Siunaa Jeesus omaisuus kansaasi ja kiitos että siunaat Israelia.

Anonyymi

Profeetta Jeremia 12:14
Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
jotka koskevat siihen perintöosaan,
minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
"Katso,
minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois,
minä jälleen armahdan heitä
ja palautan heidät,
itsekunkin perintöosaansa
ja itsekunkin maahansa.

12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
niin että vannovat minun nimeeni:
'Niin totta kuin Herra elää',
niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

12:17 Mutta jos he eivät kuule,
niin minä tempaan pois
ja hukutan sen kansan,
sanoo Herra."

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enpä oikein menisi rukoilemaan Israelin puolesta mitään. Ensin kuntoon kaikki kyseisen valtion rikokset ihmisyyttä ja YK:ta vastaan. Sitten ehkä voisin lämmetä ajatukselle. Tuntuu mielettömältä, että Jumala suvaitsee väkivaltaa ja ihmisiä sortavan kansan ja vieläpä omakseen. Onko Jumala tosiaan itsekin väkivaltainen, mitä raamattukin antaa ymmärtää?

      • Anonyymi

        Israel on lähi-idän ainoa demokraattisesti järjestäytynyt valtio. Ja kaikki Israelin naapurit ovat islamilaisen ISIS-kalifaatin nöyriä ellei ihan kannattajia niin ihannoijia.
        Kun Jeesus oli syntynyt niin KR 1933/-38 Luuk. 2:13
        Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä,
        ja he ylistivät Jumalaa
        ja sanoivat:
        2:14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa,
        ja maassa rauha ihmisten kesken,
        joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"

        Ilman RauhanRuhtinasta ei palestiinalaiset tule saamaan muunlaista valtiota kuin mitä muslimien vaatimuksien perusteella synnytetty ja
        yk:n hallinnoiva UNRNWA valtio on.

        Ja se näyttää olevan myös palestiinalaisten jumala tahdon mukainen. Tuohon joukkoon ei tietenkään kuule Uudesti syntyneet palestiinalaiset Kristityt.


      • Anonyymi

        Israel on myös turvapaikka sukupuolivähemmistöille ja paljon edistyksellisempi näiden suojelussa kuin Suomi. Tel Avivin pridessä yli 200 000 osallistujaa! U


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on myös turvapaikka sukupuolivähemmistöille ja paljon edistyksellisempi näiden suojelussa kuin Suomi. Tel Avivin pridessä yli 200 000 osallistujaa! U

        Suojelussa?
        Täytyykö homo-penttiä nykyään suojella?

        Keneltä?

        Heteroiltako, vai eheytykseltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on myös turvapaikka sukupuolivähemmistöille ja paljon edistyksellisempi näiden suojelussa kuin Suomi. Tel Avivin pridessä yli 200 000 osallistujaa! U

        " ja paljon edistyksellisempi näiden suojelussa kuin Suomi. Tel Avivin pridessä yli 200 000 osallistujaa! "

        Juudaan kirje:
        1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

        Ilmestyskirja:
        11:8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        Hesekiel:
        37:1 Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Herran hengessä ja laski minut keskelle laaksoa. Ja se oli täynnä luita.
        37:2 Ja hän kuljetti minua ympäri niitten ohitse; ja katso, niitä oli hyvin paljon laakson kamaralla, ja katso, ne olivat hyvin kuivia.
        37:3 Niin hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, voivatkohan nämä luut tulla eläviksi?" Mutta minä sanoin: "Herra, Herra, sinä sen tiedät."
        37:4 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.
        37:5 Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.
        37:6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra." >> Jakeen lisätiedot
        37:7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
        37:8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
        37:9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."
        37:10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
        37:11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.'
        37:12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
        37:13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
        37:14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."

        Herra on heidät tuonut juuri Israelin maahan. Mutta he eivät vielä ole syntyneet ylhäältä. kun tapahtuu näin, niin vasta silloin se toteutuu!
        KR 1933/-38
        Sak. 13:1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.

        Jes. 55:1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

        Hes. 36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.

        Biblia (1776)
        Sak. 13:1 Sillä ajalla on avoin lähde Davidin huoneelle ja Jerusalemin asuvaisille oleva syntiä ja saastaisuutta vastaan.

        Nyt on Israelin aika. Mutta meidä muiden on tehtävä parannus ja käännyttävä homoudesta ja ynnä muista synneistämme. Ainoastaan Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä -parannus on elämäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojelussa?
        Täytyykö homo-penttiä nykyään suojella?

        Keneltä?

        Heteroiltako, vai eheytykseltä?

        Kyllähän sukupuolivähemmistöjä vainotaan väkivaltaisesti ympäri maailmaa. Siitä vaikenevat monet uskovat, koska he haluavat antaat hiljaisen hyväksyntänsä ja osittain koska haluavat kuvitella olevansa vainotumpia.

        Israel on kuin keidas heille ja mieti mitä ympärillä on?


      • Anonyymi

        Kirjoitin sukupuolivähemmistön edustajan murhasta, mutta se viesti katosi. Uskovat eivät halua näistä tietää.


    • Anonyymi

      Pelottava ajatus, että Israelia pidetään mahdollisena ydinasevaltiona. Mitä vastaan sitä käytetään ja millainen tuhovoima sillä olisi? Onko enää olemassa naapurivaltioiden lisäksi edes muualla elämää maapallolla sen käytön jälkeen? Olisiko tätä asetta oikeutettua käyttää, kun kyseessä uhreina on myös siviilejä? Onko tässä merkki Jumalalta maailmanlopun lähestymisestä? Tekeekö sen lopulta Herran valittu kansa?

      • Anonyymi

        Israelilla on varmasti ydinaseet. Siellähän viruu se totuuden torvi ikuisesti tyrmässä.

        Jenkit on antanut ainoastaan Israelille ja Pakistanille luvan hävittäjiin kiinnitettäviin ydinkärkiin. Pakistankin on ydinasevaltio, tuskin tämä on oikeasti mikään salaisuus.


      • Anonyymi

        Jos Israelilla olisi ydinase, niin he myös osaisivat sitä käyttää vastuullisesti oikein.
        Ja tuon aseen vastuullisuus käy ilmi, jo siitä kun Roomalaiset joukot menivät tuhoamaan "Massalan" vuorella olevia Juutalaisia joukkoja.
        Nuo joukot ennemmin tappoivat itsensä kuin antautuivat rooman vallan alaisuuteen.
        Ja varmasti siinä tapauksessa pyyhkäytyisi myös paljon arabeja.

        Profeetta Jeremia 12:14
        Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
        jotka koskevat siihen perintöosaan,
        minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
        "Katso,
        minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

        12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois,
        minä jälleen armahdan heitä
        ja palautan heidät,
        itsekunkin perintöosaansa
        ja itsekunkin maahansa.

        12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        12:17 Mutta jos he eivät kuule,
        niin minä tempaan pois
        ja hukutan sen kansan,
        sanoo Herra."


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Israelilla olisi ydinase, niin he myös osaisivat sitä käyttää vastuullisesti oikein.
        Ja tuon aseen vastuullisuus käy ilmi, jo siitä kun Roomalaiset joukot menivät tuhoamaan "Massalan" vuorella olevia Juutalaisia joukkoja.
        Nuo joukot ennemmin tappoivat itsensä kuin antautuivat rooman vallan alaisuuteen.
        Ja varmasti siinä tapauksessa pyyhkäytyisi myös paljon arabeja.

        Profeetta Jeremia 12:14
        Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
        jotka koskevat siihen perintöosaan,
        minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
        "Katso,
        minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

        12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois,
        minä jälleen armahdan heitä
        ja palautan heidät,
        itsekunkin perintöosaansa
        ja itsekunkin maahansa.

        12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        12:17 Mutta jos he eivät kuule,
        niin minä tempaan pois
        ja hukutan sen kansan,
        sanoo Herra."

        Hah, hyvä vitsi. Vastuullisesti ja oikein? Tappamalla ihmiset hallitsemattomalla ydinaseella ja laskeumalla?

        Aika suvaitsevainen tunnut olevan suurinta osaa väestöä kohtaan sinäkin. Ja tämä oli sarkasmia, jollet ymmärtänyt sitä.


    • Anonyymi

      Tietävätköhän israelilaiset edes, mikä on moraali, vai onko maahan pesiytynyt alusta alkaen amerikkalainen kaksinaismoraali?

    • Anonyymi

      KR 1933/-38 Room. 11:28
      Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne,
      mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

      5Moos. 10:15 Mutta ainoastaan sinun isiisi Herra mielistyi
      ja rakasti heitä;
      ja hän valitsi omikseen heidän jälkeläisensä,
      hän valitsi teidät kaikista kansoista,
      niinkuin yhä vielä on.

      Biblia (1776) Room. 11:28
      Evankeliumin puolesta tosin ovat he viholliset teidän tähtenne;
      mutta valitsemisen puolesta rakastetaan heitä isäin tähden.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38 5Moos. 32:8
      Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille,
      kun hän erotteli ihmisten lapset,
      silloin hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.

      32:9 Sillä Herran kansa on hänen osuutensa,
      Jaakob on hänen perintöosansa.

      32:10 Erämaasta hän löysi hänet,
      autiosta,
      ulvovasta korvesta;
      hän otti hänet suojaansa
      ja hoitoonsa,
      varjeli häntä kuin silmäteräänsä.

      32:11 Niinkuin kotka kiihoittaa pesuettaan lentoon ja liitelee poikastensa suojana, niin hän levitti siipensä, otti hänet ja kantoi häntä sulillansa.
      32:12 Herra yksin johdatti häntä, eikä hänen kanssansa ollut ketään vierasta jumalaa.
      32:13 Hän kuljetti hänet maan kukkuloiden yli ja ruokki häntä pellon antimilla; hän antoi hänen imeä hunajaa kalliosta ja öljyä kovasta kivestä.

      Biblia (1776) 5Moos. 32:10 Hän löysi hänen erämaassa ja hirmuisessa suuressa itkukorvessa. Hän vei hänen ympäri, hän opetti hänen ymmärtämään ja varjeli häntä niin kuin silmäteräänsä,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe