mulle ois tulossa madallusjouset ja kaasuiskarit niitten kaa...ois semmonen kysymys,et mitähän korjaamot mahtaa velottaa suunnilleen niitten asennuksesta..?
kun ei oo mahdollista laittaa itse..
alustasarjan asennus
4
483
Vastaukset
- Epätietoinen
Mistä niitä sarjoja ja iskareita "tulee"?
Mäkin voisin ottaa...
Soita korjaamolle ja kysy se hinta.Muista säädättää ohjauskulmat!! - micmac
Se vaan on suhteellista.
Johonkin autoon vaihtaa jouset taakse vartissakin.
eli taakse 0.25 x 60 =15
Eteen tuskaista vaihtaa merkkiin kuin merkkiin.
eli eteen 2 x 60 =120
eli yhteensä sarja noin 140 kaikkinensa..jousista
Iskarit voi tehdä samanmoisen lisää, riippuu TODELLA paljon merkistä. Ei silti kannata itse vaihtaa, voi nimittäin pistää pahastikin hanttiin, jos autoon ei 10 vuoteen ole vaihdettu ko. osia. - Tommi H
n. 200 euroa. Vie ainoastaan semmoiseen paikaan missä säätää kulmat kohilleen. (esim. Euromaster)
- Vesku
Kyllä ne varmaa ottaa tunti hinnalla noin 40-50
euroo tunnilta ja näppärä kundi vaihtaa ne tuntiin
jos osaa hommansa hyvin,pyörien kulmat pitää
muistaa säädättää uudestaan se ei paljoo maksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232