MIKÄHÄN TÄSSÄKIN KIRJOITUKSESSA KIVISTI SENSUURI!

Tämä sama kirjoitus sallitaan toisella S24 saitilla, mutta täältä se on poistettu tai minä en ainakaan löydä sitä ! Tuo tarina on tosi siinä ei ole pätkääkään valetta!

SON POIJJAAT IHMISELLEKIN NYT MÄÄRITELTY, PARASTA ENNEN PÄIVÄMÄÄRÄ?
Late_Lapista1
8.8.2019 11:37

On kertynyt vanhemmuuden minullekin noita vaivoja enemmän kuin lääkäri
määrää ja jaksaa hoitaa! Eräs lääkäri sanoikin minulle Kemissä
Länsipohjan keskussairaalassa jotta taudin hoitoon nähden sinulla on
mennyt jo se parasta ennen päivämäärä jo ohi?? Suomeksi sanottuna,
vaiva voidaan hoitaa, mutta ei hoideta vahemman ikäluokan ihmisille!
Eli me suurten ikäluokkien ihmiset jotka olemme
työskennelleet pitkään (minäkin yli 40 vuotta) Suomalaisille
ihmisille, lääkäreillekin hyvinvointi valtakuntaa rakentaen, olemme
nyt sitä erään poliittisen pellen nimittämää IHMIS ROSKAA! Olkootpa
sitten niin! minkäpä me tuolle voimme että ihminen vanhenee, tuo
vanheminenhan paljastui Suomen hallituksellekin vasta äskettäin, sehän
tuli tilaamatta ja yllättäen, Arkadianmäen sakinkinkinkin se yllätti
housut kintuissa!
Kun asia on nyt kertakaikkiaan noin, niin vähintä mitä minäkin voisin
nyt vaatia, on että joku verottajan yli kävelemään pystyvä
proffessööri kirjottaisi minulle reseptin joka vapauttaisi minut
verojen maksuista! Nythän minäkin ihmisroska maksan ulkomaan
työeläkkeestäni veroa 25% eläke kuitenkin Suomessa lisätään bruttona
Suomen tuloihini josta sitten Tornion himoverottaja mätkäisee vielä
veroa 24,5%, plus kiinteistö verot päälle, mutta tuskinpas verottaja
meitä ihmisroskiksi nimitteleekään, mehän emme olekaan verottajalle
välttämätön paha vaan melkoinen tulonlähde!
Siteeraísin lopuksi Seppo Rätyä, Seppohan sanoi kyllästyksissään,
jotta Saksa on paska maa,
vaihtaisin vain tuon Saksan tilalle Suomen! Suomen päättäjäthän
hoivaavat tänne tunkeutuneet ulkomaiset sliipparitkin paremmin kuin
Suomen omat kansalaiset!
Lisäisin vielä sen että tuon tappavan vaivan on minulle "lahjoittaneet" lääkärit itse väärällä lääkityksellä !
Eller hur?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14034556/sirpa-kukkosen-nakemys-lieksan-pakolaistilanteesta
Näin taaplataan meillä Suomessa
Late Lapista.

22

128

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista se on, kun on väärä ihonväri ja liian lyhyt rikosrekisteri.

• Noin se on Suomessa, kaverini ovatkin esittäneet pätevän suunnitelman jotta, kun alkaa se ikä lähestyä jotta hoivakoti kutsuu, pitää tehdä niin iso rikos jotta pääsee loppuiäksi vankilaan, nehän ovat nykyisin kuin 4 tähden hotelleja ja siellä hoidetaan asiakkaita paremmin kuin vanhuksia hoivakodeissa !

Late Lapista.

• Taasko sinua pitää neuvoa? "MIKÄHÄN TÄSSÄKIN KIRJOITUKSESSA KIVISTI SENSUURI!" "Tämä sama kirjoitus sallitaan toisella S24 saitilla, mutta täältä se on poistettu..."
      Kannattaisko sun tutustua huolella niihin palstan sääntöihin?
      Siellä sanotaan selvästi, että ei saa massapostittaa viestejä useille eri palstoille.

• Elä kehtaa viestittää pelkkää huuhaata! 2 viestiä S24 ei ole vielä mitään massapostitusta! Paljonko tarjoat nyt siitä 124 300 dt mersusta? sen saa nyt Ruotsissa museoautoksi, eikä tule mitään kilometri eikä muitakaan käyttö rajoituksia

Late Lapista.

• Late_Lapista1 kirjoitti:

Elä kehtaa viestittää pelkkää huuhaata! 2 viestiä S24 ei ole vielä mitään massapostitusta! Paljonko tarjoat nyt siitä 124 300 dt mersusta? sen saa nyt Ruotsissa museoautoksi, eikä tule mitään kilometri eikä muitakaan käyttö rajoituksia

Late Lapista.

Kyllä se vaan on ylläpidon mielestä massapostitusta ja siksi poistelevat, et ole ainut jolta poistetaan.
        En minä tarvitse autoa Ruotsiin, enkä muutenkaan, yksi tuttu vaan olis voinut olla kiinnostunut, mutta tais mennä jo ohi.

• Anonyymi

Lappilaisille oma reservaatti ja spämmäilysaitit.

• Jaa meinaatkos laittaa Lappilaiset teidän hesalaisten tasolle? Tehän olette tehneet paskaisesta kaupungistanne sekarotuisten reservaatin, meillä täällä Lapissa se ei onnistu, ollaan vaaleita puhdasverisiä Suomalaisia!

Late Lapista.

• Anonyymi

"Tehän olette tehneet paskaisesta kaupungistanne sekarotuisten reservaatin"

Helsinkiläisetkö ovat kollektiivisesti syyllisiä mamutukseen?

• Minä kyllä olen huomannut jotta kaikki päätökset, kiellot ja kansan kusettamiset tulevat hesasta ja Bysselistä käsin! Sekin komento ja hulluus jolla 2015 syksyllä päästettiin 32 000 matua Haaparannalta Tornioon tuli hesasta käsin, senhän näki siitä kun tervetuliais konklaaviin kuului Suomen tulli, poliisi ja rajavartiosto sekä puolustusvoimat, osa noista matuista otettiin hesaan, joskus telkkaria katsellessa tuntuu että vain Helsinki on Suomea!

Late Lapista.

• Anonyymi

Vaikka olen helsinkiläinen niin en ole määrännyt mitään kieltoja, tehnyt päätöksiä enkä myöskään ole kusettanut kansaa enkä edes tunne ketään kuka olisi syyllistynyt esittämiisi tekoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olen helsinkiläinen niin en ole määrännyt mitään kieltoja, tehnyt päätöksiä enkä myöskään ole kusettanut kansaa enkä edes tunne ketään kuka olisi syyllistynyt esittämiisi tekoihin.

Eiköstä se Arkadianmäen päätöpaja sijaitse hesassanne, ettehän tavikset saakkaan päättää edes omista asioistanne, senhän tekee puolestanne entinen taparikollinen älyvapaavuori!

Late Lapista.

• Minä en syyllistä suoraan ketään, utta siellä hesassannehan noita tummahkoja uusuomalaisia maleksii joka asemalla ja sosssutoimistojen luukuilla! Te kuulemma hyvksytte tuon kaiken, koska se rikastaa kaupunkinne kulttuurikuvaa!

Late Lapista.

• Anonyymi
    • Lääkkeitä ei kannata ostaa ja syödä, olen 45 ja en ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä, en edes buranaa rapulassa.

• Anonyymi

Sen kyllä huomaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

maassa laittomasti oleville on sentään saatu ilmainen terveyden ja hampaiden huolto verovaroilla.

• Anonyymi

Unohtamatta asuntoja ym. päivittäistarpeita sekä TV, autot jne.

Kuinka paljon kansantalous olisi parantunut, jos maassa laittomasti olevien rahoituksella olisi myönnetty edes määräaikaisia (väh, 10 kk) työsuhteita TES:n ehdoin kantasuomalaisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta asuntoja ym. päivittäistarpeita sekä TV, autot jne.

Kuinka paljon kansantalous olisi parantunut, jos maassa laittomasti olevien rahoituksella olisi myönnetty edes määräaikaisia (väh, 10 kk) työsuhteita TES:n ehdoin kantasuomalaisille?

Late lapista . Hyviä linkkejä ja asiaa kirjoitat !

• isäm maaliset persu natsit ottaa Suomen takasin. Venäjältäkö?

• Anonyymi

Ehken maanpettureilta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      207
      1247
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      84
      796
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      732
    4. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      211
      731
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      651
    6. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      53
      643
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      585
    9. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      560
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      294
      541
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      57
      534
    14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      45
      526
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      513
    16. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      74
      511
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    19. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      489
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      466
    Aihe