Missä ootte käynyt poistamassa, kenen luona? Kapseli poisto myös, ilmiantakaa taituri suomesta, sillä Viroon en enään koskaan mene. Ja haluan siis vain poiston kapseleineen, en täyttöä, en uusia, en mitään. Muuta kun tuntea oman rintakehäni painautuvan sänkyyn/lattiaan ilman ylimääräisiä pallukoita jotka on epämukavat.
Minne poistamaan silikonit?
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi täältä on poistettu vastaus kysyjälle? Täällä oli muutaman suomalaisen plastiikkakirurgin nimi. Kieltääkö Suomi 24 suositusten annon ja kokemusten vaihdon? Se selittää sen miksi keskustelu tällä palstalla on melkein loppunut. Mihin keskustelu on siirtynyt?
- Anonyymi
Kilpailija vaatii poistoa ettei jotain henkilöä mainostettaisi.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa täältä pitää poistaa myös kaikki ne viestit joissa haukutaaan jotain klinikkaa tai ammattilaista. Sen jälkeen asiakkaat ovat sen varassa mitä klinikat ja ammattilaiset mainostavat itseään ja kehuvat omaa osaamistaan lehti-ilmoituksissa ja Internetissä.
- Anonyymi
Itse pääsin julkiselle. Mutta olivatkin ihan repaleina. Olen ollut niiiiiin onnellinen poiston jälkeen ettei mitään rajaa! Ihan hirveä mitä kaikkea ne aiheutti minulle. Olivat 10v. En voi ymmärtää miksi naiset haluavat silikonit vaikka nytkin todettu se hirveä syöpäriski liittyen niihin.
- Anonyymi
Mietipä sitä, miksi itsekin ne halusit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844