Haastan ihmiset elämään ilman seksiä toisen ihmisen kanssa! Mutta lopulta taitaa ihmiset olla liian nynnyjä siihen. Itsehillintää pitäisi opettaa tässä seksuaalikieroutuneessa maailmassa.
Seksitön elämä - haaste
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä se on tässä edessä seksitön elämä, ei tosin omana valintana, joskus on elettävä olosuhteiden pakon mukaan
- Anonyymi
Väärällä palstalla tosiaan haastat, koska monella palstalaisella on jo haasteena kokea sitä seksiä toisen ihmisen kanssa edes kerran elämässä, tai jos hyvin käy jopa parikin kertaa!
- Anonyymi
Komppaan aloitusta! Ei tuota ongelmaa pitkässä väljähtyneessä parisuhteessa.
- Anonyymi
Seksi kuuluu osana hyvään ihmisarvoiseen elämään, joten on todella ajattelematonta jättää tämä arvokas elämän osa-alue elämättä. Tehkää enemmän hyvinvointinne hyväksi.
- Anonyymi
Runkkaustako tarkoitat? Ei sitä partneria noin vaan kaikki saa, kovalla yrittämiselläkään.
- Anonyymi
Seksitöntä elämää on niin monenlaista eikä siihen tarvitse liittyä valintaa millään tasolla. Voi olla, että ei ole seksielämää tai se ei vain toimi parisuhteessa.
- Anonyymi
Niinpä ja hyvin pärjää ilman seksiä.
- Anonyymi
Onko se nyt itsehillintää jollei ole vaihtoehtoja? Joo itekin alan noudattamaan itsehillintää miljonääriksi tulemista vastaan kun meinaa jatkuvasti lipsahtaa.
- Anonyymi
Hyvä vertaus.
- Anonyymi
Sinun pitää esittää tuo haaste chadeille ja naisille
- Anonyymi
kuka enää nykyään harrastaa seksiä?Syntyvyys syöksykierteessä,kiitos internetin
Mitäs järkee sellasessa parisuhteessa ois elää?
- Anonyymi
Parisuhteessa voi elää ilman seksiä jos molemmat osapuolet ovat samaa mieltä asiasta. Läheisyyttä voi silti olla.
Parisuhteessa voi toki elää ilman seksiä, jos molemmat niin päättävät. Jos toinen vain kieltäytyy, se ei ole kovin reilua sitä toista kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa voi elää ilman seksiä jos molemmat osapuolet ovat samaa mieltä asiasta. Läheisyyttä voi silti olla.
Minä en haluais, enkä alkais ottaa tuollaisia haasteita vastaan. En näe mitään syytä sellaiseen.
Jos toinen niin haluaisi, niin etsiköön kaverikseen toisen samanlaisen.pitkätukka-68 kirjoitti:
Minä en haluais, enkä alkais ottaa tuollaisia haasteita vastaan. En näe mitään syytä sellaiseen.
Jos toinen niin haluaisi, niin etsiköön kaverikseen toisen samanlaisen.Enkä nyt tarkoita että seksiä pitäisi koko ajan olla. Kyllä ihan läheisyyskin on tärkeää ilman seksiä.
- Anonyymi
Huhuh parisuhde ilman seksiä? Ei kiitos.
- Anonyymi
Kuulostaa tosiaan hirveeltä.
Jossei seksiä, niin se on sit pelkkää ystävyyttä.
En sitoudu tuollaiseen suhteeseen. Olen mieluummin sinkkuna selibaatissa ovet avoimina uudelle paremmalle suhteelle.
Eikä tuota ongelmia olla selibaatissa. Itsetyydytystä en paljoa harrasta, en omista edes dildoa. En vaan tykkää siitä. Jos tekee mieli seksiä, kuten päivittäin tekee, jää ihanaksi haaveiluksi ja kiduttavaksi himotteluksi. En välitä suhteessa orgasmista, sen pakkomielteinen tavoittelu tympäisee ja on pilannut monta intiimiä hetkeä elämässäni.
Jos seksi ei toimi, ei ole mitään mahkuja, et pysyisin suhteessa.
Nainen.
- Anonyymi
No niin, vapain keskustelun aihehan näkyykin olevan valloillaan. Elämä on se haaste, ei pidä unohtaa.
- Anonyymi
oon ollut jo 5 vuotta ilman seksiä ja hyvin menee.Aseksuaalisen kumppanin tahtoisin löytää mutta se on hankalaa.Oon 41v mies ja seksihalut on jo alkaneet kovasti hiipumaan joten en näe seksissä enää kovinkaan paljoo pointtia.
- Anonyymi
Selipaatti seilannut jo 12 vuotta.
- Anonyymi
Näin naisena kyllä haluan parisuhteen missä on seksiä.
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään haastetta vaan se on minulle juuri sopiva tapa elää. Samanikäisen kaverin haluan elämääni harrastuksiin ja arkeenkin.
- Anonyymi
Luovuin seksiseuran etsimisestä jo 6 vuotta sitten.Suhteen löydän jos löydän,en erityisemmin hae sellaista,viihdyn ihan sinkkuna.Mies 34v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413153- 2202709
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382289- 351626
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241456Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261