Teuvo Suni: Mitä on Pyhän Hengen pilkka?

Pyhä Henki on Totuuden Henki:

"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.
"Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

Näin Totuuden tuojaa alettiin pilkata:

"Ihmiset sanoivat: "Sinussa on paha henki. Kuka sinut yrittäisi tappaa?"

"Juutalaiset sanoivat Jeesukselle: "Sinä olet samarialainen, ja sinussa on paha henki.
Eikö asia olekin niin?"

Juutalaiset sanoivat hänelle:
"Nyt asia on selvä: sinussa on paha henki. Abraham on kuollut, samoin profeetat, mutta sinä sanot: '
Joka pitää kiinni minun sanastani, ei milloinkaan kohtaa kuolemaa.'

"Monet heistä sanoivat: "Hänessä on paha henki, hän on järjiltään. Mitä te häntä kuuntelette?"

Monet heistä sanoivat: "Hänessä on paha henki, hän on järjiltään. Mitä te häntä kuuntelette?"

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä mieltä olet, onko Pyhän Hengen pilkka sama asia kuin Jumalanpilkka.?

      • "Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa."

        Pyhän Hengen pilkka on Saatanan herjauksia Pyhän Hengen ilmoituksia kohtaan. Niitä ovat lähes kaikki Paavalin opetukset.

        Jeesus:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Tämä on ehdoton.

        Saatana Pietarille, josta tuli Kristuksen kieltämisen jälkeen Paavalin paras kaveri:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Kaikki Paavalin jo luopuneiden opetuslasten vetoamiset vereen, ovat täydellistä Pyhän Hengen herjausta.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        "Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa."

        Pyhän Hengen pilkka on Saatanan herjauksia Pyhän Hengen ilmoituksia kohtaan. Niitä ovat lähes kaikki Paavalin opetukset.

        Jeesus:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Tämä on ehdoton.

        Saatana Pietarille, josta tuli Kristuksen kieltämisen jälkeen Paavalin paras kaveri:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Kaikki Paavalin jo luopuneiden opetuslasten vetoamiset vereen, ovat täydellistä Pyhän Hengen herjausta.

        Facebookista voit lukea myös sen, miksi minä 40 vuotta vihasin Jumalaa. Eikä sitä luettu minulle synniksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa."

        Pyhän Hengen pilkka on Saatanan herjauksia Pyhän Hengen ilmoituksia kohtaan. Niitä ovat lähes kaikki Paavalin opetukset.

        Jeesus:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Tämä on ehdoton.

        Saatana Pietarille, josta tuli Kristuksen kieltämisen jälkeen Paavalin paras kaveri:

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Kaikki Paavalin jo luopuneiden opetuslasten vetoamiset vereen, ovat täydellistä Pyhän Hengen herjausta.

        Valitettavasti et pysty todistamaan väitettäsi Raamatulla. Selityksesi on itse keksitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti et pysty todistamaan väitettäsi Raamatulla. Selityksesi on itse keksitty.

        Valitettavasti pystyn:

        "Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta,"

        Sinulla on näitä herjauksia kymmenittäin. Kaikkein paras herjauksesi on Pyhän Hengen nimittäminen ihmisen omaksi aivopieruksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti et pysty todistamaan väitettäsi Raamatulla. Selityksesi on itse keksitty.

        Valitettavasti pystyn, sillä näin pilkattiin Jeesuksen Henkeä:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! [Belsebul on kanaanilainen jumala, joka käsitettiin pahojen henkien päämieheksi, eli Saatanaksi.

        Näin kohtasin Pyhän Hengen pilkan Ruukin seurakunnassa 1989:

        "Sinut on saatava mielisairaalaan: Miten Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

        Näin Suomi24 raamattukeskustelussa:

        "Sinun henkesi on okkultismia eli aivopierua."


    • Anonyymi

      Raamatussa on yksi kohta, jossa sanotaan, että Jumalalla on seitsemän henkeä.

      Tiedätkö sinä Teuvo, minkä nimisiä henkiä ja persoonia ne henget ovat?

      • "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.
        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Saatanalla niitä henkiä on pilvin pimein, kun jokaiselle kirkkokunnalle ja uskonlahkolle se on antanut ikioman hengen, jollaista ei muilla ole.

        Tämä siksi, ettei Kristuksen tahto, "että he yhtä olisivat" tule koskaan tässä maailmassa toteutumaan


      • Ne henget ovat sinetöityinä Jumalan vihan maljoihin:

        "Kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, taivaassa syntyi hiljaisuus, ja sitä kesti puolen tunnin verran."

        Lue Ilmestyskirjasta, miksi taivaassa syntyi hiljaisuus, ja mitä tuosta 7. vihan maljasta maailmaan tuli.


    • Joka Totuuden Henkeä rakastaa, saa täältä kaiken tiedon tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä:

      https://www.facebook.com/teuvo.suni

      Viime vuoden alussa Pyhä Henki johdatti sinne, koska Raamattukeskustelussa kaikki totuus poistettiin.

      Tuo on julkinen profiili siksi, ettei kenenkään tarvitse pelätä pappien vihaa, jos osoittautuu vihatun Teuvo Sunin kaveriksi.

    • TeuvoSuni palvoo kuvia, omaa kuvaansa. Ihme hurskastelija.

      • Anonyymi

        Näin niitä kristinuskon lahkoja syntyy. Tuhansia lahkoja on ja kullakin omat painotukset. Sunilaisuudessa ei tykätä Paavalista.


      • En elä enää valheessa ja pahuuden orjana, vaan valossa:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Kun Pyhä Henki minut 2005 raamattukeskusteluun johdatti, sanoen: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

        Alin suunnitella nimimerkkiä, koska siellä ei kukaan kirjoittanut omalla nimellään. Suunnittelu loppui lyhyeen, Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"

        Siihen ei tarvinnut vastata, kun aloin kirjoitta nimelläni Teuvo Suni.

        Puoli vuotta meni, kunnes tammikuussa 2006 Saatana pisti monta palvelijaansa kirjoittamaan valheita minun nimelläni. Ne häipyivät kuitenkin välittömästi, kun heti rekisteröin nimeni TeuvoSuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin niitä kristinuskon lahkoja syntyy. Tuhansia lahkoja on ja kullakin omat painotukset. Sunilaisuudessa ei tykätä Paavalista.

        Jos Pyhän Hengen kouluttama Teuvo Suni olisi saanut lahkon perustettua, silloin Jeesus Kristus olisi valehdellut:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kuulkaa siis:
        Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


    • "Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe