Olisikohan parempi antaa naisten kiistellä yksikseen. Miesten olisi syytä muistaa, että
riitaan tarvitaan kaksi. Antaa akat käristyy
liemissään.
Olisikohan parempi...
18
1318
Vastaukset
aivan oikealla palstalla.Eihän täällä sukupuolet kiistele,vain mielipiteet saavat keskustelun aikaiseksi.
- sirkku:)
Puhuitkohan nyt näistä palstoista vai elämästäsi kotonasi???
Hauska ilmiö MINUN mielestäni on ollut se, että täällä ainakaan akat keskenään eivät riitele... Jos jotakin riitaa on ilmennyt, niin äijäthän niitä riitoja ovat tulleet haastamaan - ainakin tähän asti. Meillä muijillahan on ollut pelkästään hauskaa keskenämme...!:)))
Väittääkö joku jotain muuta???
P.S. Tapellaanko...?;)- mies 50+
Aamu uutisissa katselin miten Turkissa akat laitetaan järjestykseen,ei oikein näyttänyt kivalta.Olen tullut siihen tuloksaeen ,että tappeluun tarvitaan kaksi ja ukon on pakko olla se toinen,muuten ei saa nainen mielenrauhaa jos ei pääse haukkumaan ukkoa oikein olan takaa.Täällä muuten ON akatkin ottanut matseja.
mies 50+ kirjoitti:
Aamu uutisissa katselin miten Turkissa akat laitetaan järjestykseen,ei oikein näyttänyt kivalta.Olen tullut siihen tuloksaeen ,että tappeluun tarvitaan kaksi ja ukon on pakko olla se toinen,muuten ei saa nainen mielenrauhaa jos ei pääse haukkumaan ukkoa oikein olan takaa.Täällä muuten ON akatkin ottanut matseja.
Kenenkään MIEHEN kanssa en KOSKAAN ole riitaa haastanut, mutta en myöskään KENENKÄÄN NAISEN kanssa...!
Olenko siis vielä niin untuvikko täällä, koska yhteenkään naisten väliseen riitaan en tällä palstalla ole törmännyt???
P.S. Meniköhän viimeinen lauseeni oikealla tavalla jakeluun - sinulle? :))) - mies 50+
sirkku:) kirjoitti:
Kenenkään MIEHEN kanssa en KOSKAAN ole riitaa haastanut, mutta en myöskään KENENKÄÄN NAISEN kanssa...!
Olenko siis vielä niin untuvikko täällä, koska yhteenkään naisten väliseen riitaan en tällä palstalla ole törmännyt???
P.S. Meniköhän viimeinen lauseeni oikealla tavalla jakeluun - sinulle? :)))Meiksi ottaa matseja joka päivä vaimon kans joten en täällä jaksa,äsken sano,että yksi kalja oli liikaa.
- Milla
mies 50+ kirjoitti:
Meiksi ottaa matseja joka päivä vaimon kans joten en täällä jaksa,äsken sano,että yksi kalja oli liikaa.
...jos faktaa tuli tai ainakin se oli hänen mielipiteensä.
- Milla
mies 50+ kirjoitti:
...alkaa monesti väkivalta. Riitelemisen taito on taito sekin. Turkissahan on aina ratkaistu kaikki konfliktit väkivallalla sekä kotona että kadulla.
- Mies50+
P.S. Meniköhän viimeinen lauseeni oikealla tavalla jakeluun - sinulle? :)))Minä kyllä olen sen verran kauemmin ollut,että on ollut koviakin matseja naisten kesken,me ukot ainoastaan vähän mustiksina toisiamme pilkataan ja on sit niitä jotka nusii nikkejä ku niillä ei ole muuta nussittavaa(tarkoitan tota 50 juoppoa
- hmm
Mies50+ kirjoitti:
Minä kyllä olen sen verran kauemmin ollut,että on ollut koviakin matseja naisten kesken,me ukot ainoastaan vähän mustiksina toisiamme pilkataan ja on sit niitä jotka nusii nikkejä ku niillä ei ole muuta nussittavaa(tarkoitan tota 50 juoppoa
Mitenhän 50 ihmiset viitsivät käyttää käyttää tuollaisia sanoja, varmaan on köydä sanavarasto. Kukahan se juoppokin on, ihmettelen.
- yäk
Pekka Karvonen käännettynä on... sikamainen nikki, provosoiva!
Haitanneeko tuo niin kauheasti???
Joku sanoo, että eipäs tuijoteta nikkiä; että itse asia on tärkein, ja joku toinen taas väittää, että vain tiettyjen nikkien kyselyihin vastaillaan... Onpa vaikeaa...
Osaakohan täällä käyttäytyä oikein vieläkään - kahdenkaan kuukauden jälkeen? Ainakaan koskaan ei kaikille mieliksi... Kai... Niin kivaa kuin se olisikin.
Mielipiteitäkin VOI vaihtaa ilman riitelyitä - MINUN mielestäni! Tosikkonahan täällä EI kannata pyöriä...!;) - mies 50+
Haitanneeko tuo niin kauheasti???
Joku sanoo, että eipäs tuijoteta nikkiä; että itse asia on tärkein, ja joku toinen taas väittää, että vain tiettyjen nikkien kyselyihin vastaillaan... Onpa vaikeaa...
Osaakohan täällä käyttäytyä oikein vieläkään - kahdenkaan kuukauden jälkeen? Ainakaan koskaan ei kaikille mieliksi... Kai... Niin kivaa kuin se olisikin.
Mielipiteitäkin VOI vaihtaa ilman riitelyitä - MINUN mielestäni! Tosikkonahan täällä EI kannata pyöriä...!;)Se on kova juttu,vieläkin.Tulin muuten viel sanomaan hyvää naistenpäivää
- plunger
Jos naiset käristyy liemissään, KUKA pitää tulta alla niin että käristyminen pysyy yllä?
Miksi miesten pitäisi olla sivustakatsojat, jos naiset käristyvät? Eikö olisi syytä mennä väliin kiistelyyn ja auttaa sovintoon? Se kyllä on tosi että naiset paremmin osaavat kiistellä kuin miehet, ovat muuten myös sovittelussa vebaalisti lahjakkaammat. Miehen kiistely liian usein saa nyrkin muodon. Silti mies voi kahden naisen kiistelyssä olla sovinnon kättä tarjoava.- mies 50+
riidat on asioita johon ei kannata miehen puuttua,niin kauan kun se pysyy sanallisella ja huutamisen tasolla,toi nyt pitäisi jo tässä iässä tajuta.
mies 50+ kirjoitti:
riidat on asioita johon ei kannata miehen puuttua,niin kauan kun se pysyy sanallisella ja huutamisen tasolla,toi nyt pitäisi jo tässä iässä tajuta.
viesti olikin hyvin tekijänsä oloinen ja selkeä.
Riittääkö kädet vai suositteletko jotain kättäpidenpää"ymmärryksen"antajaa?
- Hiivatin akka
Niin, ex-mieheni väitti usein, että osaan riidellä vaikka yksikseni. Aika taitavaa vai mitä?
- Milla
...joka viskelit ukkoas riidan tuoksinassa liiterin katolle... Jos, niin sullahan on taitava heittokäsi.
- Pirre*
mies - koskas täällä NAISET ovat riidelleet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372