Paula Koivuniemi rinnat paljaana kuvissa

Anonyymi

11

2133

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No Jopas nyt onkin.
      En ole ennen nähnytkään moista, nyt täytyy mennä pyyhkimään
      roiskeet alkkareista ennenkuin äiti näkee.

• Anonyymi

Ei ne olleet rinnat vaan Paulan KANSANLLISPUVUN TASKUT.

• Anonyymi

Merkittävin asia uutisessa liittyy yllätys yllätys taasylimielisiin matuihin! M-A-T-U-I-H-I-N!!!

Aiemmin Pihla oli julkaissut kuvan nudistirannalta, jossa hän joutui ikävään tilanteeseen, kun pienet pojat tulivat piirittämään ahdistavasti missikaunotarta.

- Seksikäs, isot tissit, he huutelivat minulle, Pihla kirjoitti kesäkuussa nakukuvansa ohessa.

- Minulla on iso m*lkku, he myös huusivat. Kun sanoin heille, että soitan poliisille, he kertoivat olevansa albaaneja, eivätkä he välitä, vaikka soittaisin.

• Anonyymi

Juu noh!
        Mulla on kans iso *ulkku, jos noi muka on isot tissit!

Ainiin, ja: Maahanmuutto on rikkaus!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onpa tosiaan vaivaisenluut a noinkin nuorella.

Liian pienet kengät sen alunalkaen aineuttaa.

Leikkaus edessä tytöllä.

• Anonyymi

No jos toi PAULA oli, niin: Sit toi oli kyl joku rippikuva tjtn?
      Toisaalta se vähä ihmetyttää, et sillo ku Paula pääs ripille, et olikohan sillo ees värikameroita olemassa?

• Anonyymi

Isot pupillit kertoo mielenongelmista tai lääkityksestä, kuten naisilla yleensä.

• Anonyymi

Missä on kuvia? Haluan nähdä Paula Koivuniemen tisseineen. Mulla on käsirasvaa ja talouspaperia valmiina.

• Anonyymi

Paula on TERHAKKAANA ja nöpöttää rusinat KOVINA.

• Anonyymi

Et varmasti halua nähdä, Paula on nykyään dementoituneena vanhainkodissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe