Miksi täällä poistetaan viestejä?

Anonyymi

Anonyymi
28.7.2019 22:05
Uusi
TÄMÄN YLLÄPITO POISTAA. Kertokaa minulle MIKSI.

TÄMÄN SE POISTI ALLE KYMMENESSÄ MINUUTISSA. Olen live lähetyksessä. Tarttisko soittaa kansanedustajille Suomi 24:n toiminnasta.
Mä olen yrittänyt kertoa teille että nuo (keitä ne sitten ovatkaan) seurailevat minua. Ovat seuranneet jo vuosikausia, mutta jos tällaisesta puhut niin hulluksihan sinut leimataan.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15764227/sinua-salakuunnellaan-tietamattasi

Minä en tiedä kuinka älykäs olet ymmätämään jos kerron sinulle jotain. Voithan olla täysi saapas jolle on turha mitään puhua, mutta voit myös olla noita mulkkuja jotka tekevät noita kansan kusetus juttuja ja heitit tollasen hienon viestin tuonne kuin mistä minä tiedän olevani tuo piirros hahmo. Minä näin tämän elokuvan viimeisenä televiso lähetyksenä ennen murhaa sillä olin vienyt oman telkkarini vinttiin (syystä tai toisesta) joten tämä elokuva oli viimeinen mikä oli mielessäni ja se palautui miueleeni Palmen murhan jälkeen. Ainakin Ruotsissa murha kosketti kaikkia sillä ihmisä alettiin kuulustelemaan murhan johdosta. Yli 13 000 miestä on kuulusteltu vain sen takia että muistuttavat tuota kuvaa. Tuo elokuva jonka näin piti toimia viestinä että tiesivät että näin sen. Tuolla murhabluffilla se kertoivat sen minulle. Asuin silloin sellaisessa talossa Helsingissä missä Mauno Koivisto asui ennen valintaansa pressaksi samassa rapussa. Sitten hänen asuntoonsa muutti kulttuuriministeri Arvo Salo ja Kommunistisen puolueen pääsihteeri Aarne Saarinen asui naapurissani. Pitikö minun mennä sitten kertomaan heille että, Hei! "teitä vakoillaan niin kuin minuakin"

TÄMÄ POISTETTIIN. Sääntöjenvastainen viesti.
The codename "Coq Rouge" comes from a chat between Näslund and his Israeli counterpart after a meeting in France between the security services in Europe. Näslund say that Hamilton is as proud as a rooster and a communist. The Israeli then says: "Why don't they call him the red rooster, "coq rouge?"
Koodinimi "Coq Rouge" tulee Näslundin ja hänen israelilaisen kollegansa välisestä keskustelusta Euroopan turvallisuuspalvelujen Ranskassa pidetyn tapaamisen jälkeen. Näslundin mukaan Hamilton on yhtä ylpeä kuin kukko ja kommunisti. Sitten israelilainen sanoo: "Miksi he eivät kutsu häntä punaiseksi kukoksi," coq rouge? "
Punainen kukko astuu nyt kuvioihin Hot Apple-miehen kanssa. Mie-mieskin voisi tulla myös kuvioihin. Mie-mies on japanilainen mie-ilmeinen mies.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Mie_(pose)

TÄMÄ POISTETTIIN TOSI NOPEAAN. Ei haluta näyttää että olen minäkin filosohvi. Ei toi vilosohvia tartte ko omaa päätä. Jokainen teikäki voi olla sellainen.
Georg Henrik von Wright (14. kesäkuuta 1916 Helsinki – 16. kesäkuuta 2003 Helsinki) oli suomalainen filosofi, akateemikko ja yhteiskunnallinen ajattelija, joka piti itseään humanistina. Von Wright toimi professorina Helsingin ja Cambridgen yliopistoissa. Cambridgessa hän oli Ludwig Wittgensteinin läheinen työtoveri ja seuraaja.
Von Wright oli johtava hahmo aikansa suomalaisessa filosofiassa. Hän erikoistui filosofiseen logiikkaan, analyysiin, kielifilosofiaan, mielenfilosofiaan sekä Charles Peircen läheiseen tutkimukseen. Hänen kirjallinen tuotantonsa voidaan jakaa kahteen osaan. Ensinnäkin von Wright kirjoitti analyyttistä filosofiaa ja filosofista logiikkaa. Toisaalta hän kirjoitti myös vapaamuotoisia yhteiskunnallisempia teoksia, kulttuurikritiikkiä ja esseitä humanistisessa ja osittain pessimistisessä äänensävyssä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Georg_Henrik_von_Wright
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Wittgenstein
https://en.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Wittgenstein (tässä hänestä on enemmän)

Minäkin olen perehtynyt filosofiaan, niin minua kiinnostaa tuo Wittgesteinen lause josta M. A. Numminen on tehnyt levynkin. Mistä ei voi puhua, niin siitä pitää vaieta.

https://www.youtube.com/watch?v=ASGpB8B5vCU

Tarkoittiko hän sitä että jos jostain asiasta ei olla täysin varmoja niin sitten vaan suu suppuun, ettei munata ihtejämme. Täällä chatissä moni muukin kuin minä on varmaan munannut itsensä satoja kertoja. Minä en halua munata itseäni mutta olen samaa mieltä kuin moni muu ettei Palmea ammuttu tuolloin tuohon kadun kulmaukseen. SO WHAT tai sanotaanko oikein SO FUCKING WHAT eli mitä sitten. Ei kiinnosta. Ei jumalauta kiinnosta sitten pätkääkään, mutta on se hyvä että tälle on oma ketjunsa niin ei tartte sotkea sitä vaikka Kennedyn murhaan tai kuuhuijaukseen tai Ciaeucescujen teloitukseen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt jo kolme pienessä ajassa. Minä en tiedä mitä se sääntöjenvastaisuus on.

      2 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      1 Vastaus
      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

      Poistetaankohan tämäkin. Toi "nyt jo kolme pienessä ajassa" -viesti on saanut jäädä. Kyllä senkin pitäisi olla sääntojenvastainen kun ne muut viestit olivat samanlaisia.

      Se yksi viesti oli pitempi ja pyysin että olisitte tallentaneet sen. On tää Suomen sananvapaus Euroopan parasta. Me saamme arvostella muita kun meillä on näin loistava sananvapaus.

    • Anonyymi

      Pitäisi saada nyt sitten oikein kunnon ja täsmälliset ohjeet koskien viestien sääntöjä. MInulta on poistettu kanssa viestejä jotka ovat olleet täysin asiallisia , mutta ketjussa on saanut sitten olla todella törkeitä ja asiattomia viestejä. Jännää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe