Helmiradiossa espanjankielinen biisi

Anonyymi

On se kumma, kun kuulee jonkin hyvän biisin ja juuri sitä ei mainita missään, edes Helmiradion omassa Suplan soittolistassa ei mainita määrättyjä kappaleita ollenkaan. Elikkä espanjankielinen, luultavasti 80-luvulta peräisin oleva biisi, joka joskus soi Helmiradiossa. Mikähän mahtaisi olla? Mies laulaja/laulajat.

10

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeahan tuosta on sanoa, mutta klikkaapa tästä:
      https://biisit.info/haku
      Valitse valikosta haluamasi radioasema
      Laita aikahaarukka (päivämäärä, jolloin muistat kuulleesi sen viimeksi sekä kellonajat). Ja klikkaa Hae
      Saat sieltä listan kyseisenä aikana soitetuista kappaleista.

      (selailin parin päivän ajalta, muttei sattunut silmään mitään espanjankielistä, joten ehkä sinun on parempi haeskella itse)

      • Anonyymi

        Kiitos linkistä! Ei löytynyt sieltäkään :(


    • No voihan harmi!
      No osaatko ollenkaan kertoa, mitä siinä laulettiin. Joitakin sanoja, kertosäettä tai jotain.
      Onko nopea, hidas, tunnelmallinen, bailahtava, minkälainen?

      • Anonyymi

        Sanoista ei mitään hajua, mutta on se semmoinen "bailahtava", ei mikään hidas, muttei hirmu nopeakaan. Tässäpä tuntomerkit. Ainoa espanjankielinen biisi Helmiradiossa jokatapauksessa. Saattaahan se olla muutakin, kuin espanjaa? Vaan siltä se kuulostaa.


      • Ehkä sinun kannattaisi kysyä Helmiradiosta. Niiden soittolistoilla kun ei näy ainuttakaan espanjankielistä, pelkästään samoja kappaleita kuukaudesta - vuodesta toiseen.
        Taikka lataa kännykkääsi Shazam ja odottele seuraavaa kertaa kun se tulee radiosta.
        Odotellessa voit kuulostella, josko näistä joku miehenääni tuntuisi tutulta ja etsiä sitten sen perusteella artistin muita kappaleita:

        Alvaro Soler – Sofia
        Julio Iglesias - Hey
        Enrique Iglesias - Súbeme la radio
        Ricky Martin - La Copa De La Vida
        Efecto Pasillo - Pan y Mantequilla
        Gente de Zona - La Gozadera
        Juanes - La Camisa Negra
        Sergio Dalma – Eres oro
        Manu Chao - Me Gustas Tú

        (kasarilta taitaa olla vain tuo Julio-pappa, en edes muista siltä ajalta muita nimiä)


    • Anonyymi

      Quincy Jones - Ai No Corrida
      Madonna - La Isla Bonita

    • Anonyymi

      Gibson Brothers - Cuba

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille, mutta ei ollut mikään näistä :/ 2 kertaa olen sen kuullut Helmiradiossa. Juontaja ei tuota kappaletta kuuluta, eikä sitä ilmesty soittolistoihin.

    • Anonyymi

      Pelkkä arvaus, mutta tämä tuli jostain mieleen:
      Gary Low: La colegiala

      Aikakausi ja kieli täsmäävät, muusta en tiedä...

      • Anonyymi

        Tai ehkä Righeira: Vamos a la playa. Lähinnä nuo kaksi tulevat mieleen 80-luvun espanjankielisistä hiteistä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe