Kävin äsken pyörittämässä V-8:ia tallissa.Kylläpä jymisi mukavasti!
Tulisi jo kesä niin pääsis ajamaan!
Jyminää!
13
1644
Vastaukset
- joo
niin mitä siitä???
- anticorolla
tuttu tunne...!!!
- Cheyenne
Miksi pitäisi kesä olla että ajamaan pääsisi?
Autolla voi ajaa talvellakin...
Ei meinaan talvellakaan ole huono ajettavaksi, ja lähtee käyntiin pakkasestakin.- Yenkki
Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.
- ruokainen suhteellista
Yenkki kirjoitti:
Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.
Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!
- Moottoripää
ruokainen suhteellista kirjoitti:
Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!
Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön. - LBV8
Moottoripää kirjoitti:
Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön.Näin se on!!
Tosin mulle iski jo niin kova ajohimo tossa tammikuussa, että piti käydä vähän ulkoiluttamassa rysleriä. Oli se vaan taunuksen jälkeen mukavaa kyytiä. - Cheyenne
Yenkki kirjoitti:
Jos tahtoo matkustaa ensimmäisessä luokassa, niin lippukin maksaa enemmän...
Ja jos on varaa Auto hankkia ja sitä pitää (verot, vakuutukset yms muut), niin ei bensa paljoa lisää maksa. - anticorolla
Yenkki kirjoitti:
mut se tasaantuu kun kone lämpiää ja yks litra sinnetänne ei pitäis olla niin paljon, ei se bensa huoltoasemilta kesken lopu.
ruokainen suhteellista kirjoitti:
niin kyllähän se on korvien välissä, mistä se sen hörppää on jokaisen oma asia...itse sen tietää mistä luopuu jos tahtoo saada iloja arkeen
- vain kesällä?
Oletko köyhä vai miksi et aja talvella?
Suomipoika on köyhä. Me venäläiset sentään uskalletaan ajaa talvellakin.- Moottoripää
He,he!Aika hyvä!
Pakkohan teidän on talvella ajella ladoilla ja tsikuleilla hakemaan kolhoosista jäätynyttä hapankaalia evääksi!
Mä voin sentään mennä lämpimään sossuun ruinaamaan rahaa vaikka sisäfilepihviin ja bensaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760