Menipä se kesä äkkiä ja kuukausi enää syksyyn. Syksyn ja talven voisi treenailla salilla taas koska oon pitänyt lomaa treeneistä koko kesän. Aika tylsä kesä muutenkin, en tehnyt juuri mitään.
Kesä on pian ohi
23
475
Vastaukset
Vielä on kaks kuukautta jäljellä.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole kesä ohi. Mullakin on kesälomaa vielä 2 viikkoa, eikä kesä sen jälkeenkään ole vielä ohi.
-pihallatipunen- - Anonyymi
Joo kesä on ohi jos sitä koskaan olikaan. Kohti kylmiä päiviä mennään. Syksyllä naiset piiloutuu eikä miehillä ole mahdollisuuksia löytää kumppania itselleen. Talvi on sitten synkkää aikaa kun on pimeetä ja ihmiset masentuu. Suomi on masentuneiden maa ja se johtuu siitä että naiset ei tykkää miehistä täällä.
- Anonyymi
Ainakin linnut laulelevat:)
AsianVierestä - Anonyymi
Koko kesänä ei seksiä ollut kuin pari kertaa. Kaks vakipanoa,kummankin kanssa siis kerta. Niin no olin leikkauksessa ja väsynyt. Siinä syy. Tosin leikkaus ei estäisi seksiä. Ei ole mikään sen alueen leikkaus kyseessä.
- Anonyymi
Onneksi tämä kesä on kohta ohi. Elämäni pahin kesä.
- Anonyymi
Mä oon asiasta aivan samaa mieltä!
Tulisi nyt vaan syksy, pimeä ja sateet, vois unohtaa koko kesän yhtä sattunutta juttua lukuunottamatta...
- Anonyymi
Vasta odottelen kesälomaa... toivon aurinkoisia kelejä.
Aattelit siis aloittaa ajoissa ens kesän kesäkuntoon treenaamisen.
Ihan ok, en mä sitä sano.
Ite vaan en kestäis asua treenaajan kanssa.- Anonyymi
Hmm.. minkälainen kuva sulla on treenaajasta kämppäkaverina?
xL Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. minkälainen kuva sulla on treenaajasta kämppäkaverina?
xLAinainen suorittaja.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ainainen suorittaja.
Enpä usko. Se treeniaika on vaan pois jostain muusta. Luultavasti toivoisit että se suorittais paljon enemmän..
xL Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko. Se treeniaika on vaan pois jostain muusta. Luultavasti toivoisit että se suorittais paljon enemmän..
xLTreeniaika on pois yhteiselosta. Miks haluisin ylisuorittamista?
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Treeniaika on pois yhteiselosta. Miks haluisin ylisuorittamista?
Niin no joo, sähän et käynyt edes töissä.. onhan siinäkin aikaa. Mä jätän siivoamatta kotona, kun on mukavampaakin tekemistä. Ja ihmiset on erilaisia, mä tarvitsen sitä omaa aikaa. Hermostuisin jos joku olis jatkuvasti perässä.
xL Anonyymi kirjoitti:
Niin no joo, sähän et käynyt edes töissä.. onhan siinäkin aikaa. Mä jätän siivoamatta kotona, kun on mukavampaakin tekemistä. Ja ihmiset on erilaisia, mä tarvitsen sitä omaa aikaa. Hermostuisin jos joku olis jatkuvasti perässä.
xLMiks kuvittelet, etten ole käyny duunissa?
Sulla on noita alituisia oletuksia.
Ei nyt aina perässä tarvi ollakaan, mut jos kaheksan tuntia on töissä, toiset kaheksan tuntia nukkuu, niin kyllä siinä kolmannessa kahdeksassatunnissa pitäis olla hetki yhteistäkin.
Tosin tiedän, et kun vedin vähän liian isoja ylityötuntiputkia, niin nainen ei aina digannu ku töistä tullessani lähdin koiran kanssa monen tunnin lenkillee ku halusin pois tehtaan melusta maaseudun rauhaan.- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Miks kuvittelet, etten ole käyny duunissa?
Sulla on noita alituisia oletuksia.
Ei nyt aina perässä tarvi ollakaan, mut jos kaheksan tuntia on töissä, toiset kaheksan tuntia nukkuu, niin kyllä siinä kolmannessa kahdeksassatunnissa pitäis olla hetki yhteistäkin.
Tosin tiedän, et kun vedin vähän liian isoja ylityötuntiputkia, niin nainen ei aina digannu ku töistä tullessani lähdin koiran kanssa monen tunnin lenkillee ku halusin pois tehtaan melusta maaseudun rauhaan.Sä olet itse kertonut, ettet käy töissä. Siitä oletin ettet käy töissä. Kummallinen oletus tosiaan :)
xL Anonyymi kirjoitti:
Sä olet itse kertonut, ettet käy töissä. Siitä oletin ettet käy töissä. Kummallinen oletus tosiaan :)
xLEn nykyään ole töissä, muttei se tarkoita et olisin aina ollut työtön.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
En nykyään ole töissä, muttei se tarkoita et olisin aina ollut työtön.
Niin, muistan kyllä että olet ollut töissä. Kerroit sen kun oli puhetta rauhallisista aamuherätyksistä ja kiireettömyydestä.
xL
Ahdistaa vähän takaraivossa jo ennakkoon tuleva syksy ja talvi. :(
Tietää, että valonmäärä vähenee, kylmä ja vetoisuus lisääntyy, kivut ja väsymys yltyy yltymistään ja mieli masentuu. Lopulta on olo kuin rusinalla, kuivunut kasaan ja tarttunut sohvaan kiinni. Ei jaksa mitään, ei huvita mikään...
Odottaa vaan auringonvaloa ja olotilan kohentumista. Eikä auta ees tsemppaus ja iskulauseet.
Kun ei voi siirtää aurinkoa tänne, pitäs siirtyä itse aurinkoiseen. :)- Anonyymi
Laita tunnelmavaloja ja kynttilöitä! Vetoon ja kylmään auttaa lämmin kaakao (tai tee tai kahvi) ja paksu viltti. Väsymykseen ja vetämättömään oloon voi auttaa liikunta. Syksy on tunnelmallista aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Laita tunnelmavaloja ja kynttilöitä! Vetoon ja kylmään auttaa lämmin kaakao (tai tee tai kahvi) ja paksu viltti. Väsymykseen ja vetämättömään oloon voi auttaa liikunta. Syksy on tunnelmallista aikaa.
Mulla on aina pimeän aikaan tunnelmavaloja joka huoneessa, kynttilöitä lyhdyissä ja kirkasvalokin käytössä.
Paksuja vilttejä tai huopia sohvilla ja kasapäin tyynyjä, köllöttelen paljon. Aina kun mahdollista.
Liikunta ei huvita, kun kroppa särkee päästä varpaisiin. Hyvä kun työnsä pystyy tekee.
Muuten kyllä yritän tehdä elämästä mahdollisimman mukavaa.😊
- Anonyymi
Seuraavat 2 viikkoo ovat aika kylmiä kelejä.
Elokuuhan on vasta se paras kesä, ainakin täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun573982KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar922351Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452012- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261551- 281516
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042