Pistetään kampoihin kaikin voimin!

Anonyymi

Minä ehdotan että kaikki me konservatiiviset naiset ja miehet pistämme omalta osaltamme kampoihin tälle sukupuolieroja ja sukupuolta tuhoavalle agendalle.
Ihminen on luotu sukupuolelliseksi ja jos sukupuolta tuhotaan, tuhotaan ihmisyyttä.
Minä naisena aion pitää pitkää tukkaa, mekkoja ja meikata vähän, olla naisellinen.Käytän tarkoituksella sanoja puhemies ja poliisimies ja aina kun mahdollista tuon sukupuolen esiin!
Jos minulla olisi lapsia , pukisin tytölle mekot ja polvisukat ja letit päähän, pojalle poikien asu.
Miehet istukaa leveästi! Tytötelkää naisia ja avatkaa naisille ovia!
Kiitetään me ujosti miehiä.
Miesten ei tarvi meikata eikä liikoja puleerata, puhtaus ja partavesi riittää.
Olkaa rauhassa miehekkäitä, mahakaan ei haittaa.
Opettakaa pojillenne että miehenä on mahtavaa ja arvostakaa sitä.
Jotkun nykyajan nuoret miehet on niin hintahtavia että inhottaa, puhuvat käsillä ja ilmehtivät.
Selvästi on mies-roolimallin puutetta ollut.
Palataan tavoissa -50 luvulle, vanhaan hyvään aikaan.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos sinulle hyvästä mielipiteestä. Olen mies ja täysin samaa mieltä.

      Arvomädättäjä-vasurit haluavat tuhota koko lansimaisen sivilisaation.

      Noiden tahojen suorastaan sairasta aatetta pitää vastustaa kaikin tavoin.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle mies, lähteekö muita talkoisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle mies, lähteekö muita talkoisiin?

        Minun mielestäni feminismi alkoi saada surkuhupaisia piirteitä kun joidenkin mielestä miesten istuma-asento vaikkapa metrossa oli liian "avoin".
        Jos mikään muu asia ei elämässä ole niin merkityksetön, kuin tämä, niin on pakko olla jo sen asteinen pehmosohvalla makaava pullasorsa, että oksat pois.

        Miehen fysiologiasta johtuen miehet istuvat enemmän jalat haarallaan, kuin naiset.
        Tämä ei sovi kun asia on miehiä auttava, mutta vaihdevuodet ja mikä tahansa fysiologiaan tai hormonaalisiin ominaisuuksiin vetoaminen sopii kyllä naisille, kun se on heidän edukseen.

        Erään feministisen sivuston nimi on tasa-arvovaje.
        Tälläistä osoitetta ei voi ottaa vakavasti.
        Sen täytyy olla täysin yksioikoista propagandaa tai vääristeleviä mielipiteitä täynnänsä.
        Veikkaan, että siellä ei miesten kokemaa tasa-arvovajetta liiemmin hehkuteta.


    • "Minä naisena aion pitää pitkää tukkaa"

      Tarkoitat kai naisoletettuna.

      • Anonyymi

        Ei kun nimenomaan naisena!

        Hänhän vastustaa tuota nykytfeministien arvomädätystä ja sukupuolirajojen hämärtämistä.


      • Anonyymi

        Ihan naisena aion pitää hiukseni pitkinä ja käsilaukun kädessä. Sukupuolia ei voi vaihtaa, onneksi!


    • Anonyymi

      Taistoon toverit! pannaan matriarkaatti kyykkyyn, marssitaan munasilteen!

    • Anonyymi

      Luuletko oikeasti että feminismiä voisi olla ilman naissukupuolta?

      FEMI- nismi- sanaan on sisäänkirjoitettuna NAISsukupuoli.

      FEMI = NAIS --->

      Koita nyt ystävä rakas ottaa selvää mitä feminismi oikeasti tarkoittaa.

      Intersektionaalinen feminismi ei ole feminismiä. Nykyinen sukupuolettomuutta edesauttava teko"feminismi"- ei voi olla feminismiä koska se ei edes tunnusta sukupuolten olemassaoloa.

      • Anonyymi

        Siis mihin tekstiin tämä kommentti on?!

        Ei ainakaan avaukseen. Eikä muihin kommentteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mihin tekstiin tämä kommentti on?!

        Ei ainakaan avaukseen. Eikä muihin kommentteihin.

        Tähän:

        "Minä ehdotan että kaikki me konservatiiviset naiset ja miehet pistämme omalta osaltamme kampoihin tälle sukupuolieroja ja sukupuolta tuhoavalle agendalle.
        Ihminen on luotu sukupuolelliseksi ja jos sukupuolta tuhotaan, tuhotaan ihmisyyttä."

        Feminismi ei voi tuhota sukupuolirooleja ja sukupuolikäsitettä koska koko feminismiliike perustuu sukupuolten välisiin eroihin.

        Intersektionaalinen feminismi on kusetusta. Sen agrendat ovat ihan muita kuin naisasioita.


    • Anonyymi

      Eli toisin sanoen, jarrutetaan kehitystä. Kaikki kehitys ei ole välttämättä miellyttävää, mutta kun kohtaamme epämiellyttäviä asioita, keksimme niihin ennen pitkää ratkaisuja, jotka omalta osaltaan lisäävät kehitystä entisestään. Ei me voida ihmiskuntana jämähtää johonkin 50-luvulle. On avarakatseisuutta myöntää, että vaikka jokin tällä hetkellä vaikuttava asia ei miellyttäisi, ei asioita voi silti kääntää takaisin historiaan, vaan pyritään keksimään ja kehittymään lisää tästä hetkestä eteenpäin. Historiaan palaaminen tuntuu helpommalta ja tutummalta, mutta sillä tavalla jämähdämme paikallemme.
      Eikä feminismi ole sitä, mitä mediassa meille annetaan ymmärtää. Mediaan pääsee räväkämmät ja kovaäänisimmät persoonat siitä syystä, että uutiset saavat enemmän julkisuutta ja klikkauksia.

      Ihmisiä ei voi lokeroida tai pakottaa toimimaan tietyllä tapaa. Tietysti sukupuolia on kaksi, mies ja nainen, mutta se ei poista sitä faktaa, että kummallakin sukupuolella on täysi oikeus esimerkiksi pukeutua miten haluaa, vaikka toisen sukupuolen vaatteisiin niin halutessaan. Se on vapautta elää itse omaa elämäänsä. En usko, että kukaan ihminen pitää siitä, että tätä vapautta viedään heiltä pois jonkun muun toimesta, joka olettaa että kaikkien pitäisi elää niinkuin hän haluaa.

      Elämme kuplassa, mutta potkitaan sen seiniä kaikin voimin jotta se kasvaisi, niin ei tarvitse elää niin pienessä kuplassa.

      • Anonyymi

        Kyllä arvojen ja soveliaisuusasioiden suhteen voisi palata entiselle suoralle linjalle.
        Samoin haitallisiksi todetut uudistukset voisi torpata ja palata vanhempiin toimiviin konsteihin.
        Useassa asiassa on uudistettu hutiloiden pelkästä uudistamisen halusta, eikä suinkaan mistään muutoksen tarpeesta.
        Kyllähän nykyään näkyy että melkein kaikki epäterve on juhlittua ja sallittua, heitä jotka eivät katso suopeasti kaikkea tällaista syytetään vihaajiksi ja ties miksi.
        Minusta olisi hyvä että konservatiiviset selvästi osoittaisimme mikä on meistä sopivaa ja mikä ei.
        Häveliäisyys ja soveliaisuus on ihan vieraita sanoja nykyaikaan.
        Hyveet ovat tärkeitä koska ne ovat ihanne.
        Nöyryyttä arvostettiin ennen, nykyään kai ylpeyttä.


      • Anonyymi

        Vasemmistoidealistien on ilmeisen vaikea hahmottaa sitä, että aivan _kaikki uudet ideat eivät ole hyviä ideoita_. Edes heidän keksiminään.

        Näille idean uutuus on jokin itseisarvo, eikä muulla ole merkitystä. He ovat luonnollisesti tarkkoja siitä, että ratsastavat kaikessa trendien aallon harjalla. Ryhmäajatteluun taipuvaisia keskinkertaisuuksia.


      • Anonyymi

        Feminismi ei ole ketään kieltämässä elämästä konservatiivissti perinteisten sukupuoliroolien mukaista elämää. Aloittajakin voi olla ihan rauhassa, kukaan ei ole ase ohimolla pakottamassa sinua luopumaan perinteisistä elämäntavoista. Mutta on hyvin ihmeellistä miksi pitäisi pistää kampoihin jos joku toinen puolestaan haluaa elää toisin.

        Röyhkeä asenne. Millä oikeudella aloittaja kuvittelee voivansa puuttua toisten ihmisten elämäntapoihin niin kauan kuin ne eivät elämäntavoillaan aiheuta ympäristölle vahinkoa?

        Feminismi ajaa sukupuoleen perustuvien sosiaalisten roolivaatimusten poistoa tarkoituksena lisätä yksilön vapautta oman elämänsä yli sukupuolesta riippumatta. Tähän sisältyy vapaus valita perinteinen elämäntyyli. Useimmille se sopiikin oikein mainiosti. Ei minulla silti ole pokkaa mennä käskemään muita elämään samoin kuin itse elän koska minä itse jostakin elämäntavasta pidän ja 'pistää kampoihin' kun joku toinen elää toisin. Sitä toista ei välttämättä kiinnosta tippaakaan minun mielipiteeni hänen elämäntavastaan.

        Antifeministiset kiihkoilijat ovat aivan samanlaisia koheltajia kuin pahimmat intersektionaaliset feministit. Joku on keksinyt kieli poskessa manspreading- tuolin ja antifemakot on naama vakavana kauhistelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoidealistien on ilmeisen vaikea hahmottaa sitä, että aivan _kaikki uudet ideat eivät ole hyviä ideoita_. Edes heidän keksiminään.

        Näille idean uutuus on jokin itseisarvo, eikä muulla ole merkitystä. He ovat luonnollisesti tarkkoja siitä, että ratsastavat kaikessa trendien aallon harjalla. Ryhmäajatteluun taipuvaisia keskinkertaisuuksia.

        "Ryhmäajatteluun taipuvaisia keskinkertaisuuksia."

        Että kuka se onkaan ryhmäajatteluun taipuvainen? Antifemakon kollektivistinen mielentila tulkitsee yksilönvapauksia puoltavien feministien pyrkivän pakottaa kaikki ihmiset kollektivisitsesti elämään samojen elämäntapohjen ja sukupuoliroolien mukaan.

        Feminismi on hyvin individualistinen ideologia. Sen agenda on vapauttaa yksilöt ulkoisista sukupuoleen perustuvista pakoista. Antifemakot sen sijaan yrittävät pakottaa kaikki elämään perinteisten elämäntapojen mukaan. Pahimman lajin kollektivisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi ei ole ketään kieltämässä elämästä konservatiivissti perinteisten sukupuoliroolien mukaista elämää. Aloittajakin voi olla ihan rauhassa, kukaan ei ole ase ohimolla pakottamassa sinua luopumaan perinteisistä elämäntavoista. Mutta on hyvin ihmeellistä miksi pitäisi pistää kampoihin jos joku toinen puolestaan haluaa elää toisin.

        Röyhkeä asenne. Millä oikeudella aloittaja kuvittelee voivansa puuttua toisten ihmisten elämäntapoihin niin kauan kuin ne eivät elämäntavoillaan aiheuta ympäristölle vahinkoa?

        Feminismi ajaa sukupuoleen perustuvien sosiaalisten roolivaatimusten poistoa tarkoituksena lisätä yksilön vapautta oman elämänsä yli sukupuolesta riippumatta. Tähän sisältyy vapaus valita perinteinen elämäntyyli. Useimmille se sopiikin oikein mainiosti. Ei minulla silti ole pokkaa mennä käskemään muita elämään samoin kuin itse elän koska minä itse jostakin elämäntavasta pidän ja 'pistää kampoihin' kun joku toinen elää toisin. Sitä toista ei välttämättä kiinnosta tippaakaan minun mielipiteeni hänen elämäntavastaan.

        Antifeministiset kiihkoilijat ovat aivan samanlaisia koheltajia kuin pahimmat intersektionaaliset feministit. Joku on keksinyt kieli poskessa manspreading- tuolin ja antifemakot on naama vakavana kauhistelemassa.

        Ei ole mitään erityisen röyhkeää siinä että konservatistit puolustavat omia arvojaan vasemmisto-mädättäjien totalitaristista vaikutusta vastaan.
        Se on itsepuolustusta ja kansan puolustusta , eritoten se on lasten suojelua yksilöä tuhoavien asioiden vaikutuksilta.
        Jokainen konservatiivi voi vaikuttaa positiivisesti omassa elinpiirissään ja lisäksi äänestämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään erityisen röyhkeää siinä että konservatistit puolustavat omia arvojaan vasemmisto-mädättäjien totalitaristista vaikutusta vastaan.
        Se on itsepuolustusta ja kansan puolustusta , eritoten se on lasten suojelua yksilöä tuhoavien asioiden vaikutuksilta.
        Jokainen konservatiivi voi vaikuttaa positiivisesti omassa elinpiirissään ja lisäksi äänestämällä.

        "Ei ole mitään erityisen röyhkeää siinä että konservatistit puolustavat omia arvojaan vasemmisto-mädättäjien totalitaristista vaikutusta vastaan."

        Vasemmistolaisuus ei ole synonyymi feminismille. Feminismillä ei ole mitään tekemistä myöskään totalitarismin kanssa.

        Sinä itse olet totalistaristisesti ajatteleva kollektivistisen mielentilan omaava ihminen joka pistää kaikenmaailman toisiinsa liittymättömistä asioista yhtäläisyysviivat toisiinsa. Feminismi on ihan oma erillinen vain naisasioita koskeva ideologiansa. Koska feminismi on erittäin libertaristinen ja individualistinen aate, siihen ei voida sisällyttää käsityksesi mukaisia totalitaristisia ihanteita. Konservatisti voi olla myös feministi.

        Ei konservatistien ole mitään syytä 'joutua puolustamaan' omia arvojaan feminismiltä joka ei millään tavoin uhkaa perinteisiä arvoja ja elämäntapoja.

        Sen sijaan intersektionaalisen tekofeminismin kanssa pitää olla tarkkana. Sen ainoa tarkoitus on luoda kaaosta ja sekasortoa feminismin naamarin takaa.


    • Anonyymi

      Ei minulla ole mitään homoja tai lesboja vastaan. Tämä nykypäivän "sukupuolettomuus on normaalia" hömppä sen sijaan oudoksuttaa. Enkä hyväksy veroeuroilla tehtäviä sukupuolenvaihdos leikkauksia. Omalla rahalla saa leikkauttaa itsensä vaikka norsuksi.

      Minusta on hyvä tiedostaa, että elintavoilla voi estää hormonihäiritsijöitä. Minä olen kasvattanut lapseni terveellisesti ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Fiksuja, täyspäisiä miehiä ja naisia. Kukin eläkööt tavallaan, mutta kaikkien pitää tietää, lisäaineiden, muovin ja alumiinin yms. haitat.

    • Anonyymi

      Asun nykyisin maalla, kasvatan itse osan ravinnostani, omistan kanoja, kalastan ja marjastan. En ole luopunut mistään. Teen töitä, käyn ulkomailla, teattereissa, harrastuksissa yms. Emme ole jämähtäneet 50-luvulle, mutta vältämme tehokkaasti massa- ja tehotuotannon pahimmat karikot. Elämä näin on paljon edullisempaa kuin kaupungissa, missä heti ulkooven avattua kaikki maksaa. Elämä on myös terveellistä, emmekä kuormita elimistöjämme turhalla moskalla.

      Hiilijalanjälki on myös maltillinen. Vaikken mikään ympäristöfanaatikko ollakaan. Minä vain todellakin pidän elintavastamme ja uskon, että tämä on tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Jos totta puhutaan niin suomalaiset naiset ovat jo vuosikymmeniä sitten luopuneet olemasta naisellisia ellei siitä ole heille jotakin hyötyä. Sätkä huulessa läskit alaselkätatuoinnit vilkkuen kiroillaan.
      On tietenkin poikkeuksia mutta ei heitä ihan kaikille miehille riitä. Moni mies on äijämäisen eukon kanssa suhteessa.

      • Anonyymi

        Voiko "läski" sinun mielestäsi olla naisellinen?
        Minusta voi, olen itse sellainen.
        Omasta mielestäni juuri muhkeus voi olla naisellisempaa kuin laihuus.
        En pidä fitnes ja muita pumpattuja kehoja kauniina saatikka seksikkäinä, en miehillä enkä naisilla.
        Söpö möhis miehelläkin taas luo karhumaista ja miehekästä olemusta, siis jos tyyppi on muutenkin miehekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko "läski" sinun mielestäsi olla naisellinen?
        Minusta voi, olen itse sellainen.
        Omasta mielestäni juuri muhkeus voi olla naisellisempaa kuin laihuus.
        En pidä fitnes ja muita pumpattuja kehoja kauniina saatikka seksikkäinä, en miehillä enkä naisilla.
        Söpö möhis miehelläkin taas luo karhumaista ja miehekästä olemusta, siis jos tyyppi on muutenkin miehekäs.

        Tietysti olen vähän jäävi tässä jutussa, mutta kiinnostaisi kuulla muiden mielipiteitä.
        Onko miehekkyys ja naisellisuus yhtä mahdollisia kaiken muotoisille ja kokoisille ihmisille?
        Nythän ei ole kyse kauneudesta vaan sukupuolesta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe