Tarkastetaanko katsastuksen yhteydessä jakopään hihnan kunto?
On kinastelun aihe ja tärkeä kohde kylläkin.
Katsastetaanko jakopään hihnan kunto?
15
1875
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tarkastetaan, samoin tulppien kärkiväli ja ilmansuodattimen kunto.
- Anonyymi
MInulle kävi niin, että autoni oli juuri katsastettu, enkä ollut ajanut sillä kuin 50 km , kun vein sen öljynvaihtoon autohuoltoon ja sieltä soitettiin heti ja väitettiin että jakopään hihna pitää vaihtaa. kun ihmettelin että ainakin sen piti olla vielä pitkään kunnossa ajettuihin kilometrimääriin nähden ja olin onnellinen autoni läpimenosta. Oli muuta niin tärkeää hoidettavaa, että en jaksanut riidellä tai tarkistella asioita, kun se auto oli jo pukilla. Auto oli huoltamossa joka tähän asti nautti täydellistä luottamustani. Joko huoltamo huijasi tai autoani oli parkissa käsitelty alakautta. Katsastusasema on ainakin tähän asti toiminut ylihuolellisesti. Korjaamossa taas väitettiin, että hihna on niin vaikeassa paikassa ja suojattu että sitä ei pääse ulkopuoliset käsittelemään eikä katsastusmies sitä tarkista. Katsoin nyt vasta itse missä se on ja sinne pääsee hyvin alakautta käsin koskettelemaan ja se näkyy hyvin kun konepellin aukaisee.
- Anonyymi
Myös turvavöiden lukot katsotaan, kuten myös akun kiinnitys.
- Anonyymi
Nuo todellakin tarkastetaan.
- Anonyymi
Ja ilman laatu renkaissa. Kyllä hölmöillä on taas hauskaa.
- Anonyymi
Ja öljyt vaihtuu samalla ja leima otsaan🤣😂😅😭
- Anonyymi
Ei ole helppoa huomata tulleensa huijatuksi. Joku nykykansankielellä sanottuna "kusettaa" kunnolla tai autoa on tahallaan rikottu. On helppoa huijata ja rikkoa, vaikeampaa olla rehellinen ja korjata rikkinäistä. Ei kyseisen korjaamon työntekijä ainakaan rehellisesti voinut vastata totuuteen nähden. Vinoilu ei ole hauskaa kun kyseessä on näinkin kallis ja pelätty remontti. Lisäksi sattuu se että joutuu etsimään toisen korjaamon vastaisuudessa. Se on yhtä suuri menetys, Olen vielä suositellut kyseistä korjaamoa ystävilleni, en edes muille.
- Anonyymi
Naisilta katsastetaan jakorasian kunto eikä jakohihnaa sitten ollenkaan.
- Anonyymi
Voi kun surkea ja vanha vitsi.
jakopään hihnan kuntoa ei katsastuksessa tarkasteta. Näin on
ja usein jakopään hihna vaihdetaa puolessakin kilometreissä mitä valmistaja lupailee.
hihnan katkeaminen aiheuttaa käytännössä jokaisessa 2000 luvun autossa vakavan moottorivaurion.- Anonyymi
Eli vain hölmöt ostaa auton jossa on kuminauhakäyttö.
- Anonyymi
Miksi tarkastettaisiin? Jakopään hajoaminen ei aiheuta vaaratilannetta, vain moottorivaurion interferenssimoottoreissa, non-interferenssimoottorit taas vain jämähtävät tien varteen mutta näitä moottorityyppejä on yhä harvemmassa.
- Anonyymi
Jakopään kuntoa ei tarkasteta katsastuksessa. Kuten ei sitäkään, että onko öljyt vaihdettu ajallaan. Samaten kuljettajan korvien väli jää monesti aivan tsekkaamatta.
- Anonyymi
Jos asiakas on nainen niin silloin jakopää tarkastetaan erikseen sovitussa paikassa.
- Anonyymi
pakaputken paukkulaakerit, kardaanin kattovalo, männän palautusjousi. Nämä ainakin tarkistetaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346