Haluaako Saatana tai onko tähän mennessä paholainen manipuloinut lapsia tekemään tahtonsa mukaisesti? Onko nykyajan lapset epäkunnioittavia vanhempiansa kohtaan. Varastavatko lapset muiden omaisuutta. Tekevätkö lapset tekoja jotka ovat vasten Jumalan tahtoa?
Onko Saatana saanut nykypäivän lapset oman hallintavallan alle?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lasten käytös heijastaa vanhempien asenteita. Ne taas saavat sytykettä maailmallisista asioista. TV.n ohjelmat ja uskonnon opetuksen muutokset on syynä.
Ihmiset toimivat, kuten Raamatussa on sanottu, luopumus tulee ja on jo tullut. Kirkkokin opettaa ja toimii vastoin Jumalan tahtoa. Pitäisi tehdä parannus.
Lapset ovat alttiita sekä hyvän, että pahan seuraamiselle. Siksi heitä kuuluu opastaa oikealle tielle. - Anonyymi
Nykylapset ei onneksi ole enää pelkkiä uhreja uskonnollisen painostuksen alla. Lapsikin tajuaa aiempien sukupolvien olleen väärässä uskonharhoissaan. Hienoa että uskaltavat nousta vanhempiaan vastaan.
- Anonyymi
Nykyään on paremmin kuin 100 vuotta sitten.
- Anonyymi
Riippuu vanhemmista mitä lapset tekevät, vanhemmilta perittyä.
- Anonyymi
Mitä lie syntejä niillä puhtoisen oloisilla sitten onkaan joiden lapset eivät käyttäydy kuin vanhemmat.
- Anonyymi
Harhailija eksyi kelasta. Kihiset ja sihiset petosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797