Kainalolihasten karjoitus?

Anonyymi

Millä liikkeellä treenataan niitä lihaksia jotka pullottavat kainaloiden alla ja selkäpuolelta katsottuna leventävät selkää?

29

<50

Vastaukset

  • käteen veto

    • No vitsihuumoria. Ne jotka tekevät salilla pelkkää penaa niin niillä ne tuntuu kasvavan koska kädet on ainakin leveällä.


  • Täällä on pelkkiä kukkakeppejä jotka ei älyä miesten bodauksesta mitään. Menkää syömään pullaa niin edes paino nousee ja läskit kasvaa.

  • Oman hyvinvoinnin kannalta on ehkä tärkeämpää treenata alaraajojen ojentelulihaksia. Myös keskivartalon mätipuolen koukistelulihakset ovat tärkeitä.

  • Kulmasoutu vai mikä se on tai jotain sen tapaista päivittäin niin johan kasvaa.

    • Pienellä kepillä ei edes mummon kainalo levene.


  • Eipä niitä mitenkään kasvateta koska ne ovat vain läskiä joka kasvaa itsekseen. Vai oletko laihalla nähnyt siellä mitään lihasta?

  • Jos ie ole geenejä niin millään liikkeellä ne ei kasva. Vain horkalla. Ja jos geenit ei ole vastaanottavaa sorttia horkalle niin silloin ei yhtikäs millään ,vaan vaihdettava harrastuys pitsinnypläämiseen

    • Tuossa on perääkin. Eräs "pinkypanter" tuttavani aloitti reilusti alle 2-kymppisenä epätoivoisen rimpuilun 50/60 lukujen vaihteessa. Todettuaan rimpuilun toivottomaksi parissa vuodessa tilasi kaveri lääkkeet jenkeistä. Ilmeisesti tullin kontrolli ei silloin ollut kovin tehokasta.
      Muutaman vuoden kuluttua heppu osallistui mr. norden junior sarjaan sijoittuen kolmanneksi. Ei siis mikään hääppönen tulos mutta jo osallistuminen tuonkin tason kisaan on merkki jostakin.
      Ilman lääkitystä hepun pienellä ikäreolla oleva veli ei kasvanut rimpuilusta huolimatta ja lopetti samoja aikoja.
      Lääkärin määräyksestä tämä "lääkitty" vellos lopetti melko aikaisin ja keskittyi pitkäkestoisiin aerobisiin treeneihin kuten esimerkiski soutuun ( 60km ) ja on hyväkuntoisena hengissä vieläkin.


    • Horkan haittavaikutukset voivat ilmetä heti tai vuosien päästä... lopettaminen on aina kannattavaa, mutta ongelmia voi silti ilmetä myöhemminkin...


    • Hormoonien hyötyjä liioitellaan.
      Se on marginaalinen etumatka naturaaleihin nähden.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Hormoonien hyötyjä liioitellaan.
      Se on marginaalinen etumatka naturaaleihin nähden.

      Riippuu annostuksesta. Normiannostukseen verrattuna muutama satakertaiset testot + anabolit kyllä tehoavat ja jättävät jälkensä.
      Valitettavasti asiasta ulkona olevat tai asennevammaiset eivät ymmärrä tuota eroa.
      Labrakokein todetut tarvitsijat saavat testoja lääkärin reseptillä mutta en tunne yhtään henkilöä joka olisi sitä reittiä saanut anabolia.

      Reseptitestot auttavat kuormituksesta palautumista ja ylipäätään parantavat vireystasoa mutta sitä ei kyllä itse juurikaan huomaa.


    • No missä olisi faktaa hyödyistä?
      Ei mitään mutu-juttuja.
      Vaan ihan selkeitä, kiistämättömiä etuja.
      Niitä ei taida olla, koska hyödyt on pienet ja niitä liioitellaan muille.
      Pahimmat liioittelijat on naturaalit.


  • Leuanveto käsivarsien levellä haara-asennolla osuu suoraan noihin lihaksiin. Kokeile itse. Ei tarvitse kuin muutaman kerran viikossa vetelee sen verran kun jaksaa, niin kolmen - neljän viikon jälkeen alkaa kyseiset lihakset erottua.

    • Aloitinkin heti. Ei kai tarvi syödä päälle laardia eikä puuroa?
      Otin kuvan nyt. Seuraavan kuvan otan 15.9 ja laitan samalla nettiin näkyville.


    • Vielä kun teet niin että kädet on "kuupassa" eli ranteet kääntyy tangon yli.
      Ikivanha tekniikka jota kukaan ei käytä koska liike on liian raskas mutta tehokas.
      Kukaan ei halua suurta selkää enää.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vielä kun teet niin että kädet on "kuupassa" eli ranteet kääntyy tangon yli.
      Ikivanha tekniikka jota kukaan ei käytä koska liike on liian raskas mutta tehokas.
      Kukaan ei halua suurta selkää enää.

      Ranteiden asennolla ei ole mitään merkitystä.

      Mitä tulee viimeiseen lauseeseesi niin katso mitä hyvänsä pullistelevaa mömmöpelleä niin mitään muuta ei oikeastaan olekaan kuin paksut kainalon aluset.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vielä kun teet niin että kädet on "kuupassa" eli ranteet kääntyy tangon yli.
      Ikivanha tekniikka jota kukaan ei käytä koska liike on liian raskas mutta tehokas.
      Kukaan ei halua suurta selkää enää.

      Jotkut haluaa selkänsä näyttävän haulikon piipulta.


    • Vedot myötä- ja vastaotteella.
      Niskan taakse ja eteen.
      Eteen myös siten, että veto tulee rintakehään eikä pelkästään suoraan leuan alle.
      Toistoja ja lisäpainoja sopivasti.
      Kulmasoutua jos on tanko ja lava.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vedot myötä- ja vastaotteella.
      Niskan taakse ja eteen.
      Eteen myös siten, että veto tulee rintakehään eikä pelkästään suoraan leuan alle.
      Toistoja ja lisäpainoja sopivasti.
      Kulmasoutua jos on tanko ja lava.

      Kotona ei ole vetolaitteita. Mitä silloin?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vedot myötä- ja vastaotteella.
      Niskan taakse ja eteen.
      Eteen myös siten, että veto tulee rintakehään eikä pelkästään suoraan leuan alle.
      Toistoja ja lisäpainoja sopivasti.
      Kulmasoutua jos on tanko ja lava.

      Kulmasoutuun ei tarvita mitään lavaa ellei sitä nostele.
      Käsilläseisonta on paras kainalolihastem kehittäjä ollut ainakin itsellä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kotona ei ole vetolaitteita. Mitä silloin?

      Vetolaite? Tanko jossa tekee leuanvedot!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kulmasoutuun ei tarvita mitään lavaa ellei sitä nostele.
      Käsilläseisonta on paras kainalolihastem kehittäjä ollut ainakin itsellä.

      Minä kuvittelin, että kulmasoutu tehdään sen tason painoilla, että punttilava on tarpeen.
      Voihan sen mukaelmaa, esimerkiksi kick backiä tehdä vaikkapa kilon sokeripusseilla kuten teetätin vaimollani. Tosin se on ojentajaliike mutta eiköhän joku vesiämpärin nykiminen kulmasoutua mukaellen onnistuisi.

      Käsilläseisonnan vaikutus "kainalolihaksiin"? Käsittämätön yhteys!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Minä kuvittelin, että kulmasoutu tehdään sen tason painoilla, että punttilava on tarpeen.
      Voihan sen mukaelmaa, esimerkiksi kick backiä tehdä vaikkapa kilon sokeripusseilla kuten teetätin vaimollani. Tosin se on ojentajaliike mutta eiköhän joku vesiämpärin nykiminen kulmasoutua mukaellen onnistuisi.

      Käsilläseisonnan vaikutus "kainalolihaksiin"? Käsittämätön yhteys!

      Et näköjään tiedä mikä on kulmasoutu kun kutsut sitä ojentajaliikkeeksi. Tai sitten teillä on vaimon kanssa muuta ojentelua mielessä? Kikbakillä pumppaat vanhaa vaimoa joka antaa takaisin kuin vanha haulikko.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Et näköjään tiedä mikä on kulmasoutu kun kutsut sitä ojentajaliikkeeksi. Tai sitten teillä on vaimon kanssa muuta ojentelua mielessä? Kikbakillä pumppaat vanhaa vaimoa joka antaa takaisin kuin vanha haulikko.

      Lue oikein! Mainitsin teettäneeni vaimollani kick-backiä joka on ojentajaliike mutta hieman mukaeltuna ottaa myös "kainalolihaksiin".

      En osaa kuvitella kulmasoutua tehtäväksi esimerkiksi 60kg pienemmällä painolla joka on huolettomampi käsitellä oikealla nostolavalla.


  • Kulmasoutu vaatii vähintäin tanssilavan alustakseen aikamiehelle. Ei siihen olkkarin parketit riitä liian pienine neliöineen.

    • Haluaisin nähdä kuka tömistelee 60kg tai yli sen painavalla tangolla oh:n parketilla. Niitä sokeripusseja voi heilutella "kainalolihaksiin" ottavalla tekniikalla keittiössäkin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Haluaisin nähdä kuka tömistelee 60kg tai yli sen painavalla tangolla oh:n parketilla. Niitä sokeripusseja voi heilutella "kainalolihaksiin" ottavalla tekniikalla keittiössäkin.

      Jos ei hallitse edes 60 kilon painoja niin on aloitettava kevyemmin. eihän niitä painoja ole tarkoituskaan pudottaa alas - olipa sitten olkkarin parketit tai saunan klinkkerit alla.
      Kun homma tehdään hallitusti niin kevyemmät painot saa itse laskettua alas. Siinä se punttiharjoittelun juju on. Pudottamalla tekee vain puolet liikkeestä ja se ei auta lihaksen kehityksessä.


SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.