No tilanne olis se, että viime kerrasta on vierähtänyt jo vajaa vuos aikaa ja alkaa jo olla sellasta epävarmuutta ilmassa, että mitenkäs tästä nyt uuden partnerin kanssa.
Mietinkin tässä, että olisiko täällä naisia samassa tilanteessa?
Voisimmeko kenties tutustua ja sopia jotain?..Pääsisimmekö yhdessä taas liikkeelle tämän seksin kanssa. Ja eihän se seura muutenkaan pahaa tekisi.
No itse olen iältäni lähellä neljääkymmentä. Hoikka, savuton, lapseton ja vapaa mies.
Jokseenkin samantyyppinen nainen voisi löytyä kaveriks, kellä myöskin alkais olla jo viimekerrasta aikaa.. Keksimmekö yhdessä jotain.
Katsotaampa olisiko kiinostuneita. Miettii yhteystietojen vaihtoo sitten.
Pidemmän tauon jälkeen aloittaminen.
Anonyymi
2
1749
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan seksiä tuntemattoman kanssa. Kirjoita tähän https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSejVH_gPZ_JFukqm9AwVWY1tDjqa-SZxPlhNZ_Xr7yjsD6Hhg/viewform
- Anonyymi
Edelleen tarjous voimassa.
Tilanteeni sama kuin ketjua avatessa 2019.
T . Aloittaja.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710823
- 525170
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452373- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291194Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862