Jyminää!

Moottoripää

Kävin äsken pyörittämässä V-8:ia tallissa.Kylläpä jymisi mukavasti!
Tulisi jo kesä niin pääsis ajamaan!

13

1650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

niin mitä siitä???

• anticorolla

tuttu tunne...!!!

• Cheyenne

Miksi pitäisi kesä olla että ajamaan pääsisi?
      Autolla voi ajaa talvellakin...
      Ei meinaan talvellakaan ole huono ajettavaksi, ja lähtee käyntiin pakkasestakin.

• Yenkki

Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.

• ruokainen suhteellista
        Yenkki kirjoitti:

Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.

Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!

• Moottoripää
        ruokainen suhteellista kirjoitti:

Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!

Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
        Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön.

• LBV8
        Moottoripää kirjoitti:

Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
        Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön.

Näin se on!!

Tosin mulle iski jo niin kova ajohimo tossa tammikuussa, että piti käydä vähän ulkoiluttamassa rysleriä. Oli se vaan taunuksen jälkeen mukavaa kyytiä.

• Cheyenne
        Yenkki kirjoitti:

Jos tahtoo matkustaa ensimmäisessä luokassa, niin lippukin maksaa enemmän...
        Ja jos on varaa Auto hankkia ja sitä pitää (verot, vakuutukset yms muut), niin ei bensa paljoa lisää maksa.

• anticorolla
        Yenkki kirjoitti:

mut se tasaantuu kun kone lämpiää ja yks litra sinnetänne ei pitäis olla niin paljon, ei se bensa huoltoasemilta kesken lopu.

• kyllähän noi jenkit lähtee talvellakin käyntii...onhan siinä 16 ventiiliä......

• ruokainen suhteellista kirjoitti:

niin kyllähän se on korvien välissä, mistä se sen hörppää on jokaisen oma asia...itse sen tietää mistä luopuu jos tahtoo saada iloja arkeen

• vain kesällä?

Oletko köyhä vai miksi et aja talvella?

Suomipoika on köyhä. Me venäläiset sentään uskalletaan ajaa talvellakin.

• Moottoripää

He,he!Aika hyvä!
        Pakkohan teidän on talvella ajella ladoilla ja tsikuleilla hakemaan kolhoosista jäätynyttä hapankaalia evääksi!
        Mä voin sentään mennä lämpimään sossuun ruinaamaan rahaa vaikka sisäfilepihviin ja bensaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5761
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      175
      3404
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      464
      2503
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2295
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1852
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      125
      1437
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      50
      1103
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe