Pastorin taivaspaikka

Anonyymi

Se on ymmärrettävää miksi Jeesus suhtautui kielteisesti pappeihin ja samoin Paavali naispappeihin.

Adventtikirkko on ratkaissut ongelman näppärällä tavalla itsehuijauksella.

Nykyään Suomen adventtkirkossa on monia naispastoreita, vaikka heitä ei ole "vihitty" itse tehtävään, kuten miespastorit. Kaksinaamaista pelleilyähän se on, kun lahko kikkailee nimityksillä, vaikka on selvää, että naispastorit ovat vallanneet myös adventtikirkon.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Se on ymmärrettävää miksi Jeesus suhtautui kielteisesti pappeihin ja samoin Paavali naispappeihin."

      Kerropa miksi on ymmärrettävää ja miten tarkalleen Jeesus suhtautui pappeihin. Entäpä Paavali sitten, miten hän tarkalleen ottaen suhtautui nais"mihin"? Sillä naiset eivät hoitaneet papin tointa temppelissä Jeesuksen aikana eikä miehetkään enää Paavalin kirjeiden kirjoittamisen aikoihin.

      Jeesus ei kertaakaan mainitse mitään negatiivista papin toimen harjoittamisesta muutoin kuin silloin kun työ oli tehty väärin.

      Paavali ei kertaakaan mainitse, että naiset eivät voisi olla pappeja. Hän puhuu uskovien yleisestä pappeudesta, jossa kaikki Jumalan lapset ovat pappeja.

      Adventtikirkossa taas ei ole papin tointa eikä virkaa.

      Aloitus on siis provo.

      • Anonyymi

        Kaikki on pappeja Uudessaliitossa. Myöskin kymmeneysjärjestelmä, ei kuulu enää Uuteenliitton. Siis ei kymmenyksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on pappeja Uudessaliitossa. Myöskin kymmeneysjärjestelmä, ei kuulu enää Uuteenliitton. Siis ei kymmenyksille.

        1. Kor. 9:13-14 "Ettekö tiedä, että ne, jotka hoitavat pyhäkön toimia, saavat ravintonsa pyhäköstä, ja jotka ovat asetetut uhrialttarin palvelukseen, saavat osansa silloin kuin alttarikin? Samoin myös Herra on säätänyt, että evankeliumin julistajain tulee saada evankeliumista elatuksensa."

        Paavalin mukaan Uuden liiton pastori on oikeutettu samaan kuin Vanhan liiton pappi. Siis KYLLÄ kymmenyksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kor. 9:13-14 "Ettekö tiedä, että ne, jotka hoitavat pyhäkön toimia, saavat ravintonsa pyhäköstä, ja jotka ovat asetetut uhrialttarin palvelukseen, saavat osansa silloin kuin alttarikin? Samoin myös Herra on säätänyt, että evankeliumin julistajain tulee saada evankeliumista elatuksensa."

        Paavalin mukaan Uuden liiton pastori on oikeutettu samaan kuin Vanhan liiton pappi. Siis KYLLÄ kymmenyksille.

        Raamattua tulee lukea, niin kuin sinne on kirjoitettu eikä tehdä omia tulkintoja aiheesta.

        Ei evankeliumin julistuksen tuoma elanto ole sama kuin kymmenykset. Tai jos on, sinä maksat vääriä kymmenyksiä! Kymmenykset maksettiin karjan lihana ja maanviljelyksen tuotteina papeille eli siis ruokana. Samoin tulee RAAMATUN mukaan evankeliumin julistajien saada ruokaa palkkioksi evankeliumin julistuksesta. Evankeliumin julistus on siis vapaaehtoistyötä ruokapalkalla! Ei sillä elatuksella autoja ja taloja kuulu ostella, niin kuin nykyään pastorit tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kor. 9:13-14 "Ettekö tiedä, että ne, jotka hoitavat pyhäkön toimia, saavat ravintonsa pyhäköstä, ja jotka ovat asetetut uhrialttarin palvelukseen, saavat osansa silloin kuin alttarikin? Samoin myös Herra on säätänyt, että evankeliumin julistajain tulee saada evankeliumista elatuksensa."

        Paavalin mukaan Uuden liiton pastori on oikeutettu samaan kuin Vanhan liiton pappi. Siis KYLLÄ kymmenyksille.

        Vanhan liiton pappi sai palkkiokseen kymmenyksinä, karjan lihaa ja viljaa. Sanot siis, että pastoreillekin tulisi antaa lihaa ja viljaa palkaksi julistustyöstä. Ei siis ilmeisestikään enempää kuin mitä he pystyvät kohtuudella syömään. Mutta mitä kun he tekevät muutakin työkseen kuin julistusta. Raamattu ei anna siihen mitään ohjeita?


    • Anonyymi

      Adventtikirkko maallistuu/naisistuu ja huijaa itseään.
      EGW aloitti naispappeuden a-ismissä sapatin viitekehyksessä.
      Suomessa naispappeus on ollut vasta 30 vuotta (kristinusko yli 2000 vuotta) ja Ev.lutissa jo 50% naispappeja ja luterilaisuus on nyt erittäin huonossa jamassa hengellisesti.

      • Anonyymi

        Valheesi eivät meitä hetkauta.


      • Anonyymi

        Miten naispappeus tulee mielestäsi parhaiten esille nimen omaan sapatin viitekehyksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten naispappeus tulee mielestäsi parhaiten esille nimen omaan sapatin viitekehyksessä?

        Tää on syntynyt karvasen pimperon viitekehyksessä, josta tippu pää edellä kivilattialle. Siksi sille on jäänyt viitekehyksestä trauma, jota se hokee koko ajan.

        Sen oppi-isä Meller on oikea "viitekehysmies", joten trauma on senkun vaan pahentunut iän myötä ja kaikki viitekehykset, jotka muistuttaa sitä syntymätraumasta, kuten esim NAISpappeus, järkyttää sen mielenterveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on syntynyt karvasen pimperon viitekehyksessä, josta tippu pää edellä kivilattialle. Siksi sille on jäänyt viitekehyksestä trauma, jota se hokee koko ajan.

        Sen oppi-isä Meller on oikea "viitekehysmies", joten trauma on senkun vaan pahentunut iän myötä ja kaikki viitekehykset, jotka muistuttaa sitä syntymätraumasta, kuten esim NAISpappeus, järkyttää sen mielenterveyttä.

        Vastauksestasi käy hyvin ilmi, että käytät hienoja sivistyssanoja ymmärtämättä niiden merkitystä etkä siten osaa käyttää niitä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestasi käy hyvin ilmi, että käytät hienoja sivistyssanoja ymmärtämättä niiden merkitystä etkä siten osaa käyttää niitä oikein.

        Joo, ei tämän a-ismi/sapattiviitekehystyypin kirjoituksissa ole mitään järkeä, joten vastauksetkin on samaa luokkaa. Sekaan vaan vähän viitekehystä, niin hienolta kuulostaa (ainakin omasta mielestä)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten naispappeus tulee mielestäsi parhaiten esille nimen omaan sapatin viitekehyksessä?

        Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
        ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
        Tämä koskee pelastettuja.
        Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.

        1Ko 3:11-16 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan; mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi. ---> Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?<----
        Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa. = Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.
        ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
        ts. pappeus on Jumalan ja Jumalantyö ihmisessä. Älkää nousko Pyhää vastaan, kun Herra pappeuttaa - niin miehen, kuin naisenkin. Kyse on Jumalantyöstä, Golgatan työstä.
        Ensimmäisen pappislähetyksen teki naiset - haudalta käsin.

        Kuitenkin on sinulla muutamia harvoja nimiä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, ja he saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat siihen arvolliset. Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

        Tällä lupauksella menee ihmiskunta Kristuksessa, miehinä ja naisina Uudenliiton pappeina eteenpäin, eikä vilunkiveljet sitä muuta, jotka kailottavat oman pappeutensa perään, sekä perinnekirkollisuuteen.
        Paaveina papattavat


    • Anonyymi

      Jeesus ei kutsunut 12 opetuslapsen joukkoon yhtään naista.
      Raamatussa ei ole naisen kirjoittamaa yhtään evankeliumia.

      • Anonyymi

        Kertoo hyvin sen kulttuurin tasosta jonka tuotos raamattu ja kristinusko on.
        Jeesus, isätön onneton poika vain toteutti tietoisesti huijaten kansan odotusta messiaasta. Alun perin ei ollut kovin onnistunut kansanliike koska ainoat maininnat ovat kultin sisältä, muita homma ei laajemmin kiinostanut. Vasta kun markkinakikkana erona juutalaisuuteen luvattiin iankaikkinen elämä, ruumiin ylösnousemus tuli kysyntää ja vipinää. Eikä tässä vielä kaikki.....


      • Anonyymi

        Pastori ja apostoli ovat kaksi eri asiaa, joten sillä ei ole mitään väliä, että Jeesuksen 12 opetuslasta olivat miehiä.


      • Anonyymi

        Raamattu naisia syrjivän yhteiskunnan kirjallista tuotosta. Todennäköisesti Jumala on nainen sillä miehet eivät pysty sellaiseen rakkauteen kuin mihin Jumala pystyy. Jeesuskin saattoi olla nainen. Itseasiassa Jumalan tytär kuulostaa paremmalta kuin Jumalan poika.

        Faaraoitakin oli naisia mutta sen ajan yhteiskunta muutti todistusaineistot siitä miehisen faaraon todistusaineistoiksi. Vasta nykyään tiedämme, että todellisuudessa jotkut faaraot olivat naisia. Faaraoitahan pidettiin jumalina. Miksei siis Jumala ja Jeesuskin olisi olleet naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu naisia syrjivän yhteiskunnan kirjallista tuotosta. Todennäköisesti Jumala on nainen sillä miehet eivät pysty sellaiseen rakkauteen kuin mihin Jumala pystyy. Jeesuskin saattoi olla nainen. Itseasiassa Jumalan tytär kuulostaa paremmalta kuin Jumalan poika.

        Faaraoitakin oli naisia mutta sen ajan yhteiskunta muutti todistusaineistot siitä miehisen faaraon todistusaineistoiksi. Vasta nykyään tiedämme, että todellisuudessa jotkut faaraot olivat naisia. Faaraoitahan pidettiin jumalina. Miksei siis Jumala ja Jeesuskin olisi olleet naisia?

        On suuri vale, että naisia syrjitään Raamatussa. Naispastoreita taasen tuleekin syrjiä, sillä naisille ei pastorin virka kuulu.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suuri vale, että naisia syrjitään Raamatussa. Naispastoreita taasen tuleekin syrjiä, sillä naisille ei pastorin virka kuulu.

        1234567---

        ---8910 11 12 13 14---

        Jos lukee Raamattua kokonaisuutena, voi hyvin helposti huomata, että naisia syrjitään Raamatun aikaan. Sitä tukevat myös tuon ajan Raamatun ulkopuoliset lähteet.

        Mitä tulee naisten asemasta kirjoitteluun seurakunnassa, ne tekstit on lisätty Raamatun kirjoituksiin myöhemmin, noin vuosien 200-300 paikkeilla naisia vihaavien kristityiksi itseään luulevien miesten toimesta. Se tekee koko väitteestäsi epäuskottavan.

        Sitä paitsi, kyseessä on kulttuuri sidonnainen juttu, jolla miehet hakevat oikeutusta naisten syrjinnälle. Jos Jeesus syntyisi nyt Suomeen ensimmäistä kertaa maailmassa, niin hän olisi julistamassa naisten tasa-arvoa ja opettamassa sekä miehille että naisille, että miten ollaan pastoreita. Jeesuksen elämästä ja sanomasta voidaan huomata, että Jeesuksen sydämessä oli aivan erityinen paikka naisille. Raamatun kaikista merkityksellisimmät keskustelut käydään naisten kanssa ja naiset saarnaavat näistä kokemistaan asioista niin miehille kuin kaikille muillekin kuulijoille.

        Naisten asema seurakunnassa ei ole edes teologinen kysymys. Jos asia olisi merkityksellinen, olisi se kirjoitettu adventtikirkon opinkohtiin. Vaan kun ei ole. Eikä kirkon johdoltakaan ole annettu minkäänlaista selkeätä kantaa asiaan. Siitä riidellään vain huvikseen minkä osoittaa pääkonferenssin ristiriitaiset äänestystulokset, joista voidaan muuten hyvin päätellä, ettei Pyhä henki johda tuota kirkkoa. Jos johtaisi, olisivat kaikki päätökset yksimielisiä. Mutta kun kyse onkin perinnäissäännöstä, josta jotkut kirkkokunnat kynsin ja hampain haluavat pitää kiiinni.

        Jos vain Raamattua ymmärrettäisiin aikansa hinstoriaa ja kulttuuria vasten ja sitä tulkittaisiin myös nykyajan kulttuuria vasten, tuollaisista turhanpäiväisistä asioistakaan ei tarvitsisi puhua muuta kuin hölmönä asiana historiassa mutta sinunlaisesi henkilöt haluavat jatkaa perinnäissääntöjen ylläpitoa ja syrjiänaisia seurakunnassa.


      • Anonyymi

        Tuo on vihapuhetta! Olitko koulukiusaajakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vihapuhetta! Olitko koulukiusaajakin?

        En, olin itsensäpaljastelija ja olen vieläkin.

        Sen vuoksi MINUA on kiusattu, esim jotkut naiset naureskelivat päin naamaa ja jotkut kiirehtivät askeleitaan niin kuin olisin ollut joku spitaalinen. kun esittelin heille ylpeydenaihettani.

        En kuitenkaan ole ylpeä, vaan nöyrä niin kuin uskovaisen tulee ollakin.

        Sitten kerran kävi niin, että joku nainen kehtasi käräyttää minut ja niin kuin se ei olisi riittänyt, niin kaiken kukkuraksi naispoliisi vei minut pari kertaa putkaankin, eikä ollut yhtään kiinnostunut jormastani! Tämän kaiken jälkeen vielä eukkokin heitti minut pihalle.

        Siksi olen niin katkera kaikille naisille, kun he ovat häpäisseet minut. En kestä ajatustakaan, että menisin kirkkoon ja siellä joku naispastori jälleen kerran häpäisisi minua. Olenhan sentään mies. Mitä nuo naiset oikein kuvittelevat olevansa!!!

        Olen tämän päivän kristitty marttyyri. Joudun käymään jopa vertaistukiryhmässä, sillä kukaan muu ei ymmärrä minua niin kuin veljet siellä. Yhdessä me tutkimme, millaisia popliinitakkeja on myynnissä ja ostamme joskus kimpassa samasta paikasta, niin tulee halvemmaksi. Näin rahaa säästyy enemmän lahjoitettavaksi lähetystyöhön sellaisille seurakunnille, jotka vastustavat naispappeutta.

        https://kauppapaikat.net/Tori/Miesten popliinitakki

        1234567---


      • Anonyymi

        Sinut se syrjään pitää laittaa adventtikirkon toiminnasta, kun tuollaista kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olin itsensäpaljastelija ja olen vieläkin.

        Sen vuoksi MINUA on kiusattu, esim jotkut naiset naureskelivat päin naamaa ja jotkut kiirehtivät askeleitaan niin kuin olisin ollut joku spitaalinen. kun esittelin heille ylpeydenaihettani.

        En kuitenkaan ole ylpeä, vaan nöyrä niin kuin uskovaisen tulee ollakin.

        Sitten kerran kävi niin, että joku nainen kehtasi käräyttää minut ja niin kuin se ei olisi riittänyt, niin kaiken kukkuraksi naispoliisi vei minut pari kertaa putkaankin, eikä ollut yhtään kiinnostunut jormastani! Tämän kaiken jälkeen vielä eukkokin heitti minut pihalle.

        Siksi olen niin katkera kaikille naisille, kun he ovat häpäisseet minut. En kestä ajatustakaan, että menisin kirkkoon ja siellä joku naispastori jälleen kerran häpäisisi minua. Olenhan sentään mies. Mitä nuo naiset oikein kuvittelevat olevansa!!!

        Olen tämän päivän kristitty marttyyri. Joudun käymään jopa vertaistukiryhmässä, sillä kukaan muu ei ymmärrä minua niin kuin veljet siellä. Yhdessä me tutkimme, millaisia popliinitakkeja on myynnissä ja ostamme joskus kimpassa samasta paikasta, niin tulee halvemmaksi. Näin rahaa säästyy enemmän lahjoitettavaksi lähetystyöhön sellaisille seurakunnille, jotka vastustavat naispappeutta.

        https://kauppapaikat.net/Tori/Miesten popliinitakki

        1234567---

        Eikö sinulle riitä nimimerkkejä kun pitää minun nimimerkkiäni lainata HÄPEÄ !

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle riitä nimimerkkejä kun pitää minun nimimerkkiäni lainata HÄPEÄ !

        1234567---

        Ei ne vähä-älyiset osaa mitään hävetä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle riitä nimimerkkejä kun pitää minun nimimerkkiäni lainata HÄPEÄ !

        1234567---

        Nyt kyllä puhut paskaa paskanjauhamisen viitekehyksessä. Todista JOS PYSTYT, että tuo on nimimerkkisi todistamisen viitekehyksessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle riitä nimimerkkejä kun pitää minun nimimerkkiäni lainata HÄPEÄ !

        1234567---

        Älä välitä veli!

        Tule taas huomenna sapattikokoukseemme, niin voimme yhdessä käydä läpi seitsemän askeleen ohjelmaamme ja tukea toisiamme tässä kovassa marttyyriyden kokemuksessamme.

        Uusia popliinitakkeja on myös tulossa syysmarkkinoille, joten kyllä sinä siitä vielä piristyt...pää pystyyn vaan jormaseni :-) (vai sanoisinko "jorma" pystyyn vaan -heh..)

        Veljesi 7AAPJ:ssä (=Seitsemän Askeleen Anonyymit Pyhät Jormastelijat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä veli!

        Tule taas huomenna sapattikokoukseemme, niin voimme yhdessä käydä läpi seitsemän askeleen ohjelmaamme ja tukea toisiamme tässä kovassa marttyyriyden kokemuksessamme.

        Uusia popliinitakkeja on myös tulossa syysmarkkinoille, joten kyllä sinä siitä vielä piristyt...pää pystyyn vaan jormaseni :-) (vai sanoisinko "jorma" pystyyn vaan -heh..)

        Veljesi 7AAPJ:ssä (=Seitsemän Askeleen Anonyymit Pyhät Jormastelijat)

        Huomisen kokoontumisemme aiheena on myös pohtiminen ryhmämme nimen muutoksesta. Tällaisia vaihtoehtoja on tähän mennessä esitetty:

        7AAPJ = Seitsemän Askeleen Anonyymit Pyhät Jeesustelijat tai

        7AAPP = Seitsemän Askeleen Anonyymit Pyhät Puskajussit

        Lisää ehdotuksia saa esittää.

        Veljesi 7AAPJ:ssä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pastori ja apostoli ovat kaksi eri asiaa, joten sillä ei ole mitään väliä, että Jeesuksen 12 opetuslasta olivat miehiä.

        "Pastori ja apostoli ovat kaksi eri asiaa, joten sillä ei ole mitään väliä, että Jeesuksen 12 opetuslasta olivat miehiä. "

        Seuraavan kerran kun raamattu kirjoitetaan uusiksi, eli ajanmukaistetaan, jeesuksella oli 12 miesoletettua tai sukupuoletonta perässähiihtäjää.
        MAhdollisesti myös eunukkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu naisia syrjivän yhteiskunnan kirjallista tuotosta. Todennäköisesti Jumala on nainen sillä miehet eivät pysty sellaiseen rakkauteen kuin mihin Jumala pystyy. Jeesuskin saattoi olla nainen. Itseasiassa Jumalan tytär kuulostaa paremmalta kuin Jumalan poika.

        Faaraoitakin oli naisia mutta sen ajan yhteiskunta muutti todistusaineistot siitä miehisen faaraon todistusaineistoiksi. Vasta nykyään tiedämme, että todellisuudessa jotkut faaraot olivat naisia. Faaraoitahan pidettiin jumalina. Miksei siis Jumala ja Jeesuskin olisi olleet naisia?

        "Raamattu naisia syrjivän yhteiskunnan kirjallista tuotosta."

        Eikä ole. Se on Jumalan Hengen aikaansaannos.


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        "Pastori ja apostoli ovat kaksi eri asiaa, joten sillä ei ole mitään väliä, että Jeesuksen 12 opetuslasta olivat miehiä. "

        Seuraavan kerran kun raamattu kirjoitetaan uusiksi, eli ajanmukaistetaan, jeesuksella oli 12 miesoletettua tai sukupuoletonta perässähiihtäjää.
        MAhdollisesti myös eunukkeja.

        "Seuraavan kerran kun raamattu kirjoitetaan uusiksi ..."

        Ei kirjoiteta. Opetuslapset ovat ja pysyvät miehinä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko nainen olla pastori eli paimen.

        Ef 4:11 "Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi, ..."

        Selkeästi Paavali erottelee apostolin ja paimenen toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suuri vale, että naisia syrjitään Raamatussa. Naispastoreita taasen tuleekin syrjiä, sillä naisille ei pastorin virka kuulu.

        1234567---

        No, johan löit kirveesi kiveen. Eli suurin valhe oli tietämättömyytesi.
        Eiköhän ne naiset tuoneet haudalta ensimmäisenä viestin ylösnouseelta, eli Mestarin lähettämänä. Ala ne klasit silmilläsi lukemaan kirjoituksia ja jätä paavin papatukset syrjään. Seurakunnan vanhimman voit valita velejesi joukosta, mutta muu jätä syrjään, ei hyväntiedonpuun hedelmäsi 1234567 oikein kanna, sinulla ei ole valtajakkaraa Jumalan valtaistuimelle, vaikka kuinka edustasit adventismia. - eli hapatettakin. Se nimiluettelosi, jolla rehentelet, on synti jo sentähden, kun ko. kirkon jäsenrekisteri ei ole taivaallinen. Eli pappeuskriittisyytesi vaikka olisi kuinka miesvaltainen, niin hukassa on.
        Asiaahan siellä voi olla, mutta ei koko totuutta, siksi huulesi on syntiset, kun alat itse sanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, johan löit kirveesi kiveen. Eli suurin valhe oli tietämättömyytesi.
        Eiköhän ne naiset tuoneet haudalta ensimmäisenä viestin ylösnouseelta, eli Mestarin lähettämänä. Ala ne klasit silmilläsi lukemaan kirjoituksia ja jätä paavin papatukset syrjään. Seurakunnan vanhimman voit valita velejesi joukosta, mutta muu jätä syrjään, ei hyväntiedonpuun hedelmäsi 1234567 oikein kanna, sinulla ei ole valtajakkaraa Jumalan valtaistuimelle, vaikka kuinka edustasit adventismia. - eli hapatettakin. Se nimiluettelosi, jolla rehentelet, on synti jo sentähden, kun ko. kirkon jäsenrekisteri ei ole taivaallinen. Eli pappeuskriittisyytesi vaikka olisi kuinka miesvaltainen, niin hukassa on.
        Asiaahan siellä voi olla, mutta ei koko totuutta, siksi huulesi on syntiset, kun alat itse sanaksi.

        Lisättäköön tähän vielä koko Raamatun merkityksellisin keskustelu Jeesuksen ja opetuslasten välillä, jossa nainen pesi Jeesuksen jalat tuoksuvalla öljyllä. Tuo nainen tajusi sen, mitä miespuoliset opetuslapset eivät ymmärtäneet edes Jeesuksen kuollessa ristillä. Nimittäin sen, että Jeesus tulisi kuolemaan heidän puolestaan ristillä. Tuota tuoksuvaa öljyä käytettiin historian tutkimuksen mukaan nimen omaan kuolemaan tuomittujen ja vainajien ruumiiden voiteluun. Tämä nainen tiesi sen ja siksi hän voiteli Jeesuksen jalat sillä. Yksikään mies ei tätä tajunnut! Yksikään mies ei sitä uskonut. Mutta naiset sen USKOivat. Nainen kävi yhden Raamatun merkityksellisimmän keskustelun Jeesuksen kanssa ja se meni täysin miesten ymmärryksen ohi aivan heidän silmiensä edessä. Tehdessään niin, tuo nainen teki mitä suurinta pappispalvelusta Jeesuksen edessä ja niin tehden julisti samalla evankeliumia kaikille opetuslapsille ennen kuin he edes tajusivat, että Jeesus olisi kuoleva maikkien syntien edestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisättäköön tähän vielä koko Raamatun merkityksellisin keskustelu Jeesuksen ja opetuslasten välillä, jossa nainen pesi Jeesuksen jalat tuoksuvalla öljyllä. Tuo nainen tajusi sen, mitä miespuoliset opetuslapset eivät ymmärtäneet edes Jeesuksen kuollessa ristillä. Nimittäin sen, että Jeesus tulisi kuolemaan heidän puolestaan ristillä. Tuota tuoksuvaa öljyä käytettiin historian tutkimuksen mukaan nimen omaan kuolemaan tuomittujen ja vainajien ruumiiden voiteluun. Tämä nainen tiesi sen ja siksi hän voiteli Jeesuksen jalat sillä. Yksikään mies ei tätä tajunnut! Yksikään mies ei sitä uskonut. Mutta naiset sen USKOivat. Nainen kävi yhden Raamatun merkityksellisimmän keskustelun Jeesuksen kanssa ja se meni täysin miesten ymmärryksen ohi aivan heidän silmiensä edessä. Tehdessään niin, tuo nainen teki mitä suurinta pappispalvelusta Jeesuksen edessä ja niin tehden julisti samalla evankeliumia kaikille opetuslapsille ennen kuin he edes tajusivat, että Jeesus olisi kuoleva maikkien syntien edestä.

        Hups...jäi nimimerkki vahingossa pois.

        - Advis


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Seuraavan kerran kun raamattu kirjoitetaan uusiksi ..."

        Ei kirjoiteta. Opetuslapset ovat ja pysyvät miehinä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko nainen olla pastori eli paimen.

        Ef 4:11 "Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi, ..."

        Selkeästi Paavali erottelee apostolin ja paimenen toisistaan.

        Onko Paavali oikeasti nainen?
        Hänhän jaksaa kokoajan valittaa.


    • Anonyymi

      1Kor.11:11 Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä, samoin myös on mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta. Gal.3:28

    • Anonyymi

      Olen Helsingin Alppilassa liikkuva "hintava pappi", ainakin kun kysyy minut nähneiltä. Kuljen valkeassa mekossa sauvani kanssa ja sandaaleissa. Minulla on sellaiset pitkät vaaleat kiharat hiukset, kuten niissä maalauksissa aina tuodaan esiin.

      2000 vuotta sitten nousin ylös haudasta, koska kivi jonka päällä lepäsin oli jumalattoman kova ja epämukava. Lähdin/pakenin niiltä sijoilta sandaalit savuten jalkapatikassa ja pienessä krapulassa kohti Pohjolaa jalkaisin. Muutaman mutkan kautta päädyin Suomen Alppiharjuun pieneen 18 neliöiseen yksiöön.

      Nyt kasvatan yksiössäni kukkaruukuissa ja lamppujen alla luomaani yrttiä, jolla sandaaleihin saa vipinää ja jaksaa mm. valvoa monta yötä putkeen. Kasvin nimi on "PH" eli Pyhät Hallusinaatiot.

    • Anonyymi

      Lauantai päivän Adventismijärjestössä valta annettiin naiselle (väärä profeetta E. White). On jopa oma opinkohtansa profetian henki viitaten Egw:n palvelustyöhön sapatin viitekehyksessä.

      Advetismikirkko hyväksyy täysin rinnoin naispappeuden.

      Mitä Jumala kehoittaa vallan antamisesta naisille?
      Sananlaskut 31:3
      Älä anna voimaasi naisille, vaellustasi kuningasten turmelijatarten valtaan.

      • Anonyymi

        Sinulla on puurot ja vellit sekaisin, vellihousujen viitekehityksissä.


      • Anonyymi

        "Lauantai päivän Adventismijärjestössä valta annettiin naiselle (väärä profeetta E. White). On jopa oma opinkohtansa profetian henki viitaten Egw:n palvelustyöhön sapatin viitekehyksessä."

        https://hullutpaivat.com

        "Haamua huimaa! – Hullut Päivät jatkuvat aina ja iankaikkisesti...
        Karismaattiset jatkavat palstan valtausyritystään, kun A-ismipalstan Hullut Päivät -viitekehyskampanja jatkuu tänäkin syksynä. Mukana vilinässä on paljon vanhoja tuttuja brändejä kuten esim a-ismi. a-ismin viitekehyksessä ja sapatin viitekehyksessä.

        Varma lopun ajan merkki - Karismaattisten Hullut Päivät - jatkuu huimaavalla vauhdilla. Huomennakin kampanja tarjoilee jälleen kerran paljon tuttua ja ei-toivottua eikä mitään uutta ja yllättävää ole odotettavissa hullutteluelämysten parantamiseksi.

        Painetut Hullujen Päivien ketjut ilmestyvät myös lähipäivinä, ja kampanjan tuotteita pääsee selailemaan jo nyt viitekehys-mobiilisovelluksen kautta tai viitekehyksestä löytyvän linkin avulla.

        Lisää ostosaikaa tuputetaan kaikille viitekehysten viitekehyksessä.

        Hullujen verkkokauppa jatkuu samaan tyyliin: palstan aloituksiin ei ole odotettavissa mitään muutosta, viitekehystuotteita voi selata aikaisemmista ketjuista, ja toimitusvaihtoehdot ovat samat kuin aina ennenkin.

        Jokaiselle hullulle sitä samaa

        Hullujen Päivien viitekehysvalikoimassa on vanhoja samoja brändejä, jotka roikkuvat aina ja iankaikkisesti mukana viitekehyskampanjassa.

        ”Haluamme jatkaa Hullujen Päivillä samaan tapaan. Mitään uutta et tule löytämään Karismaattisten viitekehyssuosikki Ellenin ja halpaa krääsää tarjoavien Hellareitten, Mellerin ja A-ismin valikoimista. Myös kumppanimme ovat jälleen mukana kampanjassa yksipuolisella tarjonnallaan”, Hullujen Ketjujen markkinoinnista ja Karismaattisten Pöljien kaupankäynnistä vastaava Anonyymi A. Viitekehys kertoo.

        Kenellekään ei löydy mitään uutta, sillä Hulluilla Päivillä on myynnissä vain samojen brändien tuotteita. Sekä palstalle kuten myös A-ismikirkkoihin ja Karismanialahkoihin tulee joka päivä myyntiin vain samoja vanhoja a-ismiviitehys, sapattiviitekehys ja viitekehysviitekehystuotteita.

        ”Viitekehyskaupastamme kannattaa ehdottomasti tarkastaa myös iltaviitekehykset eli tuotteet, jotka ovat myynnissä verkossa iltaisin joka iltaviitekehysaikaan”, Anonyymi A. Viitekehys vinkkaa.

        Pakkaa viitekehykset tyhjään Pää-Koppaan

        Karismania Oy haluaa vähentää koppien kulutusta, ja osana kestävän kehityksen yhteiskuntasitoumusta se on muuttanut kaikki viitekehyskoppansa maksullisiksi. Maksullisuus koskee myös Hullujen Päivien ostospääkoppia.

        Karismania Oyn valikoimissa on vain vähän kestoviitekehysvaihtoehtoja. Tänä syksynäkin Hullujen ostokset on mahdollista pakata vanhaan tyhjään pää-kestokoppaan, joka on ostettavissa kaikista A-ismikirkkojen ja Karismanialahkojen tyhjäpääkonttoreista .

        Hullut Päivät -kampanjaa vietetään Karismania Oyn palstoilla ja myös koko Suomen kattavassa muidenkin Hullutpaivat.com-verkkokaupassa.

        Lisätiedot:
        Anonyymi A-Ismi Viitekehys , PH, Karismania Oy, puh. 000 0000 666"

        Ei muuta kuin ostoksille !


      • Anonyymi

        Vielä löytyy maita, joissa löytyy adventisteja, jotka eivät hyväksy naispappeutta. Täällä Suomessa on lankeemus niin suurta, että löytyy vain pieni vähemmistö adventisteja, jotka eivät naispastoteita hyväksy.

        Lankeemus Jumalan sanasta on siis täydellinen Suomessa.

        Ellen G. White ei ole väärä profeetta. Profetoimisen lahja kuuluu myöskin naisille. Filippuksella oli neljä tytärtä neitsyttä, joilla oli profetoimisen lahja.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä löytyy maita, joissa löytyy adventisteja, jotka eivät hyväksy naispappeutta. Täällä Suomessa on lankeemus niin suurta, että löytyy vain pieni vähemmistö adventisteja, jotka eivät naispastoteita hyväksy.

        Lankeemus Jumalan sanasta on siis täydellinen Suomessa.

        Ellen G. White ei ole väärä profeetta. Profetoimisen lahja kuuluu myöskin naisille. Filippuksella oli neljä tytärtä neitsyttä, joilla oli profetoimisen lahja.

        1234567---

        "Täällä Suomessa on lankeemus niin suurta, että löytyy vain pieni vähemmistö adventisteja, jotka eivät naispastoteita hyväksy."

        Kaikki te pyhät, jotka ette hyväksy tätä turmiollista menoa täällä Suomessa, olette tervetulleita Seitsemän Askeleen Anonyymien Pyhien Jormastelijoiden sapattikokouksiimme. (Sanomattakin on selvää, että naisilta on pääsy kielletty!)

        Koska tarve on suurta tänä turmiollisena aikana, niin olemme suunnitelleet muuttavamme ryhmämme nimeä paremmin asiakaskuntaamme vastaavaksi ja "Jormastelijat" nimi voidaankin muuttaa "Jeesustelijoiksi". Näin ryhmämme lyhenne 7AAPJ säilyisi myös samana. Samalla se kattaisi muutkin hurskaat kuin ainoastaan meidät pyhät jormastelijat.

        Anonyymiys voidaan myöskin säilyttää ja numeroyhdistelmistä voidaan päätellä, kuinka pitkälle kovia kokeneet marttyyrimme ovat päässeet kilvoittelussaan ja koetustensa kestämisissä.

        Marttyyriyden korkein taso on siis 1234567, mutta kuten voimme todeta veljestämme 1234567---, niin usko voi horjua ja tilapäistä takapakkiakin voi tulla. Se ei ole kuitenkaan vakavaa, sillä sanotaanhan Sananl. 24:16 "seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen."

        Merkit numeroiden perässä tai edellä kuten esim --- ilmaisevat sitten, kenestä pyhästä veljestämme on kyse. Tämän ymmärtävät siis vain ryhmämme sisäpiiriläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä löytyy maita, joissa löytyy adventisteja, jotka eivät hyväksy naispappeutta. Täällä Suomessa on lankeemus niin suurta, että löytyy vain pieni vähemmistö adventisteja, jotka eivät naispastoteita hyväksy.

        Lankeemus Jumalan sanasta on siis täydellinen Suomessa.

        Ellen G. White ei ole väärä profeetta. Profetoimisen lahja kuuluu myöskin naisille. Filippuksella oli neljä tytärtä neitsyttä, joilla oli profetoimisen lahja.

        1234567---

        Tiedätkö edes mitä enemmistö äänesti pääkonferenssin kokouksesssa naisten asemasta seurakunnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö edes mitä enemmistö äänesti pääkonferenssin kokouksesssa naisten asemasta seurakunnassa?

        Äänestämälläkö teillä adventisteilla asioita hoidellaan. Raamattu pölyttyy hyllyllä niinkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestämälläkö teillä adventisteilla asioita hoidellaan. Raamattu pölyttyy hyllyllä niinkö ?

        No niinpä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö edes mitä enemmistö äänesti pääkonferenssin kokouksesssa naisten asemasta seurakunnassa?

        Kyllä tiedän. Äänestystulos jätti nykykäytännön voimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestämälläkö teillä adventisteilla asioita hoidellaan. Raamattu pölyttyy hyllyllä niinkö ?

        Ei pölyty. Äänestetään silloin kun Raamattu ei anna suoraa vastausta ja on mahdollista toimia useammalla kuin yhdellä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä löytyy maita, joissa löytyy adventisteja, jotka eivät hyväksy naispappeutta. Täällä Suomessa on lankeemus niin suurta, että löytyy vain pieni vähemmistö adventisteja, jotka eivät naispastoteita hyväksy.

        Lankeemus Jumalan sanasta on siis täydellinen Suomessa.

        Ellen G. White ei ole väärä profeetta. Profetoimisen lahja kuuluu myöskin naisille. Filippuksella oli neljä tytärtä neitsyttä, joilla oli profetoimisen lahja.

        1234567---

        Sinä 1234567--- olet väärässä tässä naispastoriusasiassa, vaikka kuinka intät vastaan. Sinun pitäisi oikeastaan olla tulematta kirkon tilaisuuksiin, kun kerran vastustat noin avoimesti koko kirkkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän. Äänestystulos jätti nykykäytännön voimaan.

        Eli naiset saavat toimia pastoreina. Ole sinä sitten hiljaa!


    • Anonyymi

      Ap.t.9:36 Mutta Jopessa oli naisopetuslapsi, nimeltä Tabita, mikä kreikaksi käännettynä on: Dorkas; hän teki paljon hyviä töitä ja antoi runsaasi almuja. 1 Keikkalainen sana dorkas merkitsee gaselli.

      • Anonyymi

        Täälläkin kirjottelee paljon dorkia adventismin viitekehyksessä...


    • Anonyymi

      Se on ymmärrettävää, miksi aloittaja valehtelee.

    • Anonyymi

      Adventismi perustuu valheseen. Alkuseurakunnassa naiset eivät päsmäröineet ja opettaneet kristillisissä seurakunnissa.
      Pakkoko naisten on päsmäröidä jopa sapatin viitekehyksessä?

      • Anonyymi

        Valheesi ei meitä hetkauta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei meitä hetkauta yhtään.

        Ei hetkauta sinunkaan valheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hetkauta sinunkaan valheesi.

        Eikä varsinkaan sinun.


      • Anonyymi

        Teidän kenenkään valheet ei hetkauta yhtään.


      • Anonyymi

        "Pakkoko naisten on päsmäröidä jopa sapatin viitekehyksessä?"

        Naiset tykkäävät päsmäröidä sekä sapatin että sunnuntain viitekehyksessä.

        Myös maanantain, tiistain, keskiviikon ja torstain viitekehyksessä naiset tykkäävät päsmäröidä perjantain viitekehyksestä nyt puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee myös paljon kehyksettömiä viitekehysten kehyksissä. Kuka mitäkin haluaa kehystää.

      • Anonyymi

        "Täällä kirjoittelee myös paljon kehyksettömiä viitekehysten kehyksissä."

        Paljon kirjoittelee myös kehyksettömiä kehyksettömien viitekehysten kehyksissä, kuten myös kehyksettömiä kehyksellisten viitekehysten viitekehyksissä. Sitten on myös joitakin kehyksellisiä, jotka kirjoittelevat kehyksettömien viitekehysten kehyksissä/viitekehyksissä ja sanomattakin on selvää, että osa kehyksellisistä kirjoittelee kehyksellisten viitekehysten kehyksissä.

        "Kuka mitäkin haluaa kehystää."

        Asia ei ole aivan näin yksinkertainen, sillä lopputulos määräytyy paljolti sen mukaan, onko kehyksellinen vai kehyksetön sekä kirjoittaako kehyksettömän vai kehyksellisen viitekehyksen kehyksessä vai kehyksettömyydessä.

        Itse suosin kehyksellisiä viitekehyksiä, mutta voisin kyllä kokeilla kehyksettömiäkin viitekehyksiä, vaikka epäilen suuresti, etteivät ne miellyttäisi itseäni näin viitehysten viitekehyksessä ja kehyksettömyydessä.

        Mitä viitekehystä itse pidät parhaana vai oletko viitekehyksettömyyden kannalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä kirjoittelee myös paljon kehyksettömiä viitekehysten kehyksissä."

        Paljon kirjoittelee myös kehyksettömiä kehyksettömien viitekehysten kehyksissä, kuten myös kehyksettömiä kehyksellisten viitekehysten viitekehyksissä. Sitten on myös joitakin kehyksellisiä, jotka kirjoittelevat kehyksettömien viitekehysten kehyksissä/viitekehyksissä ja sanomattakin on selvää, että osa kehyksellisistä kirjoittelee kehyksellisten viitekehysten kehyksissä.

        "Kuka mitäkin haluaa kehystää."

        Asia ei ole aivan näin yksinkertainen, sillä lopputulos määräytyy paljolti sen mukaan, onko kehyksellinen vai kehyksetön sekä kirjoittaako kehyksettömän vai kehyksellisen viitekehyksen kehyksessä vai kehyksettömyydessä.

        Itse suosin kehyksellisiä viitekehyksiä, mutta voisin kyllä kokeilla kehyksettömiäkin viitekehyksiä, vaikka epäilen suuresti, etteivät ne miellyttäisi itseäni näin viitehysten viitekehyksessä ja kehyksettömyydessä.

        Mitä viitekehystä itse pidät parhaana vai oletko viitekehyksettömyyden kannalla?

        Entä miten suhtaudut ns hengettömiin eli kehyksettömiin. Ne ovat suosikkejani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä miten suhtaudut ns hengettömiin eli kehyksettömiin. Ne ovat suosikkejani.

        Tämä keskustelu ei etene. Kehykset pitäisi vääntää rautalangasta kun kaikki eivät näköjään ymmärrä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu ei etene. Kehykset pitäisi vääntää rautalangasta kun kaikki eivät näköjään ymmärrä asiaa.

        "Kehykset pitäisi vääntää rautalangasta"

        Olet siis kehyksellisten viitekehysten kannalla...ymmärsinkö oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä miten suhtaudut ns hengettömiin eli kehyksettömiin. Ne ovat suosikkejani.

        Minun mielestäni taas kehyksettömät viitekehykset eivät suinkaan ole hengettömiä, vaan niissähän juuri henki pääsee vapaasti liikkumaan, kun ei ole kehyksiä eikä viitekehyksiä rajoittamassa hengen liikkumista...esim voi tehdä vaikka piru-etteja aivan vapaasti ilman, että tarvitsee peljätä törmäämistä kehyksiin/viitekehyksiin...oletko samaa mieltä?

        Jos olet eri mieltä, niin toivottavasti osaat perustella näkemyksesi kehyksettömien viitekehysten kehyksessä...eiku tarkoitin siis viitteettömien kehysten viitekehyksessä..tai siis...no kunhan perustelet...

        Pääasia kuitenkin on se, että perustelusi ovat uskottavia ja perustuvat viitekehyksiin, eivätkä siis ole mitään omasta sädekehyksestäsi repäistyjä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni taas kehyksettömät viitekehykset eivät suinkaan ole hengettömiä, vaan niissähän juuri henki pääsee vapaasti liikkumaan, kun ei ole kehyksiä eikä viitekehyksiä rajoittamassa hengen liikkumista...esim voi tehdä vaikka piru-etteja aivan vapaasti ilman, että tarvitsee peljätä törmäämistä kehyksiin/viitekehyksiin...oletko samaa mieltä?

        Jos olet eri mieltä, niin toivottavasti osaat perustella näkemyksesi kehyksettömien viitekehysten kehyksessä...eiku tarkoitin siis viitteettömien kehysten viitekehyksessä..tai siis...no kunhan perustelet...

        Pääasia kuitenkin on se, että perustelusi ovat uskottavia ja perustuvat viitekehyksiin, eivätkä siis ole mitään omasta sädekehyksestäsi repäistyjä...

        "eivätkä siis ole mitään omasta sädekehyksestäsi repäistyjä."

        Oletteko muuten panneet merkille, miten vähän on ammattitaitoisia kehystelijöitä tai viitekehystelijöitä? Muistaakseni vaarikin taisi mainita asiasta jotain sen tapaista...

        Sen sijaan on paljon niitä, jotka kehystelevät ja tulkitsevat aivan vääräoppisesti viitekehyksiä. He kehystelevät viitekehyksiä omaan korvasyyhyynsä omaksi turmiokseen, mutta tulevat lopulta saamaan ansionsa mukaan. Heille on ikään kuin noussut pissa sädekehykseen.


    • Anonyymi

      Meillä pastoreilla on luxus paikat taivaassa. Emme me tavallisen rahvaan kanssa ole siellä samassa paikassa. Muu rahvas pyllistelee sen Jahven edessä yötä päivää lakkaamatta.

      Pastori Helsingistä

      • Anonyymi

        Sinä et ole pastori Helsingin viitekehyksessä, sillä et tiedä sädekehyksistäkään yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Nämä raamatun paikat ovat todisteena sinua vastaan.

        Hes. 37:24
        Minun palvelijani pastori Helsingistä on oleva heidän viitekehystelijänsä, ja heillä kaikilla on oleva yksi viitekehys. Ja he vaeltavat minun oikeiden viitekehysteni mukaan, noudattavat niitä ja säilyttävät sädekehyksiään Uuden Jerusalemin hyllyillä.

        Aam. 3:12
        Näin sanoo Herra: Niinkuin pastori Helsingistä saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

        Oletko sinä "muka muka pastori Helsingistä" pelastanut yhtään sääriluuta tai korvankappaletta pastoriuden tai Helsingin viitekehyksessä?


    • Anonyymi

      Eikai se mitään haittaa vai oisko sammutustyöntekijöistä pula?

      • Anonyymi

        Kyllä...ja ei, sillä on ammattitaitoisista ja oikeaoppisista viitekehystelijöistä pulaa. Kai sen nyt huomaa sokea laodikealainenkin, jolla on kaikki viitekehykset hukassa, sädekehyksistä nyt puhumattakaan!


    • Anonyymi

      Herrmann'kin juhli avoimesti flowta......

      • Anonyymi

        Hermann näyttää siis olevan viitekehyksettömien viitekehysten kannattaja, koska silloin voi juhlia flowta avoimesti ja vapaasti, eikä tarvitse peljätä, että törmää viitekehyksellisiin viitekehyksiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe