Pelottavia kokemuksia

Anonyymi

Minlla on ollut pelottavia kokemuksia suurien psyykkisten rasituksien ja leikkauksien aikana. Olin vieraassa maassa lähinnä lähetystyössä, mutta opettelin kieltä ja koulutin itseäni uuteen työhön. Sen lisäksi tunsin suurta menetystä ja surua, koska muu perhe muutti takaisin Suomeen ja jäin yksin.
Tällaisen kauden aikana olin hyvin heikossa kunnossa, kykenemättä nousemaan sängystä. Käytin myös masennukseen annettuja lääkkeitä.
Yön aikana tunsin miten sänkyni pääpuoli nousi ja oli kuin piruja olisi ollut sängyn alla vihaa täynnä. Rukoilin mielessäni Jumalaa, sillä olin horroksissa. Ei vaikutusta, kunnes sain äännähdettyä "Jeesus auta!". Silloin ne hävisivät ja sänky laskeutui maahan.
Se oli todella järkyttävää ja hämmentävää.
Toinen vastaava tilanne oli, kun vaipuessani uneen, tunsin miten päälakeni avautui ja jotain kuin valahti sisääni. En tuntenut mitään muutosta kehossani, enkä persoonassani. Olen hoitanut vauvan ja tiedän vauvan päälaella olevan pehmeän kohdan ennen kuin se umpeutuu. Se oli kuin tästä kohdasta jotain olisi kulkeutunut sisääni.
Näistä kokemuksista on 30 vuotta. Tunnen olevani sama persoona elämän muovattavana, mutta haluaisin tietää, mistä tämä kokemus johtui?
Tällaisesta ei puhuta lääkäreille, ellei halua lukittuun koppiin.

25

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit puoliunissa, minä olen myös pienenä tai siis aikuisena, mutta kymmeniä vuosia sitten sekoillut aina jonain yönä.

      Jos olisit päivällä ja täysin vireässä tilassa niin se olisi sitten eri asia.

    • Anonyymi

      Hiukan samantyyppisiä kokemuksia täällä. Olen unessa ja tunnen olevani hereillä, asunnossani liikkuu ihmisiä ja joku voi kuristaa.
      Yritän herättää itseni nousemalla mutta yleensä vain se auttaa kun huudan Jeesusta apuun.
      Joka kerta Hän on auttanut, Hän kuulee ja puhaltaa pelin poikki!
      Herään sängyssäni tyhjässä kodissa.
      On meillä mahtava Herra ja Ystävä Jeesuksessa, kuulee rukoukset ja on kanssamme.
      Rakkaus Häntä kohtaan kasvaa vuosi vuodelta, kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Tosiaan, tämä kuristustunne on ollut minullakin. Sama kokemus.
        Onneksi meillä oli vanhemmat, jotka opettivat iltarukouksen jo lapsena.
        Mahtoivatko vanhempamme tietää, miten paha voi tarttua vastustuskyvyttöminä ja heikkoina ollessamme? Suojelivat meitä rukouksen voimalla ennen unta.
        Muistan äitini olemuksessa usein vakavuuden ja mietteliäisyyden vuoteellamme istuessaan.
        Joskus ei riitä, että rukoilee sydämessään ja mielessään hiljaa.
        Sanotaan, että Jumala näkee sydämen, mutta Vastustaja ei näe.
        Siksi kai on joskus huudettava ääneen, että paha tietäisi kantamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, tämä kuristustunne on ollut minullakin. Sama kokemus.
        Onneksi meillä oli vanhemmat, jotka opettivat iltarukouksen jo lapsena.
        Mahtoivatko vanhempamme tietää, miten paha voi tarttua vastustuskyvyttöminä ja heikkoina ollessamme? Suojelivat meitä rukouksen voimalla ennen unta.
        Muistan äitini olemuksessa usein vakavuuden ja mietteliäisyyden vuoteellamme istuessaan.
        Joskus ei riitä, että rukoilee sydämessään ja mielessään hiljaa.
        Sanotaan, että Jumala näkee sydämen, mutta Vastustaja ei näe.
        Siksi kai on joskus huudettava ääneen, että paha tietäisi kantamme.

        Itseasiassa minä muistan kanssa, että herään yöllä tukehtumisen tunteeseen.
        Mutta ei siinä mitään ihmeellistä voi olla koska olen ateisti.
        Hauskinta miten voi samaa asiaa tulkita eritavoin riippuen taustasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa minä muistan kanssa, että herään yöllä tukehtumisen tunteeseen.
        Mutta ei siinä mitään ihmeellistä voi olla koska olen ateisti.
        Hauskinta miten voi samaa asiaa tulkita eritavoin riippuen taustasta.

        Niin, asiat voi selittää monin tavoin. Sinä ja lääkärit tulette varmasti hyvin toimeen.
        Uskovalla on painopiste hengellisen vaikutuksessa.
        Toisaalta myös lääketiede todistaa n.90% sairauksista olevan psykosomaattisia. Siksi kai meditaatioilla ja vastaavilla on suuri vaikutus fyysiseen tilaan.
        Uskovilla on tämä syyllisyys ja häpeä omasta tilastaan sellainen kivireki, joka vaikuttaa kielteisesti hyvinvointiin.
        Kun lapsesta asti on ollut Raamatun kauhukertomusten vankina,
        on kuin norsu, joka voidaan sitoa langalla paaluun, eikä se tajua vapautua. Ihminen ei tajua omia voimavarojaan, eikä käytä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, asiat voi selittää monin tavoin. Sinä ja lääkärit tulette varmasti hyvin toimeen.
        Uskovalla on painopiste hengellisen vaikutuksessa.
        Toisaalta myös lääketiede todistaa n.90% sairauksista olevan psykosomaattisia. Siksi kai meditaatioilla ja vastaavilla on suuri vaikutus fyysiseen tilaan.
        Uskovilla on tämä syyllisyys ja häpeä omasta tilastaan sellainen kivireki, joka vaikuttaa kielteisesti hyvinvointiin.
        Kun lapsesta asti on ollut Raamatun kauhukertomusten vankina,
        on kuin norsu, joka voidaan sitoa langalla paaluun, eikä se tajua vapautua. Ihminen ei tajua omia voimavarojaan, eikä käytä niitä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

        sellasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

        sellasta

        Tuhannet naurun ja itkun sekaiset kiitokset! Unihalvaus on täsmälleen monien kokemus.
        Mutta tietämättömät, rakkaudelliset uskontoverit väittävät demonien saaneen valtaa niissä, jotka eivät tanssi heidän pillinsä mukaan ;-D Siihen on yksinkertainen vapautus -
        toimi kuten toinen haluaa!
        Tosin se maksaa oman tahdonvapautesi.
        Anastan nyt oman tahdon käytön takaisin loppuiäkseni!
        Hyvää päivän jatkoa sinulle :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, tämä kuristustunne on ollut minullakin. Sama kokemus.
        Onneksi meillä oli vanhemmat, jotka opettivat iltarukouksen jo lapsena.
        Mahtoivatko vanhempamme tietää, miten paha voi tarttua vastustuskyvyttöminä ja heikkoina ollessamme? Suojelivat meitä rukouksen voimalla ennen unta.
        Muistan äitini olemuksessa usein vakavuuden ja mietteliäisyyden vuoteellamme istuessaan.
        Joskus ei riitä, että rukoilee sydämessään ja mielessään hiljaa.
        Sanotaan, että Jumala näkee sydämen, mutta Vastustaja ei näe.
        Siksi kai on joskus huudettava ääneen, että paha tietäisi kantamme.

        Se on suuri lahja että sai jo lapsena oppia Totuutta. Minulle siitä oli suuri apu jo pienenä vaikeissa tilanteissa varsinkin.
        Oli ihana istua äitin vieressä kun äiti luki mulle lasten kuvaraamattua.
        Kyllä rukoilen ääneenkin koska totta, Jumala kuulee ajatukset mutta vihollinen ei.
        Ylistyskin puhdistaa oloa, Löysin Jippii-kuoron musiikin vastikään, aivan ihanaa kuunneltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on suuri lahja että sai jo lapsena oppia Totuutta. Minulle siitä oli suuri apu jo pienenä vaikeissa tilanteissa varsinkin.
        Oli ihana istua äitin vieressä kun äiti luki mulle lasten kuvaraamattua.
        Kyllä rukoilen ääneenkin koska totta, Jumala kuulee ajatukset mutta vihollinen ei.
        Ylistyskin puhdistaa oloa, Löysin Jippii-kuoron musiikin vastikään, aivan ihanaa kuunneltavaa.

        Minulla oli Mamma, jonka kainaloon käperryin lapsesta asti kuunnellen Raamattua ja rakkaustarinoita!
        Niistä Mammeli sai ravintoa raskaaseen arkeensa ;-D
        Olisin kai kuollut ilman hänen apuaan ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannet naurun ja itkun sekaiset kiitokset! Unihalvaus on täsmälleen monien kokemus.
        Mutta tietämättömät, rakkaudelliset uskontoverit väittävät demonien saaneen valtaa niissä, jotka eivät tanssi heidän pillinsä mukaan ;-D Siihen on yksinkertainen vapautus -
        toimi kuten toinen haluaa!
        Tosin se maksaa oman tahdonvapautesi.
        Anastan nyt oman tahdon käytön takaisin loppuiäkseni!
        Hyvää päivän jatkoa sinulle :-)

        No uuden nimen antaminen jollekin kokemustyypille nyt ei ole selitys eikä mikään, ei edes poisselitys. 1980-luvun hepsankeikkapsykolookien ilmiölle hätäpäissään antama nimi ei anna tilanteessa itsessään turvaa kenellekään, vaikka "tiaknoosi" saattaa niin haluavaa päiväsaikaan rauhoittaakin. Ilmeisesti kuitenkin oikealla avunpyynnöllä saadaan apua.

        Joka ei tahdo kävellä paperinohuella pettävällä jääalustalla, nielee mieluummin ne vuosituhantiset selitykset, jotka ovat oikeastaan vain kuvauksia. Kaikki muinaiset nykyistä tuntuvasti rohkeammat ja vähemmän pelkojensa vallassa tutisevat kulttuurit ovat tienneet ja tunteneet nämä asiat, ja pystyneet myöntämään niiden todellisuuden. Materialistiset "tieteelliset" selitykset ovat näissä aiheissa useimmiten vain tietyntyyppisten ihmisten peloista kumpuavia ohjelmajulistuksia, jotka sitten ilmoitetaan "tieteellisiksi totuuksiksi" vaikka takana ei ole minkäänlaista tietoa. Ei siinä jonkun näsäviisaan akateemisen nökönenäjuipin usko ja halu paina mitään vuosituhantisen tiedon rinnalla, vaikka salkussa olisi millainen lisenssi tahansa ja seinällä papukaijamerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No uuden nimen antaminen jollekin kokemustyypille nyt ei ole selitys eikä mikään, ei edes poisselitys. 1980-luvun hepsankeikkapsykolookien ilmiölle hätäpäissään antama nimi ei anna tilanteessa itsessään turvaa kenellekään, vaikka "tiaknoosi" saattaa niin haluavaa päiväsaikaan rauhoittaakin. Ilmeisesti kuitenkin oikealla avunpyynnöllä saadaan apua.

        Joka ei tahdo kävellä paperinohuella pettävällä jääalustalla, nielee mieluummin ne vuosituhantiset selitykset, jotka ovat oikeastaan vain kuvauksia. Kaikki muinaiset nykyistä tuntuvasti rohkeammat ja vähemmän pelkojensa vallassa tutisevat kulttuurit ovat tienneet ja tunteneet nämä asiat, ja pystyneet myöntämään niiden todellisuuden. Materialistiset "tieteelliset" selitykset ovat näissä aiheissa useimmiten vain tietyntyyppisten ihmisten peloista kumpuavia ohjelmajulistuksia, jotka sitten ilmoitetaan "tieteellisiksi totuuksiksi" vaikka takana ei ole minkäänlaista tietoa. Ei siinä jonkun näsäviisaan akateemisen nökönenäjuipin usko ja halu paina mitään vuosituhantisen tiedon rinnalla, vaikka salkussa olisi millainen lisenssi tahansa ja seinällä papukaijamerkki.

        Minä tulen tänä yönä vierailulle, katsotaan havaitsetko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulen tänä yönä vierailulle, katsotaan havaitsetko.

        Täällä on kahvipannu kuumana, kun tulet ;-D


    • Anonyymi

      Koomista ja pohjimmiltaan surullista että ateistit kuvittelevat ymmärtävänsä jotain uskosta ja sen merkityksestä.
      Uskoon tulleiden mielestä usko on elämän paras, mahtavin ja ihanin asia mitä omistaa! Se on elämän tärkein asia, sen myötä saa toivon, vapauden ja tulevaisuuden.
      Usko on Lahja!
      Mikään maallinen ei ole arvokkaampi minulle kuin uskoni Jeesukseen ja Hän.
      Henkenikään ei ole arvokkaampi, sillä Hänessä minulla on Elämä.
      Se että olet ateisti ei suojaa sinua pahan vallalta, itseasiassa olet vihollisen orja jonka silmät ovat sokaistut näkemästä valkeutta.
      Näön voi saada jos haluaa.

      • Anonyymi

        Näin puhuu uskovan auktoriteettina!


      • Anonyymi

        Näin on. Mitä skeptikoilla on tarjota tilalle, pelkkää henkistä tyhjyyttä evoluutio teorioineen,itsekästä elämäntapaa ja epätoivoa jos edes sitäkään.Usko vapauttaa ihmisen jos sen löytää, niin turhista peloista kuin toivottomudestakin.Raamatun tekstejä ja sanomaa on turha sellaisen yrittää mitätöidä joka ei ymmärrä lukemaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Mitä skeptikoilla on tarjota tilalle, pelkkää henkistä tyhjyyttä evoluutio teorioineen,itsekästä elämäntapaa ja epätoivoa jos edes sitäkään.Usko vapauttaa ihmisen jos sen löytää, niin turhista peloista kuin toivottomudestakin.Raamatun tekstejä ja sanomaa on turha sellaisen yrittää mitätöidä joka ei ymmärrä lukemaansa.

        Aivan. Kyllä minäkin tiesin että tuollaista kutsutaan nykyään unihalvaukseksi, entä sitten? Mitä se auttaa siinä kauhun hetkessä?
        Uskon kyllä että unihalvauksessa on kyse vihollisen häirinnästä, uskon myös että näin kun lopun ajassa ollaan niin pahan valta kasvaa, kunnes se lopetetaan viimein.
        Se tässä on oleellisempaa että omilla voimillani sitä ei yleensä saa loppumaan, vasta Jeesuksen apu lopettaa sen.
        Mitäs siihen ateistit tuumaa? Jotain tosi viisasta varmaan..
        Myös abduktiokokemukset katkeavat tutkitusti siihen että henkilö huutaa Jeesusta apuun.
        Ja nimenomaan Jeesusta, sillä Hänen nimessään on voima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Kyllä minäkin tiesin että tuollaista kutsutaan nykyään unihalvaukseksi, entä sitten? Mitä se auttaa siinä kauhun hetkessä?
        Uskon kyllä että unihalvauksessa on kyse vihollisen häirinnästä, uskon myös että näin kun lopun ajassa ollaan niin pahan valta kasvaa, kunnes se lopetetaan viimein.
        Se tässä on oleellisempaa että omilla voimillani sitä ei yleensä saa loppumaan, vasta Jeesuksen apu lopettaa sen.
        Mitäs siihen ateistit tuumaa? Jotain tosi viisasta varmaan..
        Myös abduktiokokemukset katkeavat tutkitusti siihen että henkilö huutaa Jeesusta apuun.
        Ja nimenomaan Jeesusta, sillä Hänen nimessään on voima.

        Jeesus minua janottaa toisitko lasin vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus minua janottaa toisitko lasin vettä.

        Söpöläinen, ota vesilasi sängyn viereen iltasella ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus minua janottaa toisitko lasin vettä.

        Hengenhädässä, tosipaikan tullen, yksin ja kauhun murtamana kun käännyt Jeesuksen puoleen ja Hän sinua kuulee ja auttaa.
        Silloin et voi kuin kiittää, ihmetellä Hänen ihanaa laupeuttaan ja rakkauttaan ja kiittää.
        Uskoa kun itse kohtasit Hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Kyllä minäkin tiesin että tuollaista kutsutaan nykyään unihalvaukseksi, entä sitten? Mitä se auttaa siinä kauhun hetkessä?
        Uskon kyllä että unihalvauksessa on kyse vihollisen häirinnästä, uskon myös että näin kun lopun ajassa ollaan niin pahan valta kasvaa, kunnes se lopetetaan viimein.
        Se tässä on oleellisempaa että omilla voimillani sitä ei yleensä saa loppumaan, vasta Jeesuksen apu lopettaa sen.
        Mitäs siihen ateistit tuumaa? Jotain tosi viisasta varmaan..
        Myös abduktiokokemukset katkeavat tutkitusti siihen että henkilö huutaa Jeesusta apuun.
        Ja nimenomaan Jeesusta, sillä Hänen nimessään on voima.

        En ole uskovainen mutta olen avoin kaikelle ottamaan selvää.
        Olen kokenut näitä unihalvaus tapahtumia kolmesti.
        Tunne on kamala kun ei pysty edes huutamaan apua ja ei pääse pakoon jotain kauheaa.
        Olen lukenut asiasta monesta eri lähteestä.
        Tässä on Rem-unen ja valveen sekoitus. Rem uni on jäänyt päälle ja ihminen on silti osittain valveilla.
        Uskon että kaikelle löytyy luonnollinen selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengenhädässä, tosipaikan tullen, yksin ja kauhun murtamana kun käännyt Jeesuksen puoleen ja Hän sinua kuulee ja auttaa.
        Silloin et voi kuin kiittää, ihmetellä Hänen ihanaa laupeuttaan ja rakkauttaan ja kiittää.
        Uskoa kun itse kohtasit Hänet.

        Luultavasti sinun auttajasi Jeesusta kutsuessasi on ollut joku astraaliopas, joka tulee J:n nimessä. Jeesus ei näet jokapaikkaan kerkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti sinun auttajasi Jeesusta kutsuessasi on ollut joku astraaliopas, joka tulee J:n nimessä. Jeesus ei näet jokapaikkaan kerkiä.

        Astraaliopas kuulostaa ihan noituudelta , henkioppaat ovat yleensä demoneja.
        En todellakaan rukoile semmoisia, pysykööt kaukana minusta.
        Rukoilen Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta ja Hän on auttanut näissä tilanteissa.
        Suosittelen kaikkia pysymään erossa meedioista , meditoinnista ja kaikesta okkultistisesta touhusta.
        Ne ovat vain pahuuden kiillotettua puolta, paha voi esiintyä valkeuden enkelinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöläinen, ota vesilasi sängyn viereen iltasella ;-D

        Tulin jo :-( haittaako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astraaliopas kuulostaa ihan noituudelta , henkioppaat ovat yleensä demoneja.
        En todellakaan rukoile semmoisia, pysykööt kaukana minusta.
        Rukoilen Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta ja Hän on auttanut näissä tilanteissa.
        Suosittelen kaikkia pysymään erossa meedioista , meditoinnista ja kaikesta okkultistisesta touhusta.
        Ne ovat vain pahuuden kiillotettua puolta, paha voi esiintyä valkeuden enkelinä.

        Jeesus tunnetaan okkulttipiireissä itse okkultismin opettajana. Mestari Jeesus okkulttisen valon hierarkian kärkihahmoja. Älä anna termien jymäyttää, okkultismi tarkoittaa henkistä kehittämistä ja toisten ihmisten altruistista palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astraaliopas kuulostaa ihan noituudelta , henkioppaat ovat yleensä demoneja.
        En todellakaan rukoile semmoisia, pysykööt kaukana minusta.
        Rukoilen Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta ja Hän on auttanut näissä tilanteissa.
        Suosittelen kaikkia pysymään erossa meedioista , meditoinnista ja kaikesta okkultistisesta touhusta.
        Ne ovat vain pahuuden kiillotettua puolta, paha voi esiintyä valkeuden enkelinä.

        Kun rukoilet Jeesusta, saat luoksesi astraalioppaan. He kuulevat ensin, Jeesus tuskin tulee koska hänellä on niin paljon tehtävää. Pikkuihmisten pillitykset voi jättää omaan arvoonsa, kun on suurempiakin huolenaiheita - globaalisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe