ovat aivan jokapäiväisiä. Ne tulevat vielä meillekin että koettakaa avata sydämenne ja suvaitkaa:
https://mvlehti.net/2019/08/10/puolessa-vuodessa-lahes-100-pommi-iskua-ruotsissa/
Pienet paukku- keppostelut Ruotsissa
5
50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mä olen suvakki ja rakastan islamia!
- Anonyymi
Ruotsalaiset ovat innostuneet "keppostelemaan", tai ehkäpä tuonkaltainen toiminta torjuu ilmastonmuutosta, niinku silleen tai jotain.
- Anonyymi
Mitä enemmän Islamia saapuu eurooppaan sitä enemmän torjutaan ilmastonmuutosta, koska ainakaan työmatkat ei rasita ilmastoa.
- Anonyymi
ei edes joka päivälle, ehkä jo ensivuonna
- Anonyymi
Koittakaa nyt jessuksen musut tajuta, että vain uutena vuotena ja mökkikauden päättäjäisissä ammutaan raketteja ja pommeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561