Yrittää jallittaa

Anonyymi

Sielunvihulainen kiusaa. On kiusannut kovasti jo jonkin aikaa ja senkun pahenee vaan otteet.

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa muistaa Jeesusta, joka vetosi aina Kirjoituksiin. Hän sanoi kiusaajalle: "Kirjoitettu on". Jumalan siunausta.

• Anonyymi

Kiitos. Mitä enemmän paan vastaan sitä kauheammaksi meno käy. Ei enää mitään rauhaa!!

• Anonyymi

Joo, seemiläisillä ja varsinkin juutalaisilla noita kirjoituksia riitti. Ja nykyään on "jaafetillakin" tuhottomasti teologisia kirjoja, ja melkein jokainen uskovainen ja pastorit varsinkin aiheuttavat itselleen taloudellisia ongelmia, julkaisemalla painettuja kirjoja, joissa on jotakin elämänviisautta, ja Raamatun kommentaareja, ja itsekin omistan muutamia sellaisia kirjoja.

Lähinnä lahjaksi olen niitä saanut, mutta melko monta niistä kirjoista on vielä keskenkin...Kuitenkin, KENEN HYVÄNSÄ Pyhän Ihmisen kirjoituksiin voi vedota samoin kuin Raamattuun, koska tuo ihminen on kykenevä kertomaan syytkin sille, miksi päätyi niihin päätelmiin, mihin päätyi...

Saatanan vastustaminen on fyysisesti huono homma, koska Jeesuskin sanoi, että ÄLKÄÄ TEHKÖ PAHALLE vastarintaa, ja idea oli siis se, että koska paha siis pääsi tekemään sinullekin iskunsa, ei pahenneta sitä, vastaamalla pahaan pahalla. Eli etsimällä jotakin PAHAN MURHAAVA ISKUA?! Pahan kimppuun pitää päinvastoin HYÖKÄTÄ henkisesti, ja osoittaa sen ideologioiden onttous, että edes joku pelastuisi, jopa sinunkin työsi tähden....

Pahaksi rupeaminen on omituinen päätelmä, koska pahaahan on kaikki se, missä meidät ihan tavallisesti vertaillaan lähimmäistämme huonommaksi, ja siis olimme useinkin kilpailutilanteissa niitä "pahiksia"; jotka olivat voittaajaansa huonompia, mutta se ei tarkoita, että pahaa täytyisi KATKERENA ruveta tahallaan tekemään! Juuri sen tietää Saatanakin lankeemuksekseen, että Hänelle tuli katkera tappio, kaikessa vertailussaan KORKEIMPAAN OLENTOON, tai juurikin Luciferilla se kokemus oli, ja KATKERUUS on hengellinen sairaus, jossa ihminen ajautuu tekemään TAHALLAAN alisuoritumista, eli HÄN ON EPÄTOVOISENA omasta osaamisestaan tms. ja siksi rupeaa tahallaan pahikseksi. Ei pahaa oltu tarkoitettu kenellekään ELÄMÄN ohjenuoraksi, vaan juuri päinvastoin, jos kokee itsensä PAHAKSI ja HUONOKSI, niin silloin täytyy parantaa suoritustaan, jollei suorastaan tajua lopettaa kyseisessä tapauksessa huonon kilpailunsa lähimmäisiään kohtaan, ja selvitä JOSSAKIN MUUSSA asiassa voittajana.

• Anonyymi

Pitääkö tapella ?Sehän on jo hävinny pelin.

• Anonyymi

En tiijä. Ihan kauheeta. Ohan kauheeta. Saa sanoa jo että ihan kauheeta. Ei mitään rauhaa. Repii jatkuvasti yötä päivää.

• Anonyymi

Käy ihan uuvutustaistelua. Oon ihan uupunut.

T. Ap

• Anonyymi

Pyydän rukousapua. Kun rukoilen niin on kuin puristaisi ja kuristaisi ja vaikea hengittää. Samoin kun pyydän zjeesusta apuun. Nyt on tosi kyseessä. Tuntuu kuin happi loppuisi mitä enemmän käännyn Jumalan puoleen eikä löysää.
      Voi Herra Jeesus auta!!

• Anonyymi

Sinä olet uhka vihtahousulle. Muista Jeesus yllä valvoo tilannettasi ja ei jätä sinua pahan valtaan. Salopuu

• Anonyymi

Meinasin langeta sen juoniin ja kun aloin pyristelemään vastaan, alkoi tämä hullutus, joka vain oahenee oahenemistaan. Ei edes suihkussa rauhaa.
        Suihkuss ajattelin että kiitos Jeesus ihansat luonnosta niin jo iski rumat ajatukset päähän samantien ja ihan yhtenään tuota samaa soooaa. Ei minkäänlaista rauhaa ole ollut. Kuin se tunkisi koko kehoon ja pyristelen ja rukoilen ja mitähän vielä. Eikä rauha enää ladkeudu jailokin on lähtemässä. On kuin olisi joutunut johonkin tulilinjalle.
        Kauhea taistelu. Ihan kauhea. En ole ennen kokenut vastaavaa. Rukoilin jo etten enää jaksa, Jeesus saa jatkaa taistelua, että tästä eteenpäin minun sanomisiani ei lasketa, vaan sanoin, että sanon mitä tahansa, vaikka kieltäisin Jumalan niin Jeesus saa ottaa vastuun taistelustani. Minä en jaksa! Olen Hänen. Hän saa tehdä mitä haluaa. Kaikki käy kunhan Jeesus on kanssani. Annan Hänelle kaikki valtuudet minuun, minun sanomisillani ei ole enää mitään katetta. Olen niin heikko. Jeesus saaottaa kaiken, koko taisteluni. Annn Hänen käsiinsä kaiken en jaksa pitää puoliani enkä pysty. Välillä ihan hiki valunut eilen ja tänään kun alkaa se kauhea kiusaaminen ja hyökkäys ja puristaminen. Ei purista niinkään jos antaudun pahoille ajatuksille mutta heti kun rukoilen ja taistelen vastaan se alkaa monin tavoin ja ihan fyysisenä. Jokainen on yhtä tärkeä Jeesukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin langeta sen juoniin ja kun aloin pyristelemään vastaan, alkoi tämä hullutus, joka vain oahenee oahenemistaan. Ei edes suihkussa rauhaa.
        Suihkuss ajattelin että kiitos Jeesus ihansat luonnosta niin jo iski rumat ajatukset päähän samantien ja ihan yhtenään tuota samaa soooaa. Ei minkäänlaista rauhaa ole ollut. Kuin se tunkisi koko kehoon ja pyristelen ja rukoilen ja mitähän vielä. Eikä rauha enää ladkeudu jailokin on lähtemässä. On kuin olisi joutunut johonkin tulilinjalle.
        Kauhea taistelu. Ihan kauhea. En ole ennen kokenut vastaavaa. Rukoilin jo etten enää jaksa, Jeesus saa jatkaa taistelua, että tästä eteenpäin minun sanomisiani ei lasketa, vaan sanoin, että sanon mitä tahansa, vaikka kieltäisin Jumalan niin Jeesus saa ottaa vastuun taistelustani. Minä en jaksa! Olen Hänen. Hän saa tehdä mitä haluaa. Kaikki käy kunhan Jeesus on kanssani. Annan Hänelle kaikki valtuudet minuun, minun sanomisillani ei ole enää mitään katetta. Olen niin heikko. Jeesus saaottaa kaiken, koko taisteluni. Annn Hänen käsiinsä kaiken en jaksa pitää puoliani enkä pysty. Välillä ihan hiki valunut eilen ja tänään kun alkaa se kauhea kiusaaminen ja hyökkäys ja puristaminen. Ei purista niinkään jos antaudun pahoille ajatuksille mutta heti kun rukoilen ja taistelen vastaan se alkaa monin tavoin ja ihan fyysisenä. Jokainen on yhtä tärkeä Jeesukselle.

Ei sinua paholainen kiusaa, vaan oma syntinen luontosi. Se on tärkeä ymmärtää, jotta tajuaa ottaa vastuun ajatuksistaan ja teoistaan Jumalan edessä.

Jaak. 1
        13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. 14 Vaan JOKAISTA KIUSAA HÄNEN OMA HIMONSA, joka häntä vetää ja houkuttelee;

Kiusaukset ovat osa jokaisen uskovan elämää, eikä niiden vuoksi tarvitse mennä paniikkiin. Toki kannattaa välttää tilanteita, joiden tietää johtavan kiusaukseen. Ja jos haluaa välttää tiettyjä ajatuskulkuja, niin on hankittava muuta ajateltavaa.

Jaakob rohkaisee kristittyjä kirjeessään:

Jaak. 1
        2 Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, kun joudutte moninaisiin kiusauksiin, 3 tietäen, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa saa aikaan kärsivällisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua paholainen kiusaa, vaan oma syntinen luontosi. Se on tärkeä ymmärtää, jotta tajuaa ottaa vastuun ajatuksistaan ja teoistaan Jumalan edessä.

Jaak. 1
        13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. 14 Vaan JOKAISTA KIUSAA HÄNEN OMA HIMONSA, joka häntä vetää ja houkuttelee;

Kiusaukset ovat osa jokaisen uskovan elämää, eikä niiden vuoksi tarvitse mennä paniikkiin. Toki kannattaa välttää tilanteita, joiden tietää johtavan kiusaukseen. Ja jos haluaa välttää tiettyjä ajatuskulkuja, niin on hankittava muuta ajateltavaa.

Jaakob rohkaisee kristittyjä kirjeessään:

Jaak. 1
        2 Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, kun joudutte moninaisiin kiusauksiin, 3 tietäen, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa saa aikaan kärsivällisyyttä.

Juu, no samma summarum, joka tapauksessa kaikessa auttaa Herra vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä täytyisi olla suhteellisuudentajua. Jos aineellisesti edes asiat hyvin tms. ei yleensä ole ihmisellä syytä menettää rauhaansa, jos rahaakaan ei ole vielä mennyt minnekään "hukkaan". Jos jotenkin mystisesti fiiliksiäsi vaan riepoo, niin silloin suosittelen jopa muutamia pieniä huumausaineita lääkkeekksi, mutta tätä ei hellareissa yleensä suositella, mutta NE konkreettisesti auttavat, kuten tavallinen tupakki tai pieni bisseily. Noissa asioissa ei Raamattukaan vaadi asbolutisimia eikä askeettisuutta, eli turha ruveta paasamaan noista asioista kieltäytymistä, jos fiilikset ei parane pelkällä "Jumalan Sanalla"! Paavali ainakin sanoi saman kuin Jeesus, että ei aineista kannata kieltäytyä, ja kaikki sellainen ylpeily joka tulee ravintoaineiden tai jopa huumausaineista kieltäytymisestä on "turhaa ylpeyttä", ja kuitenkin juuri tuota kivoittelua on monen hellariuskonto täynnä?!
        Psyykelääkkeet on puolestaan outoja, ne on pieniä taboja tavallisesti, ja pitäisikö uskoa aina tuoteselostetta, että "lumevaikutus" pääsisi käyntiin?
        Niissä on määrällisestikin niin vähän ainetta, että ei niistä "epäuskolla" ainakaan saa mitään vaikutusta, on kokemusta asiasta...

• Anonyymi

Hoos.8:3 Israel on hyljännyt hyvän. Vihollinen sitä vainotkoon. Aam.3:11.

• Anonyymi

Aam.8:2 Biblia Ja hän sanoi: mitäs näet, Amos? minä vastasin: korin suvituloa. Niin Herra sanoi minulle: minun kansani Israelin loppu on tullut, en minä tahdo enää mennä häntä ohitse. Aam.7:8.

• Anonyymi

Täällä on käymässä varmasti jotakin, maailmassa. Tämä on mennyt ihan hirveäksi ystävät. Jumalan käsi ravistelee seulaa kovin ottein rakkaat ystävät. Sielunvihollisella on kiire. Katukaa syntejänne. Tehkää parannus ja kääntykää Jumalan puoleen pahoilta teiltänne. Hirveän paljon on hapatusta ja eksytystä. En halua sanoa pahasti, mutta Jumala ei katso kauaa tätä seurakuntien menoa. Vihan malja on täyttymässä.

• Anonyymi

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Ei ole mitään hätää, voi hengittää vapaasti. Synnit on anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä aina täyteen vapauteen iloon ja rauhaan asti.

• Anonyymi

Alkaa helpottamaan kiitos rakkaat kanssa sisaret ja veljet Jeesuksessa Kristuksessa. Nyt löysää. Kauhea väsymys vain tuli tilalle. Ihan ihme hyökkäyksiä alkanut olemaan kuin puristettaisiin väkisin johonkin..huh huh. Onko muille tuttua? Minulle ihan uutta tällainen. Ihan kamalaa!!

• Anonyymi

Tuli kova hätä tuon tunteen jälkeen huh huh taas. Kyllä on sielunvihollisella kiire ja kovat otteet. Ihan järkyttävää voin sanoa. Tässä ei kuulkaa enää kauaa hyvä heilu, jos emme pyydä syntejämme anteeksi. Siis ihan oikeasti tuli taas se tunne, että aika on yttymässä ja kohta lyödään ovet lukkoon huh huh.. paholainen käy ympäri kuin kiljuva jalopeura. Järkyttävä tunne oli!! Kuin tukehtuisi.

• Anonyymi

Haluan vielä sanoa, että uskovat tulevat olemaan ahtaalla noiden hyökkäyksien kanssa. Ihan vängellä yrittää saada omiin joukkoihinsa. En iki maailmassa ole kokenut tuollaista. Toivottavasti en enää koekkaan tuntui kuin olisin risteyksessä jossa piti valita menenkö pahan tai hyvän tielle ja se hyvä tie tuntui kauhean ahtaalta tai siis paholainen sai sen näyttämään ihan hirveältä sen Jumalanlaosen tien ja koko ajan paholainen syytti. Joka ikiseen hengellisen ajatuksen ja avunpyynnön jälkeen tuli paha syytös. Siis meinasin ihan uskoa jo noihin syytöksiin. Olin ihan vähällä kääntyä sinne huonommalletielle. Tuntui että minut revitään sinne väkisin ja juonitaan sinne. Aloin olemaan uhan pökkyrässä ja uupunut ja neuvoton. Onneksi löysäsi. Huh huh. Jeesus saa kyllä tästä lähin otta ihan kokonaan nuo taisteluni. En pysty niihin yhtään itse. Sitä on niin heikko.

Kun viimeinen hetki tulee sitä on kuulkaa niin heikoilla, että ilman Jeesusta metsään menee että rytisee. Huomasin tuon nyt ihan konkreettisesti huh huh..mikä kokemus !!

• Anonyymi

Se siinä on tehtävä että heittäytyy vain Jeesuksen syliin kuin virran vietäväksi. Oma rimpuilu vain saa uupumaan. Ei heikko ihminen muuta voi. Kiitos voitosta! Salopuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siinä on tehtävä että heittäytyy vain Jeesuksen syliin kuin virran vietäväksi. Oma rimpuilu vain saa uupumaan. Ei heikko ihminen muuta voi. Kiitos voitosta! Salopuu

Tuo on tuttua, että jättää Jeesukselle asiat, mutta tämä oli ja on jotain erillaista mitä olen aikaisemmin kokenut. Niinpä Jeesus on voittanut maailman. Huomasin, ettei minusta ollut edes heittäytymään Jeesukselle
        Nyt on tyhjä olo. Ei enää huono, mutta tyhjä. Ei iloinenkaan niinkuin yleensä on ollut uskosta ja armosta, vaan tyhjä. Ihan tyhjä.

• Anonyymi

Ihminen tyhjenee hetkittäin jos antaa itsestään muille. Ja Herra antaa jokaiselle lisääkin sitä, mistä Hän keräsi itselleen, mutta sai tyhjetä, jonkin muun asian poies. Tyhjentyminen on merkki kai siitä, että olet antanut itsestäsi jotakin poies, ehkä henkisestikin, ja kyllä Herra silti sanoi senkin, että "jolla ei ole, siltä otetaan poies sekin vähä mitä luuli omistavansa, kuten multakin ainakin rahat on aina otettu kaikki poies"....

• Anonyymi

Et vaikuta aidolta.

• Anonyymi

Ei se haittaa. Sillä ei ole merkitystä. Ihmiset satuttavat, minäkin. Avasin tänne hädissäni itseni. Jumala näkee ja tietää kaiken. Hän näkee kaiken läpi. Oli jonkin aikaa valtava tyhjyys, mutta nyt alkaa lämpö oalaamaan ja tunnen jälleen Jeesuksen rakkauden. Ehdin jo pelätä mitä on tuo tyhjyys.
        Kirjoitan nytvain niin suoraan, että se varmasti kuulostaa ja tuntuu ja näyttää kummalta.
        Tunnen jälleen houvaavan rakkauden ja lohdutuksen virtaavan. Kirjoitan peittelemättä mitä tunnen. Hetken oli täysin tyhjä olo. Sen kauhean kiusauksien jälkeen tuli nyt ihan tyhjä olo mutta nyt tunnen kuinka lämpö virtaa jäseniini ja jalkoja kuumottaa. On turvallinen ja lämmin olo. Jeesus ei hyljännytkään. Ehdin jo hetken epäillä tuon tyhjän olon aikana Jumalan olemassa oloa mutta nyt kun tunnen tuon lohduttavan rakkauden joka lämmittää niin olo on helpottunut ja huojentunut.

Onneksi se on ohi! Oli niin kammottavan tyhjä olo että rukoilin Jeesusta täyttämäön minut.

Eikö ole aivan ihmeellinen juttu, että Hän auttaa ja kuuntelee tällaistakin huonoa ihmistä. Voitko uskoa? Jos Hän näin tuo minullekkin avun niin aivan varmasti myös muille. Uskomatonta. Kerrassaan ihmeellistä.

• Anonyymi

Fil.2:7 Biblia Vaan alensi itsensä, otti orjan muodon päällensä ja tuli muiden ihmisten vertaiseksi.

• Anonyymi

Niinpä. Jeesus ymmättää sitä kurjimpaakin epäilijää, jonka uskon liekki on kuin hiipuva hiillos.

• Anonyymi

Toorapastori k̈́äärmeenä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toorapastori k̈́äärmeenä palstalla.

Tuskin tuo Raamatun sana on käärmeen sanoma.
        kertoi juuri sen Profeetallisen tapahtuman, jonka jälkeistä aikaa olemme, katselemalla sijaistamme. Sekö ongelma?
        Minulle lukeminen ei tee ongelmaa, mutta sinulle tulee jotkut Toorat mieleen.
        Johan Uudentestamenti kirjoituksissa lukee, kuinka vanhanliiton opettajille viitattiin noihin kirjoituksiin - eli Tooraan, että ne todistavat Hänestä.
        ts. Jeesus.
        Siitähän on kyse. Missä oli ongelma oli se perinneoppineisuus, joka meitäkin vaivaa- ja se tekee tyhjäksi Jumalan Sanan.
        Meillä hapatteina on riittävästi sen ja sen teologin kirjallisuutta, jonka kautta tämänpäivän oppineet ovat opetuslapsia ja kumartavat juuri ihmistä, ei Herraa.
        Peilinä todetaan se, että mitä juutalaisilla, siis osalla heistä oli robleema, se on peilinä kristillisyydessä.
        Voi kuinka kirkkokäsikirjat ovat pyhiä, eli erotettuna niin, ettei sen läpi näe, mitä Sana opettaa. Ja sen opetuslapset ovat aktiivisia huutamaan, että ristiinnaulitkaa Hänet.

• Anonyymi

Mitä se "jallittaa". Kysehän on vain sinun lihasi menoista ja haluista.
      Hallitse sinä sitä. Ei perkele jallita, jos sillä ei anna sijaa.
      Johan Kain sai ohjeet Herralta, mielesi mustuu ja mikä lääke? Ota ja hallitse.
      Eli idea on se, että millä mättäällä istuu ja asioita pohtii, niin sen mättään marjoja syö.
      Kun riittävästi olet Herrasi edessä rukouskammiossasi seurustelemassa ja teet tehtäväsi Jumalanmielen mukaan, niin jallitukset loppuu. Ei se senkummoisempaa ole.
      Mutta, jos pivossaan lihaa elättää, eikä Herran edessä, niin jallittaa, jalittaa, on se vanhan aatamin syytös, ettei Herran Henki pääse toimimaan.
      Johan se Edenissäkin syytti omasta syyntekemisistään akkaansa ja Jumalaa, eli ei ottanut vastuuta, mitä tuli tehtyä ja tässä samassa jutussa se meitinkin elämä on.
      Etelän hetelmät on edes, mutta ei niitä pidä ottaa, vaan syö siitä Elämänpuusta.
      Se on lääke. Kyllä perkele sanoineen istuu hyvän ja pahantiedon puun juurella ja jakaa kullekin oppia tuntemaan se hyvä ja paha.
      Ja kyllä me vanhoina aatameina siten osattaan vaikka helvetti rakentaa elämäämme.
      Siis todetaan se, että mitäs pitäisi tehdä. Siinähä sitä jallitetaan itseämme, jos ei totella neuvoja ja ohjeita

• Anonyymi

Niin ja tuossa auttaa Jeesus, eihän me omin voimin. Pitkästä aikaa nyt hyvä olo. Nukuin kuin tukki ja on tadapainoinen olo ja kiitosmieli. Iloinen oma itseni jälleen. Kiitos Herralle ! Kaikki hyvin taas.

• Anonyymi

Niin, kyse EI OLE siitä, etteikö meidänkin tulisi tulla tietämään "Hyvä ja Paha", koska juuri siksi me olemme, täällä "Kuoleman Varjon Maassa", että tulisimme tietämään jostakin edes jotakin. Jeesus tuli maailmaamme juuri sen takia, etteä monet harhassa ja pahuudessa elävät gurut opettivat tuolloin VÄÄRIN; että täällä pitää olla äärimmäisen askeettinen, ja kaikki tiedot, uskonelämä ja kokemukset täytyisi välttää:"Minä olin tuskassa Ihmisten(Aadamin) Lapsien tähden, koska he ovat sydämessään sokeita, eivätkä ymmärrä tulleensa tänne TYHJINÄ ja TYHJÄNÄ he etsivät poispääsyä maailmasta"(Jeesuksen Sana Tuomaan Evankeliumissa, joka ehkä liitetään joskus tavalliseen Raamattuunkin)...

Maailmankin Ihminen, joka haluaa kokea paljon, ja etsiä oikeitakin asioita, on pelastuva, koska Hän löytää saman Jeesuksen kuin me, sen, joka vapahtaa liioista syntiin johtavista himoista, ja vapauttaa myös liiasta viisastelusta, jos se joutuu valheesen ja harhaan, juurikin LIIAN väärän etsiskelynsä takia. Liika asioiden suorittaminen on tie sairauksiin, ja myös se, että suoritetaan kaikkea LIIAN VÄHÄN, koska se tekee heikoksi....

"Sopivasti kaikkea elämäämme", on se kuuluisa Budhan kultainen keskitie ja oli opetuksessaan juuri se, mihin tuli pyrkiä. Vaikka Raamatussa on outo kertomus Laodikean seurakunnasta, jota Jeesus moitti siitä, että se oli LIIAN keskinkertainen kaikessa, eli ei ollut ERINOMAINEN eikä ahkera missään uskon ja tiedon asiassa, ja sen seurakunnan paimenen Jeesus siis OKSENSI pois suustaan... Mutta jätti tälle mahdollisuuden OSTAA "kullallaan" tärkeitä asioita Herralta. Eli PALJONKIN saa asioita etsiä, mitä tahansa, mutta kuitenkin kaikki liika paljossakin etsimisessä on pahasta...
        Emmepä me itse silti osaa näitä asioita kovinkaan tarkasti mitata, mutta jos emme muuhun osaa mitata, niin juurikin lähimmäisiimme ehkä kykenemme vertaamaan, kaikkea, mitä olemme saaneet....

• Anonyymi

Onneksi olkoon.
      Osallistut vahvasti Jeesuksen toiseen tuloon.
      Antikristus on jo sinussa ja se ei ole kuin egosi/apinamielesi, ei siis kukaan fyysinen.
      Harmageddon on tulossa muutaman vuoden päästä.
      Eikä Jeesus oikeasti tänne tule vaan meille muodostuu rauhaa rakastava Kristustietoisuus.
      Hyvä että osaat jo jallittaa ja luonnossa olo auttaa sekä maadoittuminen.

• Anonyymi

Kas. Jahvettilainen heräsi Vartiotornissaan.
        Jeesus on Ylipappina taivaissa ja hän todella tuleekin Kuninkaana, ei enää sellaisena pelastaja, kuin Jeesus nyt on.
        I-ylösnousemus on autuaiden osa, II- on tuomion ja sen jälkeen luodaan maa uudeksi. Että silleen.

• Anonyymi

Jep, kiitos. Nyt on ihan hyvä olo. Jätän kaiken Herralle. Hänen on myös tuomio ja Hänen tuomionsa on oikeudenmukainen. Minuakin Hän käsittelee oikeudenmukaisesti, tuohon on hyvä luottaa.

Tapahtukoon Sinun tahtosi Isä meidän, joka olet taivaassa. Ihan sanoisinko sellainen seesteinen olo nyt ja kiitosmieli. Kiitos Herralle 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, kiitos. Nyt on ihan hyvä olo. Jätän kaiken Herralle. Hänen on myös tuomio ja Hänen tuomionsa on oikeudenmukainen. Minuakin Hän käsittelee oikeudenmukaisesti, tuohon on hyvä luottaa.

Tapahtukoon Sinun tahtosi Isä meidän, joka olet taivaassa. Ihan sanoisinko sellainen seesteinen olo nyt ja kiitosmieli. Kiitos Herralle 😊

Sä oot tullut hulluksi.ei siinä sen kummempaa otat lääkäriin yhteyttä ja kerrot hänelle nuo samat asiat niin sitten se koettelu jää taa.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Sä oot tullut hulluksi.ei siinä sen kummempaa otat lääkäriin yhteyttä ja kerrot hänelle nuo samat asiat niin sitten se koettelu jää taa.

Älä ole huolissasi Auroora. Voin hyvin nyt. Ei ole paha olla, mutta kiitos kun huolehdit.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ole huolissasi Auroora. Voin hyvin nyt. Ei ole paha olla, mutta kiitos kun huolehdit.

Miksi et kirjoita nyt omalla nikilläsi? 😕

• Anonyymi

Miksi et kirjoita nyt omalla nikilläsi? 😕

En ole kirjaantunut.

T. Samaatietä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole kirjaantunut.

T. Samaatietä

Noniin...arvasinhan..

• Anonyymi

Noniin...arvasinhan..

😍 oot ihan hassu 😅
        Eihän se ole salaisuus. Minulla ei ole tapana hävetä kirjoituksiani. Seison niiden takana. Todella hauska kyvio kissalla tuossa kuvassa kuin olisi keskipää jakaus, hauska kuvio.

• Anonyymi kirjoitti:

😍 oot ihan hassu 😅
        Eihän se ole salaisuus. Minulla ei ole tapana hävetä kirjoituksiani. Seison niiden takana. Todella hauska kyvio kissalla tuossa kuvassa kuin olisi keskipää jakaus, hauska kuvio.

No en oo kuvitellutkaan sitä salaisuudeksi.mitä jos mä sanoisin että sun pitää voittaa Jeesukselle se sun lääkärisi. ..jospa hänelle kertoisit näistä voimakkaita tuntemuksistasi

• Anonyymi

No en oo kuvitellutkaan sitä salaisuudeksi.mitä jos mä sanoisin että sun pitää voittaa Jeesukselle se sun lääkärisi. ..jospa hänelle kertoisit näistä voimakkaita tuntemuksistasi

Niin no, ei ole ketään omaa lääkäriä. Täällä tk.ssa ei ole sellaista omalääkäri systeemiä.
        Raamatussa lukee evankeliumin levittämisestä, ei omien tuntemuksien.

Uskoontulemisessa, evankeliumissa on kyse syntien anteeksi saamisesta Jeesuksen nimessä ja veressä.

• Jos se Jumala tahtoo että kerrot sen ns Saatanan hyökkäykestä sille traumatohtorille tai vaikka sille lääkärille joka sinua ensimmäisenä hoitaa? Uskoontulossa on kyse myös parannuksen teosta.ilman ei saa syntejä anteeksi. Minä teen koko ajan parannusta että Jumala joka vihaa syntiä hyväksyisi minutkin.

• Anonyymi

Jos se Jumala tahtoo että kerrot sen ns Saatanan hyökkäykestä sille traumatohtorille tai vaikka sille lääkärille joka sinua ensimmäisenä hoitaa? Uskoontulossa on kyse myös parannuksen teosta.ilman ei saa syntejä anteeksi. Minä teen koko ajan parannusta että Jumala joka vihaa syntiä hyväksyisi minutkin.

Tk lääkärille menen, jos jotain vaivaa on tullut, se on se ensimmäinen lääkäri.
        Niinpä raamatussa lukee, että tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tk lääkärille menen, jos jotain vaivaa on tullut, se on se ensimmäinen lääkäri.
        Niinpä raamatussa lukee, että tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Jep.no me mennään nyt kissanikanssa nukkuun.se tossa kehrää ja polkee...Olen minäkin aika poikki,pitkä päivä.hyvät yöt.

• Anonyymi

Jep.no me mennään nyt kissanikanssa nukkuun.se tossa kehrää ja polkee...Olen minäkin aika poikki,pitkä päivä.hyvät yöt.

Hyvää yötä Auroora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas. Jahvettilainen heräsi Vartiotornissaan.
        Jeesus on Ylipappina taivaissa ja hän todella tuleekin Kuninkaana, ei enää sellaisena pelastaja, kuin Jeesus nyt on.
        I-ylösnousemus on autuaiden osa, II- on tuomion ja sen jälkeen luodaan maa uudeksi. Että silleen.

Ei kukaan muutu, "Minä Olen Sama, eilen tänään ja iankaikkisesti", mutta joistakin syntivirheistämme, jopa paremmaksi pyrkien ja muuttuen, meidän on tehtävä tili, ja korvattava kaikille asianosaisille aiheuttamiamme vahinkoja. SE on Elämän Puun hedelmä, että korjaamme vahinkojamme.

Jeesus ei tuolloinkaan hyväksynyt maallista kuninkuutta itselleen, ja turhaan luulottelette että hyväksyy jatkossakaan, koska Jeesus on MESSIAS-kuningas, siis vapahtamisen Kuningas, eikä kukaan maailman kuninkaista ole mikään vapauttaja ollut, koska heillä on maailmanruhtinaan, SEN PAHIMMAN, kanssa ollut pahoja diilejä ja liittoja.

Ja jos Johanneskin sanoi; Jeesuksen opettaneen, että "älkää rakastako maailmaa, sen himoja, eikä sen tapaa ylentää itsensä", niin luuletteko, että Jeesus itse ei noudattaisi sitä, minkä käski omilleen?! Silloinhan Hänkin olisi juuri niin petollinen, kuin maailmamme "kuninkaat". Ja minäkin uskon vielä, että "ei ole"... Jeesuksella on "maallinenkin pappeus-kuninkuus", juurikin se Pilatuksen pilailema "juutalaisten kuninkuus", ja heidän oppinsa vain on niin vaikea, etten ymmärrä, kuinka kauan juutalaiset jaksavat OMAN maansa kuninkaan ja Rauhansa Ruhtinaan torjua, joka tosin oli ennustettu, tapahtuvaksi, koska juuri Israelin kansan luonne on ihmisyydessä ollut hyvin vaikea... Verrattuna jopa omiin ongelmalapsiimme ja - nuoriimme... Israelilaiset hurahtavat helposti kaikkeen fyysiseen voimankäyttöön, ja ihmetekoja etsivät kuollakseen, vaikka meidän ongelmamme on turha viisastelu, ei niinkään se ihmeiden etsintä, mehän tiedämme miten sekin ihme tapahtui, tai ainakin jotakin siitä, ja eipä kerrota ainakaan "ilmaiseksi" kaikille, mitä tästäkin taas tiedämme...

• Anonyymi

Juurikin näin, ihmiset etsivät yhtä supersankaria joka tulisi pelastamaan heidät mutta näin ei tapahdu.
        Heidän täytyisi itse käsitellä egonsa.

• Anonyymi

Jos Jeesus tuo avun ja rauhan ja käy lääkkeestä kuten tässäkin näyttää käyneen niin ekö se ole vain hyvä asia? Egonsa kanssa vastakkain joutuu jokainen joskus.

• Anonyymi

"Antikristus on sinussa"? Höh, tunnetko tuon henkilön, jonka tulosta on ennustettu yhtä ahkerasti, kuin Jeesuksen - Messiaan -Kristuksen tulemuksista. Hänen salanimensä on Beliaar, ja hän tulee suorittamaan Saatanallisia asioita maailmassa... Eräät kirjoitukset paljastavat, että antikristus on persoona, joka kykenee joihinkin ihmeisiin, ja esiintyy ihmisille niin vanhuksena kuin nuorena ja suorastaan vastasyntyneenä ihmisenä, ja kykenee joitakuita jopa parantamaan, ja käskee paholaisia ihmisistä poies, mutta hänet erottaa Kristuksesta se, että hän vastustaa monia pyhiä ja vanhurskaita ihmisiä, EIKÄ KYKENE antamaan elämää, ja syyllistyy lopulta pahoihin vainoihin juuri noita ihmisiä kohtaan.

Elämän antaminen on usein yksinkertaisesti sitä, että ihmisellä on sanat ja tehtävät ja omaisuuttakin antaa toiselle ihmiselle(ja myös olla kyky ISÄKIN?!) ja itsekin jostakin omastaan poies tärkeitäkin asioita antaen. Kaikkea ei voi näet kopioida, jotakin täytyy toisinaan poistaa myös lahjan antajalta, ja juuri siihen tuo Antikristus EI PYSTY... Hän on vähän kuin Lauri Tähkä laulussaan, jossa hän surkeilee, että "kaikkea en voi antaa rakkaudenkaan tähden poies". Mutta ei kukaan kaikkea voikaan itsestään poies antaa, se olisikin petosta niin väittää... Jumalatkin jota paljon kaikkea luoduilleen antavat, niin Heistä sanotaan, että OMAA HENKILÖKOHTAISTA KUNNIAANSA ei heistä yksikään muille anna... Ja jos Jumala ei kunniaansa poies anna, niin ihmisenkin täytyisi lopulta selvittää se, missä Hänellä on se Ristinsä ja Kunniansa, mistä pitää kiinni, muttei suotta kieltäytyä antamasta asioita, jotka ovat muidenkin ihmisten kunniaa. eli ei sun tarvitse huolehtia rahoistasi, jos et ole pankkiiri, eikä sinun tarvitse laskea laskujasi oikein, jos et ole matemaatikko, eikä sinun tarvitse voittaa kilpailuja, jos et ole edes harjoitellut niitä lajeja tarpeeksi tms...
        Mitä tahdoin sanoa? Antikristus on hyvin helppoa erottaa Jeesuksesta, koska antikr ei tee hyvää tai edes pyri siihen, vaan hänellä on paljon himoluonteisia tehtäviä ja ansioita tosin, joilla hän lahjoo ihmisiä, ja saattaa heitä henkisesti eksyksiin, valehtelemalla kaikenlaista....

• Anonyymi

Sielunvihollinen KIUSAA?! Ihminen ei voi mitään sielunsa kuolemalle, se tapahtuu enemmin tai myöhemmin, ja liittyy myös fyysiseen sairastumiseemme, vanhemmiten. Jos Saatana kiusaa, sinä olet kiusannut myös häntä... EI Saatanakaan kiusaa sellaista, jossa näkee vain alisuoriutumista, mutta Jumala voi antaa Saatanan kiusata, jos ihminen on vääristäkin syistä hengellisen tms. ylpeyden vallassa, koska ei edes Saatana saanut olla SE?!
      Jos menet psykologille, heillä on varmaan jotkin termit tuollaistakin varten, tai jos kliiniseen sairaalaan, saat varmasti vähintään DIABETES-diagnoosin...
      Mutta jos annat Herran parantaa, ei kunnia tule kuin omalle Minäsi Olennon määritelleelle Jumalalle, ja kun koskaan muulloinkaan, ei parantaja ollut juuri muu kuin Hän... Vaikka ei saanutkaan Hän aina kunnioitusta suurelle Nimelleen... Psylogeilla on vain hintaa hieman liikaa, ja samoin tavallsilla lääkäreillä, jos heidän annat paikata fiilistäsi... Tee hyvää! Se on paras lääke huonoon fiilikseen, älä KOSKAAN kieltäydy, jos joku vähäosainen pyytää sinulta jotakin pikkujelppiä rahallisestikin, koska siinäkin voi mennä sielu paskax, jos ei auta itseään köyhempiä!

• Anonyymi

Totta. Raamatussa lukee, että Herra voi kurittaa omiaan.
        Mutta ei saatana omiaan kurita, vaan Jumalanlapsia.

Niinpä, hyvän tekemisestä on kirjoitettu raamatussakin, että se oksa, joka ei tee hyvää hedelmää , katkaistaan puusta ja viskataan tuleen.

Kuin myös hyvän tekemisestä köyhille. Ei niin että siittä saisi kiitosta ja palkkaa. Kyllä tuosta on raamattuun kirjoitettu neuvoksi.

• Anonyymi

Hyväntekeminen - aivan oikea hyväntekeminen, josta on turha kenenkään v*ttuilla, ettei se ollutkaan hyvää, jos kuitenkin oli, on LÄÄKE huonolle itsetunnolle, ja katkaisee Saatanan syytöksiltä terän, koska eihän kenenkään mistään VALHEESTA pitäisi suivaantua, ne voi todellakin AINA ohittaa vain olankohautuksella, tai nauraa sillekin vitsille, mutta jos joskus joku KIUSAA totuudella, niin silloin olisi tehtävä parannus, jos ei kestä itsekään itseään sellaisena, josta kiusataan... Et kertonut tarkemmin, mikä sinua riepoo, onko fiilis mennyt vain huonoksi, se saattaa olla merkki ruumiisi sairaudesta ennemmin.... Sairaudet tulee jokaiselle eteen, viimeistään vanhuksena, mutta itse vaikuttaisit korkeintaan keski-ikäiseltä, olenko oikeassa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Raamatussa lukee, että Herra voi kurittaa omiaan.
        Mutta ei saatana omiaan kurita, vaan Jumalanlapsia.

Niinpä, hyvän tekemisestä on kirjoitettu raamatussakin, että se oksa, joka ei tee hyvää hedelmää , katkaistaan puusta ja viskataan tuleen.

Kuin myös hyvän tekemisestä köyhille. Ei niin että siittä saisi kiitosta ja palkkaa. Kyllä tuosta on raamattuun kirjoitettu neuvoksi.

No, vaikkette ehkä haluakaan tätä tietää, niin vaikka Saatana "ei kurita" omiaan, niin koska JUURI HE ovat kaiken sen syntisen silmänlumeen ja pahan kilpailun kourissa, eli Saatanat tappavat usein toisiaankin, jos niillä on sellainen murhataitovertailu vain menossa, ja Jeesuskin sanoo, että lopulta "talo kaatuu talon päälle ja Saatanat tappavat toisiaan". Eikä kenenkään "normaalin" kannata suuremmin sekaantua siihen, kuin todelliset pahikset selvittelevät välejään, ja etsivät nokkimisjärjestyksensä prioriteetteja...

• Anonyymi

Uskonystäviltä saa vertaistukea, rohkaisua. Jeesus ei ole jättänyt meitä yksin. Hädän päivänä ja hetkinä huuda avuksesi Herraa. Toiset uskovatauttavat ja nostavat sillä rakkaudella, joka on taivaasta annettu. On raamatun mukaista tukea rinnalla kulkijaa. Hyvän Paimenen äänen tuntee tuosta. Rohkaisusta, lohdutuksesta, nostamisesta, ohjaamisesta ja rakkaudesta. Hyvistä hedelmistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      7
      8964
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      432
      2446
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1848
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1841
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      303
      1510
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      79
      1246
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1113
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      69
      910
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      907
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      876
    Aihe