Mitä tapahtuu jos otan ketipinoria 80 tablettia? Saako sillä itessään hengen pois?
Ketipinor yliannostuksena
Anonyymi
3111
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Arpapeliä. Mutta tuolla määrällä se on mahdollista, jos kyse on esim. 200 mg debot-valmisteesta. Nukut muutaman vuorokauden ja saat hyvällä todennäköisyydellä kuolemaan johtavan rytmihäiriön heräämisvaiheessa. Jos et ole jo ennen tätä kuollut verenpaineen voimakkaasta alenemisesta johtuviin sydämen johtumishäiriöihin nukkuessasi.
Yliannostus saattaa pidentää QT-aikaa ja aiheuttaa kouristuskohtauksia, status epilepticuksen, rabdomyolyysin, hengityslaman, virtsaummen, sekavuutta, deliriumin, agitaatiota, kooman tai kuoleman. Potilailla, joilla on vakava kardiovaskulaarinen sairaus, yliannostuksen vaikutusten riski saattaa olla tavallista suurempi .
Kuten yllä sanottu, arpapeliä kuoleeko vai löytääkö itsensä teholta. Mielialalääkkeet eivät ole niitä parhaita itsemurhaa harkitessa.
Jos olet perusterve ihminen niin tuskinpa kuolet... Heräät parin kolmen vuorokauden jälkeen kuuppa sekaisin ja hyvin käy eli sut on joku löytänyt niin, löydät ittes suljetulta. Keksi parempi konsti.