Älkää uskokoo kaikki mitä seurakutien perinnäisoppi opettaa teille siis he opettavat että tee parannus vaikka ei kukaan voi sen tehdä omin Voimiin. Mahdotonta. Eikö ole järkyttävä painostus ja vaatimus jotka he laittavat teidän päälle nä fariseukset jotka eivät itse pysty itsekään tehdä parannusta ja ei ole evättä itselle eikä teille. Siis rukoilkaamme heidän puolesta että oli Jumalan Voima annettava Suomen Sionilta.
GALLUPPI ---SEURAKUNTIEN PERINNÅISOPPI !! SATANASTA VAI JUMALASTA
12
<50
Vastaukset
Siis ei Paavaliakaan pystynyt tehdä parannusta ilman Jumalan Voima,,,
eikä Pietariakaan ollut sen parempi joka kielsi Jeesusta jopa kolme kerta Vaikka Uskovia olivat . Yritti varmaan tehdä parannusta ensimmäisen kieltämisen jälkeen. Ja kuka on parempi kuin Pietari ilman Jumalan Voima joka muuttaa ihminen kestäväksi ja Voi kaikki Hänessä joka hänet vahvistaa. Siis..Tässä tulee selvästi ilmi että Paavali ei pystynyt tehdä parannusta >> Room 7:
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.- Anonyymi
Niinpä tämä taistelu jatkuu uskovassa ihmisessä loppuun asti.
Liha kapinoi ja taistelee uudestisyntynyttä henkeä vastaan ja henki taistelee lihaa vastaan.
Kuten Paavali Room.7:n lopussa suorastaan parahtaa: "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ..."
ja jatkaa: "Kiitos Jumalalle meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta! Niin minä tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia ja lihalla synnin lakia.
Viheliäinen lihamme ei tahdo alistua Jumalan laille, vaan kapinoi sitä vastaan.
Herra Jeesus varoittaa vielä Getsemanessa opetuslapsiaan, jotka eivät jaksaneet valvoa, vaan nukkuivat, lankeamasta, ja toteaa hengen tosin olevan alttiin, mutta lihan heikon.
s-seutulainen
- Anonyymi
Jos mennään "omin voimin" niin, se on pyristelyä, eikä todellisesti mikään muutu. Jos taas Jumala saa muuttaa ihmistä, uskon, että muutos on mahdollinen.
- Anonyymi
parempi se on tulla sellaisenaan ja olla sellaisenaan. tämä muuttuminen on pahimpia herätyskristillisyyden helmasyntejä ja harhoja. ajatelkaapa eilisiä uutisia: puolet suomalaisista on sairaalloisen lihavia, ei sisukkaat suomalaiset saa itsestään muutamaa kiloa pois. siinä se muuttuminen. ja pahinta on, jos muututaan vielä niin harhaisen hurskaiksi, että käy jo fariseuksesta.
Niin tämä muuttuva Voima joka ei ole mahdollista saada vanhana Adamin luonteen ja se tekee sen niin vaikea ymmärtää että ihminen tulis kuolla Adamin luonteen mukanaan ennen kuin Uusi Jeesus se viimeinen Aatamissa voitaisi muuttua ja nousta Uuteen Kristuksen kaltaiseen uskoviksi. Joku ymmärsi kyllä että muuttumin4en on vain Jumalan Voimalla mahdollista.
- Anonyymi
Pidä savis taukoa välillä kun et saa mitään tervettä asiaa aikaan niin ole hiljaa jo välillä ja tutki mikä sinua oikein ajaa takaa.
oletko niin pöllö ettet ymmärrä sitä, että kun Raamattu kehiottaa mm " tehkää parannus..jne " niin siihen on myös mahdollisuus varattuna Jumalan puolelta !
Mitä siis oikein jankutat ja kenelle! - Anonyymi
Joh.15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Eikö mitään?
- Anonyymi
Siinä sitä Raamatunlukutaitoa taas tarvittaisiin !
Mutta jos sitä ei ole, niin sitten on vaan tyydyttävä kirjoittamaan foorumille mitä sattuu milloinkin.
- Anonyymi
2Kor.3:5. Hebr.13:21. Fil.2:13 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Ei olla sätkynukkeja.
No Hyvä että niin monet on tajunneet että joku Muutos tulis tulla ylhäältä että on mahdollisuus tehdä parannusta ja myös että voi kilvoitella. Siis ei omiin ihmisvoimiin vaan Hengellä Jumalaan.
On monet asiat jotka saavat jopa humoristinen hassu kuva kun tarkastelemme mitä opettajat opettavat perinnäisopista. Toista Risti opetetaan joka ei vapauttaa ja ottaa synti pois ihmisistä niin kuin toista Kristakin on voimaton niin kuin Hänen verensä. Opetetaan myös että uskova ihminen on skitsofreeninen loppuun saakka ja on saanut jakomielinen tauti kun on tullut uskoon niin että hän on kaksijakoinen ja sekä liha että henki hänet ohjaa samanaikaisesti . Siinä ihminen halkea keskellä ja yleensä palaa synnin oksennuksiin.
Myös se että uskova on sekä syntinen että pyhä on skitso oppi. Ja tuetaan sen keksimällä että Jumala ei näe syntinen vaan ainoastaan tuijota oma poikansa Pyhyyden . Ja toinen versio että Jumala ei näe syntinen vaan Jumalan Poika peittää niin syntinen että hän pysyy piilossa Pojan takana ja toinen versio että Jumala katsele läpi meitä ja näkee vain Poikansa. Ja tällaista kehtaa Petri Paavola & kumppani opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128966Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37887Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50731Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32703Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42666Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655