Kohistaan mainonnasta ja peliongelmista. Muuttaisivat arvontatavan - miksi poliisihallituksen määräämä valvoja myös suorittaa arvonnan ja saa kaikki pelatut riivit tiedostoihinsa ennen arvontaa. Tänä aikana on hyvin helppo silloin saada aikaiseksi rivi, jota kukaan ei ole pelannut. Tähän olisi puututtava!!!!
Puuttuisivat arvontatapaan - sama arpoja ja valvoja
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
Se yhteiseen hyvään sen tekee sen edeltä nuuskimisen välttämättömäksi. Nyt jo julkisuudessakin on kautta rantojen perjantainakin keskusteluissa myönnetty et yhteiseen hyvään mopeti on Suomen ammattitaidottomilta viranomaisilta johtoasemaa pitäviltä lähtenyt käsistä aikaa sitten (em Juha Sipilän hallitus) sekoittaen nuo omaan hyvään, yhteiseen hyvään pelimerkit pakissa.
- Anonyymi
''....helppo silloin saada aikaiseksi rivi, jota kukaan ei ole pelannut.''
Kuinka asia toteutetaan esim. lauantain lotto arvonnassa ??- Anonyymi
Katso tarkasti tuo lottoarvonta video ja anslysoi miksi konetta ei näytetä kokoajan kokonaisena? Siksi että vilpille ja viekkaudelle jää paremmin sijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso tarkasti tuo lottoarvonta video ja anslysoi miksi konetta ei näytetä kokoajan kokonaisena? Siksi että vilpille ja viekkaudelle jää paremmin sijaa.
Jää sijaa liian vilkkaalle mielikuvitukselle:)))
- Anonyymi
Veikkauksen pelit ovat rehellisiä.
Virallinen valvoja-1- Anonyymi
Hehe he. Ja sinä olet veikalla töissä.
- Anonyymi
Pallokone saa sähköä että pyörii,sillä ei ole aivoja.
- Anonyymi
Suomen poliitikoilla ei ole aivoja saa ne sähköä tai ei. Antti on Juha tai ihan mitä vaan. Huijareita kaikki.
- Anonyymi
Näihin kannattaisi suhtautua ajanvietteenä, johon voi sijoittaa vaikka limpparin palautuspullojen panttien hinnan kerran kuukaudessa, ei itselleen liian isoja summia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755