Rasismista vapain asuinalue Helsigissä, sinne muutan

Anonyymi

Olen muuttamassa perheeni kanssa Malmön Rosengårdista Helsinkiin, tarkoitus on ostaa täältä oma asunto. Missä stadin kaupunginosassa on ja pyörii vähiten kantasuomalaisia rasistisia nuorisojengejä, vastaavia kuin naapurimaamme Ruotsin suurimmissa kaupungeissa joissa maahanmuuttajat elävät pelon ja kauhun vallassa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä muuta tärkeää olet tekemässä?

    • Anonyymi

      Ei kannata muuttaa, pysykää rasismivapaassa Malmössä. Täällä kaikki on paljon huonommin, ainakin vielä.

    • Anonyymi

      "Mitä muuta tärkeää olet tekemässä". Sitä mitä sinä et ole koskaan päivääkään tehnyt eli töitä.

    • Anonyymi

      Täällä on aivan liikaa noita matuja ahdistelevia ja raiskaavia kantisjengejä. Itse olen perheeni kanssa miettinyt muuttoa Malmöön. Pitää päästä äkkiä pois täältä Kristillisiä arvoja ja miehen ja naisen tasa-arvoisuutta vaalivasta rauhattomasta läävästä.
      Laita yhteystietosi, niin voidaan miettiä talojen vaihtoa päittäin.

    • Anonyymi

      Muuta perheinesi Vuosaareen, sieltä varmaan vapautuu hienoja asuntoja. Alue on todella kaunis, merenrannalla, uutta asuntokantaa, joten ei heti putkiremontit kolkuttele.
      Ja muutenkin oikein positiivista pöhinää, viihdyt takuuvarmasti.

    • Anonyymi

      Tule tänne Kuusisaareen, todella rauhallinen ja miellyttävä asuinalue.

    • Anonyymi

      Herättäjäyhdistys järjesti 7.6.2019 körttieurat pridetapahtuman kunniaksi. Missä näitä seuroja nyt pidetään? Katso Haavisto, körttiseurat

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua häiritsee kun täällä Suomessa naiset saavat käydä töissä, puhua vieraille miehille ja kulkea jopa shortseissa. Miehenä haluaisin vain juoda teetä kahviloissa muiden miesten kanssa ja Kela maksaisi kaiken. Vaimo hoitaisi kodin ja lapset Kelan rahoilla. Löytyykö jostain tällaista ihannepaikkaa, haluaisin muuttaa sinne?

      • Anonyymi

        Mina tiedan. He eivat anna, miksi?
        Kylla on paikka, syoda ja juoda hyvaa. Kaikki suomilaiset olla pois, Paikka Puhos huono pois.


    • Anonyymi

      Täällä ei ole kaupunkisotaa kuten ruotsissa, paskastanian osavaltiossa. joten tuskin tuntisit olosi vielä kotoisaksi. sanden lähellä voi kuulla pamahduksia, muuta sinne.

    • Anonyymi

      Olihan vanhalla komuakalle loistava avaus hhhe, mutta keskustelua täytyy tälläkin tasolla jatkaa hhhhhh.

    • Anonyymi

      Muuta Eiraan, siellä kyllä kaikki katsovat pitkään, mutte eivät silti sano
      mitään, päällekäymisestä puhumattakaan.
      Nuorisojengit eivät juurikaan ole kantasuomalaisia, vaan täysin aivan muita.

    • Anonyymi

      Lehtisaari, Kuusisaari. Siellä on luultavasti vähiten kantasuomalaisia jengejä ja maahnmuutajia. Karhusaari on myös oiken hyvä vaihtehto. Kämpät kyllä on hieman kallimpia, mut on ne myös parempia.
      Toinen vaihtoehto on muttaa vaikka Riihimäelle. Siellä ei ole maahanmuuttajia. Persuja kyllä on. 45min to Hki.

      • Anonyymi

        Se on totta, että jos menee vaikka vaan Riihimäelle, voi jotenkin huokaista helpotuksesta.
        Saa laukoa paljon vapaammin asioita oikeilla nimillä, eikä olla kuin kusisukassa, niinkuin täällä. Ihan totta, ei ollut sarkasmia.


    • Anonyymi

      Muuta Vuosaareen.
      Siellä ei suomalaisten rasisimia esiinny ollenkaan!
      Vapaasti saat raiskata ja ryöstää kantasuomalaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe