Täytän pian 60 v ja olen ikäisekseni huippukunnossa ja komea

Anonyymi

Täytyy sanoa että tyttäreni kommentti että olen iköisekseni nuorekas, komea ja hyvässä kunnossa pitää paikkaansa kun katsoin itseäni peilistä. On toisaalta kiinnostavaa seurata miten rupsahtaneita ja kulahtaneita monet 45-50 vuotiaat jo ovat. Syynä siihen miksi itse olen hyvökuntoinen on elämänasenne jossa en tee myönnytyksiä suomalaiselle junttikulttuurille ja olen aktiivinen kansainvälisen politiikan seuraaja. En juo, en tupakoi. Harrastan kuntoilua ja matkustelen. On pitkälle omasta asenteesta kiinni rupsahtaako ihminen jo nelikymppisenä. Vältä junttikulttuuria.

16

293

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa tyttäresi säälistä kehuu ? Älä innostu liikaa...

• Anonyymi

60 vuotiaissa miehissä osa on karmeassa kunnossa mutta osa hyvin nuorekkaita. Kannattaa pitää painoindeksi jossain 24-27 seutuvilla, hankkia lihaskuntoa ja välttää liikaa auringonottoa.

Naiset käytettyään pikkutytöstä lähtien pakkelia ovat melko hirveännäköisiä jo viisikymppisenä. Onko siis pakko naisten käyttää pakkelia kun siihen ei ole tarvetta?

• Anonyymi

Eihän tuo pakkeli vielä mitään, mutta kun pitää lisäksi antaa tatuoida käsivarret, niska, kaula ja pahimmassa tapauksessa koko keho täyttää typerillä kuvilla. Sitten liikutaan polvista rikki olevissa farkuissa ja joillain vielä naamassa metallikoruja tämän lisäksi! Hienoa, mahtavaa, upeaa?

Siis ei todellakaan tarvitse olla ns suvaitsematon, jos tällaista ihmettelee.

• Anonyymi

61 vuotta mutta monet luulevat meikäläistä alle 50-vuotiaaksi mieheksi. On muuten melkoinen ero näissä 1940-luvun lopulla syntyneissä ja meissä n 1958-62-syntyneissä. Me olemme keskimäärin terveempiä kuin suurten ikäluokkien ukot 10 v sitten. On mahtavaa olla nuorekas ja hyväkuntoinen kuusikymppinen. Tämä tuo itsetuntoa, itsevarmuutta ja elämänmyönteisyyttä.

Pitäkää kunnostanne huolta älkääkö antako suomalaisen synkistelyn saavan jalansijaa sisimmässänne. Älkää juoko kaljaa ja syökö liikaa. Käykää kuntosalilla. Ulkoilkaa.

• Anonyymi

Se että miehet rupsahti ennen oli juurikin sen suomettamisen syytä, kaikkihan on Suomessa alistettu johdon valtaan jo vuosikymmenet niin kukn NL:ssä oli tapana vaikka masennukseen saakka,mitään vapaa ajattelua ei sallittu,siksi moni suomalainen mies alkoi ryyppäämään ja joi itsensä kuoliaaksi ennen aikojaan ja juo vieläkin. Itse olen 50 kymppinen ja en ole myöskään rupsahtanut kun tajusin tuon joukkopsykoosin jo varhain enkä ole lähtenyt ikinä siihen mukaan enkä lähde.

Osa tyypeistä on katsonu vähän kieroon,että miks ei tämä tyyppi alistu yleiseen psykoosiin niin kuin muut,mutta kun en niin en ja piste ja se on heidän ongelmansa ketkä alistuu ja antaa sairaan maailman kuvan tuhota itsensä,maailmassa pitää elää mahdollisimman vapaamielisenä,vain se pitää päätä ja kehoa kunnossa.

Maailmassa voi erehtyä monella tavalla ja tuo joukkopsykoosi on yksi niistä,sen takia sosialismi ja NL kuoli,tuo joukkohulluus muuttui diktatuuriksi ja sen aiheuttaman paranoian takia miljoonia tapettiin,NL:ssä ei sallittu mitään omaa tahtoa ja se oli suuri virhe heiltä.

• Anonyymi

Juuri kukaan suomalainen nainen ei voi sanoa samaa 60-vuotiaana mutta totta on että joillakin meistä miehistä täyhän on aihetta. Suurin osa on kyllä tärvellyt kuntonsa ja läskimaha roikkuu vyön päällä.

• Anonyymi

Koska nuoremmalla sukupolvella on identiteetti- ja potenssiongelmansa täytyy kai siementämisessäkin pian turvautua meihin kuusikymppisiin. Olemme tutkimusten mukaan myös kovakuntoisin asevelvollisuuden suorittanut porukka. Näet armeijan testien eskimäärin kovimmat tulokset saavutettiin 1970-luvun lopulla ja 1980-luvun alussa. Vuodesta 1985 lähtien alkoivat tulikset heikentyä.

• Anonyymi

Tosiasia on kuitenkin se, että kuuskymppisenä se maalikalkkiviiva alkaa jo häämöttää.

• Anonyymi

Jotkut kuusikymppiset ovat selvästi hoikempia ja terveemmän näköisiä kuin useimmat kolmikymppiset. Pelottaa ajatella, mikä näiden punkeroiden sohvaperunoiden kunto on eläkeiässä, jos he edes siihen asti elävät.

• Anonyymi

Olen 75-vuotias, painoindeksi on vaan 37. Saan sopivia tyylikkäitä vaatteita postimyynneistä. Ihonhoidossa käytän luomutuotteita ja ruoaksi kelpaa makkarat ja perunat. Viihdyn hyvin kehossani, en tarvitse punttisaleja enkä karhu-lenkkareita. Ray-Ban rillit ja aurinkolasit pukevat minua, kun lähden lähi Alkoon viiniostoksille! Olen nuorekas, iloinen seuraihminen!

• Anonyymi

Onko kysymyksessä ruotsalainen narsistinen hintti? Miltä se kuulostaa?

• Anonyymi

Ei se fyysinen kunto aina, kun toisaalta muistinsa menettäneitä 60 vuotiaita ja nuorempiakin dementikkoja haetaan ja pelastetaan kissojen ja koirien kanssa pitkin metsiä. En tosin tiedä missä kunnossa on nuorempien aivot, kun tulevat vanhuusikään ?

• Anonyymi

Tarhaikäinen napero ilkesi huutaa vakavalla namalla aidan takaa minulle jo parikymmentä vuotta sitten, kyllä sinä olet vanhan näköinen.

• Anonyymi

Paljonko tyttäresi pyysi sen jälkeen rahaa?

• Anonyymi

Niin, ihmswn genoni eli perimä on hyvin erilainen ja eri kulttuureissa ihmiset "vanhenevat" eri tahtiin!

Ympäristötekjät, elämäntavat, ja myös sosiaalinen asema yhteiskunnassa merkitsee!

Ihan sama kuin on ihmisten sairastumisien kanssa - yksi sairastuu ei toinen sairastu... syöpiin, diabetekseen tai mihin vaan, lihas ja luustosairauksiin, keuhko- aivo- yms. sairauksiin!
      Stressi ja loppunpalaminen eli mielenterveyden heittelyt rasittavat kehoa erittäin paljon! Liikumattomuus rappeuttaa jne.

Ympäristötekijät ovat myös merkittäviä tekijöitä, ruoka ja juoma tottakai!

Ei ole täysin ihmisen itsensä hallittavissa jos niin käy että "vanhenee" ennen aikojaan.
      Ja monet tykkää sharmantista vanhemmasta - herrasta tai puuma ladysta myös!

• Anonyymi

60v? Sinuna jo tilaisin arkun ja ostaisin hautapaikan valmiiksi.Juuri sinun ikäisiä naarataan joka vuosi hukkuneena ennätysmäärä järvistä kellumasta ja kyllä, hekin luulivat olevansa kuolemattomia mutta olivatkin vain mökkiloisia jotka kuolivat velat niskassa...Viikatemies on jo listannut sinut vaikka et tiedäkään sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe