus'..Täytyy myöntää että harrastan provoilua ;)))
Mutta eikös se juuri herätä ajattelemaan. - Naisellinen
Animus kirjoitti:
Täytyy myöntää että harrastan provoilua ;)))
Mutta eikös se juuri herätä ajattelemaan.ajattelu kun vaan ei mielestäni saisi olla miestä nuoleskelevaa.
Todella toivon, ettet itsekään usko tuohon 'omiin ja toisten kokemuksiin' pohjautuvaan ns. tutkimukseesi. - Pirre*
kyllä pie, liian mustavalkoinen asetelma tuokin.
Yksilöitä olemme sukupuolestamme riippumatta, tuntevia, verta ja lihaa. - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
kyllä pie, liian mustavalkoinen asetelma tuokin.
Yksilöitä olemme sukupuolestamme riippumatta, tuntevia, verta ja lihaa.emw34, olikin jo ajatukseni sanoiksi pukenut, ei tule luettua kaikkia "oksia", ennenkuin hökäsen ilmoille omani:)
- Pirre*
henkilökohtaisuuksiin kirjoitti:
menemättä..
Vai oliko provo tuokin 'tutkimus'.."Pinnallinen ihminen mielestäni, hiukan yksinkertainen..", olisit voinut jättää sanomatta!
Juuri tuollaiset henkilöön menevät tölväisyt helposti pilaavat hengen näiltä palstoilta. - japanitar
Kerronpa hiukan omista kokemuksistani. Oli aika, jolloin seisoin sairaan, alkolisoituneen miehen vierellä vuosia..pidin kädestä, paijasin, autoin, minkä pystyin, vieraissa en käynyt vaikka, kuinka olisi haluttanut. Hampaat irvessä säästin rahaa, kun mies joi, ja lapset hoidin samalla ja kodin opiskeluni..Työni pitää sisällään ihmisten hätää, ja senkin pohjalta olen Nähnyt ja kuullut, että naisen rakkaus on se, mikä kestää..harva mies olisi uskoakseni kestänyt sitä samaa, mitä minä, eikä rakkauteni horjunut pitkään pitkään aikaan!!Jos kirjoitat miehen rakkaudesta aitona, olen toista mieltä..nainen on luotu kuitenkin kestämään jo alkujaan...
- Animus
Naisellinen kirjoitti:
ajattelu kun vaan ei mielestäni saisi olla miestä nuoleskelevaa.
Todella toivon, ettet itsekään usko tuohon 'omiin ja toisten kokemuksiin' pohjautuvaan ns. tutkimukseesi.miehiä...mä en oikeesti pidä useista naisista. Enkä pidä niistä piirteistä itessänikään.... ;) Mun mielestä jokaisessa ihmisessä on tietty prosentti miestä ja naista, eikä se oo koskaan 50/50.
Kaksoissokkotutkimuksia en ole tehnyt toistaiseksi. Pitäisiköhän, ettei kirjoita mutu-tuntumalta?
Mun kirjotus on tajunnan virtaa, ei harkittuja lauseita. Näyttää kirjoitettuna olevan hieman eri sävyistä kun ajatuksena... Animus kirjoitti:
miehiä...mä en oikeesti pidä useista naisista. Enkä pidä niistä piirteistä itessänikään.... ;) Mun mielestä jokaisessa ihmisessä on tietty prosentti miestä ja naista, eikä se oo koskaan 50/50.
Kaksoissokkotutkimuksia en ole tehnyt toistaiseksi. Pitäisiköhän, ettei kirjoita mutu-tuntumalta?
Mun kirjotus on tajunnan virtaa, ei harkittuja lauseita. Näyttää kirjoitettuna olevan hieman eri sävyistä kun ajatuksena...siinä usein käy,valmis teksti ei riittävän monipuolisesti kuvaa meidän tuntojamme,mutta siitähän se keskustelu paremmin viriää,kun löytyy kohtia,joista voi vastineita kirjoittaa.
Samalla voi tarkentaa omaa tekstiään ja lisätä puuttuvia osia- kuitenkin
Pirre* kirjoitti:
"Pinnallinen ihminen mielestäni, hiukan yksinkertainen..", olisit voinut jättää sanomatta!
Juuri tuollaiset henkilöön menevät tölväisyt helposti pilaavat hengen näiltä palstoilta.eikä turhaan ollenkaan.
- naisista?
Animus kirjoitti:
miehiä...mä en oikeesti pidä useista naisista. Enkä pidä niistä piirteistä itessänikään.... ;) Mun mielestä jokaisessa ihmisessä on tietty prosentti miestä ja naista, eikä se oo koskaan 50/50.
Mun kirjotus on tajunnan virtaa, ei harkittuja lauseita. Näyttää kirjoitettuna olevan hieman eri sävyistä kun ajatuksena...Pidätkö sitten kaikista miehistä?
Ei kukaan pidä kaikista ihmisistä!
Lapsikin tietää, ettemme ole ns. neutreja tai kaksineuvoisia, fifty-fifty otuksia, puolet miestä puolet naista! Ei siinä tarvitse mitään mielipidettä...
HÖH! Varsinainen älynväläys! - emw3453
kuitenkin kirjoitti:
eikä turhaan ollenkaan.
Kyllähän se aina antaa kuvaa varsinkin sen kirjoittajasta vaikka ei sitä haluaisikaan.
emw3453 kirjoitti:
Kyllähän se aina antaa kuvaa varsinkin sen kirjoittajasta vaikka ei sitä haluaisikaan.
katosi,kun yritin tekstiä lähettää.
Olen kyllä ko.tekstin kirj.- herttaisen
emw3453 kirjoitti:
yhdentekevää, minkä kuvan minusta joku täällä saa.
Olenkin vain sillointällöin täällä ohikulkumatkalla, kurkistamassa mitä älykästä tai älytöntä tänne on viskelty. - Animus
naisista? kirjoitti:
Pidätkö sitten kaikista miehistä?
Ei kukaan pidä kaikista ihmisistä!
Lapsikin tietää, ettemme ole ns. neutreja tai kaksineuvoisia, fifty-fifty otuksia, puolet miestä puolet naista! Ei siinä tarvitse mitään mielipidettä...
HÖH! Varsinainen älynväläys!Jostain kumman syystä tällä palstalla vähätellään massasta poikkeavien kirjoittajien älykkyyttä...hmmm...outoa. Saisikohan kirjoitukset toisenlaisen painoarvon jos profiiliin lisätään Mensan testin tulokset?
Mitä sillä voittaa, jos luokittelee toisen tyhmäksi?
Nouseeko oma ÄO siitä?
Vai eikö kaikkea saa sanoa ääneen?
;))) - Animus
herttaisen kirjoitti:
yhdentekevää, minkä kuvan minusta joku täällä saa.
Olenkin vain sillointällöin täällä ohikulkumatkalla, kurkistamassa mitä älykästä tai älytöntä tänne on viskelty.Ei kenestäkään saa pinnallista ihmistä vaikka kirjottaa sen kymmenen kertaa ;)
- mutta
Animus kirjoitti:
Jostain kumman syystä tällä palstalla vähätellään massasta poikkeavien kirjoittajien älykkyyttä...hmmm...outoa. Saisikohan kirjoitukset toisenlaisen painoarvon jos profiiliin lisätään Mensan testin tulokset?
Mitä sillä voittaa, jos luokittelee toisen tyhmäksi?
Nouseeko oma ÄO siitä?
Vai eikö kaikkea saa sanoa ääneen?
;)))ajattele nyt vähän itsekin... mitä sieltä päästelet.
- vaan
Animus kirjoitti:
Ei kenestäkään saa pinnallista ihmistä vaikka kirjottaa sen kymmenen kertaa ;)
jotkut antaa jo eka repliikissään itsestään sen pinnallisen kuvan.
- Animus
mutta kirjoitti:
ajattele nyt vähän itsekin... mitä sieltä päästelet.
Tarkoitatko tuota miehen rakkaus - naisen rakkaus vertailua?
Sehän oli kysymys! Onko väittämä oikeassa? Ilmeisesti ei... ;) - jotenkin että
Animus kirjoitti:
Tarkoitatko tuota miehen rakkaus - naisen rakkaus vertailua?
Sehän oli kysymys! Onko väittämä oikeassa? Ilmeisesti ei... ;)kysymyksesi / väittämäsi (= muuten kaksi eri asiaa) pohjautuivat omiin ja muiden kokemuksiin.. hmm..
- AnimusKopio
jotenkin että kirjoitti:
kysymyksesi / väittämäsi (= muuten kaksi eri asiaa) pohjautuivat omiin ja muiden kokemuksiin.. hmm..
Mihin muuhun väittämä voi perustua? Seiskalehteen?
Mä olen kokemuksen kautta saanut tällaisen kuvan, luulen olevani oikeassa ja kysyin muiden mielipidettä asiaan.
Muttei täällä saa kauheasti mielipiteitä muusta kun kirjoittajasta ;))) - EvaLuna
emw34 kirjoitti:
Todenäköisesti rakkauden "määrä" on enemmän ylsilökohtaista,kuin riippuvainen sukupuolesta.En oikein ymmärrä milloin pettäminen olisi perusteltua. Tietenkin jos yhteinen sopimus on, että mitään rajoituksia ei ole, on se hyväksyttävä. Mutta silloin se ei ole enää pettämistä.
Jotenkin ajattelisin, että jos parisuhteessa tulee tarve pettää, mitätöi se tavallaan koko suhteen. Onhan noinkin voimakas teko merkki vakavista ongelmista suhteessa? Siksi mielestäni, jos pettäminen etenee ajatuksesta tekoon, on suhteessa aika pysähtyä. Pysähtyä ja miettiä, onko jatkamiseen jotain syytä, vai ei..
Eli tuohon kännissä pettämiseen pätee mielestäni sama. Kukaan ei petä vahingossa, vaan valmiiksi täytyy olla jo jonkinlainen oma päätös asiasta. Tietoinen tai tiedostamaton.
Tarkoitan, että pettämiseen vaikuttaa oma päätös, josta pitäisi ottaa vastuu, teki sen humalassa tai selvänä, missä olosuhteissa vain. Sukupuoli ei asiaan vaikuta. =) - seiskalehteen,
AnimusKopio kirjoitti:
Mihin muuhun väittämä voi perustua? Seiskalehteen?
Mä olen kokemuksen kautta saanut tällaisen kuvan, luulen olevani oikeassa ja kysyin muiden mielipidettä asiaan.
Muttei täällä saa kauheasti mielipiteitä muusta kun kirjoittajasta ;)))esimerkiksi. Olipa 'nokkelaa', hohhoijaa!!
So long! - Tiina40
EvaLuna kirjoitti:
En oikein ymmärrä milloin pettäminen olisi perusteltua. Tietenkin jos yhteinen sopimus on, että mitään rajoituksia ei ole, on se hyväksyttävä. Mutta silloin se ei ole enää pettämistä.
Jotenkin ajattelisin, että jos parisuhteessa tulee tarve pettää, mitätöi se tavallaan koko suhteen. Onhan noinkin voimakas teko merkki vakavista ongelmista suhteessa? Siksi mielestäni, jos pettäminen etenee ajatuksesta tekoon, on suhteessa aika pysähtyä. Pysähtyä ja miettiä, onko jatkamiseen jotain syytä, vai ei..
Eli tuohon kännissä pettämiseen pätee mielestäni sama. Kukaan ei petä vahingossa, vaan valmiiksi täytyy olla jo jonkinlainen oma päätös asiasta. Tietoinen tai tiedostamaton.
Tarkoitan, että pettämiseen vaikuttaa oma päätös, josta pitäisi ottaa vastuu, teki sen humalassa tai selvänä, missä olosuhteissa vain. Sukupuoli ei asiaan vaikuta. =)...pettäminen ole perusteltua.
Mutta toisaalta kun ajattelee...jos on hyvä liitto, hyvä värikäs seksielämä, paljon rakkautta ja mies silti vaikka pikkujouluissa sortuu siihen osaston vamppiin (joka yrittää kaikkensa) kolmen promillen kännissä, on munkin mielestä kohtuuton rangaistus koko perheen hajottaminen.
Eikös se mene niin että tilaisuus tekee varkaan? Mä en usko että kaikki suunnittelee pettämistä, tai antaa itselleen luvan etukäteen. Luin jostain gallupin että 55% varatuista naisista on pettänyt puolisoaan ja 75% miehistä. Se taas on sitten toinen juttu mitä kukakin laskee pettämiseksi. Jollekin se voi olla yksi suudelma, toiselle kylmä pano työpaikan veskissä...
Mun aviomies petti mua. Tapaili kuukauden ajan toista naista. Sattui helvetisti kun kuulin, mutta punnittuani asiaa lasten, perheen ja itseni kannalta ei se kuitenkaan ollut maailman tärkein asia ja pystyin antamaan anteeksi. Aikaa se vei, riitoja, selvittelyä ja tunteiden paloa suuntaan jos toiseen, mutta siitä on mahdollista päästä yli.
Juu, erottiin sitten 5v myöhemmin, muttei uskottomuudesta, vaan vankilatuomiosta. - Luolanainen***
Naisen vietti perustui luolassa siihen, että mies, joka toi ylimäräistä lihaa palkittiin seksillä. Ja sellaiset miehet, jotka sitä toivat, olivat tietysti parhaita metsästäjiä ja heillä riitti lihaa myös omalle perheelle. Heikoimmat naaraat, jotka saivat huonoja metsästäjiä, joutuivat ottamaan almuja muilta. Näinhän se on nykyisinkin. Miehen metsästysvietti (menestys) saa naisella aikaan kiiman. Valta tekee miehestä seksikkään ja haluttavan. Tämä on alkukantainen vaisto, joka pätee vieläkin.
- Luolaneinen***
EvaLuna kirjoitti:
En oikein ymmärrä milloin pettäminen olisi perusteltua. Tietenkin jos yhteinen sopimus on, että mitään rajoituksia ei ole, on se hyväksyttävä. Mutta silloin se ei ole enää pettämistä.
Tarkoitan, että pettämiseen vaikuttaa oma päätös, josta pitäisi ottaa vastuu, teki sen humalassa tai selvänä, missä olosuhteissa vain. Sukupuoli ei asiaan vaikuta. =)Aikoinaan luolassa, naisella ei ollut vara edes arvostella uroonsa tapin paikkoja. Pääasia, että ruokaa riitti. Vahva naaras piti miehensä uikuttamatta ja hoiti asiansa. Nykyisin me naiset olemme tottuneet lähtemään, silloin kun itseä huvittaa. Suuret ydinperheetkin ovat aikoja sitten hajonneet vanhaikoteihin ja palevelutaloihin.
Minusta on surullista, että me naiset olemme kadottaneet sen oikean tehtävämme. Itse olen juuri sellainen monesta luolasta juossut ja oppinut itse metsästämään evääni. Miehet ovat taatusti pitkäjänteisempiä rakkaudessan kuin naiset. Sen voi luolanaisen kokomeuksella sanoa. - EvaLuna
Tiina40 kirjoitti:
...pettäminen ole perusteltua.
Mutta toisaalta kun ajattelee...jos on hyvä liitto, hyvä värikäs seksielämä, paljon rakkautta ja mies silti vaikka pikkujouluissa sortuu siihen osaston vamppiin (joka yrittää kaikkensa) kolmen promillen kännissä, on munkin mielestä kohtuuton rangaistus koko perheen hajottaminen.
Eikös se mene niin että tilaisuus tekee varkaan? Mä en usko että kaikki suunnittelee pettämistä, tai antaa itselleen luvan etukäteen. Luin jostain gallupin että 55% varatuista naisista on pettänyt puolisoaan ja 75% miehistä. Se taas on sitten toinen juttu mitä kukakin laskee pettämiseksi. Jollekin se voi olla yksi suudelma, toiselle kylmä pano työpaikan veskissä...
Mun aviomies petti mua. Tapaili kuukauden ajan toista naista. Sattui helvetisti kun kuulin, mutta punnittuani asiaa lasten, perheen ja itseni kannalta ei se kuitenkaan ollut maailman tärkein asia ja pystyin antamaan anteeksi. Aikaa se vei, riitoja, selvittelyä ja tunteiden paloa suuntaan jos toiseen, mutta siitä on mahdollista päästä yli.
Juu, erottiin sitten 5v myöhemmin, muttei uskottomuudesta, vaan vankilatuomiosta.Ei minunkaan mielestäni ole itsestään selvää, että pettämisen jälkeen ainoa ratkaisu olisi perheen hajoittaminen. Tarkoitin, että silloin olisi tärkeää selvittää syyt moiseen käytökseen. Miksi toisella on tarve pettää jne..
Ja edelleen korostan, että tämän asian ulkopuolella ovat suhteet, joissa ei ole mitään erityisiä uskollisuusvaatimuksia.
Se sitten onkin asia erikseen, että minkä kukakin pettämiseksi laskee. Onko se juuri tuollaista humalaisen sortumista, vaiko mitä? Itsekään en pysty tarkkaan määrittelemään rajoja, vaan ajattelen asian jotenkin olevan tapauskohtaista. Ehkä kaikki sellainen, mikä täytyy tarkkaan salata puolisolta on pettämistä? Vai onko?
- mirham
vain lajin säilymisestä.Eikös ihminen ole luomakunnan kruunu,älykäs kehittynyt,toisten tunteet huomioon ottava?Vastuuttomasti elävä ja itseään vain ajatteleva voi taantua esihistorialliselle tasolle.
- lulu
ymmärrän,mut löytyykö sitä ymmärrystä jos nainen käyttäytyy miehen tavoin,eli rakastaa vain yhtä,mut nai monen kanssa?
- Luolanainen***
Kyllä miehillä on rankkaan varrannutan eläimiin. Eläimet käyvät laittamassa anteliaan naaraan tiineeksi ja jatkavat seuraavan luo. Naaras jää tyytyväisenä hoitamaan katrastaan. Uros tietää aina millioin naaras on kiimassa ja tietysti menee jatkamaan sukuaa, sehän on selvä.
Mutte miten me ihmiset. Miespoloiset eivät voi kokaan tietää, milloin naisen munasolu irtoaa, siispä hänen on pyrittävä tämän saman naaraan ympärillä päivät pääksytysten, ettei vieras uros pääse pukille. Joka mieshän haluaa hoitaa vain omia lapsiaan. Voihan sitä välillä tietysti käydä irroittelmassa naapurissa, jos siellä on puutetta:) - Per Saukko
Näinhän se on nähtävä. Vaikea ymmärtää, että naiselle pitäisi kertoa jotakin mitä hän ei kuitenkaan halua kuulla.
Kyllä asia voi olla toisinkin päin. Ihmisillä viettipaineet ovat niin erilaiset. On nymfomaaneja, eli kyltymättömiä naisia.
Sellaisen kanssa nuoren miehen on ihanaa aloittaa seksielämä vaikkapa 17 vuoden iässä. Viidessä vuodessa, vähän yli kaksikymppisena poika on turtana seksistä. Jos tulee bänet, niin menee muutama viikko, ennenkuin kykenee seksiin kenenkään kanssa.
Miehiin ja naisiin on sisäänrakennettuna huoli lajin säilymisestä. Kuitenkin olemme kaikki niin erilaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873110Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372