Onko kaikki hyvin?

Anonyymi

Minä olen ollut naimisissa.
Minulla on lapsia.
Heilläkin on lapsia.
Heidän lapsillaan on lapsia ja lisää tekevät.

Minulla on talo ja muutama osake.
Olen pankin omistaja kun on niitäkin osakkeita.
Kahden pankin osakkeita ja muutamien yhiöidenkin.
Kesämökki oli, vaihdoin rahaksi, sitä kun voi kuluttaa, mökki lahoisi käyttämättömänä, kun tykkään mennä maailman ihmeitä katsomaan.

Tykkään hyvästä ruuasta, varsinkin mediun pihvit ja kermakastikkeet.
Tykkään ajella autolla pitkin ja poikin, eikä rajoja ole olemassa.
Tykkään olla löhötellä mutta tykkään myös liikkumisesta, jalkaudunkin usein maisemaan ja metsään. Saaliinkin toivossa.

Mitä minun pitää muuttaa, että olisin oikea ihminen ja kelpaisin seuraanne?

"kengänpohjienkin kuluttaja"

26

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jatkoon :(

• Anonyymi

Et ole lainkaan kehuskeleva tyyppi, mukaan sovit;)

• Anonyymi

Onko sinut torjuttu vai ?

• Anonyymi

Täällä pitää syödä soijaa monesta pöydästä vuorotellen.

• Anonyymi

Anna puolet rahoistasi mulle, tai ainki rahotat kaikki mun menoni,
      niin kelpaat kaveriksi,
      olen uskollinen kaveri,
      kuten aina olen ollu tähänki asti,

mutta ku olen köyhä,
      ja tykkään kuluttaa rahaa,

köyhänä on tympeetä, elämä ei luista,

• Anonyymi

Pihvit ja kermakastit hiiteen. - Nm. Syö terveemmin

• Anonyymi

Uskoisin että tilannettasi haittaa tamponivero, jos se poistettaisiin,
      voisi elämäsi olla autuullista

"Vihreiden Hyrkkö haluaa eroon ”tamponiverosta”: ”Toivon mutkatonta keskustelua kuukautisista”
      Kysymyksessä pidetään perusteltuna, että kuukautissuojat laskettaisiin farmakologisiksi tuotteiksi. "

Halla-aho esittää partavehkeille samaa kohtelua "Kyllä parranajovehkeetkin pitäisi vapauttaa verosta. Tai oikeastaan valtio voisi maksaa ne, on se sen verran sukupuolittunut kulumomentti."

• Anonyymi

Partavehkeillä voivat naiset ajaa ala- ja yläpäänsä kuten Halla-Aho, joten kannatan ALV:in poistoa samoin kuin kuukautissuojile.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta kuu kupeille, eikä partavehkeille.
      Veret on vähissä eikä karvat kasva.

Mikä viheliäisen viha on kainalo ja pimppikarvoja kohtaan, miksi ne pitää ajella.
      Pitää ittensä puhtaana niin ei haise karvoissakaan ja toisekseen, päähän on pahin hikipesä.
      Aamulla tyyny märkänä ja siitä sitä lähdetään liikkeelle hikisin hiuksin, hajusteita päälle, siinähän sitä hattua ja nuttua haisevien peitoksi.

Mitä hajusteita täällä käytetään?
      Minä haisen kahville ja kanelipullalle.

• Anonyymi

Kappas vain, hyvin tuntevat palstalaiset toisiaan, minua ei ole luultu kertaakaa!

• Anonyymi

Eikös sekin ole aika hyvä, jos on sexxiä pari kertaa viikossa?
      Eipä olekaan sellaisesta vielä kukaan maininnut.

• Anonyymi

Mikä avaajan bointti???

• Anonyymi

Mikä sinun bointtisi?

• Anonyymi

Mitähä-n aloittaja tarkoittaa tällä;

"Mitä minun pitää muuttaa, että olisin oikea ihminen ja kelpaisin seuraanne?"

Jos ei aloittaja ymmärrä, että avoimelle palstalle voi kuka hyvänsä kirjoitella tunkematta jonkun seuraan, joka täällä ei ole todellakaan mikään pakko, niin miettisit asian uudestaan ja palaile kirjoitusten pariin tunkematta kenenkään "seuraan"!

ps. jotenkin kuulosti tuo omaisuutesi luettelo kornilta, sillä täältä kyllä löytyy varmasti se "valttikin" pöytään. DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähä-n aloittaja tarkoittaa tällä;

"Mitä minun pitää muuttaa, että olisin oikea ihminen ja kelpaisin seuraanne?"

Jos ei aloittaja ymmärrä, että avoimelle palstalle voi kuka hyvänsä kirjoitella tunkematta jonkun seuraan, joka täällä ei ole todellakaan mikään pakko, niin miettisit asian uudestaan ja palaile kirjoitusten pariin tunkematta kenenkään "seuraan"!

ps. jotenkin kuulosti tuo omaisuutesi luettelo kornilta, sillä täältä kyllä löytyy varmasti se "valttikin" pöytään. DDD

Mikä on valtti?

Mistä täältä löytyy, kun en löydä täältä yhtään mitään ja silläpä ei tarvii täällä olla.
        Toisekseen, eikös joka iikka saa valita seuransa, sellaistakaan täällä ei ole, että mukanani veisin.
        Valtteja on vähän, suuria puheita enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on valtti?

Mistä täältä löytyy, kun en löydä täältä yhtään mitään ja silläpä ei tarvii täällä olla.
        Toisekseen, eikös joka iikka saa valita seuransa, sellaistakaan täällä ei ole, että mukanani veisin.
        Valtteja on vähän, suuria puheita enemmän.

Valtti on myös kyllästysmaalin nimike. En tiä onko Teknostuotteita?
        Mut ihimettelen miksi ap tuntee ettei kelpa seuraan? Onhan S-24 iso plaani. Aina joku aihepiiriin voi kirijottaa.
        Johnei itte ole hyväsä iskusa tai aloitus on jotenkin a l l e, voi olla ettei heti runsain osanottajamäärin noteerata. Nöyrällä mielellä tänne on lähettävä, ei takki auki, perskuta.
        suntio F

• Anonyymi

Mitäpä tänne kirjoitella, kun ei kuitenkaan lähempään tuttavuuteen pääse. Moi!!!

• Anonyymi

Kiitos, kaikki on hyvin minullakin.
      Ainoa haitta tänä aamuna, kun kaadoin pienen tilkan kuumaa kahvia isoon kylmään mukiin, lorautin kermatilkan joukkoon ja havaitsin, että olisi pitänyt ottaa astiakaapista se vanha ruusukuppi jonka reunat ovat ohuet ja kahvi pysyy kuumana.
      Nuo suuret posliini, tai kivituotemukit ovat painavia ja kylmiä.

Kahvi pitää saada kuumana.
      Sanovat, että tyttökin nuorena, vaan ei taida ikääntyneeltä vuodet kadota, eikä vanhan parene haaveilla nuoruuden perään.

Hyvin muutoin ja aurinko lämmittää.

• Anonyymi

Kurkkutorvi palaa mikäli juot kuumaa.

• Anonyymi

Sanonpa näin, että ei ole rumuutesta sakotettu, eikä kauneutesta palkittu, mutta pärjään loistavasti.
      Mieheni kuoli n. kaksi vuotta sitten ja elämäni muuttui täysin.
      En tarvitse olla enää kenenkään "piika" saan nauttia juuri sellaisesta elämästä kun haluan. Miehet yli 70v ovat tottuneet siihen, että naiset heitä passaa. Tumput suorina odottavat valmista niin siisteyden kun kaiken muunkin suhteen. Ei sellaista miestä löydy, että ottaisin risteikseni ja alkaisin passata. Tyhjän kyllä saa pyytämättäkin, että se siitä. Naiset pitäkää puolianne ja vaatikaa miehiltänne vastapalvelusta ei kukaan kiitoksilla elä. Miehet kyllä osaa pitää puolensa ja käyttävät naisten heikkouksia hyväkseen.
      Kyllä siinnä seksi halut häviää, jos toinen on aina oikeassa ja hellyydestä ei tiedä mitään.

• Anonyymi

Noi itsekehuskelua tihkuvat aloitukset!
      Joita itsekehuskeleva tyyppi kuljettaa,omaa aloitustaan,palstan suolako?
      Tällä samalla hemmolla kaiketi puutetta lakanoissa,koska siitä puhe mistä puute?
      Psykologinenanalyysi hoitoon ja kiirreellisenä!

• Anonyymi

Onko Kangasniemellä huono ilma, kun noin ankea mieli tänään.

Tuskin aloittajan lakanoista mitään puuttuu, olisi varmasti uskaltanut senkin kertoa, mutta se on epäolennainen tieto.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Kangasniemellä huono ilma, kun noin ankea mieli tänään.

Tuskin aloittajan lakanoista mitään puuttuu, olisi varmasti uskaltanut senkin kertoa, mutta se on epäolennainen tieto.

Jos Anonyymi minua tarkoittaa kysymyksellä?
        Ja nimenomaan kangasniememeläisellä,niin voin kertoa,etten riemusta ole kiljahdellut viimeaikoina.
        Varsinkaan senjälkeen,kun ainoa jäljellä oleva poikani tapettiin 01.06 2019 Järvenpäässä.
        Kaiketi tämä tieto,ei siis epäolennainen,aivan faktaa,luo sinulle pohjaa uusille säätiedoituksille tänne "rättiniemelle".
        Mutustele nyt aivan rauhassa tätä minun elämäni niinsanottua "kohokohtaa"ja jos olet inhimillinen ihminen,niin tunnet piston jossain kylkiluiden seutuvilla?sitä toivoen ama

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Jos Anonyymi minua tarkoittaa kysymyksellä?
        Ja nimenomaan kangasniememeläisellä,niin voin kertoa,etten riemusta ole kiljahdellut viimeaikoina.
        Varsinkaan senjälkeen,kun ainoa jäljellä oleva poikani tapettiin 01.06 2019 Järvenpäässä.
        Kaiketi tämä tieto,ei siis epäolennainen,aivan faktaa,luo sinulle pohjaa uusille säätiedoituksille tänne "rättiniemelle".
        Mutustele nyt aivan rauhassa tätä minun elämäni niinsanottua "kohokohtaa"ja jos olet inhimillinen ihminen,niin tunnet piston jossain kylkiluiden seutuvilla?sitä toivoen ama

Kaikki kirjoittajat eivät jaksa "kuljettaa ketjujansa" sanoi ama ja muistaa huomauttaa, vaikka jaksisivatkin. Ei kai aloittajakaan kaikkiin vastaa.
        Parempia päiviä rättikuntaan, suru on aina raskasta.

• Anonyymi

Mikä ollessa ja jalkoja ojennellessa kun ei tavista töihin mennä.

• Hyvin on kaikki tällä hetkellä- Ruoka ja uni maistuu, lähteä voi minne mieli tekee, ja nyt tekee mieli lähteä H:gin kauppatorille katsastamaan mitä rihkamaa turisteille on tarjolla.
      Siitä onkin helppoa astua saaristoalukseen ja syödä matkalla hyvä merilounas. Siinähän sitä ohjelmaa on taas yhdelle kesäpäivälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe