Ihme että voi tällaista tekstiä laulaa väärässä hengessä.

10

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä kysymystä,tarkoittaako aloittaja,että laulaja laulaa väärässä hengessä?Aivan uskomattoman upeaa laulamista,Pyhä Henki voiteli,ei löydy suomesta.

• Anonyymi

Siinä se just on että tuo ei ole Pyhässä Hengessä. Eikö sulla ole henkien erottamisen lahja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se just on että tuo ei ole Pyhässä Hengessä. Eikö sulla ole henkien erottamisen lahja?

Kyllä on ja vähän enemmänkin,olen korkeasti koulutettu Jumalan taivaasta,erittäin korkeatasoista laulua Jumalan kunniaksi,ei suomesta löydy.Sitä paitsi,jos joku saa videosta hyvää,olen onnellinen toisin kuin sinä,jonka mielestä vain sinun ajatuksesi on ainoa oikea.

• Anonyymi

Sana bethel-kirkko kertoo kaiken olennaisen. Tuolta ei voi tulla mitään hyvää.
      Oma mielipiteeni ko. Musiikista. Järkyttävää kuraa. Nainen on ruma ja vastenmielinen. Tää on varmaan näitä likoamis transsi biisejä

• Anonyymi

No hyvä että edes joku huomaa missä hengessä tuo nainen liikkuu ja vaikuttaa.. Suurenluokan exytys..

• Anonyymi

Mä en pystynyt kuuntelemaan itse lauluun asti. Tuli heti alusta asti outo tunne. Koin outoa värinää. Siis, todella värinä-tuntemusta.

Yritin kuunnella mitä hän SANOI ja koska omaan kristillisyyteeni ei kuulu tuollaiset "Jeesuksen läsnäolon kokemiset tässä ja nyt", sillä oma uskoni perustuu Jumalan sanaan, ei joihinkin viihdeuskonnon henkikokemuksiin, etenkin jos niihin pyritään liittämään Pyhä Kolmiyhteinen Jumala - pistin kuuntelun nopeasti poikki, kohdassa 42 sekunttia -, etten vastaanottaisi joitain helluntaihenkivaltoja.

Heti, kun nk. varoitus kuuluu, on toimittava sen mukaan, eikä jäädä ihmettelemään: "hei oota, mä kuuntelen vielä hetken...."

Jumalan voi kyllä nk. hengessä kohdata, mutta ei taatusti tuollaisessa joukkotapahtumassa, jossa liikkuu vähintään yhtä monet muutkin henget, kuin on itse paikallaolijoita. Erittäin vaarallisia, hengellisyydeksi naamioituja, okkultistia "ylistys"-sessioita, eli spiritistisiä istuntoja. Spiritualismi (ja spiritismi) on yksi helluntailaisuuden vapaamuuraritaustaisia, gnostilais-teosofisia harhaoppeja.

Tätä on siis helluntai-viihdekristillisyys. Kiitos ei.
      .

• Anonyymi

Jos se värinä johtui siitä,että sinulla oli vipraattori päällä????

• Ei kiitos ...

• Anonyymi

Jos nyt ei kiinnostanut,niin ei kiinnosta aloittaja,ei yksikään hörhö uskis,kaikki samoja tyhjänpuhujia,jotenkin epänormaaleja ihmisiä,ainakin suomessa.En tiedä ovatko he jonkun demonin vallassa.

• Anonyymi

Pikkusen alkaa tuntua siltä, että taidat itse olla jonkun demonin vallassa.
        Ei ainakaan normaalin kristityn ihmisen kommentteja sinulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3343
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3117
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1685
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1608
    Aihe