ALOITAN UUDEN KETJUN

Anonyymi

Syyttääkö oikeisto nyt Rinnettä, joka lupasi edes jotain eläkeläisille siitä, ettei nyt annakaan mitään eläkeläisille, kun oikeisto ei luvannut edes mitään eläkeläisille.

No tänään tuli vastaus , alle 1400 euroa saaville luvattu 💯 euroa ,onkin niin että hallitus ei ole sitä luvanut ,sanoo pääministeri Antti Rinne ! Hoh hoh! Sanoo eläkeläiset!

( Kansanedustaja Antti Rinne lupasi ,alle 1400 euroa eläkettä saaville eläkeläisille antaa, jos saavat vaalivoiton ja sillä perusteella ovat päämisteri puolue 💯 euroa nettona !,niin että ei vaikuta tukiin , näin hän "saarnasi "Vappu puheessaan !?) Näin se oli !

Hallitus on nyt armollisesti lupaamasta alle 700 euroa eläkettä saaville eläkeläisille 50 euroa ja alle 1000 euroa eläkettä saaville eläkeläisille 31 euroa sekä alle 1200 euroa saaville muutaman euron ,ei voi olla totta !?

Opotision komentit ja demari vaaliteltoilla olleiden kommentit on mukava kuulla, kun heitä tuli jututettua silloin he toivat kyllä tuon Rinteen lupausta joka on suluissa !

Eli antakaa kommentteja ,oppositio onki jo antanut lupaus haihtui savuna ilmaan!

Sekä yliopiston valtiosäänön oikeuden professori Tuomas Ojanen kirjoitti jo aijemmin, että jos ei lupausta toteuteta, on Antti Rinne kansanedustajan vapupuheessa valehdellut!

Oikeisto on nyt oikeassa, sillä Rinne on nyt huijannut äänestäjiä jotka olivat suurimmaksi osaksi eläkeläisiä. He ovat pettyneitä kun Rinne ei saa avatua porvarin kukkaron nyörejä. Porvarihan olisi antanut avosylin lisää rahaa eläkeläisille jos olisivat äänestäneet heitä. Porvatin kommentit ovat aivan oikeutettuja. Hehän ajattelevat aina köyhän parasta. Aina köyhän parasta!

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syyttääkö oikeisto nyt Rinnettä, joka lupasi edes jotain eläkeläisille siitä, ettei nyt annakaan mitään eläkeläisille, kun oikeisto ei luvannut edes mitään eläkeläisille.

Tossa on pilkku väärässä paikassa.

terveisin pilikun nussija.

• Anonyymi

Vai, kaikki minun laittamani linkit MV-lehden juttuihin poistetaan heti, esim. se, jossa kahdella kuvalla esitetään porvarihallituksen nostama Suomen valtionvelka. Luulin että kaikki MV-lehden linkit poistetaan, mutta näköjään vain ne, joissa kritisoidaan kokoomuksen ja kepun politiikkaa, EIVÄT ne joissa kritisoidaan SDP:n ja vihervasemmiston politiikkaa.
        No foorumin arvovalinta tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai, kaikki minun laittamani linkit MV-lehden juttuihin poistetaan heti, esim. se, jossa kahdella kuvalla esitetään porvarihallituksen nostama Suomen valtionvelka. Luulin että kaikki MV-lehden linkit poistetaan, mutta näköjään vain ne, joissa kritisoidaan kokoomuksen ja kepun politiikkaa, EIVÄT ne joissa kritisoidaan SDP:n ja vihervasemmiston politiikkaa.
        No foorumin arvovalinta tämäkin.

Tarkoittanet tätä linkkiä:

Suomalaisen politiikan tilanne kahdella kuvalla
        https://mvlehti.net/2018/12/29/suomalaisen-politiikan-tilanne-kahdella-kuvalla/
        "Enempää kirjoittelematta pari kuvaa kertoo kaiken oleellisen, mitä tapahtuu, kun henkilö pääsee hallitukseen."

Tai tätä kuvaa:
        https://static.mvlehti.net/uploads/2018/12/49087126_1148281041996225_7603415646746968064_n.jpg

Tässä hieno kolumni ja kuvakollaasi aiheen tiimoilta, mutta kuinka kauan=))

• Anonyymi

Pilikku pitää olla sanojen 'eläkeläisille ja siitä' välissä eikä 'siitä ettei' välissä.

Elikkä "Syyttääkö oikeisto nyt Rinnettä, joka lupasi edes jotain eläkeläisille siitä,
      ettei nyt annakaan mitään eläkeläisille, kun oikeisto ei luvannut edes mitään eläkeläisille."

"eläkeläisille siitä, ettei nyt anna" vaan "eläkeläisille, siitä ettei nyt annakkaan"

EIHÄN OIKEISTO LUVANNUT ELÄKELÄISILLE MITÄÄN. Sitä paitsi oikeisto oli tehnyt jonkinlaisen vanhusten hoitojärjestelmän missä nuo makaa sidottuina sänkyihin ja eläkerahat viedään siomokodin herrojen taskuun. Ei tule kuluja,

MITÄS TÄÄ MUUTEN SALALIITTOPALSTALLE KUULUU?

• Anonyymi

Antti missä viipyy 💯 luiskahtiko Afrikkaan

• Anonyymi

PIDETÄÄN UUDET VAALIT JA OIKEISTO SITTEN AVOSYLIN ANTAA RAHAA ELÄKELÄISILLE: Niikö ne anto aikoinaan sairaanhoitajille ja saivat vaalivoiton.

Se oli iso porukka ko äänesti porvarit valtaan. Törkein vaalitempaus ikinä.

• Antti Rinne lennätettiin yksityisellä lääkärikoneella yhteiskunnan kustantamana Espanjasta Suomeen kun oli saanut siellä pienen nuhan.
      Olisimme taatusti tulleet toimeen täällä ilman Anttiakin.

Suomalainen Miika jätettiin julmasti kuolemaan Thaimaahan mutta hän on saanut siellä meren sylissä nyt rauhan:
      https://mvlehti.net/?s=miika

• Anonyymi

Töksähtikö keskustelu tähän.

• Anonyymi

Tää olikin antoisa ketju. En ollut lukenut Miikasta tätä ennen mitään. Mutta Miika ja Rinteen Antti ja Rannanjärvi painii arvoasteikoilla ihan eri sarjoissa. Antti on sentään isontalon poikia.

• Anonyymi

"eläkerahat viedään siomokodin herrojen taskuun. Ei tule kuluja," tossa kirjoitusvirhe Tämä kone tekee noita kirjoitusvirheitä. En minä. miten olen voinut kirjoittaa siomo-kodin ja tarkoittaa hoito-kodin. Sanat näppäiltynä 'hoito ka siomo' on niin kaukana toisistaan ettei sorminäppäilyvirheet voi selittää sitä. Siomo ja hoito > hyvin kaukana toisistan kirjaimet. Mutta se ei poista tosiasiaa ettikö oikeisto pitänyt köyhiä eläkeläisiä remmeihin sidotuna sängyissä ja toi heille pillimehua ja soppaa ja veivät heidän eläkerhansa. HYVÄ PISNIS.

• Muistatteko kun Antti- poika oli pyöreä kuin lihapulla?

Sitten ukkeli laihdutti ja nyt kävelee katkoaskelin kuin olisi paskat housuissa.
      Äijän "kävelyn" kuvaamista pyritään estämään, kohta varmasti tärisee kuin Merkel, tässä nämä rotunsa ja maidensa petturit ovatkin oikein yhteiskuvassa:
      https://www.youtube.com/watch?v=ilEolWazM6o

Tässä Antilla on sentään samanväriset kengät; toisin kuin muinoin.

• Anonyymi

Älä nazi nyt ota nokkiisi. Täs on pualet huumoria!

• Anonyymi

Eikö mä luulin etä sä otit nokkiisi tosta kun sanoin sun ihannoimas oikeiston kohtelemisista vanhuksia kohtaan, että sä alat pehmetä.

• Anonyymi

Tuo tuli siitä ko meitin vastaukset menee ristiin ni mä ajattelin et sä loukkaanuit. Mut ethän sä aatteestasi luovu. Mä oon eri kuin Rinne. Mä oon sitäkin jyrkempi.

• Anonyymi

Antti on munannut itsensä jo noitten lausahduksiensa myötä totaalisesti. Miten mahtaa onnistua tuon EU.n kanssa kanssakäyminen, kun kotimaassa kompastalee alvariinsa.

• Anonyymi

Älä synkisty ystäväni naza - Sä oot hyvä jätkä. Mutta mä oon tosissani kun sanon että kuinka minä voin kirjoittaa siomo ja hoito niin, että ne sekottuu keskenään, Ei kukaan joka vähääkään osaa kirjoittaa koneella tai näppäimistöllä voi sekoilla siten että hoito siomo olisivat sama asia näppäiltynä selvin päin jopa. Jota en kyllä nyt ole...

• Anonyymi

Eikö ihan tosisaan Ei jumalauta, Kuinka mä olen voinut kirjottaa siomo ja tarkoittaa hoito. Kirjaimet on näppäimistöllä niin kaukana toisistaan ettei se ole mahdollista. Kone tekee sen. Se tekee kirjoitusvirheitä tahallaan, Miksi sitä en tiedä . VIELÄ!

• Anonyymi

SIOMO-KOTI! Onko tämä se mihin koko sote uudistus tähtäsi. Vanhukset laitetaan SIOMO-KOTEIHIN. Mitä SIOMO_KODEISSA tehdään. Siellä vanhukset on sidottu remmeillä sänkyihin etteivät telo itsejään ja heidät huumataan aineilla, jotta pysyisivät rauhallisina ainakin suurimman osan päivästä jä öistäkin, sillä vuorokauden vaihtekut ovat heille yksi ja sama. Pelkkää ukkumista tai sängyssä oloa.
      Mitä nuo poliitikot lupasivat kaikki yhdestä suusta, että heidän omille äideilleen ja isilleen tulisi olla jokaiselle ainakin yksi hoitaja per nuppi vai mitä se oli - EN MUISTA, kun nykyään politiikkaa taas Suomessa käydään siitä m iten Ameriikassa käy, kun sekä vasemmistolla ja oikeistolla on oma massamurhaaja.

• Muistellaanpa mitä riistoporvarihallitus teki vajaa vuosi sitten joulun alla:

"Eduskunta sinetöi pienituloisten leikkaukset - ministeri Mattila toivotti kaikille hyvät joulut
      13.12.2018 klo 21:32
      Oppositiojohtaja esitti huolensa pienituloisten etuusleikkurista. Hallituksen riveistä toivoteltiin hyviä jouluja"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/53b854bd-684b-4bf7-b115-1248a751564c

Nyt kansanrintamahallitus korottaa pienimpiä päivärahoja vuodenvaihteessa 20€/kk plus poistaa aktiivimallin. Tämä tietää työttömyyspäivärahaa saavalle kantasuomalaiselle työttömälle noin 70€/kk lisää rahaa ensivuoden alusta lukien.

Onneksi pääsimme riistoporvari hallituksesta sinisine ministereineen eroon ja nyt köyhien riisto loppuu ja myös köyhät voivat ilolla odottaa joulua kun tiedossa on vuodenvaihteessa pienehkö, mutta mieltä lämmittävä päivärahojen korotus.

• Anonyymi

Minäkin toisaalta haluaisin olla oma nimimerkkini mutta en osaa ottaa sellaista ja en muutenkaan jaksa perehtyä aiheeseen ottaa sellaista. Silloin kun sen sai valita vapaasti aloittaakseen uuden viestin tai ketjun niin minulla oli niitä kymmenittäin.

Eihän tämä ole kivaa olla vain joku anonyymi. Jokainen ihminen on laukun arvoinen. Ainakin osakesalkun jos sellaiseen on varaa.

Meitä on peloteltu kaikenlaisilla asioilla että sinut rekisteröidään ja muotitetaan ja pisteyteään jos olet julkisesti esittänyt jotain mielipiteitä,
      Niistä voi olla sinulle haittaa tulevaisuudessa. Yabasgat = ja paskat.

Minä olen jo eläkkeellä joten en tiedä. Voihan niistä ollakin haittaakin jos olet eri mieltä kuin vaikka porvari. Mutta joukkovoimalla ei tartte pelätä. Kuka sen kakun leipoo, Jauhojen ja uunin omistaja vai duunari.

• Anonyymi

Ankka-kävely on demarien keskuudessa perinne. Aikoinaan Gorba soitti, oliko se ny Clinttonille, vai oliko se Jeltsin ko soitti et tuu kalaan tänne Venäjälle, niin ja ota vaappuja mukaan. Noh, siihe Clinton vai kuka se oli Bush vai kuka sano , että ei kai me sitä Ahtivaaria mukaan oteta. (vaappu on kalastus termi)

Nii ja site viä ko Ahtivaari meni VR:n luukulle ja sano et Kiikkaan (Keikyän naapuri) ees taa. Siis Kiikkaan edestakainen lippu (Kiikkaan ees taa) Johon virkailija sanoi, että kyllähän mä sen näen mutta mihin te ootte menossa. Kiikka-Keikyä.

Koivisto aikoinaan siteerasi Bernsteinia, että päämäärä ei mitään. Liike on tärkein. Onko se sitten tota kiikkaamista?

• Anonyymi

💯 💯 💯 💯 💯
      tätä käytetään ja paljon

• Anonyymi

Kiitos sulle kun kuitenkin kuittasit lukeneesi ketjun kun sillä se vaikuttaa jossain mielessä alitajuntaasi. Alat ajattelemaan toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      2006
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1772
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    5. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      116
      1147
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      175
      761
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      425
      694
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe