Candy Candy

Celena

Kuka muistaa nähneensä Candy Candy-piirrettyjä?

Minulla on niitä useita sillä ne olivat lapsuuteni suosikkeja. Nyt olen katsonut sitä myöhemmällä iällä lisää, ja mietinkin että onko niitä saatavina mistään...

Minulla on niitä jo 11 kasettia, mutta kun kävin jollain ranskalaisella Candy-sivulla, löytyi sieltä sellaisia kuvia piirretystä, joita en ole kaseteissani nähnyt.
Jos joku muistaa tämän piirretyn kmunnolla, hän ehkä muistaa viimeisimmissä kaseteissa jotkut tanssiaiset saint paulin koululla. Minun kasettieni mukaan Candy ei sinne pääse, mutta ranskalaisella sivulla oli siitä sellaisia kuvia missä Candy näitä tanssiaisia viettää.

Jos joku tietää jonkun sivun mistä löytää tietoa Candysta, tai mistä puuttuvat kasetit saa, tai onko jossain Suomessa olemassa leikkaamatonta versiota tai ihan mitä vaan niin kertokaa ihmeessä, olisin hyvin onnellinen!!!

10

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black...rose

      Itekki pienenä katoin parisen videota, jostain niitä vuokrasin tai lainasin... Candy Candy ymmärtääkseni luokitellaan animeksi eli sitä todennäköisesti löytyy netistä. Jos sulla on laajakaista ja voit imuttaa leffoja ja musaa netistä niin laita koneelle DC niminen ohjelma, etsi joku anime hubi ja ei kun imuttelelmaan. Pitäis jostakin löytyä, oon itekki tainnu törmätä siihen, en oo vaan imuttanu.

    • annie

      Joo ne Candy Candyt oi munkin suosikkeja!!! Teininä menin myymään kaikki piirrettyni ja nyt kaduttaa kun haluaisin Candyt takaisin enkä mistään löydä! käy sivuilla www.candycandy.tk siellä on juttua sarjasta! Se on siis kokonaisuudessaan tehty loppuun, mutta Suomessa ei ole julkaistu 11 enempää. Näiltä sivuilta näkee mm. miten tarina päättyy.

      • celena

        tuolta sivulta loytyi paljon kaikkea mielenkiintoista!!


    • JoO...

      Joo, muistan nuo tanssiaiset. Itelläkin on jotakin 5 kasettia...hyvä sarja :)

    • ^chbi^

      minäkin muistan tämän anime-sarjan. minäkin katselin niitä pienenä taukoamatta,lainasin ystävältäni niitä,kun en itse omista niitä. *niiskuttaa* minä en kyllä tiedä että mistä niiitä saa,koska eikös se ole suuri keräily harvinaisuus? tai niin ainakin yhdessä anime-lehdesssä luki niin...minä vuokrailen itse niitä video makuunista,koska kaverini sisko vei mukunaan,kun hän muutti pois kotoa...hö :(
      voihan niitä saada nyt esim. kirppikelt,jos joku-ei-candy-fani olisi viennyt sinne niitä videoita...I hope so...

    • hönski2

      Candy Candyja on suomeksi ehditty dupata vain 11 tai 12 osaa ja lisäksi Candy Candy special, koska sarjan tekijät riitaantuivat ja tekijänoikeudet kieltävät sen jälleenmyynnin. Olen itsekin yrittänyt löytää niitä jostain, sillä minulla ei ole nitä ollenkaan... ainakin videofirma makuuni niitä vuokraa edelleen ja voi olla, että kohta niitä löytyy kyseisen vuokraamoketjun alekoreistakin. Onnea etsintään!!

    • candy

      Candy candyjä on suomeen dupattu vain ne 11 jaksoa ja special, sillä sarjan tekijät ajautui riitoihin, eikä niitä ehditty enempää... muualla maailmassa niitä on kyllä paljonkin yli sadan jakson! esim.englannissa, italiassa, japanissa ja ranskassa ja monissa muissakin maissa... =( epäreilua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • candy4ever
    • fanazu

      onko muita linkkejä ku haluisin nähä sen ainaki yhentoista?

    • anniecom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe