Olihan tämäkin viikko

Don Rinkilä

Kaikki alkoi maanantain aamuvuorolla jossa olin poikkeuksellisen pirteällä päällä.

Tiistai aamuvuorossa. Iltapäivästä tuntitolkulla vahtaamassa pikkunappuloita.

Keskiviikko pitkä aamuvuoro. Livistän töistä etuajassa ehtiäkseni kiekkomatsiin. Peliä seurataan jälleen olutta latkiessa ja yhtäkkiä tilanne onkin riistäytynyt käsistä ja löydän itseni ja muun revohkan kaupungin kuppilasta silmät ristissä.

Torstai menee muuten vaan vihellellen ja viikon alkaneesta lomasta nautiskellen. Pienen rapulan poikasen estelyistä huolimatta käyn kusettamassa tuttuni koiraa pitkin metsiä. Muuten ei tapahdu mitään mainitsemisen arvoista.

Perjantai. Ei tapahtunut juurikaan mitään, kunnes illalla tulee lähdettyä muutamalle oluselle kylille.

Launtai muodostuu tämän viikon käännekohdaksi. Ensin käydään katsomassa aamusta erään sortin kisoja ja oluen lipitys aloitetaan jo aamupäivästä. Jo ennen iltaa on lähtö työpaikan saunailtaan. Ilokseni huomaan tulilientä olleen varatun kuin neljälle ratsuväkikomppanielle konsanaan. Seuraa törkeää porsastelua ja siivottomuutta. Jossain vaiheessa iltaa sitten napsahtaa tässäkin päässä... käsittämättömästä syystä keksin tehdä klassisen kuse muovimukiin temppu ja muki sitten kiikutetaan mökin sisälle siinä toivossa että sen joku joisi... kunto pääsi illan aikana siihen kuntoon ettei olisi ollut ihme vaikka koko myrkkymuki olisi loppujen lopuksi kaatunut omaan kurkkuun. Muiden pienempien älyttömyyksien jälkeen välähtää päässä jälleen. Tilaan taksin ja lähden hortoilemaan pitkin metsiä sitä vastaan.. yksinään. Sieltä sitten kaupunkiin ja ravinteliin. Sieltä yksi harvoista muistikuvista on jonkun daamin lause "älä lääpi" Kotia pitääkin sukkeloida pikaisesti ennen kuin vormulat alkaa, mutta nälkäisenä nakkikioskin kautta. Yksi idea lisää ja soitettava eksälle.. ei onneksi vastannut. Varmuudeksi olen säätänyt puhelimen kellon herättämään juuri ennen kisoja. Kaikki huipentui Silminnäkijöiden mukaan yritykseen vaihdella kiivaasti kännykällä kanavia ja herätyksen sammutusyritykset televiissionin kaukosäätimellä. Onneksi heräsin sotevasti aamupäivän uusintaan.
Koko sunnuntain olikin ihme sekava olo.. tuli sentään syömässä käytyä ja taas piski ulkoilutettua illalla käynti eksän luona (xxxxx- loppu sensuroitu) eikä tapahtunut sitä mitä te hävyttömät kuvittelette, mutta jotain muuta vähemmän viisasta!

Mitä opimme tästä viikosta? Emmepä ainakaan viisaammaksi tulleet. Olkaa onnellisia ne jotka malttavat pysyä visusti kotonaan ja hölmöilemättä yleisillä paikoilla. Noh täytyy täällä pitää erittäin matalaa profiilia jonkun aikaa

0

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        92
        1816
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        85
        1272
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1133
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        76
        1017
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        105
        919
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        848
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        761
      8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        752
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        47
        701
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        683
      Aihe