jeesuksella ei ollut isää

Anonyymi

Kaikki pilkkasivat jeesusta pienenä.
Jeesus päätti kostaa pilkkaajille, minun isäni olikin jumala.
Pilkka ei loppunut, mutta loppu olikin kurja.
Äpärä on äpärä vaikka voissa paistaisi.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äpärää ei pelasta edes muilta kopioidut ja muunnellut jutut.

      • Jeesus nimi jakaa ihmiset kahteen leiriin,niin jota pitaävä hänen opetuksestaan ja omahyväiset jotaka halveksivat Jeesusta kuten hänen opetus lapsiaankin.
        Ne jota halveksivat jäävät elämän ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      > Äpärä on äpärä vaikka voissa paistaisi.

      Äpärä on isän hylkäämä, ei Jumala hylännyt Jeesusta.

      • Anonyymi

        Äpärä keksi tarinan, koska se selittäisi hänen olemassaolonsa kunniallisesti.
        Apoteoosin tiesivät kaikki aikalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äpärä keksi tarinan, koska se selittäisi hänen olemassaolonsa kunniallisesti.
        Apoteoosin tiesivät kaikki aikalaiset.

        > Äpärä keksi tarinan, koska se selittäisi hänen olemassaolonsa kunniallisesti.
        Apoteoosin tiesivät kaikki aikalaiset.

        Näyttää siltä, että sinä keksit tarinan. Ja toisaalta, olet Jumalaton, eli Isätön, eli äpärä, joten ilmeisesti puhut itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Äpärä keksi tarinan, koska se selittäisi hänen olemassaolonsa kunniallisesti.
        Apoteoosin tiesivät kaikki aikalaiset.

        Näyttää siltä, että sinä keksit tarinan. Ja toisaalta, olet Jumalaton, eli Isätön, eli äpärä, joten ilmeisesti puhut itsestä.

        Te keksitte tarinan jeesuksesta, joka on naurettava.
        Minulla on oikea isä toisin kuin jeesuksella, joka oli jonkun saarnamiehen siittämä.


      • Anonyymi

        Kuka se Joosef oli? Olikohan Maria käynyt vähän vieraissa ja hups "neitseestä" syntynyt?


    • Anonyymi

      Sääli sinänsä syytöntä vesseliä että traumatisoitui isättömyydestä noin pahasti tiukkakipaisten joukossa.
      Olisipa Maria tunnustanut.
      Aikalaisilla oli varmaan naurussa pitelemistä

    • Jeesus sanoon menkää ahtaasta poirtisat sisälle,on tosiaan ahtas kun vain yksi kerrallaan pääsee sisälle,ijankaikkiseen elämään. Ei pääse suurissa ryhmissä kuin joillekin festareillle.

      • Anonyymi

        Helpompi on norsu hirttää, kun jeesuksen valheita lausua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi on norsu hirttää, kun jeesuksen valheita lausua.

        Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä.1 Joh 2:22


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä.1 Joh 2:22

        Se riippuu näkökulmasta, ei ihmisille saa valehdella.
        Eipä jeesus todistanut jumaluuttaan aikanaan ja tekstinä kuka vain voi kirjoittaa mitä vain, kuten raamatun kootut kirjoitukset.


      • Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Ei kukaan muu kuin Isä tiedä, kuka Poika on. Eikä sitä, kuka Isä on, tiedä kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.Luuk 10:22 siinä on jumaluuten ilmotus


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Ei kukaan muu kuin Isä tiedä, kuka Poika on. Eikä sitä, kuka Isä on, tiedä kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.Luuk 10:22 siinä on jumaluuten ilmotus

        Varsinkin kun se isä on hullun mielikuvituksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kun se isä on hullun mielikuvituksessa.

        Juma pitää huolen hulluistaan,älyniekat hän lähettää tyhjänä pois,niitä näillä palstoilla riittää.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Juma pitää huolen hulluistaan,älyniekat hän lähettää tyhjänä pois,niitä näillä palstoilla riittää.

        Miten jumala pitää huolta hulluistaan, taitaa olla sossutädit, jotka ruokkivat.


    • Jumala on Jeesusen isä ja mun islä möys,koka Jeesus on sen ilmoittanut,."Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. Matt11:27

      • Anonyymi

        Mitä se äiti sanoo siitä isästä tai mitä sanoivat ne jotka tunsivat hyvin äidin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se äiti sanoo siitä isästä tai mitä sanoivat ne jotka tunsivat hyvin äidin.

        marja oli Jeesuksen syntyvän äiti,ihmiseksi maailmaan. Simeon siunasi heitä ja sanoi Marialle, lapsen äidille: "Tämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat. Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta, Luuk.2:34 ja sinun omankin sydämesi läpi on miekka käyvä. Näin tulevat julki monien sisimmät ajatukset."jae 35


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        marja oli Jeesuksen syntyvän äiti,ihmiseksi maailmaan. Simeon siunasi heitä ja sanoi Marialle, lapsen äidille: "Tämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat. Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta, Luuk.2:34 ja sinun omankin sydämesi läpi on miekka käyvä. Näin tulevat julki monien sisimmät ajatukset."jae 35

        Ei ihminen ilman siemennestettä raskaaksi tule, kaikki tiesivät totuuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen ilman siemennestettä raskaaksi tule, kaikki tiesivät totuuden.

        Enkeli ilmoittaa Jeesuksen syntymän.

        Marjan raskaaksi tulo,oli toisen lainen. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta." Silloin Maria sanoi: "Minä olen Herran palvelijatar. Tapahtukoon minulle niin kuin sanoit." Niin enkeli lähti hänen luotaan. Luuk.1:37-38


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Enkeli ilmoittaa Jeesuksen syntymän.

        Marjan raskaaksi tulo,oli toisen lainen. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta." Silloin Maria sanoi: "Minä olen Herran palvelijatar. Tapahtukoon minulle niin kuin sanoit." Niin enkeli lähti hänen luotaan. Luuk.1:37-38

        Jumalalla on ilmeisesti tosi pieni jos Maria ei kerta tuntenut mitään.


    • Anonyymi

      Ilman Neitsyt Mariaa ei Jumalan lupaus Eevalle olisi toteutunut.
      KR 1933/-38 1Moos. 3:15 Ja minä panen vainon sinun
      ja vaimon välille
      ja sinun siemenesi
      ja hänen siemenensä välille;
      se [Jeesus] on polkeva rikki sinun pääsi,
      ja sinä [saatana] olet pistävä sitä kantapäähän."

      Galatalaiskirje:
      4:4 Mutta kun aika oli täytetty,
      lähetti Jumala Poikansa,
      vaimosta syntyneen,
      lain alaiseksi syntyneen,

      4:5 lunastamaan lain alaiset,
      että me pääsisimme lapsen asemaan.

      4:6 Ja koska te olette lapsia,
      on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen,
      joka huutaa:
      "Abba! Isä!"

      4:7 Niinpä sinä et siis enää ole orja,
      vaan lapsi;
      mutta jos olet lapsi,
      olet myös perillinen Jumalan kautta.

      • Anonyymi

        Mikä oli isyystestin tulos.


    • Anonyymi

      Eipä ollut jeesuksella lapsiakaan.

    • Anonyymi

      "He sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika? Me tiedämme hänen isänsä ja äitinsä. Kuinka hän voi sanoa tulleensa alas taivaasta?"" (Joh. 6:42)

      Jeesuksen aikalaiset pitivät siis Marian miestä Joosefia Jeesuksen isänä, joten isättömyydestä häntä ei ainakaan kiusattu.

      "Jeesukselle karttui ikää ja viisautta; Jumalan ja ihmisten suosio seurasi häntä." (Luuk. 2:52)

      Näyttää siltä, että lapsuudessa ja nuoruudessa hänestä pidettiin. Vasta kasteensa jälkeen aloitettuaan saarnaamistyön hän sai pilkkanimiä, kuten "samarialainen" ja "publikaanien ja syntisten ystävä".

    • Anonyymi

      Aina voi kehua. Jos sun isäs oli kirvesmies, mun isä oli vitunvoitelumies.

    • Anonyymi

      Kaikilla on biologinen isä. Ja olihan Jeesuksella ilmeisesti myös Joosef-uusioisä, vaikka biologinen isä jäikin tuntemattomaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe