Mikä se talo on lähellä koskenkorvaa jossa lukee isolla seinässä VÄINÖ? En muista sitä aikaisemmilla kesälomillani nähneeni. Asuuko siinä joku Väinö?
Mikä paikka?
33
73
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskuntavaalien aikaan taisi lukea UUNO ?
- Anonyymi
Pressavaalien aikaan siinä taisi lukee EVA BRAUN
- Anonyymi
No paljon on eri asukkaita, mutta näytti tuo aika isolta että luulis sopivan.
- Anonyymi
Kosolan Vihtorin kototaloo on siirtynyt mystisesti Korvalle. Äärioikeistolainen ryhmittymä kokoontuu sielä käskynjaolle.
- Anonyymi
No saakos ne muuta aikaan ku puhetta?
- Anonyymi
Enemmän ne saa aikaan kun sinä. Ne sai kansanedustajankin läpi, mahtaa kaivella vielä pitkään.
- Anonyymi
Kyllähän se yhden kauden sielä nuuskamälliä kaivelee.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se yhden kauden sielä nuuskamälliä kaivelee.....
Juhasta tulee pitkäaikainen edustaja, kiitos siitä.
Tukea tulee nyt kepuslta ja kokoomukseltakin.
Ilmajoen voitto että Juha on siellä järjestelemässä asioita kuntoon kun johtajat örveltää . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän ne saa aikaan kun sinä. Ne sai kansanedustajankin läpi, mahtaa kaivella vielä pitkään.
Mitä muuta on saatu aikaan kuin puhetta? Mitä?
- Anonyymi
Tärkeän puheen piti mm. istumapaikoista eduskunnassa. ... Sillä Suomi nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeän puheen piti mm. istumapaikoista eduskunnassa. ... Sillä Suomi nousuun.
Suomi nousuun. Kepulaiset laskuun.
Hienosti luki tallin seinä Juopposeppo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi nousuun. Kepulaiset laskuun.
Hienosti luki tallin seinä JuopposeppoSen verran on saatu aikaan. Tikkukirjaimia ladon seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran on saatu aikaan. Tikkukirjaimia ladon seinään.
Tosi hurja saavutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hurja saavutus.
Tosi jännää että sitäkin kadehditaan.
Hurja saavutus oli kerätä 7000 ääntä vaaleissa, sitä voi kokeilla, Risto, Sepot, Ahdit ja muut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi jännää että sitäkin kadehditaan.
Hurja saavutus oli kerätä 7000 ääntä vaaleissa, sitä voi kokeilla, Risto, Sepot, Ahdit ja muutEdelleenkin saavutuksena on tikkukirjaimet ladon seinään ja PALJON paskapuhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin saavutuksena on tikkukirjaimet ladon seinään ja PALJON paskapuhetta.
Juha on saanu paljon enemmän aikaan kuin sinä ja puoluetowerisi.
- Anonyymi
Mitä se onkaan saanut aikaan ? Älämölöä ja uhriutumisestaan.
- Anonyymi
Nyt siihen oli laitettu seppo
Uuu pelottava talo. Kuulemma pullo Kalevi asuu siellä
- Anonyymi
Pullon henki saa tekemään mitä eriskummalisempia asioita kuten käyttämään kuokkaa keskellä yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullon henki saa tekemään mitä eriskummalisempia asioita kuten käyttämään kuokkaa keskellä yötä
Marraskuussa pernakuokalla varustautunut johtaja saapui keskiyöllä ex-vaimoaan häiriköimään varusteinaan perunakuokka ja suurikokoinen rautanaula.
Mitä tämä kertoo johtajasta, onko hän kelpo johtamaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuussa pernakuokalla varustautunut johtaja saapui keskiyöllä ex-vaimoaan häiriköimään varusteinaan perunakuokka ja suurikokoinen rautanaula.
Mitä tämä kertoo johtajasta, onko hän kelpo johtamaan?Onko kyse jostakin saatanallisesta riitistä
- Anonyymi
Joku rikoksesta epäilty varmaan asuu siinä markilla ?
- Anonyymi
Kyllä vai, joutuu vastaamaan typeristä puheistaan....aika turha senaattori.
- Anonyymi
Kullin kanalassa surmataan kanoja myös kuristamalla.
- Anonyymi
Mitä, mitä, juhako menos käräjille?
- Anonyymi
Yllätys, että Husunkin vihapuhe jäi tuomitsematta, tutkinnan taustalla Vihreiden poliisi, huutonaurua😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Yrittihän ne vaientaa Juhaa jo kunnnvaltuustossakin, tuloksena oli se että 30 muuta vaikeni niin että ei ne ole saaneet ääntään vieläkään auki.
Hyvä Juha, älä anna noille selkärangattomille periksi! - Anonyymi
Kävin vaasassa ja torikahvilassa Menpää oli ykköspuheeenaihe. Jopa bättrefolk rouvat puolusti juhaa joka sai sympatiaa ajojahdin kohteeksi joutumisesta.
Takaisin tullessa pyshdyin Laihialla turkkilaiseen pizzeriaan, josa puhuttiin myös Juhan puolesta.
Näyttää että punavihreät ovat tekemässä Juhasta ääniharavaa jatkossakin.
Tavalliset ihmiset ovat todellakin Juhan takana ja tukena!- Anonyymi
Tavalliset ihmiset käy töis, ei kerkee istuskella kahviloissa ja pizzerioissa puhumassa paskaa... työttömien ja työhaluttomien työeläkeläästen asianhoitajaksi sopii tämä ressukka, mutta sillä ei Suomen talous nouse. Persujen talouspolitiikka ?
- Anonyymi
Kysykää Talvimatilta, ei tämä kepun ja kommunistien malli nosta suomea. Velkaa ottavat ja jakavat sitä kotonamakaaville.
- Anonyymi
Kehukaa vähä ittiännä. Kehukaa vaan. Kyllä te ootte hyviä.
- Anonyymi
Miksi, meille riittää se että muut puhuu.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502